Ik heb een probleem met opstarten na een waarschijnlijk mislukte upgrade naar Leopard. Hij gaat na lang laden direct naar het log in scherm waar ik niet kan inloggen. Hierna heb ik opnieuw opgestart en in schijfhulpprogramma wat gekeken, oa login wachtwoord opnieuw ingesteld maar dit mocht niet baten.
Probleem is dat ik hierna niet meer kan opstarten van de dvd, ik kan dus ook niet meer opnieuw installeren.
Het betreft een Mac Mini 1.5 Ghz
Ik heb het volgende zonder resultaat geprobeerd:
- Opnieuw dvd erin gedaan, geen resultaat
- Option, C, X, V, S geprobeerd, geen resultaat
- PRAM gereset (niet gelukt, geen piepjes gehoord) combinatie werkt niet
- Toetsenbord opnieuw aangesloten, geen resultaat
Het lijkt erop dat t toestenbord niet werkt tot na het login scherm is geladen (testje met spatiebalk + opstarten spuugt dvd er ook niet uit, met muis werkt dit wel).
Wat kan ik nog meer doen? Gegevens zijn allemaal gebackupt dus dat is geen probleem.
Probleem is dat ik hierna niet meer kan opstarten van de dvd, ik kan dus ook niet meer opnieuw installeren.
Het betreft een Mac Mini 1.5 Ghz
Ik heb het volgende zonder resultaat geprobeerd:
- Opnieuw dvd erin gedaan, geen resultaat
- Option, C, X, V, S geprobeerd, geen resultaat
- PRAM gereset (niet gelukt, geen piepjes gehoord) combinatie werkt niet
- Toetsenbord opnieuw aangesloten, geen resultaat
Het lijkt erop dat t toestenbord niet werkt tot na het login scherm is geladen (testje met spatiebalk + opstarten spuugt dvd er ook niet uit, met muis werkt dit wel).
Wat kan ik nog meer doen? Gegevens zijn allemaal gebackupt dus dat is geen probleem.