Glasvezelinternet pilot in 3 Tilburgse wijken Aanstaande

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 15:58

OKA

Vandaag is mijn Telfort Glasvezel Alles-in-1 50Mb abonnement geactiveerd. Tevens is het KPN telefoonnummer overgenomen.

Haal 55-60Mb down en 55-60Mb up.

Vanavond maar eens tv en al het andere eens instellen.

Ben minder blij met de meegeleverde router (Sitecom X4 N300).
Slechte wifi, mijn fritzbox 7170 (die er naast staat) doet het beter. Misschien eens kijken naar een betere router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 10:47
OKA schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:59:
Ben minder blij met de meegeleverde router (Sitecom X4 N300).
Slechte wifi, mijn fritzbox 7170 (die er naast staat) doet het beter. Misschien eens kijken naar een betere router.
Dan gebruik je toch het wifi van je Fritz?
Ding kan ook als AP/ switch werken hoor.
Tenminste, in de versie met een hoger getal wel.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:23
Reggefiber maakte twee jaar geleden bekend dat het de stad Tilburg wijk voor wijk zou gaan verglazen. Na Reeshof is Zorgvlied de tweede wijk.
Ok, na 2 jaar zijn ze klaar met de Reeshof, nu gaan ze aan de 2e wijk beginnen. Nu is de Reeshof vrij groot, maar als ze echt 2 jaar per wijk bezig zijn... :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-04 13:50
Ze begonnen niet twee jaar geleden met de aanleg van de Reeshof. Ze maakten 2 jaar geleden bekend dat ze zouden gaan verglazen.De aanleg startte uiteindelijk in januari van dit jaar na een vraagbundelingscampagne van 5 maanden. Die vraagbundeling wordt nu niet gedaan dus de start van de aanleg van de 2e wijk zal een stuk sneller beginnen.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:14

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Reclame van reggefiber in de bus. Ik zit dus toch net in het juiste gebied! *O*

Een beetje rondgeklikt bij providers en de site van XS4All beweert dat ze me in december kunnen aansluiten. Mooi zo, ik ga een provider uitzoeken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

Baal er van dat ik nog niet al te lang geleden gekozen heb om mijn abonnement bij Ziggo met een jaar te verlengen. Ik had niet verwacht te willen overstappen, maar ik wil het toch :(

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ze zijn nu bezig in Zorgvliet, Reit en Blaak als ik het goed heb begrepen van de meneer die zelf in het centrum woont maar zijn bus bij ons in de wijk parkeert :+ Die wist me ook te vertellen dat ze in een later stadium iedere 5 weken een wijk willen verglazen...

Met andere woorden: Dat komt dichtbij :P Helaas nog geen planning (in ieder geval niet dat ik kan vinden) in welke volgorde ze de wijken willen gaan doen en wanneer ik dus aan de beurt ben :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik ben blij dat mijn wijk al op de todo-lijst staat en ik hoop dat ze met de rest opschieten voordat voordat KPN er met z'n vingers aan gaat zitten (nieuws: KPN zet uitrol glasvezel mogelijk op lager pitje).

De eerste provider heeft inmiddels zijn reclame in mijn brievenbus gepropt. Die valt dus alvast af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58

OMX2000

By any means necessary...

Ik vind die glasvezel boeren beetje vreemd. Tijdje terug lag de wijk Hoogvenne open voor nieuwe riolering, wateeleiding etc. Zou je zeggen dat dat een kans is om glasvezel meteen mee te pakken. Helaas wishful thinking. De Hoogvensestraat bijv heeft geen glasvezel terwijl "om de hoek" glasvezel in de nieuwbouwwijk aan het kanaal beschikbaar is.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

_Arthur

blub

Nah, zo werkt dat niet. Dan gaat eerst de hele straat netjes dicht. Om hem een week later gewoon weer open te trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:14:
Ik ben blij dat mijn wijk al op de todo-lijst staat en ik hoop dat ze met de rest opschieten voordat voordat KPN er met z'n vingers aan gaat zitten (nieuws: KPN zet uitrol glasvezel mogelijk op lager pitje).
Handig. KPN doet het niet, dus doen we het zelf maar, waarna KPN ons opkoopt en het alsnog niet doet. Want hé, die berg koper die we 'gratis' hebben gekregen moet wel geld op blijven leveren!
De eerste provider heeft inmiddels zijn reclame in mijn brievenbus gepropt. Die valt dus alvast af.
Ik neem dan aan dat je een nee/nee of nee/ja-sticker hebt?

De meeste bedrijven (ook de adverteerders, juist om de reden die je hier aanhaalt :P ) zijn niet blij met verspreiders / bezorgers die die stickers aan hun laars lappen...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Die stikker heb ik, maar die werkt niet tegen brieven die zijn gericht "Aan de bewoners van Zomaareenweg 42", dat valt niet onder ongeaddresseerd reclamedrukwerk.

De pizzaboeren hier trekken zich er ook niks van aan. Ik ben wel eens verhaal gaan halen en toen spraken ze opeens geen Nederlands meer. Tot ik afsloot met een vriendelijk "en een grote pizza met spinazie en uien", toen begreep hij me wel weer net als toen ik zei dat ik die pizza toch niet wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:40:
Die stikker heb ik, maar die werkt niet tegen brieven die zijn gericht "Aan de bewoners van Zomaareenweg 42", dat valt niet onder ongeaddresseerd reclamedrukwerk.
Ben ik het niet mee eens. Helaas denken instanties met meer macht dan ik daar anders over...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:40:
Misschien heb je hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

Vanwege de prijswijziging van Ziggo, kan ik tot 1 maart van mijn abo af.

Nu dacht ik zelf aan kpn. Maar dan ga ik met een standaard abo van 90 Mbit bij Ziggo naar 50 Mbit. Nu zeggen ze bij KPN wel een snelheidsgarantie te geven, maar ga ik dat verschil echt merken? Ik doe er niet veel meer als een beetje tv kijken, Netflixen, internetten en heel erg soms een downloadje.

Dan zou ik in totaal 2,10 meer moeten gaan betalen.

Maar dan heb ik alleen nog de kwestie aansluiten. Ligt nu natuurlijk gewoon kabel voor Ziggo, dat moet ik dan wel gaan vervangen voor UTP? Ook naar boven toe natuurlijk.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 23:12

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op dinsdag 6 januari 2009 @ 13:41:
Zo zeg, uiteindelijk. Dat heeft lang geduurd! Blij dat er nu een klein beetje schot in begint te komen. Hopen dat mijn wijk ook mee gaat doen in de pilot, maar dat zal dan wel weer niet (mijn "pech" kennende :P). Zul je zien dat ze eerst naar de Reeshof ofzo gaan. Hopelijk gaat Korvel/Westend (vlakbij centrum) ook mee in de pilot.
Zo, ondertussen meer dan TIEN jaar later. Met enkel glasvezel in de Blaak, Zorgvlied en de Reeshof. En verder niets.

MAAR.... ---> https://www.bd.nl/tilburg...g-aan-glasvezel~a5dc6eea/

Heel Tilburg aan de glasvezel! KPN/Reggefiber en de gemeente Tilburg hebben een overeenkomst afgesloten en de komende zeven jaar wordt de hele stad van glasvezel voorzien. Te beginnen met oud-Noord.

Dat heeft wel ERRRRRRRRRRRRRG lang geduurd zeg... met ondertussen 500mbit via Ziggo heb ik zelf niet echt behoefte meer aan glasvezel eerlijk gezegd... :P (en dat terwijl ik tegenwoordig nog KPN monteur ben ook :+)

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 16-07-2019 21:34 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1 2 3 Laatste