Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat is dit nog waard.

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:31
Voordat iemand hier een slotje op zet, ik heb op GoT naar het 'Hoeveel is dit nog waard' topic gezocht, deze zijn echter allemaal gesloten...vandaar mijn vraag hier (leek me beter dan een add in V&A posten terwijl ik nog niets te koop aan bied.

Het gaat om de volgende onderdelen:

Mobo: DFI CFX3200-DR (1 van de betere s939 bordjes, Crossfire, beide PCI-E sloten zijn 16x..
zie dit topic voor meer informatie [OC & INFO] AMD Athlon64/Opteron OC Resultaten - Deel 35
CPU : AMD Opteron 165 (nooit een OC mee gedaan, geen informatie over hoe hoog deze zou kunnen klokken...stepping is bekend, maar nu niet bij de hand)
Mem : MDT 512MB DDR400 x4 (1GB in totaal)

Ben van plan over te stappen naar een AM2+ bordje + CPU.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
AgoNitE schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:28:
Voordat iemand hier een slotje op zet, ik heb op GoT naar het 'Hoeveel is dit nog waard' topic gezocht, deze zijn echter allemaal gesloten...
En waarom denk je dat dat is? Hierom ;)

The devil is in the details.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Tussen de 150 en 200, waarschijnlijk 160-170, in de hoop voor je dat iemand er intresse in heeft, daar een AM2 setup met betere specs wss goedkoper is. Zelf kun je gewoon een 'simpel' CF bordje, soortgelijke CPU (qua speed) en 2gb ram uitzoeken in PW en daar 30% onder zitten, dan is de kans op intresse groter.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Uit de FAQ:
Hardware taxaties
Er zijn tot nu toe 31 hardware taxatie topics. De laatste kun je hier vinden. Zoals te zien is het topic op slot. Dit omdat er geen hardware taxateurs meer beschikbaar zijn. Dat wil zeggen dat er dus niet meer getaxeerd kan worden. Ook niet door middel van losse topics. De laatste reply van het gesloten topic is daar vrij duidelijk in.

Indien er toch losse topics t.b.v. taxaties geopend worden zullen deze net zoals 'Hardware Taxaties - Deel 31' op slot gegooid worden!.

Money for nothin' and your chicks for free

• agoNITE
Kippenijzer schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:32:
Tussen de 150 en 200, waarschijnlijk 160-170, in de hoop voor je dat iemand er intresse in heeft, daar een AM2 setup met betere specs wss goedkoper is. Zelf kun je gewoon een 'simpel' CF bordje, soortgelijke CPU (qua speed) en 2gb ram uitzoeken in PW en daar 30% onder zitten, dan is de kans op intresse groter.
Dank voor je reply, wel een goed idee om een dergelijke modernere setup in PW te zoeken en hier iets onder te gaan zitten...

En over het feit waarom er geen dergelijk topic meer loopt..
Ik lees dat nu ook...ben bang dat ik ergens overheen heb gelezen (zit op mijn werk...moet af en toe IE even wegklikken...).

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

AgoNitE schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:38:
[...]

En over het feit waarom er geen dergelijk topic meer loopt..
Ik lees dat nu ook...ben bang dat ik ergens overheen heb gelezen (zit op mijn werk...moet af en toe IE even wegklikken...).
Aha...stiekem te GoTTen :)

Money for nothin' and your chicks for free

• agoNITE
Haha...zit met mn scherm naar t raam, niemand kan t zien gelukkig...af en toe loopt er es iemand langs :p

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AgoNitE schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:44:
Haha...zit met mn scherm naar t raam, niemand kan t zien gelukkig...af en toe loopt er es iemand langs :p
Nee, want uiteraard bestaan er geen remote control/monitoring oplossingen, NAT/proxy logs en dergelijke :X

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• agoNITE
spone schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:07:
[...]

Nee, want uiteraard bestaan er geen remote control/monitoring oplossingen, NAT/proxy logs en dergelijke :X
Oh die bestaat er ongetwijfeld wel...maar internet is niet verboden hier :) Ligt er alleen aan wie er net langs loopt...t wordt gedoogd mits je niet de gehele dag op hyves zit e.d.

Ook als telefoon gaat klik ik t weg..anders snel afgeleid, dus ja.
Maar goed, dat was niet echt ontopic

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27

Thandor

SilverStreak

Zie inderdaad de OH FAQ. En nu weer aan het werk! :P

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.