Toon posts:

Game Desktop 250euro

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
kan voor 250euro de volgende desktop kopen:

Intel Core Duo E6850 @ 3.00GHz
Kloksnelheid: 1,98GHz, 2gb werkgeheugen
NVIDIA GeForce 8800 GTS
500GB hardeschijf

+ een simpele 19'' monitor (merk: medion) 1024x768pixels

PC is misschien net 2 maanden, is bijna niet gebruikt, alleen dagelijks internetten en mail sturen.

Is dit een goede game desktop? Kan ik hiermee CoD5 , crysis etc spelen? En voorlopig mee vooruit? En voor die prijs? Bedankt alvast!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:15
Lees dit eerst eens door: CSL FAQ

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-01 16:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Spelen zal het wel (maar niet op de hoogste settings)... er lang mee vooruit kunnen... mwoah dat betwijfel ik.

Voor de rest: het is jouw geld, wij gaan je hier niet adviseren.

Wij verwachten namelijk dat je aan de hand van alle topics/reviews etc etc op Tweakers en Got zelf je keuze kan maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Tjebakka op 10-01-2009 14:21 ]

If it aint fixed, it's broken.

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Je andere topic voldeed ook niet aan de CSL regelementen, en deze is nog erger :')

En ja, je kan cod5 / crysis daarmee spelen.
Of je er voorlopig mee vooruit kan? betwijfel het,
binnen een jaar moet je weer wat nieuws aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
En, wat is dan volgens jullie een goede desktop waar je wel lang vooruit mee kunt, en hoge settings?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:15
Heb je de FAQ inmiddels doorgelezen? Dit is niet de manier van handelen op GoT. Het is de bedoeling dat je zelf actie onderneemt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20

Thandor

SilverStreak

Aldus het CSL beleid is dit niet de bedoeling op GoT :o. Derhalve ga ik het topic sluiten. Overigens heb je laatst ook een vergelijkbaar topic gestart: Welke game computer?. Ik raad je aan om gewoon even het beleid te lezen, dat scheelt een hoop gedoe ;). Overigens geldt 'het lezen van het beleid' in ieder subforum. Het beleid is niet voor niets geschreven. Het laat je in één overzicht zien hoe het subforum in elkaar steekt.

Zoals in het beleid aangegeven kun je het beste de Best Buy Guides ter hand nemen, daar worden nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun woord te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

[ Voor 11% gewijzigd door Thandor op 10-01-2009 15:36 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.