Forum onthoudt login niet

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Helaas is het geval dat als ik inlog met Safari 3.2.1 dat het forum mijn sessies niet vasthoudt. Als ik inlog dan staat er nog steeds: "Welkom op GoT. Registreer jezelf of log in"..

Dit probleem heb ik nog nooit gehad en speelt nu ineens op, instellingen heb ik gecheckt en Safari een versie reset gegeven maar helaas..

Safari versie: 3.2.1
Mac OS versie: 10.5.6

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
cookies uitstaan?
Privacy mode?
Je privé gegevens steeds tussendoor opgeruimd?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:06
Zelfde verhaal hier en bovenstaand is allemaal (bij mij) niet van toepassing.

^ Wat hij zegt.

• ViNyL
  • Niet online
Nope, geen rare settings, standaard Safari settings, maar niets wordt opgeslagen...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:19

crisp

Devver

Pixelated

ViNyL schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:00:
Nope, geen rare settings, standaard Safari settings, maar niets wordt opgeslagen...
Check je systeemtijd eens en/of gooi eens alle cookies op het tweakers.net domein weg en probeer het eens opnieuw. Hier bij ons is er niets gewijzigd aan de sessie-code en gezien je openstaande sessies lijkt het probleem bij jou zich vanaf vandaag ineens voor te doen, dus het lijkt me een probleem aan jouw kant te zijn.
Voor de zekerheid heb ik in ieder geval aan onze kant ook al jouw sessies even getrashed (daar zaten ook nog een hoop oude niet-uitgelogde sessies tussen).
Z-Dragon schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:58:
Zelfde verhaal hier en bovenstaand is allemaal (bij mij) niet van toepassing.
Bij jou zie ik gewoon een ingelogde sessie die meerdere hits heeft gehad vandaag?

Intentionally left blank

• Z-Dragon
Toch moet ik geregeld opnieuw inloggen zonder handmatig uitgelogd te hebben. Dat zou niet het geval moeten zijn met een sessieduur van 1 jaar. Verder ook Safari 3.2.1 en Mac OS X 10.5.6. Soms lijkt het even sluiten van alle vensters, gevolgd door wat inactivieit al voldoende om opnieuw te moeten inloggen.

^ Wat hij zegt.

• ViNyL
  • Niet online
@crisp: That did the trick..! Misschien wat te veel sessies staan? Bij mij namelijk ook niets gewijzigid, maar nu kan ik wel weer inloggen!

Thanks!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:57
Ik lees wel vaker problemen die dan terug te leiden zijn op een grote hoeveelheid openstaande sessies. Is er toch niet is met de code aan de hand of is het 'normaal' dat er dan problemen optreden?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-02 22:20
Z-Dragon schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:29:
Toch moet ik geregeld opnieuw inloggen zonder handmatig uitgelogd te hebben. Dat zou niet het geval moeten zijn met een sessieduur van 1 jaar. Verder ook Safari 3.2.1 en Mac OS X 10.5.6. Soms lijkt het even sluiten van alle vensters, gevolgd door wat inactivieit al voldoende om opnieuw te moeten inloggen.
En je hebt geen mobiel IP-adres? Daaraan is je sessie namelijk gelinkt.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Jorrit schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:26:
[...]

En je hebt geen mobiel IP-adres? Daaraan is je sessie namelijk gelinkt.
Als je dat aanvinkt.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Z-Dragon

^ Wat hij zegt.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wellicht gefixed door [bug] Moet 2 keer inloggen GoT? ? :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Geen feedback dus ik neem aan dat het inderdaad opgelost is door de fix in [bug] Moet 2 keer inloggen GoT? :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.