zoals El-Comandante in het topic "Waar vind ik een Hifi MP3 Harddisk speler? zoek ik een Hifi systeem met opslag capaciteit om mijn muziek collectie op te zetten.
Ik zoek:
- Hifi set
- HDD opslag capacitiet
- Te bedienen zonder dat een TV als interface hoeft te dienen
- Active versterking + boxen
-Geen actieve PC / NAS als host
(- netwerk mogelijkheid)
Dus een Squeezebox of Sonos of andere systemen voldoen niet. Of geen actieve versterking of geen interne opslag capaciteit. Moet je of je PC laten aanstaan.
Eén van de weinige producten die voldoen aan mijn eisen is de volgende Philips Streamium:

Dit is de Philips MCi500H te koop bij o.a. NoRRod
De WiFi / netwerk mogelijkheid is geen vereiste, maar wel prettig om de audiocollectie te beheren.
Denon heeft een heerlijke oplossing die zowel de audiofiel plezier doet als de tweaker. de Denon S-302 speelt alle soorten media af (dus ook DivX/Xvid) en heeft daarnaast een hele goede DAC en versterking, maar met 1999 euro heel ver boven mijn budget...
Wie weet meer van dit soort apparaten tot een prijsrange tot ongeveer 400 euro?
Ah Sony doet ook mee:

En voor mij onbekende merk Warfedale heeft ook zoiets.

Ps. het mag een 'gewoon' (liever zelfs) een 42cm form factor hebben
Ik zoek:
- Hifi set
- HDD opslag capacitiet
- Te bedienen zonder dat een TV als interface hoeft te dienen
- Active versterking + boxen
-Geen actieve PC / NAS als host
(- netwerk mogelijkheid)
Dus een Squeezebox of Sonos of andere systemen voldoen niet. Of geen actieve versterking of geen interne opslag capaciteit. Moet je of je PC laten aanstaan.
Eén van de weinige producten die voldoen aan mijn eisen is de volgende Philips Streamium:

Dit is de Philips MCi500H te koop bij o.a. NoRRod
De WiFi / netwerk mogelijkheid is geen vereiste, maar wel prettig om de audiocollectie te beheren.
Denon heeft een heerlijke oplossing die zowel de audiofiel plezier doet als de tweaker. de Denon S-302 speelt alle soorten media af (dus ook DivX/Xvid) en heeft daarnaast een hele goede DAC en versterking, maar met 1999 euro heel ver boven mijn budget...
Wie weet meer van dit soort apparaten tot een prijsrange tot ongeveer 400 euro?
Ah Sony doet ook mee:

En voor mij onbekende merk Warfedale heeft ook zoiets.

Ps. het mag een 'gewoon' (liever zelfs) een 42cm form factor hebben
[ Voor 16% gewijzigd door BoutWout op 15-09-2008 17:28 . Reden: typo + aanvulling ]
Red een boom, eet een bever