Stabiel: check
Snelheid: check (altijd 94mbps down, 110 up)
Performance IPTV: zeer te spreken over de VIP1853 kastjes waarop IPTV binnenkomt. Een grote stap vooruit van de trage, grote DVR's die je bij Ziggo krijgt.
Performance telefoon: is not niet over/geporteerd, komt binnenkort. Wat ik al wel heb gezien dat er mooie DECT functies in de fritzbox zitten, de router kan als DECT basisstation fungeren (heb je de oude, bekabelde niet meer nodig) en je kan er allerlei coole statistieken mee kijken.
Prijstechnisch hoef je niet over te stappen, glas van XS4All is duur. Als het je om de prijs gaat, zou je beter een aanbieding kunnen pakken van bv Vodafone, Telfort, waarbij je veel korting krijgt het 1e jaar. Ik heb zelf XS4all gekozen omdat er Spotify en usenet bij zit.
Spotify had ik al dus kon ik opzeggen (9,99€ per maand los).
Usenet had ik ook al (120mbit abbo a 6.99€ per maand los).
Als ik dat verreken kom ik netto rond de 63€ / maand uit, iets duurder dan Ziggo maar i.c.m de eerste 6 maanden 20€ korting, toch goedkoper. Plus dat de service en de dingetjes die je extra krijgt bij XS4all, gewoon cool zijn.
Overigens; ik ben altijd zeer tevreden geweest met Ziggo Alles in 1 en deze is nu 90/9. Op zich dus bijna even snel (qua download) en TV is altijd top geweest (als je je kabels op orde hebt). Maar ik wilde als techie gewoon een keertje spelen met glas
[
Voor 10% gewijzigd door
Lord_Dain op 28-05-2014 16:32
]