[Mac mini] Boot niet van CD

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Om de een of andere reden heeft mijn Mac Mini geen zin om van CD te starten. Ik heb alle mogelijk keyboard combo's geprobeerd (C vasthouden etc).

Ligt dit aan mijn keyboard (nieuwe alu keyboard met snoer) of ergens anders aan? Ik heb er gister van CD nog een verse installatie op gedaan! Als ik Mac OS wat nu de schijf staat gewoon laat starten dan wordt de CD ook keurig gevonden etc, alleen hij boot er niet van....

Iemand een idee?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat voor Mac mini is het precies? Ik weet in ieder geval dat met een 1.5 GHz Core Solo Mac Mini het alu keyboard niet werkt tijdens het booten (daarna wel). Met een wit Apple keyboard werkte het wel.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hey is core duo op 1.83..

Met een ander keyboard werkt het wel inderdaad (een logitech die op de kast ligt te vergaan).. Is toch te gek voor woorden?

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04-2025
Ja dat is iets wat absoluut niet normaal is. Je zou wel verwachten dat het zou werken, ik heb trouwens geen problemen gehad met osx instaleren op mijn mac mini met het aluminium toetsenbord, maar dat is weer een core 2 duo.