[Vista] niet bestaande folder herstellen?*

Pagina: 1
Acties:

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-01 10:59
Hallo,

ik heb enkele weken via het Save As dialog van Photoshop een nieuwe map gemaakt. Toen ik op save drukt gaf hij echter een foutmelding in de aard van dat hte opslaan mislukt was.

Deze map (op mijn bureaublad) heette "Instant" en nu staat er dus echt een map instant. Als ik erop dubbelklik zie ik de photoshop bestanden, maar als ik ze wil openen zegt hij dat het bestand niet gevonden kan worden.

Ik heb dan een 2de map gemaakt die ook "Instant" heette en die werkt wel. Eigenlijk heb ik dus een map te veel (de eerste, die toch niet werkt)

Het verwijderen ervan lukt ook niet. Want de map bestaat dus niet volgens Windows. Hoe los ik dit op? Ik gebruik Vista

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:51

Ravefiend

Carpe diem!

Na het nemen van een VOLLEDIGE backup, het volgende eens doen:

* Start --> Run --> cmd
* C:\> chksdk /f c:

... en dan maar herstarten.

Verwijderd

Ik heb zelf een gelijkaardig probleem gehad en ook zijn er andere draadjes op GoT met dit probleem :)

Je moet ze eens een keer doorlezen, mogelijk is er een oplossing voor je probleem bij!

Good luck!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-01 10:59
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:48:
Ik heb zelf een gelijkaardig probleem gehad en ook zijn er andere draadjes op GoT met dit probleem :)

Je moet ze eens een keer doorlezen, mogelijk is er een oplossing voor je probleem bij!

Good luck!
Aha, thanks.

Ik wist niet echt hoe ik het moest verwoorden dus maakte ik maar ff vlug een topic aan ;) Kon niet te veel kwaad dacht ik.

Ik heb de mogelijkheid niet om te back-uppen want ik beschik over geen brand-software noch lege CD/DVD's en heb geen USB-disks :( Kan ik gegevens kwijtraken als ik chkdisk doe?

Heb Delcrapmkii geprobeert aangezien ik dus met een directory zit ipv een bestand, en dat programma lukt het ook niet :(

Het raad mij ook aan om chkdsk /f uit te voeren, maar ik zal toch nog even wachten tot ik zeker ben dat ik geen gegevens verlies :D

[ Voor 13% gewijzigd door keejoz op 26-12-2008 21:16 ]