[Mac Mini] mac mini wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

ik heb hier sinds vandaag een macmini die niet wil opstarten. Geen probleem leek mij, dan start ik hem in verbose mode op en kijk ik wat het probleem is DACHT IK!!

maar helaas wil hij dat niet doen, zowel niet met een USB keyboard (kensington dingetje) als met een Bluetooth keyboard. Het ligt er niet aan dat hij ze niet ziet, want met beide keyboards krijg ik hem wel in de boot selector (via apple toets) daar kan ik gewoon mac osx hd kiezen, maar apple+V mag niet baten helaas:(

weet iemand wat ik hier aan kan doen??

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De Mac Mini is wat kieskeurig qua keyboards tijdens het booten. Zie bijvoorbeeld [Leopard] Kan niet meer booten van dvd na update en [Mac mini] Boot niet van CD. Je zou het nog eventueel met het witte Apple USB keyboard kunnen proberen, maar aangezien je wel in het bootmenu komt lijkt dat niet het probleem te zijn. In dat bootmenu kom je trouwens door option (⌥) en niet command (⌘). Is dat misschien hetgeen wat fout gaat?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/