Macworld 2009 - Even the small talk will be big

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 24.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Morgen 6 Januari 18:00u (NL tijd) is het weer zover! Wat gaat Apple nu weer laten zien?

op de diverse mac sites kun je al veel geruchten lezen sommige meer "waar" dan andere. Hieronder staat alvast een opsomming wat er mogelijk gedemonstreerd zal worden;

Mac Mini

Nvidia videokaart (dual displayport? modulair dvd/bluray/hdd unibody?

17"macBook Pro

zoals op de frontpage al werd besproken met vaste accu?
nieuws: 'Ook 17"-Macbook Pro krijgt 'unibody''

iPhone

En komt er de lang besproken iphone mini/nano? met of zonder appstore? en krijgen de "oude" modellen een upgrade?

Snow Leopard

Krijgen we eindelijk te horen wanneer Snow Leopard beschikbaar komt? of word de 17" mackbook al direct geleverd met dit OS.

Maar toch de grootste verrassing is dat niet ome Steve maar Phil de presentatie zal doen. En ookal twijfel ik niet aan Phil toch is een presentatie door Steve iets aparts, iets mistieks!

De keynote is al tijden niet meer live te volgen maar word wel verslagen door diverse sites:

http://www.onemorething.nl/
http://www.macrumorslive.com/
http://9to5mac.com/

p.s dit topic is alleen om voor en kort na de keynote te speculeren en na te praten.

zoals al aangegeven is de titel niet door apple verzonnen maar door de makers van het event.(het is dus niet een apple only event!

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 06-01-2009 11:34 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

iPhone nano komt er niet. Upgrade van de Mac Mini wel. De 17" MBP zal worden aangepast, maar of dat nu al bekend wordt gemaakt, mmm, ik denk van wel. Info over Snow Leopard, mijn gok is ja, ook gezien de titel ;)

[/speculaties]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr is zelfs een mogelijkheid op mac pro. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De titel is NIET door Apple bedacht. Dat is gewoon de titel van Macworld zelf. Dus niet zoals met de aankondiging van de MacBook Air (There's something in the Air).

Wat ik persoonlijk geloof van de bronnen die ik een beetje volg:

- Nieuwe Mac Mini
- Update iMac
- Aankondiging/Demo Snow Leopard
- MacBook Pro 17"

Wat is sowieso NIET geloof:
- iPhone Nano

[ Voor 38% gewijzigd door MrAcid op 05-01-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
MrAcid schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:08:
De titel is NIET door Apple bedacht. Dat is gewoon de titel van Macworld zelf. Dus niet zoals met de aankondiging van de MacBook Air (There's something in the Air).
dat weet ik :) maar vond em wel leuk

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
rammes schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:10:
[...]

dat weet ik :) maar vond em wel leuk
Ok. Maar niet iedereen weet dat, getuige de post van Muthas.

Het is trouwens: Even the small talk will be big. Waarbij small talk een uitdrukking is voor een "praatje", "babbeltje". Dus waarschijnlijk dat daar meer de informele kant voor bezoekers en developers mee bedoeld wordt dan enige grootse aankondigingen.

[ Voor 37% gewijzigd door MrAcid op 05-01-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht dat Apple geen dingen meer ging voorstellen op expo's?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik ben vooral benieuwd naar Snow Leopard. Kijken hoe en wanneer ze hem in de markt zetten :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
MrAcid schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:11:
[...]

Ok. Maar niet iedereen weet dat, getuige de post van Muthas.

Het is trouwens: Even the small talk will be big.
ik zie het.. type. kan 1 van de modjes dit aanpassen?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

@rammes:

even nitpicken: het is MacBook Pro (ipv mackBook Pro) en iPhone (ipv Iphone) :)

Overigens biedt onemorething.nl ook een gratis SMS dienst voor wie niet achter zijn/haar computer kan zitten tijdens de keynote maar wel op de hoogte wil blijven.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Whieee schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:13:
@rammes:

even nitpicken: het is MacBook Pro (ipv mackBook Pro) en iPhone (ipv Iphone) :)

Overigens biedt onemorething.nl ook een gratis SMS dienst voor wie niet achter zijn/haar computer kan zitten tijdens de keynote maar wel op de hoogte wil blijven.
thnx! heb slaap nog niet uit zie ik :P

over die sms dienst. die is volgens mij gratis.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kleine lettertjes:
Kleine lettertjes bij deze SMS-actie:
- Per ontvangen sms'je betaal je niks!
- Sms "OMT UIT" naar 1008 om je desondanks voortijdig af te melden.
- We zullen je dinsdag maximaal 10 gratis SMS'jes sturen. We blijven je niet langer lastigvallen dan noodzakelijk.
- De gratis OMT Live SMS dienst wordt mogelijk gemaakt door Mollie.
- Belgen betalen voor het aanmelden €1,00. De tien sms'jes zijn uiteraard gratis.
Dus het ziet er inderdaad gratis uit?

Hoef ik ook niet bang te zijn voor sms-spam ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Ik hoop op een prijsverlaging van iPhones en hun abonnementen, maar dat is eigenlijk iets meer voor T-Mobile dan voor Apple zelf. Naja, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
Ik zou wel graag een keer een update zien van Apple TV. Een volwaardig mediacenter, inclusief DVB ondersteuning, zou ik direct aanschaffen.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 14:02
Wel jammer dat Steve Jobs het niet presenteert. Van mij mocht die wel één keertje een ander shirt aan doen, maar presenteren kan die vent wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:56

Hertog

Aut bibat, aut abeat

anandus schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:12:
Ik dacht dat Apple geen dingen meer ging voorstellen op expo's?
Apple's officiële verklaring voor het feit dat Jobs de Keynote niet meer geeft is inderdaad dat ze niet langer Expos willen gebruiken voor lanceringen. Volgend jaar zijn ze er zelfs helemaal niet meer bij, dus dat lijkt te kloppen. Desondanks worden er toch nieuwe producten verwacht, en de standaard 'verborgen banners' geven aan dat Apple in ieder geval IETS verborgen wil houden tot morgenochtend.

MacRumors heeft wederom een overzicht samengesteld van alle verwachtingen.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Ik zit eigenlijk te wachten op een MacBook Pro update. Kan ik namelijk mooi voor een koopje halen in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Je maakt een grapje hoop ik? Of doel je specifiek op de 17"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

alienfruit schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:10:
Ik zit eigenlijk te wachten op een MacBook Pro update. Kan ik namelijk mooi voor een koopje halen in de UK.
alweer? Waar heb jij de afgelopen 2,5 maand gezeten? :P

edit:
Goed nieuws voor de doemdenkers onder ons: Steve Jobs is niet stervende, en hij gaat ook nog niet weg bij Apple

Zie ook: Brief van Steve Jobs aan de Mac community

En dat de aandelen APL maar weer mogen stijgen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Whieee op 05-01-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik ben benieuwd :)
Ik denk zelf de al veel besproken iPhone Nano en een nieuwe Mac Mini, meer weet ik niet, maar meer zou altijd mooi zijn :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
scorpie schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:36:
Ik ben benieuwd :)
Ik denk zelf de al veel besproken iPhone Nano en een nieuwe Mac Mini, meer weet ik niet, maar meer zou altijd mooi zijn :)
Van die iPhone nano verwacht ik niets, daar is nog te weinig over gevonden en gesproken. Er zijn zelf geen geruchten betreft de specs. Is me wat te veel uit de duim gezogen, hier en daar een berichtje over een iPhone nano, meer niet.

Zelf hoop ik stiekem op een 24" Quad Core iMac. Mogelijkheid tot 8GB DDR3? Wie weet O-)
Mac Mini unibody zie ik ook nog wel komen, met stevige hardware en fatsoenlijke HDD. Misschien hybrid SLI in Snow Leopard voor de MacBook Pro's? OpenCL werkend te zien in Snow Leopard?

[ Voor 6% gewijzigd door baquelappe op 05-01-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even the small talk will be BIG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:03
baquelappe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:01:
[...]
Zelf hoop ik stiekem op een 24" Quad Core iMac. Mogelijkheid tot 8GB DDR3? Wie weet O-)
Mac Mini unibody zie ik ook nog wel komen, met stevige hardware en fatsoenlijke HDD. Misschien hybrid SLI in Snow Leopard voor de MacBook Pro's? OpenCL werkend te zien in Snow Leopard?
Ik heb liever een 20" Quad Core iMac, want ik wil een 20" model kopen. Hoop ook op standaard 2GB geheugen in de iMac (voor dezelfde prijs uiteraard), standaard 320GB HDD en op Snow Leopard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
Ik ben vooral benieuwd of er ook nog verandering zit in de Cinema Display's. Die 24" is wel tof, maar weer net iets te groot hier. En een verbeterde MacMini zou ook tof zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Japsuh schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:14:
[...]

Ik heb liever een 20" Quad Core iMac, want ik wil een 20" model kopen. Hoop ook op standaard 2GB geheugen in de iMac (voor dezelfde prijs uiteraard), standaard 320GB HDD en op Snow Leopard.
Als ik de geruchten machiene -die overal op volle toeren draait- moet geloven wordt het standaard 4GB in het 24" model en 2GB in de 20". Mag ook wel voor het geld, geheugen kost werkelijk geen drol. Voor 2 tientjes prik je er 2GB bij :|

Ik zou meer hopen op een fatsoenlijk LCD in de 20". Heb zit er vaak genoeg achter om te mogen concluderen dat het een erg vervelend scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

baquelappe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:26:
[...]

Als ik de geruchten machiene -die overal op volle toeren draait- moet geloven wordt het standaard 4GB in het 24" model en 2GB in de 20". Mag ook wel voor het geld, geheugen kost werkelijk geen drol. Voor 2 tientjes prik je er 2GB bij :|
je hebt ook meegekregen dat Apple hoogstwaarschijnlijk nVidia chipsets en DDR3 geheugen gaat gebruiken? DDR3 is op dit moment allesbehalve goedkoop.
Ik zou meer hopen op een fatsoenlijk LCD in de 20". Heb zit er vaak genoeg achter om te mogen concluderen dat het een erg vervelend scherm is.
Het blijft een jammere keuze van Apple om een TN paneel te gebruiken in de iMac inderdaad. Het zou ze sieren als dat weer een degelijk paneel werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15
Ben benieuwt, kan je de keynote ergens ook live volgen en wat is de NL tijd dat het begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

DarkShadow schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:43:
Ben benieuwt, kan je de keynote ergens ook live volgen en wat is de NL tijd dat het begint?
lees voor de grap de startpost even? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 01:15
Whieee schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:45:
[...]

lees voor de grap de startpost even? :)
vond hem niet grappig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Een nieuwe iPhone zit er volgens mij ook niet in. Eerder een 32GB model, zeer zeker.
De iPhone Pico was een hoax.

Mijn hoop is gevestigd op een goed iWork pakket. Verbeterde ondersteuning naar .doc

[ Voor 27% gewijzigd door matinez op 05-01-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Whieee schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:37:
[...]

je hebt ook meegekregen dat Apple hoogstwaarschijnlijk nVidia chipsets en DDR3 geheugen gaat gebruiken? DDR3 is op dit moment allesbehalve goedkoop.

[...]

Het blijft een jammere keuze van Apple om een TN paneel te gebruiken in de iMac inderdaad. Het zou ze sieren als dat weer een degelijk paneel werd :)
Dat ze er een TN in stoppen is zo erg nog niet, maar waarom dan precies de TN met 's werelds kleinste kijkhoek. :D

[ Voor 23% gewijzigd door baquelappe op 05-01-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iWork 09 is alles wat ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac Mini!!!!! :D:D

Als hij uitkomt, en nice is en NIET over de 500 euro heen gaat, sta ik de volgende dag in de winkel. Ook gelijk mijn eerste mac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08 09:45
Ik hoop op de 32gb iPhone, en een macmini :) Dat de Mac Mini er zal zijn weet ik vrij zeker, die iPhone is twijfel gevalletje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0sty
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2023
Ik zit zelf ook op de nieuwe mac mini te wachten, leuk voor als mediacenter :). Wel jammer dat je niet meer live mee kan kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
de 32gb iphone is een relatief makkelijke upgrade. laatste update is ook al weer half jaar geleden toch?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Laatste update was in juli :)
http://buyersguide.macrumors.com/#iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:03
Ik las net ook op een andere site dat er wellicht een 28" iMac komt. Lijkt mij een beetje te veel van het goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

rammes schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:52:
de 32gb iphone is een relatief makkelijke upgrade. laatste update is ook al weer half jaar geleden toch?
Echter, doordat er een iPod touch is met meer geheugen als de iPhone, blijft het voor bezitters van de iPhone interessant om een iPod touch te kopen. Wanneer er een 32GB iPhone komt is dat dus niet meer interessant, en ik denk dat Apple dat toch wel wil behouden. Daarvoor zouden ze dus een 48GB iPhone (of 64GB) iPod touch kunnen maken, en dat zou dan de eerste flashspeler met die opslag worden. Ik zie het dus niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Muthas schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:15:
[...]

Echter, doordat er een iPod touch is met meer geheugen als de iPhone, blijft het voor bezitters van de iPhone interessant om een iPod touch te kopen. Wanneer er een 32GB iPhone komt is dat dus niet meer interessant, en ik denk dat Apple dat toch wel wil behouden. Daarvoor zouden ze dus een 48GB iPhone (of 64GB) iPod touch kunnen maken, en dat zou dan de eerste flashspeler met die opslag worden. Ik zie het dus niet gebeuren.
ik begrijp je redenering niet (technisch wel ) maar er zit toch een heel verschil in of ik een iphone! of ipod touch koop.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Laatst online: 14-03 14:09
Als er meer geheugen in de iPhone past zal er ook meer geheugen in de iPod Touch gaan passen. Het gaat namelijk om het aantal chips waar ruimte voor is. Bij de iPhone 1, bij de iPod Touch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Verbal_Kint schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:52:
Als er meer geheugen in de iPhone past zal er ook meer geheugen in de iPod Touch gaan passen. Het gaat namelijk om het aantal chips waar ruimte voor is. Bij de iPhone 1, bij de iPod Touch 2.
Misschien hebben ze tegenwoordig minder ruimte nodig voor andere elektronica en kunnen ze hierdoor wel 2 geheugenchips plaatsen ;).
[...]

Een iPod Touch kopen terwijl je al een iPhone hebt? Ik zou dat nooit doen, en ik denk dat andere mensen er net zo over denken..

[ Voor 43% gewijzigd door SFRtje op 05-01-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Hopen dat er een MacMini komt die sterk genoeg is voor 1080p films e.d. laatste keer heb ik er een na 2 weken weer weggedaan omdat die gallige Intel GMA meuk het allemaal niet trok. Kostte me 100 euro t.o.v. de nieuwprijs, foutje bedankt.

Had het misschien beter uit moeten zoeken maar toch.
[...]

_/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door MacDokie op 06-01-2009 01:39 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Domus schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 01:35:
Hopen dat er een MacMini komt die sterk genoeg is voor 1080p films e.d. laatste keer heb ik er een na 2 weken weer weggedaan omdat die gallige Intel GMA meuk het allemaal niet trok. Kostte me 100 euro t.o.v. de nieuwprijs, foutje bedankt.

[...]
_/-\o_
Questie van de goede software gebruiken. Die "GMA Meuk" is prima in staat om 1080p24 weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15
Ik hoop stiekem op een iMac met een 16:9 beeldverhouding scherm. Met een mooie 1920x1080 resoluatie. Misschien die 28"?

* Thomaszki ziet dat wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Je zegt het zelf al. Die 'GMA meuk' doet niet aan hardware versnelling voor video (H.264) dus dan zal je CPU het alleen moeten trekken. Met de juiste software zal juist gecodeerde 1080p media prima spelen. De nVidia 9400M chipset doet echter _wel_ aan H.264 versnelling, dus dat biedt zeker opties. Ik kan op mijn unibody MacBook (2GHz, 2GB, 9400M) in ieder geval beter 1080p H.264 afspelen (lagere CPU load) dan op mijn MacBook Pro (2.4GHz Merom, 4GB,.8600mGT). Dus dat belooft veel goeds voor de mini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Ben heel erg benieuwd naar waar ze allemaal mee gaan komen.

Voor de iMacs verwacht ik niet zo veel spectaculairs. Een lichte hardware upgrade en misschien een wat beter scherm. Qua Mac Pro verwacht ik ook enkel een hardware upgrade, maar wellicht dat ze het mooie design van de case gaan wijzigen. De Mac Mini zal wel een nieuw uiterlijk krijgen met wat betere hardware erin. Hoop iig niet dat alle ACD's glossy worden.
Het aftellen is begonnen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dat had je van te voren kunnen weten ;)
De oudere Intel GMA meuk is gewoon niet echt bedoeld voor een HTPC (en dus blijkbaar de Macmini ook niet).
(ervan uitgaande dat er een GMA 950 inzit ofzo en niet een GMA X4500)

Voor HTPC had je beter voor de AppleTV kunnen gaan :)

Maar als er echt een GMA 950 of zoiets in de Macmini zit, dan is het hoog tijd dat er een nieuwe uitkomt :)

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 06-01-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Thomaszki schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:54:
Ik hoop stiekem op een iMac met een 16:9 beeldverhouding scherm. Met een mooie 1920x1080 resoluatie. Misschien die 28"?

* Thomaszki ziet dat wel zitten.
Dat lijkt me sterk, de 24" heeft al 1920x1200, meer dan 1920x1080 dus. Ik denk niet dat ze een iMac uit gaan brengen met meer oppervlakte maar een lagere resolutie.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Zelf ben ik ook totaal geen fan van 16:9 schermen.
Films kijken doe ik wel op mijn TV, niet op mijn PC schermpje. Daarnaast werk ik meer op de PC dan dat ik er films op kijk, waardoor ik liever wat meer verticale werkruimte hebt.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Wij je vraag ook niet :X

Op GoT is het de bedoeling dat je eerst zelf wat onderzoek vericht, en een startpost doorlezen lijkt me dan het minste dat je kunt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keynote start volgens mij om 18:00 NL tijd en niet 19:00 zoals in topic start, want het start om 9:00 Pacific.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:27:
De keynote start volgens mij om 18:00 NL tijd en niet 19:00 zoals in topic start, want het start om 9:00 Pacific.
Scherp, dat dacht ik ook :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:27:
Volgens MacRumors: '6 hours, 22 minutes until Macworld San Francisco Keynote'

18u dus inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:08
Heeft iemand al een goede livestream gevonden? Zie er wel een aantal staan op google, maar vroeg me af of iemand weet of er een betrouwbare link heeft die zeker gaat werken. Veel van die ik gevonden heb zien er namelijk niet echt veelbelovend uit. Leukst zou zijn met een chatkanaal erbij trouwens. Heb ik iets te doen als het een beetje uitloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ajampaniki schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:59:
Heeft iemand al een goede livestream gevonden? Zie er wel een aantal staan op google, maar vroeg me af of iemand weet of er een betrouwbare link heeft die zeker gaat werken. Veel van die ik gevonden heb zien er namelijk niet echt veelbelovend uit. Leukst zou zijn met een chatkanaal erbij trouwens. Heb ik iets te doen als het een beetje uitloopt :P
macrumors en gizmodo zijn doorgaans wel in staat om live audio of video te leveren, maar verwacht niet teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zal er ook wel een nieuwe "big" 30" led cinema display komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
Het lijkt me mij vrij onwaarschijnlijk, maar als ik de zin "even the small talk will be big" hoor zou het idee van een iphone nano misschien niet eens zo gek zijn, tenslotte hebben die slogans altijd een of andere betekenis gehad.

Voorspelbaarder zijn uiteraard imac updates (naar nvidia), iets wat met de mac mini gaat gebeuren, en de 17" unibody macbook pro.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

For the record (en ook al in dit topic gezegd), die slogan is verzonnen door IDG die de MacWorld organiseert. Niet door Apple zelf. Het heeft dus waarschijnlijk niets te maken hebben met de keynote van Phil.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 06-01-2009 13:08 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ah oke :) duidelijk. Ik heb op diverse andere apple blogs foto's met banners met die spreuk zien staan, dus nam aan dat het van Apple zelf kwam.

Mij lijkt een iphone nano ook pas iets voor halverwege 2009, maar wel vreemd dat er al nano hoesjes geproduceerd worden. Al doen natuurlijk de vreemdste geruchten de ronde voor zo'n expo/keynote.

Om touch bij de iphone te blijven, een 32 gig iphone had ik eigenlijk al in december verwacht. Dat maakt de 32 gig ipod toch niet meteen useless, want niet iedereen wil ook het bijbehorende iphone abonnement voor 2 jaar. Plus er zijn ook een boel mensen die simpelweg geen abonnement kunnen krijgen, hier in NL moet je nog altijd 18+ zijn bijvoorbeeld, en kredietwaardig.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:54
Hhhmmm, mijn € 0,02 ...

Ik denk dat er een iPhone update (kleiner dan iPhone 3G, sommigen hier noemen 'm de 'Nano'), een verbeterde Mac Mini en een nieuwe MacBook Pro 17" (hopelijk met FullHD display en Blu-ray drive) staan aan te komen.

Nog even wachten en dan weten we het zeker ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zijn er eigenlijk plannen van Apple om in het netbooksegment te stappen?

Er is wat dat betreft aardig wat leegt tussen de iPhone en de Macbook, lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 22:25
Ik denk het niet, dat zou namelijk de doodssteek voor de macbook air zijn en Apple heeft meermaals aangeven dat voor de prijs van een gemiddelde netbook geen fatsoenlijke computer gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Applesgewijs zou ik dan een ipod touch nemen, en die opblazen tot 7" of 8,9" formaat, dan heb je meteen een multitouch tablet.Zoiets zou ik vele malen boven een netbook prefereren.

Echter zou daar meteen een fiks prijskaartje aan hangen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Daedalus schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:01:
For the record (en ook al in dit topic gezegd), die slogan is verzonnen door IDG die de MacWorld organiseert. Niet door Apple zelf. Het heeft dus waarschijnlijk niets te maken hebben met de keynote van Phil.
Ja maar waarom zou MacWorld een totaal inrelevante slogan verzinnen? Denk wel dat er een beetje over nagedacht is, misschien weet MacWorld meer dan ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Afgaande op de "rumors" verwacht ik:

- Geen iPhone Nano, grotendeels onderbouwd met deze blog: http://www.macblogz.com/2...phone-nano-is-a-bad-idea/. Een kleiner scherm leidt tot een moeilijker gebruik. Daardoor is het imho geen reële optie.

- Een update van de MacBook Pro 17", zowel hardware als behuizing.

- Een update van de Mac Mini, zowel hardware als behuizing.

- Een uitbreiding van het geheugen van de iPhone 3G naar 32GB

- Een hardware update voor de iMacs

- Beelden van OSX 10.6 Snow Leopard met nieuwe applicaties/functies.

- Een nieuwe lijn lcd schermen.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht alles van het lijstje van vacuumcleaner hierboven, maar dan ook nog een Mac Pro update. Die zou in oktober al komen, maar denk dat die dus nu komt, met de snelste of eventueel een exclusieve Intel Core i7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Chiron schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:11:
Ah oke :) duidelijk. Ik heb op diverse andere apple blogs foto's met banners met die spreuk zien staan, dus nam aan dat het van Apple zelf kwam.
Die slogan hadden ze ook bedacht na het nieuws dat Jobs de keynote niet ging houden, als een poging om aandacht te trekken. Het lijkt redelijk gelukt te zijn. ;)

Overigens, Toshiba heeft chips van 32 GB, dus een 32 GB iPhone lijkt me best mogelijk en zelfs voor de hand liggend. Als niet nu, dan vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
Hier vast een voorproefje voor wat komen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
vacuumcleaner schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:59:
Afgaande op de "rumors" verwacht ik:

- Geen iPhone Nano, grotendeels onderbouwd met deze blog: http://www.macblogz.com/2...phone-nano-is-a-bad-idea/. Een kleiner scherm leidt tot een moeilijker gebruik. Daardoor is het imho geen reële optie.

- Een update van de MacBook Pro 17", zowel hardware als behuizing.

- Een update van de Mac Mini, zowel hardware als behuizing.

- Een uitbreiding van het geheugen van de iPhone 3G naar 32GB

- Een hardware update voor de iMacs

- Beelden van OSX 10.6 Snow Leopard met nieuwe applicaties/functies.

- Een nieuwe lijn lcd schermen.
Dit is echt veel te veel.. meestal worden er 3 tot 4 dingen behandeld bij zo'n keynote.. Ik persoonlijk gok op de mac mini, wat nieuws over iWork en mogelijk iets van snow leopard.. De andere dingen van je lijstje zullen binnen enkele maanden wel komen, en daarbij dan ook nog een nieuwe mac pro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
dat lijkt me een hoax?

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 06-01-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Meer als twintigduizend posts en nog de grap niet inzien _/-\o_

Vind het wel een geinig filmpje, maar de makers hebben wel teveel tijd gehad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Muthas schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:38:
Meer als twintigduizend posts en nog de grap niet inzien _/-\o_
Hey, ik houd Apple hardware niet bij, hè? Alleen de OS'en :P
Ik heb zelfs nog nooit een iPod in het echt gezien :$
edit:
Nu ik het af heb gezien is het wel heel duidelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 06-01-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

satire ;) ....wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Mac mini
17" mbp unibody
iwork/ilife (online)
snowleopard

post traumatische keynote syndroom kom maar op

[ Voor 7% gewijzigd door lowfi op 06-01-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hoogstwaarschijnlijk zal iPhonealley de keynote live streamen, en wel op deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
lowfi schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:44:
Mac mini
17" mbp unibody
iwork/ilife (online)
snowleopard

post traumatische keynote syndroom kom maar op
SnowLeopard is morgen in alle Apple winkels te vinden :) (hoop, hoop, hop) :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
En vannacht op usenet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
No shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

_O-

Wel heel gaaf gemaakt dat filmpje, aan alle details is gedacht. :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
"Everything is just a few 100 clicks away." :)
"I'll buy almost anything as long as it's shiny and made by Apple." :D

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2009/01/06/092409-iwork09.jpg

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er énige kans dat iWork 09 docx gaat ondersteunen?

Dan kan dat Office eindelijk echt door het raam gesmeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

sheepdog schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:25:
Ik denk het niet, dat zou namelijk de doodssteek voor de macbook air zijn en Apple heeft meermaals aangeven dat voor de prijs van een gemiddelde netbook geen fatsoenlijke computer gemaakt kan worden.
Apple heeft bij de MacBook Air ook al duidelijk aangegeven waarom er geen netbook komt. Ze moeten dan compromissen sluiten op ergonomiegebied en dat zijn ze niet van plan. Daarom is de MacBook Air even groot als de gewone MacBook en niet een stuk kleiner zoals een deel van de concurrentie. Kort door de bocht gezegd komt het er op neer dat Apple dus al een netbook heeft: de MacBook Air. Die leus over de prijs is flauwekul daar de eerste Mac mini's in diezelfde prijsklasse zaten en de huidige Mac mini in de vorm van het goedkoopste model ook rond die prijsklasse zit. Ze kunnen het dus wel maar willen dat waarschijnlijk gewoon niet toegeven.
duncanvdlinden schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:47:
Ja maar waarom zou MacWorld een totaal inrelevante slogan verzinnen? Denk wel dat er een beetje over nagedacht is, misschien weet MacWorld meer dan ons?
Macworld is een evenement bedoeld voor fabrikanten van hardware en software voor Macs. Dat Apple er staat is leuk en aardig maar ook erg irritant voor al die anderen. Apple gooit op de 2e dag er een keynote uit met de nodige belangrijke aankondigingen en vervolgens is er niemand meer die op alle anderen let terwijl die vaak even grote of zelfs grotere dingen hebben die ze aankondigen. Met die leus van Macworld 09 laat IDG zien waar het eigenlijk om gaat en wat ze volgens mij ook rap in elkaar hebben zitten klussen nadat grote firma's aan gaven niet te komen (denk aan Adobe) en Apple aan gaf dat dit hun laatste Macworld zal zijn. Die leus zegt dus domweg dat het nu om de kleinere fabrikanten gaat. Die nadruk zullen ze nu ook wel moeten leggen om te zorgen dat ze het volgend jaar weer kunnen houden.

Je kunt er allerlei diepgaande conspiracy theory dingen op los laten maar je kunt ook je boeren verstand gebruiken en gewoon zoiets simpels en logisch als bovenstaande bedenken. Vaak zit er helemaal geen diepe betekenis achter dingen maar lijkt dat alleen zo ;)

Ik hoop dat ze vanavond in ieder geval wat meer informatie hebben over Snow Leopard (hoe ver staat het er mee, wanneer kunnen we het verwachten, meer info over dingen als Grand Central en OpenCL).
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:50:
Is er énige kans dat iWork 09 docx gaat ondersteunen?

Dan kan dat Office eindelijk echt door het raam gesmeten worden..
Textedit kan daar al mee overweg net als OpenOffice.org 3 Aqua en NeoOffice. Volgens mij had iWork 08 ook al docx support. Office kun je dus al effectief het raam uit gooien.

[ Voor 7% gewijzigd door ppl op 06-01-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Whaha! dat staat er indd!
Maar als je erop klikt komtie bij iWork '08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik nu vooral geïnteresseerd ben in de prijzen.

Het is vrij duidelijk wat er komt denk ik? Mini en iMac met nvidia chipset en IGP. De vraag is alleen hoeveel duurder dat de verschillende pc's zal maken.

499/999 zijn goede prijzen voor respectievelijk de mac mini en iMac. Hopelijk gaan ze hier niet ver over. Dat maakt het toch allemaal weer net iets onbereikbaarder. De macbook is 200 euro omhoog gegaan. Met die redenering zou het ineens 699/1299 1199 :X worden, wat toch wel een stapje verder sparen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Hoe lang duurt de keynote eigenlijk?

Ik zit in ieder geval om 18:00 te F5én :)

[ Voor 30% gewijzigd door Thomaszki op 06-01-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:03:

Het is vrij duidelijk wat er komt denk ik? Mini en iMac met nvidia chipset en IGP. De vraag is alleen hoeveel duurder dat de verschillende pc's zal maken.

499/999 zijn goede prijzen voor respectievelijk de mac mini en iMac. Hopelijk gaan ze hier niet ver over. Dat maakt het toch allemaal weer net iets onbereikbaarder. De macbook is 200 euro omhoog gegaan. Met die redenering zou het ineens 699/1299 worden, wat toch wel een stapje verder sparen is.
999 + 200 = 1199 ;)
Maar ik ben dat zeker met je eens. Vond het al jammer dat de MacBooks weer 1200 werd. Maar de oude is zelf ook heel lang 1200 geweest. Pas laatste half jaar voor de update werd de instapper 999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:03:

De nvidia igp is misschien wel duurder dan de intel igp in de vorige generatie mac mini's, maar een heel stuk goedkoper dan de losse videokaart in de imac. Niet alleen is/zijn de chip(s) zelf goedkoper, het koelsysteem en het logic board kunnen veel simpeler worden, en dus goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:35:
"Everything is just a few 100 clicks away." :)
"I'll buy almost anything as long as it's shiny and made by Apple." :D
Haha, ja en dat mailtje wat getypt wordt ;)
Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/macwheel.jpg

Hilarisch!

MIjn mooie moment voor vanavond is hopelijk Snow Leopard :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Thomaszki schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:09:
Hoe lang duurt de keynote eigenlijk?

Ik zit in ieder geval om 18:00 te F5én :)
De vorige duurde iets van 1.5 uur. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

ppl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:51:

[...]

Textedit kan daar al mee overweg net als OpenOffice.org 3 Aqua en NeoOffice. Volgens mij had iWork 08 ook al docx support. Office kun je dus al effectief het raam uit gooien.
Er is inderdaad support voor .docx maar terwijl het formaat helemaal open is, lukt het iWork toch om de layout vaak totaal verkeerd weer te geven. Daarnaast ontbreekt er ondersteuning voor allerlei zaken zoals wiskundige formules. En ik vind het totaal niet handig werken met die Inspector toolbar. Dat laatste zal wel niet worden aangepast maar ik mag hopen dat er wel aan de andere punten is gewerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Muthas op 06-01-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Laatst online: 12-09 08:09
Store is in ieder geval down :)

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/r/store/backsoon/title_backsoon1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Mijn gok:
Mac Mini
17" MBP Unibody
iWork '09

Nog geen OS 10.6 helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Heeft iemand al een stream te pakken, want kan alleen nog maar de diverse live blogs vinden, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

(er is geen live stream. Alleen om een uurtje of 22:00 zal de Keynote online staan.
En als Podcast.)

Benieuwd wat ze met MobileMe willen gaan doen.
En hopelijk eens goede mailtemplate's of zelf aan te passen template's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ik kijk eigenlijk maar niet naar die live blogs als er geen echte stream ergens opduikt... kijk ik over een paar uurtjes wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
weeraanmelden schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:55:
(er is geen live stream. Alleen om een uurtje of 22:00 zal de Keynote online staan.
En als Podcast.)

Benieuwd wat ze met MobileMe willen gaan doen.
En hopelijk eens goede mailtemplate's of zelf aan te passen template's.
http://www.macrumorslive.com/

Is wel een relaxte site, die heb ik nu open staan. Ben je er toch een beetje live bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzle schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:58:
Ik kijk eigenlijk maar niet naar die live blogs als er geen echte stream ergens opduikt... kijk ik over een paar uurtjes wel :)
Er is nooit een live stream, omdat volgens mij alleen apple zelf een video opneemt van de keynote.

Die komt dan een paar dagen later online in de appstore.

Wil ook liever niet naar één of andere wazige telefoon webcast zijn kijken eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

En het begint. Hopelijk navigatie voor op de iPhone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:02:
[...]

Er is nooit een live stream, omdat volgens mij alleen apple zelf een video opneemt van de keynote.

Die komt dan een paar dagen later online in de appstore.

Wil ook liever niet naar één of andere wazige telefoon webcast zijn kijken eigenlijk...
Ja nu kijk ik naar een fotostream :P Dan heb ik toch liever de wazige telefoon webcast.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.