In mijn huiskamer staat de volgende hi-fi apparatuur:
Ik dacht, misschien zou het mogelijk zijn om een netbook met een harde schijf o.i.d. op de versterker aan te sluiten. Die hebben echter voor zover ik weet bijna allemaal een hoofdtelefoon uitgang, en de onboard audio chip zou ondermaats geluid produceren, toch? Zelf een PC bouwen met een goede geluidskaart zou ook niet handig zijn, want een losse monitor voor die PC in de kast zetten waar de hi-fi apparatuur staat zou ook niet praktisch zijn. Heeft iemand anders misschien nog ideeën?
Of is er geen enkele manier om aan deze criteria te voldoen?
- Sansui Stereo Casette Deck SC-2110
- Sansui AM/FM Stereo Tuner TU-217
- Sansui Integrated Amplifier AU-317
- Philips Compact Disc Player CD130
- twee vloerstaander speakers van JBL (nieuw)
- De CD-speler vervangen.
- De casette deck weghalen zonder vervanging.
- De AM/FM tuner vervangen geniet de voorkeur, maar is niet essentieel.
- De twee vloerstaander speakers moeten blijven en worden aangesloten op het nieuwe apparaat.
- Een hard disk drive heeft, bij voorkeur iets zonder meegeleverde hard disk drive waar ik zelf een 2,5"/3,5" SATA hard disk drive in kan plaatsen.
- Ogg Vorbis kan afspelen, mijn hele muziekverzameling is in Ogg Vorbis en ik wil niet converteren naar een ander formaat, FLAC zou een pluspunt zijn.
- Geen geïntegreerde speakers heeft of exclusief speakers wordt verkocht, want ik wil het dus aansluiten op de twee speakers die ik al heb staan.
- Te bedienen is via een beeldscherm dat geïntegreerd is in het apparaat.
- Een of andere manier heeft om bestanden naar het apparaat te kopiëren, geen CD-drive om CD's mee te rippen, dat doe ik wel op een PC. Wi-Fi is een pluspunt maar hoeft niet.
- Bij voorkeur goedkoop is, niet meer dan € 500.
Ik dacht, misschien zou het mogelijk zijn om een netbook met een harde schijf o.i.d. op de versterker aan te sluiten. Die hebben echter voor zover ik weet bijna allemaal een hoofdtelefoon uitgang, en de onboard audio chip zou ondermaats geluid produceren, toch? Zelf een PC bouwen met een goede geluidskaart zou ook niet handig zijn, want een losse monitor voor die PC in de kast zetten waar de hi-fi apparatuur staat zou ook niet praktisch zijn. Heeft iemand anders misschien nog ideeën?
Of is er geen enkele manier om aan deze criteria te voldoen?