• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
3lmo schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:04:
[...]
Medic squads? Ga dan geen I/O servers spelen - dan heb je genoeg variatie in menig squad.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat het voor een beginneling wellicht handiger is om met een BF2 mod te beginnen zoals AIX2.

Omdat je in mods over het algemeen veel minder "last" heb van bunnies, prone-divers, medic-squads en dergelijke. In mods zit vaak wat serieuzer publiek. Het lijkt mij voor een beginneling dan ook gemakkelijker om BF2 onder de knie te krijgen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Nou in een van de grotere AIX2 servers [DoD] word flink 'ge-plane raped'.
Dat ze je uit een vliegtuig schieten zodra je erin zit, of hem blokkeren met jeeps, tijdbommen etc.
Maar 's avonds kun je vaak wel leuk spelen :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Anoniem: 246088

Tsja nu ik het een tijdje heb gespeeld moet ik zeggen dat ik nog niet veel servers ben tegengekomen waar het leuk is om te spelen. Meeste servers is het niet meer dan spelers die wachten op 'hun' jet of chopper en dat is het dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 246088 op 12-02-2009 19:49 ]

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
3lmo schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:04:
[...]

Warlord I/O servers zijn er genoeg hoor. Of duid je op voertuigservers?
Nee infantry is ook prima, maar ik doel meer op "volle" servers met minstens 32 spelers.
Anoniem: 246088 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:49:
Tsja nu ik het een tijdje heb gespeeld moet ik zeggen dat ik nog niet veel servers ben tegengekomen waar het leuk is om te spelen. Meeste servers is het niet meer dan spelers die wachten op 'hun' jet of chopper en dat is het dan.
Beetje een kortzichtige reactie...Iedere map is anders. Ik heb zelf ook zo'n 2000 x Wake Island gespeeld, en ja daar zit men vaak te campen op de carrier of elkaar te rapen. Niet iedere map is een air map? Je hebt ook maps als Sharqi Peninsula, Mashtuur City, Road to Jalalabad. Daar is het een en al actie, en ook genoeg te doen voor mensen die GEEN vehicle hebben...
Dat vechten voor vehicles is altijd zo irritant, sommige servers zijn daar heel streng in en dan is het ook meteen veel leuker, gewoon eerlijk op je beurt wachten. Je word ook gewoon zwaar pissed off als iemand 3 keer voor je neus je vliegtuig wegkaapt.

[ Voor 63% gewijzigd door SuX DeLuXe op 12-02-2009 20:48 ]

Anoniem: 246088

dat ik nog niet veel servers ben tegengekomen waar het leuk is om te spelen.
Zegt niets over het spel of over servers die wel leuk zijn, het is mijn ervaring tot nu toe.

Er zijn ook servers waar het wel leuk is om te spelen, maar de overgrote meerderheid van servers waar ik gespeeld heb tot nu toe is het veel spawncampen, vehiclecampen etc. Niet kortzichtig maar mijn ervaring.

(ik hoopte ook meer op tips qua servers om op te spelen)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 246088 op 12-02-2009 21:14 ]

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 11:32
Oemfoefoe schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 14:17:
[...]

Natuurlijk ben je van vele factoren afhankelijk. Zo is 4GB intern geheugen echt een verademing. Soms laad ik bij een mapswitch sneller in dan de server, met als gevolg een disconnect. -O-
Wat je ook kan proberen is je 'Favorites' zo klein mogelijk houden. Op de één of andere manier is een lange lijst ook van invloed op de performance van de game.
TallManNL schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:38:
In plaats van je hele profiel weg te gooien met al je keysettings etc. kun je ook periodiek eens je favorites list in bf2 leeggooien, hoe langer die wordt hoe langer je naar 'connecting to account server' kijkt.
Ja, favorites weggooien zorgt ervoor dat je snel kan connecten met de account server. Tijdens het connecten checkt BF2 welke servers/favorites nog online zijn.
Als je na het weghalen van 'favorites' dan ook je 'General.con' op read-only zet, kan er geen nieuwe favorite meer bijkomen.

C'est ca!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

ik wordt steeds gekicked door PB met de melding api131131.
Het schijnt dat PB geen beta als os ondersteund.
Iemand al een werkende oplossing gevonden?
Ohja ik heb windows7 x64

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 16-02-2009 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:00

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Wilde gok: 'Run as administrator'?

Dit geneuzel was ook in het begin met Vista.

[ Voor 41% gewijzigd door Oemfoefoe op 16-02-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oemfoefoe schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:59:
Wilde gok: 'Run as administrator'?

Dit geneuzel was ook in het begin met Vista.
Neuh, het schijnt dat punkbuster een os als windows7 wat momenteel beta is, niet ondersteund.
Maar misschien heeft iemand een "work around" :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 23:11

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 60905 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:56:
[...]

Neuh, het schijnt dat punkbuster een os als windows7 wat momenteel beta is, niet ondersteund.
Ik heb er wel twee:

-Op servers spelen die geen PunkBuster gebruiken.
-Een OS installeren welke wel door PunkBuster wordt ondersteund.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Anoniem: 60905 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:56:
[...]

gstoffers in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..."

Tweakers heeft ook een windows 7 ervaringen topic.

Daar staat de oplossing.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pepperana schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:16:
[...]

gstoffers in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..."

Tweakers heeft ook een windows 7 ervaringen topic.

Daar staat de oplossing.
Oke, bedankt maar die werkt niet nij mij, maar zal daar verder vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

Project Reality blijft goed. Paar maanden geleden wel dat ik het voor het laatst gespeeld heb. Ik heb nog nooit zo'n teamwork gezien in wat voor spel dan ook. Zelfs op een 64 man server gebruikt echt 3/4 voip. Héél vet is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 17:27

r.marijnissen

sapphire512mb

DaMorpheus schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:28:
[...]

Het is een GAME.
Ik irriteer me enorm aan die kids die meteen gaan schelden en krijsen omdat jij in een vliegtuig zit. En dat vliegtuig is van hun want ze hadden de vorige ronde er ook in gevlogen. En ze zijn de beste van de wereld. En ze zijn zo goed dat ze jouw nek met de duim kunnen breken. En ze kunnen de tegenstander al raken zonder op te stijgen. En ze kunnen zo dicht bij de grond vliegen dat het water in het riviertje kunnen drinken. En jij stinkt! En bent slecht! En je komt hier net de server op en je bent de slechtste en je naam is slecht en je bent dom omdat je hem niet kent. En je bent een gek en je moet nu uit dat vliegtuig en uit de server of je bent een teamkiller en een eikel, en dan staan er opeens jeeps voor je vliegtuig en sniperkogels in je nek.

Dat soort kids, die verzieken de game. Laat dat vliegen maar lekker aan iedereen over, zoals hij of zij dat leuk vindt. Thanks! :)
Jij bedoelt iets anders en dat is ook irritant wat jij bedoelt.
Maar met alleen een piloot mag vliegen wordt bedoelt dat ook echt een piloot alleen kan vliegen.
Wil je vliegen met een vliegtuig of heli dan moet je een piloot kit nemen.

Je hebt dan alleen een handgun+ rode smoke en je kan alleen een vliegtuig besturen.
Elk andere kit kan niet een vliegtuig besturen ook al wil hij dat.
En dat maakt het een stuk realistischer.
Zo kan een piloot weer niet een tank besturen maar alleen een crewkit etc etc.

Maar ook nog in deze versie heb je: 2x piloot+ ik kan beter vliegen dan jij dus opzouten jij.

Wat wij bedoelen is dat deze versie gewoon leuker is omdat niet piet met zijn mega machinegun effe een heli instapt eruitspringt met zijn parachute om weer te gaan knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Nou ja, dan krijg je wss wel weer dat iedereen een piloot kit neemt :) En dan nog een rampenplan veroorzaakt..

Anyway terug ontopic: Laatst nog een potje gespeeld in Karkand, hadden de amerikanen bij de start alleen maar snipers.. Dat is dan ook niet te doen..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295095

Hallo :)
Ik heb in het verleden heelveel BF2 gespeeld, totdat de DVD stuk ging.

Wordt dit spel nog veel gespeeld? En met veel gespeeld bedoel ik dan ook of de vanilla-versie veel gespeeld wordt.

Dus geen infantry only servers (die, naar mijn mening, de hele Battlefield ervaring teniet doen). I/O servers waren er heel erg veel toen ik met BF2 stopte. Veel meer als vehicle servers, tot mijn grote verdriet.

Ik twijfel of ik dit spel weer zal kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Hij word nog flink gespeeld. Natuurlijk ook nog infanterie only maar gewone vanilla word nog genoeg gespeeld.
Heb je ooit aan een image gedacht. Dan hoef je je cd er elke keer niet in te stoppen.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 23:54

djidee

Mr. Slungel

BF2 vanilla speel ik niet heel veel meer, erg veel inf only, en daar ben ik wel wat klaar mee... Online staat nu zowieso op een laag pitje, nu vaak AIX mod met wat vrienden via hamachi en lan.. Lekker botjes knallen en slap ouwehoeren

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Infantry only is aan mij ook niet zo besteed. Het doet inderdaad een beetje het BF idee de das om vind ik. Ik speel op dit moment nog maar erg weinig. Speelt iemand hier de expansions naast Special Forces nog?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 09:07
Anoniem: 295095 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:11:
Hallo :)
Ik heb in het verleden heelveel BF2 gespeeld, totdat de DVD stuk ging.

Wordt dit spel nog veel gespeeld? En met veel gespeeld bedoel ik dan ook of de vanilla-versie veel gespeeld wordt.

Dus geen infantry only servers (die, naar mijn mening, de hele Battlefield ervaring teniet doen). I/O servers waren er heel erg veel toen ik met BF2 stopte. Veel meer als vehicle servers, tot mijn grote verdriet.

Ik twijfel of ik dit spel weer zal kopen. :)
Ik speel nog best vaak, en er is altijd genoeg keus uit servers, ook in nederland met fijne pingetjes. Er zijn nog een stevig aantal clan servers. Er zijn nu meer gewone servers dan Inf only denk... Maar goed, ik ben een wakeho*r :9 (die overigens niets waard is in een vliegtuig haha). Ook vrienden van mij spelen die spel geregeld.

Wel lekker knallen maar niet zo opgefokt als quake live ofzo :)
Bor de Wollef schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:30:
Infantry only is aan mij ook niet zo besteed. Het doet inderdaad een beetje het BF idee de das om vind ik. Ik speel op dit moment nog maar erg weinig. Speelt iemand hier de expansions naast Special Forces nog?
Heb wel special forces, maar speel dat ook nooit... Die andere expansions heb ik nooit gekocht / gespeeld. Ik kocht battlefield ook pas begin 2008 :)

Wel schrikken dan net na installatie, hoe weinig spelers en servers er nog zijn :P patch 1.41 vergeten haha

[ Voor 23% gewijzigd door lredev op 13-03-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lredev schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:39:
[...]

Ik speel nog best vaak, en er is altijd genoeg keus uit servers, ook in nederland met fijne pingetjes. Er zijn nog een stevig aantal clan servers. Er zijn nu meer gewone servers dan Inf only denk... Maar goed, ik ben een wakeho*r :9 (die overigens niets waard is in een vliegtuig haha). Ook vrienden van mij spelen die spel geregeld.

Wel lekker knallen maar niet zo opgefokt als quake live ofzo :)

[...]

Heb wel special forces, maar speel dat ook nooit... Die andere expansions heb ik nooit gekocht / gespeeld. Ik kocht battlefield ook pas begin 2008 :)

Wel schrikken dan net na installatie, hoe weinig spelers en servers er nog zijn :P patch 1.41 vergeten haha
Da's wel tof, dat I/O zijn teruggang beleeft.
Al is daar wat tegenin te brengen...als ik bv Wake2007 speel en ik die zogenaamde 'pro's zie in hun vliegtuigen die 50-0 scores behalen zogenaamd omdat ze zo goed zijn. De jets in BF2 zijn echt overpowered als ze bemand worden door geoefende spelers (en met jets ben je dat al binnen 2 dagen). Dat is denk ik één van de redenen geweest waarom I/O servers opkwamen.

Voor mij, de echte goede spelers, zijn de infantry spelers op de vehicle servers die goede scores weten te behalen. AT class heeft hier de potentie om de beste te zijn. Het is heerlijk om heli's neer schieten met AT wapens :9~ Of van dichtbij tanks te vernielen om dan met je DAO12 een spervuur te leggen van de gasten die snel uit hun tank springen. Niemand kan aan de combo AT+DAO12 ontkomen = _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 295095 op 15-03-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misanthrope schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:45:

Beetje een kortzichtige reactie...Iedere map is anders. Ik heb zelf ook zo'n 2000 x Wake Island gespeeld, en ja daar zit men vaak te campen op de carrier of elkaar te rapen. Niet iedere map is een air map? Je hebt ook maps als Sharqi Peninsula, Mashtuur City, Road to Jalalabad. Daar is het een en al actie, en ook genoeg te doen voor mensen die GEEN vehicle hebben...
Dat vechten voor vehicles is altijd zo irritant, sommige servers zijn daar heel streng in en dan is het ook meteen veel leuker, gewoon eerlijk op je beurt wachten. Je word ook gewoon zwaar pissed off als iemand 3 keer voor je neus je vliegtuig wegkaapt.
Ik teamkillde meestal de mensen die altijd zaten te wachten op een jet zodra ze in de jet zaten, en die nooit iets anders deden op de server dan vliegen. Ga dan een flightsim spelen ipv altijd egoïstisch te vliegen in een overpowerde jet waar het een teamgame betreft.

Voor de rest was ik aardig netjes en beleefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
In de nieuwe BF2 Patch zit nu ook een nieuwe map Operation Blue Pearl welke dan gericht is op de infantery only :p Map met een stad en een invasie strand.

Ben benieuwd wanneer dit komt :) !
Bron!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Ik mag graag vliegen ook, zeker op wake island, maar ga er niet speciaal op zitten wachten.... Wel heb ik nog altijd het geouwehoer dat als ik in een F35 zit, en krijg 1 in een J10 achter me aan, dat ik altijd kansloos ben (en andersom als ik in een J10 zit)...
van het weekend trouwens flink verder gegaan met de AIX mod... binnenkort ook online maar eens kijken. De vliegtuigen/heli's en kits bevallen me erg, evenals de AIX maps...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Anoniem: 295095 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:31:
[...]

De jets in BF2 zijn echt overpowered als ze bemand worden door geoefende spelers (en met jets ben je dat al binnen 2 dagen)
Dat ze wat overpowered zijn ben ik met je eens, maar dat je binnen twee dagen geoefende vlieger bent niet. Tenminste sommigen zie je echt met 0 death tegen 50 + kills, daar mag je wel even voor oefenen lijkt me. Maar goed, ik heb dan ook geen joystick.

Er schijnt wel in de aankomende patch verwerkt te zitten dat de balans tussen J10 en JSF F35 weer beetje hersteld wordt.

Maar als beide teams beetje fatsoenlijke piloot in de gelederen hebben is het goed te doen. Wat van mij wel mag veranderen is die lui die maar blijven spawnen op de carrier, en dan steeds maar wachten op jet of attack chopper. Vooral als er al wat punten te verdedigen vallen op het eiland is dat soms erg jammer. Ook zou het leuk zijn als er consequenties waren voor niet uitvoeren van opdrachten commander, en dat de commander ook meer motivatie geboden kreeg goed zijn teams over verschillende plekken te verdelen.
snel uit hun tank springen. Niemand kan aan de combo AT+DAO12 ontkomen = _/-\o_
Nou nou nou :P

Wat ik laatste paar keer deed was ook wel leuk, als sniper doe je weinig tegen tank, maar uitzicht blijven en in range van de vlag. Meestal stappen ze dan wel een keer uit omdat ze de vlag maar niet cappen en is het of "paf" claymore, of bedankt voor de tank :)
djidee schreef op maandag 16 maart 2009 @ 07:37:
Ik mag graag vliegen ook, zeker op wake island, maar ga er niet speciaal op zitten wachten.... Wel heb ik nog altijd het geouwehoer dat als ik in een F35 zit, en krijg 1 in een J10 achter me aan, dat ik altijd kansloos ben (en andersom als ik in een J10 zit)...
Dat heb ik ook. In de J10 wil ik nog wel eens beetje kunnen scoren, en ontkomen, maar in de F35 ben ik kansloos. Tenzij je team vliegveld al heeft natuurlijk :9

Maar goed, ik blijf het echt een leuk spel vinden, vooral ook omdat vrienden met soms wat mindere pc's (niet dat de mijne zo denderend is..) het ook goed kunnen draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door lredev op 16-03-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

lredev schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:13:
Maar als beide teams beetje fatsoenlijke piloot in de gelederen hebben is het goed te doen.
Omdat ze dan elkaar achterna gaan zitten. Gevolg: 1 soort spelers die alleen maar elkaar aanvalt, iets dat niets aan het spel toevoegt.
Wat van mij wel mag veranderen is die lui die maar blijven spawnen op de carrier, en dan steeds maar wachten op jet of attack chopper.
Daar zijn zat dingen tegen te doen. Neem een heli, mik op zo'n groep gastjes en spring er op tijd uit. Werkt ook als de jet net spawned en de heli pleurt erop.
Ook zou het leuk zijn als er consequenties waren voor niet uitvoeren van opdrachten commander, en dat de commander ook meer motivatie geboden kreeg goed zijn teams over verschillende plekken te verdelen.
Consequenties voor het niet volgen van orders van je Commander? En wie draagt die? Squad leaders? De squad zelf als geheel? En wat al is je Commander een eikel, iets wat nog best wel vaak voorkomt (geen support geven ondanks dat de middelen beschikbaar zijn, constant vliegen in plaats van commanden, slechte tactische orders geven...)?

In ander nieuws? Waar blijft die nieuwe beloofde patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Nog steeds geen patch...Echt belachelijk hoe EA bezig is. Ze hadden een patch beloofd voor "This winter"...Nou ik kan je vertellen dat die winter wel zo'n beetje gedaan is en nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Het grootste probleem van wake is, dat je als amerikaan gewoon een half actieve team hebt zoals aangegeven.. De J10's schieten elke f35 neer(welke niks kunnen dan high alt vliegen en bommen droppen), BH gaan met gemak neer als de J10 piloten fatsoenlijk zijn en de heli piloten niet goed vliegen. Wat overblijft is de de attackheli, en tja, als daar een rij voor staat, dan heb je al een halve team...

Dus als je daadwerkelijk tegen 2 goeie piloten en een redelijk heligunner zit, dan moet je toch echt samen werken en focussen op de flaggen met bh's en bootjes.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
FikkieHo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:17:
Het grootste probleem van wake is, dat je als amerikaan gewoon een half actieve team hebt zoals aangegeven.. De J10's schieten elke f35 neer(welke niks kunnen dan high alt vliegen en bommen droppen), BH gaan met gemak neer als de J10 piloten fatsoenlijk zijn en de heli piloten niet goed vliegen. Wat overblijft is de de attackheli, en tja, als daar een rij voor staat, dan heb je al een halve team...

Dus als je daadwerkelijk tegen 2 goeie piloten en een redelijk heligunner zit, dan moet je toch echt samen werken en focussen op de flaggen met bh's en bootjes.
Ik kan je vertellen dat je op Wake de rollen ook om kunt draaien :D maar dan moet je als USA wel vanaf de 1e seconde een goede pilot hebben in F35 en de PLA moeten dan een niet zo beste pilot hebben. Dan ga je met 2 jets dat airfield van China bestoken (lees: rapen) en dan kunnen ze haast niks meer O-)
Dan worden ze vaak ook boos...Een andere goede manier is je pakt de transport chopper, 6 man erin (squad) en heel hoog boven airfield eruit springen. Moet je eens kijken hoe snel die vlag van China down is, en zodra je het vliegveld bezit, en ook in bezit houdt dan is China zo uitgespeeld. Maarja meestal werkt USA totaal niet samen waardoor het een nogal eentonige map lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FikkieHo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:17:

Misschien zal dat wel representatief voor de realiteit wezen. De F35/JSF komt er bekaaid vanaf in simulaties, Huidige generatie toestellen weten de F35 met gemak te verslaan in dogfights . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
The Zep Man schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:34:
[...]
Daar zijn zat dingen tegen te doen. Neem een heli, mik op zo'n groep gastjes en spring er op tijd uit. Werkt ook als de jet net spawned en de heli pleurt erop.
Ik bedoel dan ook diegenen die naar lekker staan te nietsen, terwijl je zojuist veroverde zuidelijke basis bijvoorbeeld keihard weer wordt ingenomen.

\Wat mijn opmerking wat betreft commander / teamtaken. Ik snap wat je bedoelt, maar het zou gewoon mooi zijn als op een of andere manier het gewoon wat vaker voor kwam dat iedereen gewoon in squads gaat en zich laat aansturen door een commander die dan ook daadwerkelijk "zijn" mankracht goed verdeelt.

Ik kan me voorstellen dat het best te doen is wat algoritmen in te bouwen die een check doen op het gedrag van de commander.

Bijvoorbeeld een puntje krijgen voor dichtstbijzijnde squad sturen naar vlag waar net 2 enemy's aankomen, of straf voor niets uitdoen op zoiets, of bijvoorbeeld een team dat niet voor de hand ligt omdat het in gevecht is bij een andere vlag.

Wat mij betreft zou de commander helemaal geen punten voor kills hoeven krijgen. Alleen maar voor good commanding. Ik snap dat er veel haken en ogen aan zitten maar volgens mij is er best wat achter te bedenken dat het best wat leuk werkt.. Maar goed, misschien iets voor BF3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

lredev schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:44:
Wat mij betreft zou de commander helemaal geen punten voor kills hoeven krijgen. Alleen maar voor good commanding. Ik snap dat er veel haken en ogen aan zitten maar volgens mij is er best wat achter te bedenken dat het best wat leuk werkt.. Maar goed, misschien iets voor BF3 :P
Oplossing voor commander: hij kan alleen commander zijn en commanden als hij in een bepaalde vaste positie zit (gebouw, groot voertuig zoals een vliegdekschip). Uit dat gebouw stappen = commander af. Probleem opgelost en een commander zal dan echt zijn werk moeten doen en niet meer rondjes blijven vliegen in een straaljager. ;)

Alternatief: commander geen voertuigen laten gebruiken. Dan kan hij nog steeds wat nuttigs doen in infrantry only maps. Op grotere maps is het commanden een stuk belangrijker en is zijn directe rol ook meteen een stuk kleiner. Natuurlijk kan overwogen worden om hem wel als passagier mee te laten rijden.

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 17-03-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

JuliettPapa schreef op maandag 16 maart 2009 @ 01:04:
In de nieuwe BF2 Patch zit nu ook een nieuwe map Operation Blue Pearl welke dan gericht is op de infantery only :p Map met een stad en een invasie strand.

Ben benieuwd wanneer dit komt :) !
Bron!
Ik ga me BF2 pas weer installeren als de patch uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Jammer dat we nog geen datum of indicatie weten wanneer de Patch uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Nee, inderdaad helaas veel ge-bijna en ge-nognetniet... Vrees dat we sowieso eerst nog een aankondiging moeten verwachten, en dan dus even wachten ook nog gedaan mag worden...
Misschien willen ze ook nog een expansionpakje tegelijkertijd uitbrengen... dat ze nog beetje omzet kunnen genereren ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-06 12:55
Eens per week speel ik met mijn clan nog een paar rondjes, en het grappige je verleert dit spel niet. Ik eindig nog steeds bij de eerste 5 en het leukste is als je samen met je maten 1, 2, 3 en 4de wordt in de server dat geeft toch een gevoel dat je het samen gedaan. Door goed samen te werken kun je heel ver komen in deze game, door doelloos rond te rennen en zoveel mogelijk kills te halen in je eentje win je de ronde nog niet mee. Dit zie ik niet echt terug in andere multiplayer games. Helaas schiet het niet echt op met BF3 want daar zit ik toch al een tijdje op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SymenGT schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:53:
Eens per week speel ik met mijn clan nog een paar rondjes, en het grappige je verleert dit spel niet. Ik eindig nog steeds bij de eerste 5 en het leukste is als je samen met je maten 1, 2, 3 en 4de wordt in de server dat geeft toch een gevoel dat je het samen gedaan. Door goed samen te werken kun je heel ver komen in deze game, door doelloos rond te rennen en zoveel mogelijk kills te halen in je eentje win je de ronde nog niet mee. Dit zie ik niet echt terug in andere multiplayer games. Helaas schiet het niet echt op met BF3 want daar zit ik toch al een tijdje op te wachten.
Inderdaad ja! Had ik ook na jaren het niet gespeeld te hebben. Het is niet zoals Quake III of UT dat je moet blijven oefenen om goed te blijven. Als je eenmaal de tactiek kent achter BF2 met de verschillende klassen en voertuigen is het simpel.

Het is en blijft nog steeds dit kernpricipe in BF2: ''je omgeving heel goed in de gaten houden, situaties direct kunnen herkennen en constant gebruik maken van dekking en wel of niet afstand bewaren tot je tegenstander''.

Van mij hoeft BF3 er nog niet te komen. Qua graphics is BF2 nog erg mooi.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 295095 op 23-03-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
De F35 vliegt echt stukken fijner dan de J10, naar mijn mening. Je moet alleen zorgen dat je weet wat je doet, en dan hoef je helemaal niet zo goed te zijn in dogfights om die J10 neer te krijgen. :P Wake Island is echt een ideale map, zodra je ze allebei neer hebt is het puur kills opstrijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik speel het spel nog altijd dagelijks. Niet meer op public servers, ik heb die maps wel gezien helaas.....

Ik vind het jammer dat custom maps niet echt een kans krijgen, hopelijk wordt dit in een volgende versie van battlefield beter opgelost.

Ben inmiddels al bijna 6 jaar (begonnen met 1942 Desert Combat) lid van 21cw -> http://www.totalgamingnetwork.com/21cw.php

Is geen clan, maar een tournament. Heb persoonlijk niets met al die verplichtingen van een clan, en de 8vs8 type battles zijn te kleinschalig en te kort imo.

Elke week een battle tussen twee 'legers' inclusief ranks etc. 64 man uit zowat alle werelddelen, die tactisch elkaar bestrijden en ECHT gebruik maken van teamwork inclusief comms. Nee, ik mis de public servers totaal niet. Samen met een eigen mod en elke week een custom map, houd het alles een beetje spannend en verfrissend. (Mod maakt gebruik van alle Special Forces tools zoals de zip line en grappling hook, de spawn bag van Project Reality en vele andere models van andere mods.....volkomen legaal btw. )

Hier een voorbeeldje van hoe het kan gaan (ironisch genoeg op een vanilla map hahahaha):
http://www.youtube.com/watch?v=SnrcAG0S_Rc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dikkie schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:09:
Ik speel het spel nog altijd dagelijks. Niet meer op public servers, ik heb die maps wel gezien helaas.....

Ik vind het jammer dat custom maps niet echt een kans krijgen, hopelijk wordt dit in een volgende versie van battlefield beter opgelost.

Ben inmiddels al bijna 6 jaar (begonnen met 1942 Desert Combat) lid van 21cw -> http://www.totalgamingnetwork.com/21cw.php

Is geen clan, maar een tournament. Heb persoonlijk niets met al die verplichtingen van een clan, en de 8vs8 type battles zijn te kleinschalig en te kort imo.

Elke week een battle tussen twee 'legers' inclusief ranks etc. 64 man uit zowat alle werelddelen, die tactisch elkaar bestrijden en ECHT gebruik maken van teamwork inclusief comms. Nee, ik mis de public servers totaal niet. Samen met een eigen mod en elke week een custom map, houd het alles een beetje spannend en verfrissend. (Mod maakt gebruik van alle Special Forces tools zoals de zip line en grappling hook, de spawn bag van Project Reality en vele andere models van andere mods.....volkomen legaal btw. )

Hier een voorbeeldje van hoe het kan gaan (ironisch genoeg op een vanilla map hahahaha):
http://www.youtube.com/watch?v=SnrcAG0S_Rc
Ziet er goed uit.
Ik heb zelden teamwork ervaren. Paar keer goed gecommuniceerd in Squads op public servers, echte teamwork heb ik eigenlijk bijna altijd ervaren met de ''Project Reality'' mod, heel leuke mod, maar je moet er wel tijd en zin voor maken, want vlotte gameplay zit er niet bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3lmo schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:02:
De F35 vliegt echt stukken fijner dan de J10, naar mijn mening. Je moet alleen zorgen dat je weet wat je doet, en dan hoef je helemaal niet zo goed te zijn in dogfights om die J10 neer te krijgen. :P Wake Island is echt een ideale map, zodra je ze allebei neer hebt is het puur kills opstrijken. 8)
Er is wel een grote unbalance tussen de F35 en J10, je kan wel winnen van de J10 door tactiek. Maar als er een goede piloot inzit win je dat niet. Gelukkig kun je in 90% van de gevallen wel winnen. Ik vlieg altijd rond 600 meter en verken snel door naar 300 meter af te dalen en weer terug te gaan naar 600, enzovoorts. Zo zien ze je niet aankomen en heb je genoeg aanloopsnelheid om heel snel dichtbij te komen en ze tot minstens 40% te beschadigen met je boordkanon. Werkt goed als ze refuelen bij hun airfield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Anoniem: 295095 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:45:
[...]

Er is wel een grote unbalance tussen de F35 en J10, je kan wel winnen van de J10 door tactiek. Maar als er een goede piloot inzit win je dat niet. Gelukkig kun je in 90% van de gevallen wel winnen. Ik vlieg altijd rond 600 meter en verken snel door naar 300 meter af te dalen en weer terug te gaan naar 600, enzovoorts. Zo zien ze je niet aankomen en heb je genoeg aanloopsnelheid om heel snel dichtbij te komen en ze tot minstens 40% te beschadigen met je boordkanon. Werkt goed als ze refuelen bij hun airfield.
Ja, en met geluk kun je nog wel eens een bug tegenkomen (schuin omhoog wegtrekken en dan de afterburner aan, soms snelheid loopt vreselijk hard op, en je bent hem zo kwijt, alleen daarna direct gas los, en hopen dat je niet buiten de map geraakt en de controle over je vliegtuig terug krijgt)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 295095 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 20:29:
[...]
Paar keer goed gecommuniceerd in Squads op public servers, echte teamwork heb ik eigenlijk bijna altijd ervaren met de ''Project Reality'' mod, heel leuke mod, maar je moet er wel tijd en zin voor maken, want vlotte gameplay zit er niet bij. :)
De al-dan-niet vlotte gameplay hangt mede af van welke map er gespeeld wordt.

In Al Basrah bijvoorbeeld kan ik me soms behoorlijk eenzaam voelen.
Helmand Provence of Mao’s Valley (deze geweldige map zat t/m versie 1.4 of 1.3) waren daarentegen maps met een heel wat vlottere gameplay.

Het wordt overigens hoog tijd dat die BF2 1.5 patch wordt gereleased, want de AIX mod, wat ik nog bijna dagelijks speel, begint steeds minder in trek te komen. Het aantal volle servers is de laatste weken teruggevallen naar slechts enkele servers. ;(

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik word er zo moe van.. Heb ik eindelijk weer eens een machientje (Asus G71V) waarop ik lekker kan gaan spelen, crashed BF2 bij het opstarten. De bekende 60Khz bug.. En dat scherm krijg ik dus met geen mogelijkheid naar 60Khz.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18
Stormtrooper schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:33:
Ik word er zo moe van.. Heb ik eindelijk weer eens een machientje (Asus G71V) waarop ik lekker kan gaan spelen, crashed BF2 bij het opstarten. De bekende 60Khz bug.. En dat scherm krijg ik dus met geen mogelijkheid naar 60Khz.
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=212328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Hee, die kende ik nog niet, thanks... Heb aardig wat zitten zoeken en heleboel links vermelden resolutie terugzetten naar 800x600x60K of het aanpassen van de videocon file. Maar dat mocht allemaal niet baten. Ik heb vanavond weer wat te doen ;)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158317

Voor mensen die de patch niet kunnen installeren :

Net BF2 gekocht voor 5€ en dan merk e dat je niet kan patchen.
Het heeft me wel wat zoekwerk gekost maar uiteindelijk toch gelukt :
Uitvoeren - regedit

Zoek in hkey_local_machine / software / EA Games naar de battlefield 2 folder
Daar staat iets als Instaldir c:\eA games of waar je ook geinstalleerd hebt .

Dat moet zijn : Installdir met 2 LL"en :o

prima bezig EA !!!

Hopelijk is iemand hier iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Nieuws van het patchfront:

Bron: http://battlefield.totalgamingnetwork.com/
News about the latest 1.50 patch has just been reported by DICE, courtesy of TGN member Grasli; check it out:

Firstly, sorry I have been away for so long, its been a busy time. So here as per request in a number of threads here is an update to where we are with 1.50.

* Yes its still coming
* We have been working on a few things to do with DRM as old versions of Battlefield 2 use an old version of SafeDisc
* We have had a number of last minute hacks appear which we have made fixes for to help stabalise the servers.
* We have a minor issue to solve with the Chinese version of the game.

While I can't give an exact date, we are aiming to release our first Beta towards the end of April '09 as long as everything else goes well.

So, what is this about DRM? While DRM will still remain on Battlefield, the DICE team is looking to remove the requirement for the Battlefield DVD to be in the disk drive during game startup.

What we are looking at doing for Battlefield is removing the requirement for the DVD to be in the drive during boot up. Whether we can get this going is what we are checking. It won't limit your installs on other machines or limit how many times you can install though.

Additionally, Bazajaytee of DICE gave us a 1.50 change log:

FEATURES
- Additional support for Windows Vista.
- Added Highway Tampa as a required map.
- Added a new map called Operation Blue Pearl.
GAMEPLAY TWEAKS
- Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced. Please note that the J10 is a superior dogfighter to the F35B and as such these two aircraft will never be equally matched.
- AA targeting tweaked to make it more effective.
- Added checks to prevent "runway grieving".
- Various changes made to prevent cheating.
- Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model.

However, it was stated that for legal reasons, one item is missing from the change log which will be present in the open beta release; it appears that the Battlefield community will need to wait on that front.

Source: EA forums
En er staan interesante dingen in, zoals geen gemier met dvd in drive.
Heb afgelopen week ook weer eens bf2 op nieuwe (vista) machine gezet, en moet toch zeggen dat EA niet erg hoog scoort bij mij met support etc. Wil je game gaan registreren krijg je de meest debiele foutmeldingen om je oren. Wat dat betreft heeft valve het met zijn steam 100x beter voormekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik moet zeggen dat ik de voorgenomen changes summier vind in vergelijking tot de tijd dat we er al op moeten wachten. Nu maar hopen dat de patch ook binnen afzienbare tijd echt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Wat mij betreft mag het er vooral game technish ge upgrade worden:
*vista support
*hogere resoluties (1920 x1200)
*betere sound support (x-fi wordt nu niet herkent/ondersteunt)
*opstarten zonder dvd

Dat zouden al fijne dinegn zijn om de game weer in 2009 en wat verder weer te kunnen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabamAppien
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10-2024

KabamAppien

IT Enthousiast

Ik heb zelf Battlefield: Bad Company op de PS3 O-)

Ik de 'vibe' alleen wat minder dan Battlield 2, omdat tja mijn vrienden hadden niet allemaal een ps3 :(
Maar nu ik gehoord/gelezen heb dat hij nu ook voor de PC uitkomt, ben ik zeer benieuwd :Y
Want ik dnek dat iedereen wel een PC thuis heeft staan :Y)

En ook nog bedankt voor de (extra informatie) d:)b

Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ben nu BF2 aan het installeren, maar ik kan me nog steeds ergeren aan het feit dat je een bedrijfsnaam moet invoeren om het spel te kunnen installeren:

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/31662/got/bf2achterlijk.PNG

:')...

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

EA toch? B)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 77587 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:35:
Wat mij betreft mag het er vooral game technish ge upgrade worden:
*vista support
Werkt al, ondanks niet officieel ondersteund. PunkBuster handmatig installeren is wel een vereiste.
*hogere resoluties (1920 x1200)
Werkt al. Gebruik de Widescreen Fixer om de field of view te corrigeren wanneer de resolutie handmatig op de command line opgegeven wordt ("+widescreen 1 +szx 1920 +szy 1200").
*betere sound support (x-fi wordt nu niet herkent/ondersteunt)
Gebruik ten eerste Alchemy. Gebruik ook het "Game" profiel van de geluidskaart om mee te spelen. EAX 5 is getest en werkt onder Vista x64.
*opstarten zonder dvd
Daar zijn ze mee bezig. Werd ook wel tijd. Al dat gehannes met game images... ;)
Dat zouden al fijne dinegn zijn om de game weer in 2009 en wat verder weer te kunnen gaan spelen.
Het verbaasd mij lichtjes dat Battlefield 2 nog zoveel gespeeld wordt. Of het een 'goed' spel is of niet, daar lopen de meningen over uit. Feit is wel dat het nog steeds populair is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Elke keer als dit topic weer in mijn lijst staat denk ik dat de patch uit is ;)

Ga het zeker proberen als hij uit is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Heeft iemand de mod "Desert Conflict" wel eens gedaan?
En doet het Desert Combat eer aan? of is het ruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Ik vind DesertConflict een redelijk gemaakte mod. DesertCombat mod heb ik nimmer uitgeprobeerd.
APK2 is minder fraai gemaakt. PoE2, PR en AIX2 zijn daarentegen fraaier dan DesertConflict.

Het is zeker de moeite waard om DesertConflict eens uit te proberen.
Maar ik kan je AIX2 mod ten zeerste aanbevelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
The Zep Man schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:01:
[...]
Het verbaasd mij lichtjes dat Battlefield 2 nog zoveel gespeeld wordt. Of het een 'goed' spel is of niet, daar lopen de meningen over uit. Feit is wel dat het nog steeds populair is. :)
Echt? Het verbaast mij namelijk helemaal niet. Ik speel BF2 al sinds eind 2005, en het gaat me nooit vervelen. De gameplay van BF2 is gewoon briljant, hier liggen mogelijkheden voor een goed vervolg. Maar EA doet niet erg hun best, als zij nou eens betere support gaven dan had BF2 nog veel groter kunnen zijn dan het nu is. Als ik BF2 vergelijk met andere shooters van nu dan vind ik BF2 toch veel betere gameplay hebben. Zelfs de graphics vind ik nog erg goed. Enige grote minpunt lijkt me support maar dat is al vanaf de 1e dag zo dusja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Misanthrope schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:31:
[...]

Echt? Het verbaast mij namelijk helemaal niet. Ik speel BF2 al sinds eind 2005, en het gaat me nooit vervelen. De gameplay van BF2 is gewoon briljant, hier liggen mogelijkheden voor een goed vervolg. Maar EA doet niet erg hun best, als zij nou eens betere support gaven dan had BF2 nog veel groter kunnen zijn dan het nu is. Als ik BF2 vergelijk met andere shooters van nu dan vind ik BF2 toch veel betere gameplay hebben. Zelfs de graphics vind ik nog erg goed. Enige grote minpunt lijkt me support maar dat is al vanaf de 1e dag zo dusja
Roger that _/-\o_ !!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Misanthrope schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:31:
[...]

Ook volledig mee eens! Die patch die er dan eind deze maand (...) echt moet komen, zal wellicht ook weer een impuls geven.. Ik speel zeker nog paar keer per week, en probeer ook vaak nog wel andere spellen, maar val toch steeds terug op Battlefield 2 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:58

flessuh

Set sail for fail!

lredev schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:54:
[...]

Ook volledig mee eens! Die patch die er dan eind deze maand (...) echt moet komen, zal wellicht ook weer een impuls geven.. Ik speel zeker nog paar keer per week, en probeer ook vaak nog wel andere spellen, maar val toch steeds terug op Battlefield 2 :-)
als er inderdaad goede vista support bij zit ben ik weer van de partij. nu crash het spel vaak zonder enige reden/melding

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Banzaibunny schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 21:32:
[...]

als er inderdaad goede vista support bij zit ben ik weer van de partij. nu crash het spel vaak zonder enige reden/melding
+ een nieuwe map, ik hoop chings vs USA city map :)
+ betere hitregistratie als ik de changelog moet geloven.

Van EA UK forum:

Firstly, sorry I have been away for so long, its been a busy time. So here as per request in a number of threads here is an update to where we are with 1.50.
Yes its still coming
We have been working on a few things to do with DRM as old versions of Battlefield 2 use an old version of SafeDisc
We have had a number of last minute hacks appear which we have made fixes for to help stabalise the servers.
We have a minor issue to solve with the Chinese version of the game.
While I can't give an exact date, we are aiming to release our first Beta towards the end of April '09 as long as everything else goes well.

Quote:
============
Update v1.50
============
FEATURES
- Additional support for Windows Vista.
- Added Highway Tampa as a required map.
- Added a new map called Operation Blue Pearl.
GAMEPLAY TWEAKS
- Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced. Please note that the J10 is a superior dogfighter to the F35B and as such these two aircraft will never be equally matched.
- AA targeting tweaked to make it more effective.
- Added checks to prevent "runway grieving".
- Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model.

Dat deze patch in de winter zou komen was dus alweer te vroeg gejuicht, maar misschien dan toch eind deze maand een open beta? En dus zal het nog een maandje kunnen duren. Maarja beter laat dan nooit. Ik hoop overigens ook nog stiekem op officieele breedbeeld ondersteuning. En ze hadden het op EA UK ook over een mogelijkheid om BF2 zonder dvd te kunnen spelen. Ben iig benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:47:
Ik vind DesertConflict een redelijk gemaakte mod. DesertCombat mod heb ik nimmer uitgeprobeerd.
APK2 is minder fraai gemaakt. PoE2, PR en AIX2 zijn daarentegen fraaier dan DesertConflict.

Het is zeker de moeite waard om DesertConflict eens uit te proberen.
Maar ik kan je AIX2 mod ten zeerste aanbevelen. ;)
Bedankt.
Ik zal AIX2 en PR eens proberen.
Er is tot nu toe voor mij geen game die de BF2 gameplay heeft en dus deze toch wel gedateerde game kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 135756 schreef op zondag 12 april 2009 @ 15:51:
[...]

Bedankt.
Ik zal AIX2 en PR eens proberen.
Er is tot nu toe voor mij geen game die de BF2 gameplay heeft en dus deze toch wel gedateerde game kan vervangen.
Die zijn zeker de moeite waard.

AIX2 speel ik bijna dagelijks. AIX2 heeft een heerlijke gameplay. De spelersklassen hebben een uitgebreidere assortiment bij zich. Zo hebben snipers en SpecialOps de beschikking over een grapling hook en kruisboog.
Ook de AA is hier veel doeltreffender. In sommige maps liggen op diverse locaties Stingers ter beschikking. 2 hits met stinger of mobileAA en de chopper of plane is down. :)

Ik ben onlangs weer eens met PR begonnen. De moelijkheidsgraad is weer ff wennen. De teamplay van met name de squads is gewoon ongeëvenaard. Ik heb ook nog even America's Army uitgeprobeerd, maar dit spel kan zowel qua grafics, teamplay en gameplay totaal niet tippen aan PR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb ook eens de AIX mod geinstalleerd.
Maar er zijn maar 5 servers met een stuk of 4 man die aan het spelen zijn.
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-06 05:58
Spelen hier nog mensen PR? Of speelt hier zo een beetje iedereen AIX? Wat houd AIX eigelijk zo allemaal in? Heb al wat op Youtube gezien maar lijkt mij niet zo leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 22:11
Tankbuster schreef op maandag 13 april 2009 @ 13:29:
Spelen hier nog mensen PR? Of speelt hier zo een beetje iedereen AIX? Wat houd AIX eigelijk zo allemaal in? Heb al wat op Youtube gezien maar lijkt mij niet zo leuk :p
Ik speel nu vrij vaak PR, vrij leuke mod!

Samen met je squad ergens liggen te wachten en iedereen te ambushen die langskomt, geweldig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Ja hier ook een Pr speler. Zit in een van de Nederlandse Pr clan WST. We hebben/ hadden een goede lopende server die bijna elke avond wel vol zat. Server is nu even offline, omdat de host er mee stopte. We zijn ook druk aan het beta testen met nieuwe maps.
Ik vondt zelf Bf2 niet zoveel aan, maar van een potje Pr kan ik echt genieten :) Vooral als er perfect wordt samengewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Kijk eens aan:
Battlefield 2 1.50 Status

--------------------------------------------------------------------------------

Yes its still coming
We have been working on a few things to do with DRM as old versions of Battlefield 2 use an old version of SafeDisc
We have had a number of last minute hacks appear which we have made fixes for to help stabalise the servers.
We have a minor issue to solve with the Chinese version of the game.
bron

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
timskiej schreef op maandag 13 april 2009 @ 13:17:
Ik heb ook eens de AIX mod geinstalleerd.
Maar er zijn maar 5 servers met een stuk of 4 man die aan het spelen zijn.
Is dit normaal?
Nee, dit is niet normaal. Normaliter vind je zo'n tiental servers met spelers, waarvan enkele (3 tot 5 afhankelijk van het tijdstip) wat meer gevuld zijn (>24 personen).

Heb je de "same mod" en "same version" opties, wel aangeklikt in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:35:
[...]

Die zijn zeker de moeite waard.

AIX2 speel ik bijna dagelijks. AIX2 heeft een heerlijke gameplay. De spelersklassen hebben een uitgebreidere assortiment bij zich. Zo hebben snipers en SpecialOps de beschikking over een grapling hook en kruisboog.
Ook de AA is hier veel doeltreffender. In sommige maps liggen op diverse locaties Stingers ter beschikking. 2 hits met stinger of mobileAA en de chopper of plane is down. :)

Ik ben onlangs weer eens met PR begonnen. De moelijkheidsgraad is weer ff wennen. De teamplay van met name de squads is gewoon ongeëvenaard. Ik heb ook nog even America's Army uitgeprobeerd, maar dit spel kan zowel qua grafics, teamplay en gameplay totaal niet tippen aan PR. :)
Echt tijden geleden dat ik BF2 gespeeld heb....inmiddels andere PC en kwam er achter dat ik BF2 al heeeeeel lang had uitgeleend. :) De persoon in kwestie gemaild dat ik BF2 wel weer eens terug wilde....heeft ie de Battlefield 2 complete collection voor me gekocht en op de post gedaan. :D toch handig iets uitlenen.
Toch eerst project reality eens bekijken. teamplay is altijd erg leuk en daar lijkt PR het om te doen te zijn (begrijp ik?). Eigenlijk bizar dat BF2 zo lang zo populair is. Andere games komen en gaan maar die BF2 topic deel xxxxxxxxx blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256512

http://www.pointofexistence.com/

Vind ik de vetste mod die ik gespeeld heb!
elke dag bijna volle server

Zijn er mensen die deze mod ook spelen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 256512 schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:31:
http://www.pointofexistence.com/

Vind ik de vetste mod die ik gespeeld heb!
elke dag bijna volle server

Zijn er mensen die deze mod ook spelen!?
Heb 'm wel gespeeld. Is idd erg vet, vooral het feit dat er meer realisme in zit. Bijvoorbeeld bloed dat bij BF2 toch echt ontbreekt
Maar bij mods heb je toch het probleem dat er een stuk minder servers zijn, en daarnaast zijn die mappen soms ook gigantisch groot en dan loop je 5 tegen 5 te doen. Valt dan ook een beetje tegen. Maar als de gewone BF2 gaat vervelen zijn die mods idd geweldig. Grafisch ook erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:04
Welke servers zitten jullie? Ik speel vaak op die van Gotland.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Gotland is idd een fijne server.

Erg vermakelijk is de situatie dan als ik met mijn [GoT] prefix wel eens tegen clanmembers met het [GOT] prefix heb gespeeld. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Indy91 op 17-04-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ik speel zelf laatste weken bijna iedere dag op Bf Gotland #10 met de cycle Sharqi/Mashtuur/Karkand infantry only.
http://bf2s.com/player/62062130/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09

Niellie41

[object Object]

Ik ga weer eens BF2 spelen. Het begint bij mij weer te kriebelen sinds ik BF: Heroes speel, maar Heroes vind ik niet zo leuk als BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:04
Ik heb BF:Heroes gisteren eens geinstalleerd. Ik vond het een beetje een TF2 rip-off en was niet echt onder de indruk. Er gaat toch niks boven nade-spammen op Karkand. Of met de MEC-heli de flat op sharqi terroriseren. :) Ik speel vaak op gotland air & vehicles, karkand only of city maps. Wel allemaal met vehicles. Zal 's opletten of ik een gotter tegenkom. Wat zijn jullie nicks daar? Ik ben gewoon writser:

http://bf2s.com/player/44372425/

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Onze tijd komt nog jongens, onze tijd komt nog... 8)
Voor de echte Battlefield fan komen er betere tijden aan. Met BF 1943 en BF BC2 aangekondigd. En als ik het volgende interview zie: http://www.gamereactor.eu...attlefield+Bad+Company+2/
Kun je eigelijk hieruit concluderen dat BF3 er ook nog aan gaat komen. BF BC2 is dus GEEN opvolger van BF2 *O*

Maar tot die tijd hou ik me nog wel bezig met BF2 denk ik :*)
Hoop dat die patch eens snel gaat komen

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 18-04-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

SuX DeLuXe schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:33:
Kun je eigelijk hieruit concluderen dat BF3 er ook nog aan gaat komen. BF BC2 is dus GEEN opvolger van BF2 *O*
Is het ook niet logisch dat BF BC2 een vervolg is op BF BC en niet op BF2? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
The Zep Man schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 22:45:
[...]
Is het ook niet logisch dat BF BC2 een vervolg is op BF BC en niet op BF2? :z
Nou zo logisch was het niet, iedereen zat te wachten op een BF3 aankondiging maar die is nooit officieel geweest. En met die BF BC 2 al zo snel na BF BC begin je je af te vragen of er uberhaupt nog ooit een BF3 komt. Maar als je dus naar die man van DICE luistert dan hoor je dat hij een BF3 niet ontkent, wat eigelijk betekent dat die BF3 er ook gaat komen. Wellicht pas binnen 2/3 jaar maar dat staat er ff los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:03

Stewie!

Keen must die!

Ik hoop dat je begrijpt dat ze niet 5 Battlefield games in 2009 uitbrengen. Een eventuele BF3 kan wel even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heerlijk om met een maat beiden AT te gaan en gewoon de hele server te domineren. Heli's, tanks, etc geen probleem als er 2 raketten tegelijkertijd afgevuurd worden xD

Daar hebben die zoveel sterren ranked players die aant lamen zijn in hun heli's of tanks geen weerwoord tegen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 295095 op 19-04-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eind April komt de beta van de patch. Ik gok zo op begin Juni dat de patch er dan eindelijk is. Hopelijk zijn we dan van alle bugs verlost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244060

Kan BF 2 gewoon op Vista 32bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54

rally

Deyterra Consultancy

Yup. Ik heb hem zelfs draaien onder Vista x64.
Je krijgt alleen een foutmelding dat de software niet voor Vista is geschreven, maar die kan je dus gewoon negeren.

Ik heb overigens 3 weken geleden BF2 weer afgestoft en ben weer helemaal verslaafd :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:49
Ja dat is geen enkel probleem, mocht het je toch niet lukken dan kun je compatibilteitsmodussen eens aflopen, maar ik heb hem hier draaien op Vista x64.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:00
Op Win7 build 7077 x64 draait die ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-01-2022

Cybr

Het klopt allemaal

Battlefield 2 v1.50 Beta komt eraan.

Vandaag aangekondigd op: http://twitter.com/BattlefieldHQ

Battlefield 2 v1.50 Beta making its way onto the Internet NOW!!! Download link imminent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Spannend!!!!!!
Meer als 1GB groot. Das een flinke patch zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:13
en hij is er:

BF2 v1.50 Beta available for download: http://tinyurl.com/dht6ld

groot: 1.3 GB (1,349,587,611 bytes)

[ Voor 19% gewijzigd door EdVe op 21-04-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Brengen ze nu ineens beta's uit van patches? AFAIK is dat nog nooit eerder gedaan in BF-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Downloading... Ben benieuwd. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:06:
Brengen ze nu ineens beta's uit van patches? AFAIK is dat nog nooit eerder gedaan in BF-2.
Battlefield 2 1.4 beta 2
Battlefield 2 1.41 beta

[ Voor 27% gewijzigd door The Zep Man op 21-04-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EdVe schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:55:
en hij is er:

BF2 v1.50 Beta available for download: http://tinyurl.com/dht6ld

groot: 1.3 GB (1,349,587,611 bytes)
Das dan mooi snel. Het is wachten totdat alle servers het overnemen, of is dat pas als het officieel wordt uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Dit Schijnt volgens die Twitter de link te zijn naar de Patch download.

http://www.fileplay.net/f...field-2-v1-5-beta-patch-1

v1.50

- Added checks to prevent “runway grieving”
- Added Highway Tampa to the default build to make it a compulsory update.
- Added the new map Operation Blue Pearl.
- Special thanks to Blackbird at the TV2 community http://www.battle.no

1.3 GB Groot :shock: .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:38
hmm, wilde BF2 spelen met een vriend, crasht hij bij hem (IRQL-BSOD, volgens de minidump ligt het aan ntoskrnl.exe :? )... bekend probleempje? Hij heeft zelfde pc als mij en ik draai hem perfect, zelfde drivers ook dus daar ligt het allemaal niet aan .RAM is goed, voeding is goed dus dat is het ook niet....

edit: ik draai nog steeds op versie 1.01... anders kan ik niet meer op mijn favo server :P wel zonde van alle boosterpacks die ik nu niet kan gebruiken :P

[ Voor 20% gewijzigd door maarud op 21-04-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 22:58
Ik wacht nog wel ff tot hij echt uit is en op de ranked servers draait.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:37:
[...]

Interesting, waren dat ook open beta's?
Tot zover ik weet wel. Liepen (net als bij BF2142 een tijd het geval was) een tijdje naast de oudere 'stabiele' versie van die tijd. Al wilde je serieus spelen, dan kon je toendertijd beter geen beta pakken doordat er minder servers waren. Echter, patch 1.50 is zo gewild voor BF2 dat ik vermoed dat er een hele stapel servers al overgaan op de beta.

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.