"Geen dataverbinding" en "Roaming" waarschuwingen
Ik heb hier een HTC Touch HD liggen, die heeft iemand gekoch i.c.m. een abbonement ZONDER mobiel internet. Echter valt Windows Mobile ons telkens lastig met de opmerking dat er geen dataverbinding actief is.
Dus. En de TouchFLO en sommige programma's Hebben het over Roaming. Ook die waarschuwing hoeven we niet te zien aangezien internet toch niet werkt buiten WiFi om. Weet iemand hoe deze waarschuwingen kunnen worden uitgezet? Ik heb al het een en ander geprobeert maar ze blijven terug komen.
Onstabiele WiFi verbinding
En over WiFi gesproken, valt telkens weg, nou ja, volgens Windows Mobile is er nog steeds verbinding maar ik kan geen enkele website of andere informatie ophalen.
Wel geweldig om te zien dat ik er naast zit met M'n iPod Touch die gewoon zonder enkel probleem gewoon werkt.
Alle andere computers werken overigens ook zonder problemen met Wifi.
Weet iemand hoe ik deze problemen kan op lossen?
Ik heb hier een HTC Touch HD liggen, die heeft iemand gekoch i.c.m. een abbonement ZONDER mobiel internet. Echter valt Windows Mobile ons telkens lastig met de opmerking dat er geen dataverbinding actief is.
Onstabiele WiFi verbinding
En over WiFi gesproken, valt telkens weg, nou ja, volgens Windows Mobile is er nog steeds verbinding maar ik kan geen enkele website of andere informatie ophalen.
Weet iemand hoe ik deze problemen kan op lossen?