Toon posts:

Welke game computer?

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, kom hier wel eens vaker maar heb nu toch maar eens een account aangemaakt.

Momenteel heb ik een acer notebook (acer aspire 9500) met 80gb hardeschijf, 1024mb, Ati Mobility Radeon X700, Intel Pentium 1,7 GHz. Kan hier wel call of duty 4 op spelen maar slechte beelds- en geluids kwaliteit.

Ik wil dus een game desktop gaan kopen waar ik het meeste op ga gamen, verder wat internetten, msn etc.
Moet zeker call of duty5 perfect kunnen afspelen. Mijn budget is maximaal 800 Euro excl. monitor.

Daarvoor wil ik een goede processor, videokaar (minimaal geforce 9600), minimaal 3 gb werkgeheugen, minimaal 500gb hardeschijf.
Oftewel een goede game desktop.

Mijn vraag is dus weet iemand welke desktop ik moet kopen? Of kunnen jullie er een samen stellen?

MVG,
Sp18 alvast bedankt ;)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:52

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je hier vaker komt dan weet je vast ook dat er Best Buy Guides zijn, een zoekfunctie op het forum is en er FAQs en beleid is m.b.t. dit soort vragen...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik al gezien maar vallen niet in mijn wensen, wil toch een nvidea geforce 9600 ts of hoger, een goede processor etc, wat raden jullie aan? En een Dell XPS dan?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:52

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

De gamepc in de BBG heeft een HD4870 X2 die veel sneller is dan een simpele 9600 en dan is hij niet goed genoeg? Zelfde geldt voor die Core 2 Duo 8400; wat is daar mis mee?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:22
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Je bent overigens ook vrij om de configuratie van de BBG te wijzigen naar je eigen hand, dat is het voordeel van zelfbouw (ook al kun je hem door een (web)shop inelkaar laten zetten als je dat niet zelf kunt/aandurft) tegenover een prefab Dell. Met benchmarks van Ome Tom kan je producten 1 op 1 vergelijken om zo de beste onderdelen binnen je budget te kiezen.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.