Macworld 2009 - Even the small talk will be big

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 24.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

Apoca

Array Technology Industry

SyncMaster schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:41:
Ben benieuwd wat AAPL straks gaat doen.
Hoop dat ze zaken op de beurs B) Pfff dit was ff minder dan verwacht, was al een fuck dag op het werk en dit der nog eens overheen. En het vriest ook al buiten. Waar gaat het heen met deze wereld ;)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ik weet eigenlijk niet waarom ik nog steeds zit te f5en.. :( anyway. tot de volgende keer maar weer

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Binnenkort maar een iPhone of MacBook halen in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31
SmithNL schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:44:
[...]

ik wil 'm met mat scherm.. dat maakt 'm helaas nét even te duur :/
Pak je de vlakschuurmachine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:03
Na ja, de iMac is wel goedkoper geworden (het eerste model). Hij is nu 999,01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apoca schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:44:
[...]

Hoop dat ze zaken op de beurs B) Pfff dit was ff minder dan verwacht, was al een fuck dag op het werk en dit der nog een overheen. En het vriest ook al buiten. Waar gaat het heen met deze wereld ;)
Ho rustig maar, de wereld vergaat heus niet... ;) Gelukkig is er in juli weer een Keynote en met een beetje geluk tussendoor nog een special event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
in Juli pas weer?! -O-

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Japsuh schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:46:
Was ie 999,02 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/mmcuxk.png

ziet er top uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Ik geef deze thread nog heel even om meer te worden dan een huilsmileyverzamelbak, anders gaat 'ie op slot :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15
Nee echt, ze moeten binnenkort toch wel? De onderdelen die in de huidige Mac mini zitten worden binnenkort echt verouderd. Dan lijkt het me zelfs goedkoper om er modernere onderdelen in te zetten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
Was als geintje bedoeld... Hij was dacht ik 999,99. Oh, en wordt iLife 09 bij de nieuwe mac's geleverd?

[ Voor 11% gewijzigd door Japsuh op 06-01-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansje28
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-10-2022
Japsuh schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:46:
dat was ie al toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Thomaszki schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:48:
Nee echt, ze moeten binnenkort toch wel? De onderdelen die in de huidige Mac mini zitten worden binnenkort echt verouderd. Dan lijkt het me zelfs goedkoper om er modernere onderdelen in te zetten :{
Ik zou de verkoopcijfers van de huidige mini's wel eens willen zien. Die waren toch mega laag, gezien iedereen op wat nieuws zit te wachten en de hardware gewoon niet meer up-to-date is.

[ Voor 13% gewijzigd door Apoca op 06-01-2009 19:50 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Ja, en dan bij iWeb : Je maakt in minder dan geen tijd een prachtige multimediawebsite. Ik zie het!
Dacht trouwens ook dat die iMac 999,01 was al eigenlijk O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-01-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WWDC hè :) en vorig jaar was in Maart het iPhone Special event (remember, met de iPhone Software Roadmap?)
[edit] WWDC is waarschijnlijk rond 8 juni 2009.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

dawuss schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:48:
Ik geef deze thread nog heel even om meer te worden dan een huilsmileyverzamelbak, anders gaat 'ie op slot :)
Gooi maar op slot hoor. Alleen maar tranen hier ;)

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iLife gratis te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
iTunes DRM vrij, dat is toch wel erg goed! Ben blij dat veel muziek labels eindelijk over stag zijn! Ook niet gewoon een paar liedjes maar gelijk alle 10.000.000. Ik vind dat Apple hier toch wel de belangen van consumenten mee heeft behartigd.

Geen Mac Mini of andere updates, maar vinden jullie ook niet dat er misschien wel wat teveel van Apple wordt verwacht? Ik bedoel, wat ze nu hebben gepresenteerd komt ook niet uit de lucht vallen!

@Hierboven, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
En nu staat het weer goed. Was toch 999,00. Oh, en wordt iLife 09 bij de nieuwe mac's geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

2800 dollar = 2100 euro, afgezien van alle belastingen is 400 euro redelijk veel veschil, maar het is wel mooi wat je er voor terug krijgt...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Gratis bij nieuwe Macs. Upgrade voor $79 oid.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je kunt al wel de 30 dagen trial downen van iwork eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, ik dacht dat iWork gratis te downloaden was, en dat iLife gratis was.. aangezien ik het inderdaad gratis bij mijn macBook gekregen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
Gerco schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:50:
[...]

Gratis bij nieuwe Macs. Upgrade voor $79 oid.
Ik ziet het al: http://www.apple.com/nl/ilife/uptodate. Link is nog niet online, maar iLife wordt later geleverd (voor 8,95):
If you buy a qualifying Mac between January 6, 2009, and March 28, 2009, and it does not include iLife '09, you're eligible to receive iLife '09 for the cost of shipping and handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
iTunes plus kost €0,30 per gekochte song... (de nummers die je dus al hebt)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De Mini en iMac krijgen sowieso ook een update, er zijn namelijk al vermeldingen van in OS X zelf. Maar buiten dat, dit is echt de meest diep trieste keynote ooit. Letterlijk iedereen heeft liggen slapen. Aan het begin vrolijk vermelden dat het om Macs draait dit keer en vervolgens ruim een uur over een weinig vernieuwende iLife en iWork gaan ouwehoeren.

Je kunt wel merken wie er hier teleurgesteld is niet? :P

Het mag dan zo wel op een huiliethread gaan lijken, maar wat verwacht je na zo'n wanprestatie? Ik ben immers nog altijd gerechtigd mijn eigen mening te geven,, en ik denk dat meer fundering hier niet nodig is toch. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Nou iWork'09 kan je iig al wel bij kopen dus iLife'09 vast ook wel?

offtopic:
MacBook Pro middelste 1712GBP oftewel 1865EUR. Nice :) Blijkbaar komt er voorlopig toch geen update?

[ Voor 48% gewijzigd door alienfruit op 06-01-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/01/macworld08-296.jpg

Dat ziet er tenminste fatsoenlijk uit...

Overigens--

Iedereen is altijd heel teleurgesteld na deze dingen. Dat komt omdat er altijd een onderwerp of drie a vier behandeld wordt aan realistische dingen (joh), maar de verwachtingen gaan altijd over 50 compleet wilde ideeën.

[ Voor 48% gewijzigd door CyBeR op 06-01-2009 19:55 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
ik snap gewoon niet dat Apple afentoe wel luisterd naar de vraag. Zoveel mesnen willen een up to date mac mini, de Imacs zijn ook aardig aant verouderen. Alsof het zo lastig is die wat meer up te date maken tot er een nieuwe generatie komt. Als de Mac mini geupgrade was had ik 'm gekocht. Tja nu wacht ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SmithNL schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:53:
iTunes plus kost €0,30 per gekochte song... (de nummers die je dus al hebt)
Huh?
Dus als je DRM van je huidige nummers af wil halen moet je nog eens 30 cent per nummer betalen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
--MeAngry-- schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:53:
De Mini en iMac krijgen sowieso ook een update, er zijn namelijk al vermeldingen van in OS X zelf. Maar buiten dat, dit is echt de meest diep trieste keynote ooit. Letterlijk iedereen heeft liggen slapen. Aan het begin vrolijk vermelden dat het om Macs draait dit keer en vervolgens ruim een uur over een weinig vernieuwende iLife en iWork gaan ouwehoeren.
Wanneer zou een volgend moment zijn voor een eventuele upgrade? Ik ben hem (de iMac) van plan eind deze maand, begin volgende maand aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

anandus schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:55:
Huh?
Dus als je DRM van je huidige nummers af wil halen moet je nog eens 30 cent per nummer betalen?
Of je gebruikt Requiem, dan kost het niets.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
[...]
Huh?
Dat is correct.. krijg je wel dubbele bitrate voor.
Alle uitleg staat in de iTunes Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
2.500 euro voor die nieuwe 17" MBP http://store.apple.com/nl...acbook_pro?mco=MzA3MDc5MA Hm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]
Huh?
Als je 'm wilt vervangen door een DRM-vrije versie, ja. Dat is niet gratis en dat is logisch: het kost geld om die nieuwe file naar jou toe te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
[...]
Huh?
Als je dat legaal wilt doen wel inderdaad. Ik vind het ook erg kwalijk, maar heb eigenlijk niet zo'n behoefte om het te doen. Gebruik het toch enkel met iTunes en m'n iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sn0wblind schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:54:
ik snap gewoon niet dat Apple afentoe wel luisterd naar de vraag. Zoveel mesnen willen een up to date mac mini, de Imacs zijn ook aardig aant verouderen. Alsof het zo lastig is die wat meer up te date maken tot er een nieuwe generatie komt. Als de Mac mini geupgrade was had ik 'm gekocht. Tja nu wacht ik wel weer.
Omdat ze daar ook niet kunnen vliegen, kan zo zijn dat ze er nog niet klaar voor zijn. En daarbij Apple is in de luxe positie om zelf deze momenten te kiezen omdat de doelgroep loyaal is en in mijn ogen geen alternatief heeft.

Ben nu de iWork trial aan het downloaden, gaat alleen steeds langzamer (begon met 2200kB/sec is nu nog 130kB/sec over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
Wel goed dat er nu ook songs voor maar 60cent komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Japsuh schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Wanneer zou een volgend moment zijn voor een eventuele upgrade? Ik ben hem (de iMac) van plan eind deze maand, begin volgende maand aan te schaffen.
Is niet te zeggen ze kunnen hem gewoon onaangekondigd updaten, een special event organiseren of wachten tot juni dan staat er weer een reguliere keynote gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dan zal het wel zonder een nieuw uiterlijk zijn, alleen een 'interne upgrade'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Bartjeee schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:57:
[...]

Omdat ze daar ook niet kunnen vliegen, kan zo zijn dat ze er nog niet klaar voor zijn. En daarbij Apple is in de luxe positie om zelf deze momenten te kiezen omdat de doelgroep loyaal is en in mijn ogen geen alternatief heeft.

Ben nu de iWork trial aan het downloaden, gaat alleen steeds langzamer (begon met 2200kB/sec is nu nog 130kB/sec over).
Nah dit is gewoon iets anders als niet klaar ervoor zijn. Mjah ik hoop dat die Mac mini er alsnog komt. Ben blij met me macbook uni en had graag me assortiment ermee uitgebreid. Ik wil ook weer geen Imac omdat ik me scherm en pc los wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filenox schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:58:
Wel goed dat er nu ook songs voor maar 60cent komen :)
En nummers van 50 Cent! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08
Ach, tuurlijk is het jammer dat er zo weinig hardware aankondigingen zijn gedaan. Echter is Apple voor een groot deel zo populair geworden door de goede software die ze maken. Ik ben daarom dus ook blij dat ze pakketten als iLife en iWork niet links laten liggen. Straks gelijk maar iWork '09 uitproberen...

Die hardware upgrades komen vanzelf wel, al had de Mini idd net ff een wat betere indruk achtergelaten voor mensen die deze software pakketen niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Nu snap ik ook hoezo Jobs der niet bij was. Er is niet iets verteld waarvan je zegt daar moet je bij zijn. Tuurlijk de software is nice, maar das voor de markt die er al is. Met nieuwe up-to-date hardware trek je mensen sneller over de streep, zeker in combo met de super software.

[ Voor 45% gewijzigd door Apoca op 06-01-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heb ik wel zin in iphoto en imovie, zitten weer een aantal schitterende opties in. Die themes en transitions in imovie zijn erg mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 11-09 12:11
Los van het aankondigen van nieuwe hardware valt het mij ook tegen dat er geen update is gegeven over de ontwikkeling van Snow Leopard. Had toch ook wel verwacht dat dat nog een keer naar voren zou komen om te laten zien hoever ze zijn met wat voorbeelden van de snelheidswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Tourniquet schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:22:
Nieuwe "themed slideshows" kunnen ook gesynchroniseerd worden met iPhone en iPod Touch. Ik voel een firmwareupgrade aankomen. ;)
Nee, want die slideshows export je als een filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Muthas schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:01:
[...]

Er is inderdaad support voor .docx maar terwijl het formaat helemaal open is, lukt het iWork toch om de layout vaak totaal verkeerd weer te geven. Daarnaast ontbreekt er ondersteuning voor allerlei zaken zoals wiskundige formules. En ik vind het totaal niet handig werken met die Inspector toolbar. Dat laatste zal wel niet worden aangepast maar ik mag hopen dat er wel aan de andere punten is gewerkt.
Tja, dat krijg je als je heel hard roept dat het formaat open is maar er een heel complexe standaard van maakt met verwijzingen als "zoals in word 97". Het woordje "open" is helaas niets meer dan een woordje, echt open is die standaard niet. Nu met die ISO standaard is het al wat opener geworden maar het blijft nog steeds wat het is: een schijn open standaard. Verwacht dan ook niet dat andere stukken software het correct zullen weergeven. Daarnaast heb je inmiddels ook verschillende soorten docx en dat maakt het er ook allemaal niet makkelijker op. Het probleem in deze is dus wederom Microsoft zelf die liever een standaard hard doorgedrukt zag dan dat ze eens met iedereen goed om de tafel zijn gaan zitten om zodoende een goede en werkbare standaard te krijgen.

De iPhoto update vind ik niet bepaald spannend. Picasa 3 for Mac die gisteren is uitgekomen heeft ook al de mogelijkheid voor faces en is gewoon gratis.
Ja want de accu is in tegenstelling tot wat velen hier roepen WEL vervangbaar/verwisselbaar. Het is alleen een taak die door een professional moet worden gedaan en wat niet door de gebruiker gedaan kan worden. Dat is dus precies wat de betreffende EU richtlijn (die Nederland en andere EU lidstaten volledig dienen over te nemen) staat. Apple heeft hiervoor een replacement program opgezet (zoals ook gemeld is door o.a. Engadget bij de live verslaggeving).

Wat wel raar is, is de roep dat het om 1000x opladen gaat terwijl er later in een plaatje over 1000 cycli wordt gesproken. Volgens Apple's eigen zeggen zijn dit 2 totaal verschillende dingen. Een cyclus is volgens hun een volledige oplading, dus opladen tot 100%. Of je dat nou doet aan 1 stuk door of dat opdeelt in 3 stukjes (dus 3x laden) maakt niet uit.

Maar goed, lipo accu's (wat dit is) worden om specifieke redenen voor de modelbouw gebruikt en niet voor grote dingen als laptops. Ik ben erg benieuwd wat dit in de praktijk betekend en hoeveel horror verhalen we gaan krijgen over de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:54:
Snap je het dan niet? Al die geruchten? Al die sensatie? Apple zet dit elke keer weer goed in scene.

Er wordt voor elke keynote enorm gespeculeerd, en die speculaties zijn van de klant. Eigenlijk zijn het 'de grootste' wensen van de klant. Apple heeft de afgelopen weken weer aardig wat ideeën opgedaan in de geruchten rondes op verschillende sites. Een ontzettend slimme manier van werken, iedereen vraagt zich altijd af hoe apple het voor elkaar krijgt om zo vernieuwend te zijn. Eigenlijk hebben wij heel veel verzonnen, en speelt apple hier goed/slim op in. Dus zeggen dat apple niet luistert, betuigd van kortzichtigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:25:
[...]

Snap je het dan niet? Al die geruchten? Al die sensatie? Apple zet dit elke keer weer goed in scene.

Er wordt voor elke keynote enorm gespeculeerd, en die speculaties zijn van de klant. Eigenlijk zijn het 'de grootste' wensen van de klant. Apple heeft de afgelopen weken weer aardig wat ideeën opgedaan in de geruchten rondes op verschillende sites. Een ontzettend slimme manier van werken, iedereen vraagt zich altijd af hoe apple het voor elkaar krijgt om zo vernieuwend te zijn. Eigenlijk hebben wij heel veel verzonnen, en speelt apple hier goed/slim op in. Dus zeggen dat apple niet luistert, betuigd van kortzichtigheid.
Ik heb geen dingen gezien waar de vorige keren over gespeculeerd werd.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lipo's hebben in modelbouw idd nogal de reputatie heel delicaat te zijn.

Je kan er heel snel grote stromen uit trekken (wat bij een laptop uiteraard niet zal gebeuren, het gaat over een paar tiental ampere) maar vooral de temperatuursgevoeligheid nekken veel toepassingen.

De max temperatuur ligt relatief gezien vrij laag, waardoor er altijd (in modelbouw) voldoende ventilatie moet zijn. Ook mag je hier zeker niet helemaal ontladen met risico op beschadigde batterijen.

Gelukkig zal de software er wel voor zorgen dat alles netjes geregeld wordt. (niet 100% ontladen, enz...) Dus de gebruiker hoeft zich normaal nergens zorgen om te maken. Hoop alleen dat het niet te warm wordt.

Niet verwijderbaar zou mij worst wezen bvb. Weer slijtagegevoelige klepjes en voegjes minder. De laptop kan nog dunner en meer verloren gaatjes kunnen creatief ingevuld worden met accu. Wat met een bric niet mogelijk is. Wel duur en daarom niet voor mij weggelegd.

Ik had weinig verachtingen wat betreft hardware, maar ik had op z'n minst een nvidia chipset verwacht voor de volledige iMac lijn. Ik ben wel min of meer geïnteresseerd in het 999 model, maar de ati H2xxx is toch echt een trapje te laag voor mij. (wil in windows nog een paar eenvoudige games kunnen spelen)

Dus als ik nvidia wil, zal het de duurste 24" moeten worden, wat ook niet zal gebeuren :(

Mac mini: tja, ik begrijp het ergens wel, het is nooit een powerhouse geweest. Intel heeft nog massa's GMA'tjes die ergens in verwerkt moeten worden. Verder doet een GMA nog prima wat het moet doen (2D software renderen is tegenwoordig echt niet het probleem meer). Noch photoshop, noch iMovie, noch wat dan ook van de gewone consumentensoftware heeft nood aan een sterke 3D kaart.
Voor mij echter ook geen optie. Jammer, vooral van de iMac

Ik vraag me echt af waar al die roddels ivm de mac mini en de iMac vandaan kwamen. :? Die zijn niet zomaar uit de lucht gegrepen. Zouden de producten nog niet klaar zijn voor launch? Ok, de iPhone nano was al van in het begin een indianenverhaal, maar de rest leek heel plausibel.

Ze hadden op z'n minst een aankondiging mogen maken (alhoewel iedereen dan de vinger op de knip houdt). Ze kunnen evengoed over twee weken een special event organiseren met nieuwe macs... :X

Als ze dan toch geen nieuwe hardware introduceren was het wel gepast geweest bepaalde producten licht in prijs te laten dalen. Ze zijn nu immers al 6 maand aan het cashen op dezelfde hardware. Niet meer dan logisch dat bvb een iMac op zijn minst 50 euro af kan. Idem met een mac mini (50 euro af doen bvb). Leuk gebaar naar de consumer toe.

Maar goed, ze weten zelf het beste wat ze doen, als ze genoeg macs kunnen schuiven is er geen probleem met de prijs he? We zijn er niet om hun prijs te bepalen, dat mogen ze natuurlijk zelf doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 22:25
Rob schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:28:
[...]

Ik heb geen dingen gezien waar de vorige keren over gespeculeerd werd.
Nou, over aluminium macbooks werd echt al jaren gesproken kan ik me herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Heeft iemand iWork al gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Dus kan je nog zelf een andere hdd en geheugen in de 17" zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
[...]

dat vind ik echt ver uit de lucht gegerepen hoor, helemaal als trendwatcher ;) Apple is dat zelf vaak al voor. Er zijn speculaties maar ze hebben gewoon een ijzersterk concept team. Maar alle wees er op dat de Imac's en Mac mini's een upgrade zouden krijgen. Dit werd ook getoont door drivers in OSX die voor de Imac en Mac mini waren waar Nvidia chipsets in verwerkt zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44
kaassouffle schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:16:
[...]

There’s a $50 anti-glare option on the glossy screens for higher-end customers. They have to remove the bezel from the front, and build it in, which explains the $50 surcharge.
Dat is 100% totale bullshit natuurlijk. Je kunt ook gewoon systemen bouwen met matte en andere systemen met glimmende schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

lowfi schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:39:
Dus kan je nog zelf een andere hdd en geheugen in de 17" zetten?
Als je de bottomplate eraf schroeft kun je wel bij die dingen. Je krijgt nu hetzelfde verhaal als bij de MacBook Air. Ze hebben trouwens een mooi filmpje staan over die hele accu, daar kun je al wat hints halen (zoals de view van de bottomplate). Filmpje is te vinden op de pagina voor de 17" MBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Niet online

CM5

Wat ik niet snap is dat ze deze nieuwe accu`s niet in de unibody 13" en 15" macbook`s hebben geïntroduceerd, dat zijn juist de portable notebooks waarmee je uren wilt werken zonder dat er een stopcontact in de buurt is, en zonder een adapter mee te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik heb hier de trail van iWork geinstalleerd, en volgens mij werkt alles veel sneller nu !
Ook de nieuwe effecten in Keynote zien er erg goed uit ! _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door filenox op 06-01-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08
CM5 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:58:
Wat ik niet snap is dat ze deze nieuwe accu`s niet in de unibody 13" en 15" macbook`s hebben geïntroduceerd, dat zijn juist de portable notebooks waarmee je uren wilt werken zonder dat er een stopcontact in de buurt is, en zonder een adapter mee te slepen.
Waarschijnlijk zijn dat ook net de portable notebooks die geen ruimte over hebben voor extra accu's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
heuker schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:03:
[...]

Waarschijnlijk zijn dat ook net de portable notebooks die geen ruimte over hebben voor extra accu's ;)
Onzin. De ruimte die nu nodig is voor klepjes en dergelijke worden bij de nieuwe 17" ook gebruikt. Dat deel kan dus ook in een MacBook of een 15" Pro worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

filenox schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:02:
Ik heb hier de trail van iWork geinstalleerd, en volgens mij werkt alles veel sneller nu !
Ook de nieuwe effecten in Keynote zien er erg goed uit ! _/-\o_
Mij bevallen de effecten ook!
iWork.com (beta) werkt ook al via Pages! :D Ga daar nu mee rommelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Niet online

CM5

heuker schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:03:
[...]

Er word juist extra ruimte gecreëerd door alle klepjes en scharnieren weg te laten. Hij lijkt me een mooie oplossing, ik ken maar weinig mensen die een 2e accu meeslepen om onderweg te verwisselen. En ik ga ervan uit dat de accu wel is te vervangen, maar dat het alleen wat lastiger is, net als bij een geheugen upgrade zal de case open moeten. Ik zou graag zo`n accu in m`n 13" hebben gehad als hij de 8 uur/5 jaar echt waarmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

[...]

Onzin. Apple innoveert zelf. De speculaties zijn vaak grote onzin en technisch soms niet eens uitvoerbaar (een iPhone nano acht ik niet erg realistisch). Niemand had gedacht dat Apple zou gaan kiezen voor een flinterdunne laptop van 13,3" als 'netbook'. Niemand had bedacht dat Apple laptops moest gaan maken uit één geheel. Niemand had het idee aangedragen om het touchpad nog eenvoudiger te maken. Dat bedenkt Apple allemaal zelf. Het publiek wilde een vernieuwde iMac en Mini, dat is logisch als die lang geen update hebben gehad. Het publiek wilde meer informatie over Snow Leopard, wat die informatie zou moeten zijn wist niemand.

Productontwikkeling hoe Apple het doet kost tijd. Er zit echt wel een reden achter het achterwegen blijven van een update voor de iMac en Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik was van plan na deze keynote een iMac of mac mini te halen (afhankelijk van welke me na de keynote het meest zou aanspreken) maar het ziet er naar uit dat ik nog even moet wachten :'(

Ik heb werkelijk geen idee waarom hij in het begin zei dat het in de keynote allemaal om de mac zou draaien :? Er zal wel een reden zijn voor de vertraging van de mac mini en imac, dat ze komen is wel zeker, maar de vraag is wannéér. Als dat in juli pas is ben ik bang dat een hoop potentiele kopers afhaken, dan is de iMac al meer dan 1 jaar niet geupdate en de mac mini al meer dan 2 jaar (oid). Zo'n langzame productcyclus is gewoon niet meer van deze tijd, en zo zullen ze andere merken nooit bij kunnen houden.

Tuurlijk zijn de nieuwe iWork en iLife heel mooi, maar ze verdienen geen hele keynote. De 17" mbp is al helemaal een grap, heel mooi ding, maar had gewoon tegelijk met de andere mbp's geintroduceert moeten worden, nu loopt de productlijn alsnog niet gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Jazzle schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:33:
Ik heb werkelijk geen idee waarom hij in het begin zei dat het in de keynote allemaal om de mac zou draaien :?
Omdat iLife en iWork niet op iPhones, iPods, printers en losse displays draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
He, geen 17" mpb met Quad core, nog ff wachten 8)
Ik neem aan dat de batterij in de praktijk het 5 uur volhoudt, een aardige verbetering tegenover de 2.5/3 uur wat ik nu haal.

En voor die anti-glare gebruikers, ben benieuwd hoe ze dat oplossen, gewoon de glazen plaat eraf halen en klaar? En apple cashed extra 50 euro, slim gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
De batterij zal vast wel te vervangen zijn bij een apple shop, of anders zelf. Bij een MacBook Air kost dat niet meer dan een uitneembare accu bestellen. Enige nadeel is dat je er mee langs de shop moet natuurlijk. Maargoed als hij de levensduur waar maakt, zou je dan na 5 jaar al niet toe zijn aan een nieuwe laptop? :p
Dus eigenlijk is het helemaal geen probleem die batterijen, tenminste je zo'n mobiele werker ben en echt baat heb bij een reserve accu in je tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, alhoewel de echte mobiele werker niet voor een 17 inch model zal gaan denk ik. ;) Jammer dat het op hardware gebied niet meer voorstelde, had gehoopt op een nieuwe mini, maar ik kan me niet voorstellen dat er in het komende seizoen geen updates komen, dat zijn ze bij Apple wel aan hun stand verplicht. :P Tot die tijd mag m'n MacBook zo nu en dan maar 'ns voor mediacenter spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
duncanvdlinden schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:50:
De batterij zal vast wel te vervangen zijn bij een apple shop, of anders zelf. Bij een MacBook Air kost dat niet meer dan een uitneembare accu bestellen. Enige nadeel is dat je er mee langs de shop moet natuurlijk. Maargoed als hij de levensduur waar maakt, zou je dan na 5 jaar al niet toe zijn aan een nieuwe laptop? :p
Dus eigenlijk is het helemaal geen probleem die batterijen, tenminste je zo'n mobiele werker ben en echt baat heb bij een reserve accu in je tas.
179dollar las ik ergens afaik. Das materiaal en arbeidsloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Heb hier mijn MacBookje en die heeft nu 517 Loadcycles @ 25 Months. En dat ding staat echt elke dag aan. Dus 4/5 jaar zal de gemiddelde persoon makkelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iWork bevalt goed. Vooral in Pages waren een aantal irritante dingetjes die ze gefixed hebben. Bijvoorbeeld de uitlijnfunctie in de knoppenbalk wordt nu wel weergegeven zonder dat je het document moet uitrekken. Lettertype kun je nu ook intypen zoals in Word en je kunt .pages bestanden meteen opslaan als Word bestand zonder elke keer te moeten exporteren.

De kwaliteit van de letters is ook stukken beter geworden merk ik na een vergelijking tussen '08 en '09

En die irritante importwaarschuwingen kun je nu ook uitzetten _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
En fullscreen word documenten editen. Ik vind het zelf een heerlijke optie tbh, ik gebruik de opmaak functie toch nooit, eigenlijk pas nadat ik alles getypt heb.

Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ik heb iWork ''08 hier nog liggen. Maar heb ik de laatste keer niet meer op mn Macbook geinstalleerd. Als ik dat nu wel doe, heb ik dan ook gelijk de update er gratis bij, dus met de opties die vandaag nieuw zijn aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

T-Junkie schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:12:
Heb hier mijn MacBookje en die heeft nu 517 Loadcycles @ 25 Months. En dat ding staat echt elke dag aan. Dus 4/5 jaar zal de gemiddelde persoon makkelijk halen.
Ja, ik ook... Ik heb ook een accu van 532 @ 26 maanden. Met battery capacity of 39%. Binnenkort maar een nieuwe batterij kopen voor 89euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

addictive schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:38:
Ik heb iWork ''08 hier nog liggen. Maar heb ik de laatste keer niet meer op mn Macbook geinstalleerd. Als ik dat nu wel doe, heb ik dan ook gelijk de update er gratis bij, dus met de opties die vandaag nieuw zijn aangekondigd?
Heeft de keynote van eerder vanavond jouw dvd op magische wijze aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
addictive schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:38:
Wat denk je zelf? :)
Nee dus, tenzij je $79,- overmaakt :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
CyBeR schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:44:
[...]

Heeft de keynote van eerder vanavond jouw dvd op magische wijze aangepast?
Normaal reageren mag ook, dit is de HK niet.

En ik had beter moeten lezen, meen dat ik iWork '08 las :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wat overigens wel geniaal is is Tony Bennett aan het eind met "the best has yet to come"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Jazzle schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:59:
Wat overigens wel geniaal is is Tony Bennett aan het eind met "the best has yet to come"
inderdaad, ze wakkeren alle geruchten lekker aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een beetje na zitten denken over de 17" met vaste accu, eigenlijk een erg interessant discussie onderwerp en ik begrijp het idee erachter best goed (zoals ik het interpreteer dan). Met een 15" en vooral 13" werk je regelmatig zonder stroom, onderweg waardoor je automatisch veel cycli bereikt. Uitwisselbare accu is dan misschien een vereiste. Met de 17" werk je voornamelijk vast, bij stroommogelijkheden. Danwel thuis, danwel op kantoor, danwel op locatie. Wat veel mensen vergeten is dat wanneer je een macbook conintue op de lader hebt je accu niet slijt, hij wordt niet gebruikt en er komen geen cycli bij. Wanneer je dan toch geen stroom hebt krijg je een stuk langere accuduur, ik denk (puur speculatie) dat dit toch wel een uur of 6 tot 7 uur zal zijn. Daar trek je dus een mooie werk dag (met wat hibernate momenten) uit. +/- 1000 cycli is dan ineens aardig wat. Opzich zie ik het principe wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:17:
Ik heb nog een beetje na zitten denken over de 17" met vaste accu, eigenlijk een erg interessant discussie onderwerp en ik begrijp het idee erachter best goed (zoals ik het interpreteer dan). Met een 15" en vooral 13" werk je regelmatig zonder stroom, onderweg waardoor je automatisch veel cycli bereikt. Uitwisselbare accu is dan misschien een vereiste. Met de 17" werk je voornamelijk vast, bij stroommogelijkheden. Danwel thuis, danwel op kantoor, danwel op locatie. Wat veel mensen vergeten is dat wanneer je een macbook conintue op de lader hebt je accu niet slijt, hij wordt niet gebruikt en er komen geen cycli bij. Wanneer je dan toch geen stroom hebt krijg je een stuk langere accuduur, ik denk (puur speculatie) dat dit toch wel een uur of 6 tot 7 uur zal zijn. Daar trek je dus een mooie werk dag (met wat hibernate momenten) uit. +/- 1000 cycli is dan ineens aardig wat. Opzich zie ik het principe wel zitten.
hun zullen daar idd ook wel overna denken, ze onderzoeken die dingen echt enorm. Zelf hou ik er wel van als ik dignen kan veranderen, maar ze geven je die mogelijkheid ook zodra je accu op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

addictive schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:52:
[...]

Normaal reageren mag ook, dit is de HK niet.
Nou ja, in de categorie "domme vraag, ..." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik vind de titel eigenlijk heel toepasselijk. "Even the small talk", want zeg nou zelf, het was niet indrukwekkend, "will be big", het brengt nogal wat teweeg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

alienfruit schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:40:
[...]

Ja, ik ook... Ik heb ook een accu van 532 @ 26 maanden. Met battery capacity of 39%. Binnenkort maar een nieuwe batterij kopen voor 89euro :(
MiniBatteryLogger

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bdegooij/forum/minibatterylog01.png
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bdegooij/forum/minibatterylog02.png

Dan doe je toch iets verkeerd. :P

Deze shots zijn net gemaakt na het kijken van een dvd op disc. Met Wifi aan en full brightness. Maar ik keek enkel de dvd fullscreen. En deze film heb ik bekeken totdat de MacBook zichzelf in slaapstand bracht.

Wat ik hiermee aan wil tonen. Het hangt er maar net af hoe je het beestje gebruikt. Ik heb dus een kleine 3 uur op een vol geladen batterij die 517 cycles heeft.

(De rare spike aan de rechterkant was doordat ik op een verkeerde knop had gedrukt.)

[ Voor 45% gewijzigd door T-Junkie op 07-01-2009 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:30:
Dus als ik nvidia wil, zal het de duurste 24" moeten worden, wat ook niet zal gebeuren :(
offtopic:
Ook de 'goedkope' 24" is te voorzien van een nVidia haardroger. In de 20" past dat simpelweg niet, want die heeft een stuk minder ruimte voor je videokaart.

on-topic:

http://www.apple.com/nl/ilife/imovie/guided-tour/large.html
http://www.apple.com/nl/ilife/iphoto/guided-tour/large.html
http://www.apple.com/macbookpro/17inch-battery/

http://www.apple.com/quic...world-san-francisco-2009/

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burne schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 02:11:
[...]

offtopic:
Ook de 'goedkope' 24" is te voorzien van een nVidia haardroger. In de 20" past dat simpelweg niet, want die heeft een stuk minder ruimte voor je videokaart.
ik bedoelde: 'de duurste iMac, de 24" ' verkeerd geformuleerd dus. Maar dus idd ook de 'goedkoopste' 24" iMac. Echter is dat toch meer dan wat ik wil uitgeven denk ik. 24" is ook nogal groot al computer, de 20" is net zo cute :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 02:16:
24" is ook nogal groot al computer, de 20" is net zo cute :p
Na een paar jaar Mac-en ben ik hopeloos verslaafd aan grote schermen met een hoge resolutie. Die paar extra inches maken een hoop verschil voor de manier waarop ik werk. Een van de dingen die bijvoorbeeld iWork zo bruikbaar maken. Links een Pages document, rechts een pagina in Safari met wat wikipedia-info ofzo en in een hoekje nog een iChat met wat collega's.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekeken, maar dat komt dan neer op 1799 of zo met de 8800 nvidia gpu.

Dat is me te veel, dan ga ik op zoek naar een andere oplossing.

Het hoeft ook niet per se die 8800 te zijn. Ik gokte meer op de 9400, en aangezien die ook in de macbook zit, vermoed ik dat het in een iMac ook wel moet lukken ;)

Ach, ze zullen binnenkort wel iets anders moeten verzinnen. Hoe lang zal die H2 serie van ati nog geproduceerd worden... :X

De iMac is op zich de enige betaalbare mac met een normale en snelle 3.5" schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
Ik hoop dat ze snel iets verzinnen, want ik wil hem deze maand kopen het liefst. Zo slecht is de iMac nu ook niet, maar ik ga wel balen als er de volgende maand een nieuw model is.

Is er nog een klein kansje dat ze nog deze week of volgende week geupgrade worden?

[ Voor 20% gewijzigd door Japsuh op 07-01-2009 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
Ik zou even wachten tot Macworld is afgelopen, want het zal niet de eerste keer zijn dat ze interne hardwareupgrades van modellen tijdens zo'n event nog aankondigen, en anders op de eerstvolgende dinsdag na zo'n event.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
Japsuh schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:33:
Ik hoop dat ze snel iets verzinnen, want ik wil hem deze maand kopen het liefst. Zo slecht is de iMac nu ook niet, maar ik ga wel balen als er de volgende maand een nieuw model is.

Is er nog een klein kansje dat ze nog deze week of volgende week geupgrade worden?
Kans is klein.

Maar je weet nooit. Daarnaast. Vandaag een nieuwe PC kopen is morgen al verouderd..
Mac's gaan over het algemeen een stukje langer mee!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens de Keynote: magic move Q4 2009
Hidden message?

OSX beschikbaar voor mac en pc's :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
De Macworld keynote is weer voorbij. Mocht er tijdens Macworld nog iets leuks worden aangekondigd door een andere fabrikant dan mag daarover natuurlijk een topic geopend worden. De nieuwe 17" Macbook Pro mag besproken worden in [MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - deel 8.

Mocht je een nieuw topic willen openen over iLife '09 en/of iWork '09, neem dan even contact op met een van de moderators via email of DM. Dit voorkomt dat je voor niets een mooi topic in elkaar zit te knutselen, omdat iemand anders al een topic heeft geopend.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.