'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Klik eens op de link dan zie je wat ik bedoelBoeboe schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:59:
Ik heb werkelijk nooit geweten dat GTA (of eender welk ander game dat op LIVE draait) zijn savegames online opslaat. Ik snap niet hoe men hier tot die veronderstelling komt.
Brucy kom je gewoon tegen wanneer je storyline speelt. Vrij snel zelfs.
Op de map staat wel brucy maar hij is er niet.
Ook lijkt er hier geen mogelijkheid te zijn dat huis in te gaan, en dat hutje bij die auto`s daar is ie ook niet

Verwijderd
Weet je zeker dat het Brucy is?Klik eens op de link dan zie je wat ik bedoel![]()
Op de map staat wel brucy maar hij is er niet.
Ook lijkt er hier geen mogelijkheid te zijn dat huis in te gaan, en dat hutje bij die auto`s daar is ie ook niet
Volgens mij
En het is ws. deze missie http://nl.wikigta.org/wiki/Bryce%27s_Infernus_%28GTA_IV%29
[ Voor 3% gewijzigd door RonaldMcDonald op 19-03-2009 17:18 ]
Net even gespeeld en ze hebben alles gefixed wat missing objects betreft en mp, zelfs Free Mode, is weer helemaal zoals het was voor de cheater invasie.SECURITY:
Detect modified files and prevent users from entering multiplayer if found
- Game will prompt with a message after blocking user with modified data files from entering multiplayer
- Should prevent multiplayer access from cell phone and GFWL join in progress
Was vandaag een welkome verrassing inderdaad. De game performance is hier zelfs toegenomen en volgens mij zag het beeld er juist beter uit. De weg heeft - nu hier - iig meer textuur.Bobnofski schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:01:
Patch 3 is released en ein-de-lijk...
[...]
Net even gespeeld en ze hebben alles gefixed wat missing objects betreft en mp, zelfs Free Mode, is weer helemaal zoals het was voor de cheater invasie.
Ook heb ik al wat bugs ontdekt:
- Er lopen soms civilians in de lucht ter hoogte van de lantaarnpalen
- Civilians spawnen en verdwijnen veel sneller
- Auto's verdwijnen veel sneller (spontaan verdwenen)
- User X ziet een "full frontal" botsing, User Y ziet niets (ontweken) maar daar verdwijnt wel de motorkap en de healthpacks werken niet dan. (omdat er in feite geen schade is).
Verwijderd
Omdat ik vlak na de release een keertje niet kon opslaan omdat de Live / Rockstar server plat lag. Dit was zelfs zo erg dat ik met het spel compleet opnieuw moest beginnen. Daarnaast ben je met GTA IV ook voor offline verplicht een LIVE account te hebben. Daarnaast heeft Rockstar Games online voor terabytes aan dataopslag en -verkeer.Boeboe schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:59:
Ik heb werkelijk nooit geweten dat GTA (of eender welk ander game dat op LIVE draait) zijn savegames online opslaat. Ik snap niet hoe men hier tot die veronderstelling komt.
Dan trek ik al snel de conclusie dat de savegames online opgeslagen worden.
Geen punt, ik zat slechts op 18 uur, dat is in een zondag zo bijgespeeld.
Verwijderd
nee, die staan hier : C:\Users\ je naam \appdata\Local\Microsoft( daar moet ook ergens je save game staan, als je computer opnieuw installeert moet je ook de Xlive map mee kopiëren
met de shortcut: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\GTAIV.exe" -norestrictions start ik enkel de Social Club, maar niet GTA IV. Vroeger kon dit wel zo. Wat is hier de workaround voor?
Doe het volgende:
- Ga naar de main-map van je GTAIV-install
. Klik daar ergens met rmb (rechtermuisknop), kies uit het menuutje Nieuw --> Tekstdocument.
- Dubbelklik op het zojuist aangemaakte bestandje en let erop dat deze wordt geopend in Kladblok
- Zet hier de volgende regel in -nomemrestrict -norestrictions -novblank
- Nu dit bestandje opslaan en hierna hernoemen naar commandline.
Verwijderd
Stonden, omdat ik Windows opnieuw heb geinstalleerd ben ik die dus kwijt. Dat is jammer.Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 20:35:
• Nadat ik met Windows Live ben aangemeld komen mijn oude savegames niet tevoorschijn. Deze worden toch online opgeslagen? Ik kon namelijk een keertje niet opslaan omdat Live eruit lag.
nee, die staan hier : C:\Users\ je naam \appdata\Local\Microsoft( daar moet ook ergens je save game staan, als je computer opnieuw installeert moet je ook de Xlive map mee kopiëren
Dat is mij nu gelukt. Het vreemde is echter wel dat hij vaak terugvalt. Ik open GTA IV altijd met het bovenstaande regels, en ondanks mijn resolutie keurig blijft, zet hij af en toe alles op Low en 1. Om mij te pesten lijkt het haast wel, want het is complete willekeur. En dan moet ik alles weer rechtzetten, opnieuw opstarten enz..met de shortcut: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\GTAIV.exe" -norestrictions start ik enkel de Social Club, maar niet GTA IV. Vroeger kon dit wel zo. Wat is hier de workaround voor?
Doe het volgende:
- Ga naar de main-map van je GTAIV-install
. Klik daar ergens met rmb (rechtermuisknop), kies uit het menuutje Nieuw --> Tekstdocument.
- Dubbelklik op het zojuist aangemaakte bestandje en let erop dat deze wordt geopend in Kladblok
- Zet hier de volgende regel in -nomemrestrict -norestrictions -novblank
- Nu dit bestandje opslaan en hierna hernoemen naar commandline.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2009 21:48 ]
Ik heb MS Live games al opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
Hebben meer mensen dit probleem? Is het op te lossen zonder het spel opnieuw te installeren?
Wil niet graag al mn savegames kwijt zijn
Verwijderd
Ik heb op dit moment ook geen missie op de kaart maar dat zal wel weer komen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 15:04 ]
Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...
Misschien eens opnieuw proberen met een legale versieMS10 - Invalid resource detected - Please re-install the game

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Volgens mij krijg je daarna vanzelf weer telefoon!Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:03:
Bedankt CoenJacobs en RonaldMcdonalds ik moest inderdaad alleen met die wagen wegrijden.
Ik heb op dit moment ook geen missie op de kaart maar dat zal wel weer komen
na een reboot van de game doet ie niet meer zo gek. wazige shit

[ Voor 14% gewijzigd door XunFar op 23-03-2009 21:46 ]
niet in dit topic op reageren
Ja, mij is ook het een en ander opgevallen, soms kan ik zelfs niet eens in een auto stappen!XunFar schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:40:
EDIT <sinds de patch kan ik niet meer 'normaal' in een auto rijden. het beeld schiet alle kanten op en de auto begint spontaan te roken. zonder maar tegen iets aan te rijden of iets dergelijks. de game is gewoon legaal in de winkel gekocht.>
na een reboot van de game doet ie niet meer zo gek. wazige shit
Overigens had ik een vraag, die misschien hier wel beantwoord kan worden.
Ik zou het ontzettend leuk vinden om een total conversion voor GTA4 te maken.
Maar dan echt total, dus wel met dezelfde engine, maar nieuwe textures, nieuwe map, nieuwe objecten.
Wie weet of dit uberhaupt mogelijk is?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Inmiddels ben ik een aantal keren dood gegaan, paar keer gesaved, wat gegeten met verschillende mensen, poolen etcRonaldMcDonald schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:54:
ja volgens mij gaan de meeste dingen (zoals sms-jes) in cycles van 6 uur dus je moet ff saven of ff wachten.
Ik zit op 62 % volgens de stats

Jammer...
Ik zou er zelf nooit aan beginnen want dit soort dingen zijn meestal gedoemd te mislukken maar kijk hier eens: http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=58FragNeck schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:30:
[...]
Overigens had ik een vraag, die misschien hier wel beantwoord kan worden.
Ik zou het ontzettend leuk vinden om een total conversion voor GTA4 te maken.
Maar dan echt total, dus wel met dezelfde engine, maar nieuwe textures, nieuwe map, nieuwe objecten.
Wie weet of dit uberhaupt mogelijk is?
De meeste mods werken alleen in versie 2 maar er is al best veel mogelijk.
Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...
Racen is met GTA4 wel erg vermakelijk

[ Voor 19% gewijzigd door Ghostrider op 26-03-2009 10:39 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Dan spawnt er zoveel dat iedereen eruit knalt.
Burp
Verwijderd
Als ik GTA 4 opstart start Live niet meer. Er gebeurt gewoon niets! Als ik dan in het menu op Guide druk loopt hij vast. Al een aantal keer Live opnieuw geïnstalleerd maar helpt niets.
Altijd ben ik dan bij die heli, hang aan de railing (beide verhalen) met standaard rond de 100% health, en dan als een GEK spatie drukken enzo, nou in 80% van de gevallen kom je er niet in, hoe snel je ook drukt, en dan in die 20% van de gevallen doet ie allemaal rare dingen met de cam en stuurt de heli maar half.
Best gaar van een spel wat zó vet is. Geniet echt elke keer spelen, ben ook al rond de 75% ofzo. Gek ook dat we 3 updates verder zijn en het uitspelen nog steeds niet fatsoenlijk lukt.
- Gediminas
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 08-09 21:36
[ Voor 77% gewijzigd door PromoX op 27-03-2009 22:34 ]
Maja ieder z'n ding natuurlijk.
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2009 13:27 ]
Ik heb het spel nu 2x uitgespeeld.Okasha schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:12:
Heb het spel al tijden, ben ook al tijden in de laatste levels, maar nog steeds niet uitgespeeld
Altijd ben ik dan bij die heli, hang aan de railing (beide verhalen) met standaard rond de 100% health, en dan als een GEK spatie drukken enzo, nou in 80% van de gevallen kom je er niet in, hoe snel je ook drukt, en dan in die 20% van de gevallen doet ie allemaal rare dingen met de cam en stuurt de heli maar half.
Best gaar van een spel wat zó vet is. Geniet echt elke keer spelen, ben ook al rond de 75% ofzo. Gek ook dat we 3 updates verder zijn en het uitspelen nog steeds niet fatsoenlijk lukt.
De laatste scene met o.a. het snel drukken op de spatiebalk haalde ik in 1x.
Het was poging 2, maar de 1e poging strande omdat ik crashte met de motor..
Volgens mij vond ik de andere eindscene wel makkelijker dan deze.
Blijft een geweldige game, met een geweldig verhaal. De 'fun' van SA en VC is er grotendeels dan wel uit, wat velen iig zeggen. Maar ik vind het verhaal juist veel sterker!
Het is nooit zo dat je pc te traag is... Dit is gewoon een domme melding van R*. Het gaat er om dat je ping te hoog wordt. Al dat cheaten/spawnen creeert lagg. Dus dattuh.Ganondorf_875 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:29:
De situatie van het plaatje van hierboven heb ik ook al diverse malen meegemaakt tijdens patch 2 en ook al een keer met patch 3 tijdens multiplayer. Ze spawnen er dan zoveel dat het spel enorm vertraagt, totdat je eruit wordt geschopt omdat je PC te traag loopt. Ik ben dan wel meestal een van de laatsten die eruit worden gegooid... Jammer dat sommige spelers het moeten verzieken voor de rest.....
nu zit er bijna nooit iemand online, en als er iemand online is is het deathmatch -_-
Ik ben het de laatste tijd wat vaker online aan het spelen, en dan meestal Free-mode. En als je op het verkeerde moment inlogt, dan zit je te vaak in een lege serverTwistedAnimator schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:48:
zijn er eigenlijk nog mensen die dit spelen op ps3? free-roam weliswaar? dan mag je mij gerust toevoegen: TempestKeep
nu zit er bijna nooit iemand online, en als er iemand online is is het deathmatch -_-
Maar ga ik na het 8 uur journaal
Oh, ik zal je vandaag ook wel toevoegen, lijkt me wel leuk om een extra persoon in de wagen te hebben die ventjes kan neerknallen
PSN-ID : Cenzer
Dat komt omdat PC's het niet zouden trekken als het gewoon overal helemaal vol was aldoor. Het wordt pas ingeladen als je er naar kijkt. Wel jammer maar dit is al sinds GTA 3 min of meer zo. Als je politie achter je aan hebt en je kijkt alleen maar achter je of naar beneden knal je helemaal niet zo snel tegen een auto voor je, omdat die domweg minder spawnen..Sjoerd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:12:
Voor realisme zet ik de vehicle density op 100, als ik niet alles omver beuk sta ik dan ook regelmatig in de file. Alleen als ik achterom kijk is de weg opeens leeg, kijk ik langer rijd er opeens een zwerm auto's mijn kant op en als ik weer terug kijk naar voren is het daar opeens leeg. Anderen die dit ook irritant vinden?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik gebruik geen mods, alleen een crack (fake launcher)
Heeft ook iemand anders dit probleem? het is een poosje leuk, maar het is nu zooo makkelijk.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Gebruik gewoon een legale versie, geen mods, geen cracks, af en toe een cheatje om die politie tegen te gaan.
Spoiler tags zouden wel mogen...monnick schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:18:
Klopt het trouwens dat die Mr. Bulgarin niet vermoord wordt door Niko? Net weer het verhaal uitgespeeld en kan me niet herinneren dat hij vermoord wordt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ga niet de 100% halen, aangezien ik het niet zo zie zitten om al die duiven te gaan zoeken, maar zeker wel close.
Blijf de handling van de wagens zo vet vinden, kan geen een andere sandbox game tegenop.
Verwijderd
Helaas dat het niet zo druk is in de multiplayer modus (op de free mode na) want sommige modi zijn toch zeker leuk om te spelen (chopper vs. chopper, whitness procetion etc).
Afijn, kan niet wachten op de volgende uitbreiding
Speel het verhaal gewoon (nog) een keer. Ik vond het niet erg om met mn 360 het nog eens te spelen, verhaal zit echt mooi in elkaar.DJ-Visto schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:34:
Heeft iemand enig idee, over er voor windows 7 een uitgespeelde versie is? Ik heb het al meerderen malen geprobeert.. Maar steeds bij het het laad scherm gaat hij stukHelp
Naja, ik wouw eigenlijk een niet uitgespeelde en wel uitgespeelderCk schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:36:
[...]
Speel het verhaal gewoon (nog) een keer. Ik vond het niet erg om met mn 360 het nog eens te spelen, verhaal zit echt mooi in elkaar.
Het nadeel is dat je niet online kunt maar daar staat een performance boost tegenover, althans bij mij
Wel goed de readme lezen en back-ups maken. En in Windows XP moet de xliveless DLL in windows/system32/ worden gezet.
Verwijderd
Je geeft zelf al antwoord op je eigen vraag.Sjoerd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:04:
... af en toe een cheatje om die politie tegen te gaan.
Ik ben voor men Xbox achievements aan het gaan, en ik heb 2 pideons gemist, maar ik heb echt geen idee welke. Is er een manier om te checken welke je gemist hebt (Behalve dan alle locatie's weer afgaan, of de game opnieuw beginnen)

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Op de PS3 had ik de missies voor de 2e keer in ~22 uur ofzo uitgespeeld, wel alle side missies overgeslagen, en alleen het noodzakelijke gedaan.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Er zijn meerdere methodes om hem te halen, en mijn methode, klinkt vrij lang, maar eigenlijk zijn het maar 3 basis dingen die je moet doen.
In de ruimte waar de ladder eindigt, spring je naar beneden. Daar ligt een grote houten rol, spring daarop, en spring weer zodat je aan de balk hangt. Op de balk loop/draai je iets, en spring je naar het betonnen vloertje aan de overkant. Als je daar bent kan je de ladder afklimmen, of het raam uitspringen. Als je dat een beetje onder de knie hebt zonder steeds mis te springen, of van de balk af te vallen, pak je de coke. Geen haast, de politie is bij mij nooit in die achterste ruimte gekomen, dus ik hoef ook geen politie neer te schieten. Als je buiten bent, viola, een vluchtauto, en je hoeft alleen nog maar de politie kwijt te raken.
Korte versie
2: Parkeer een auto aan de achterkant, schiet resterende personen neer
3: Pak de coke, klim omhoog, en vlucht voor de politie.
Zo is het me de eerste keer wel gelukt. Hoe precies weet ik alleen niet meerNakebod schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:21:
Maar levend aan de voorkant eruit lopen vond ik persoonlijk wat moeilijker
en deze lukt mij ook niet: http://nl.wikigta.org/wiki/Paper_Trail_(GTA_IV)
Tips?
Verwijderd
Waar gaat het fout dan?natasdiamon schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:47:
en deze lukt mij ook niet: http://nl.wikigta.org/wiki/Paper_Trail_(GTA_IV)
Tips?
Ik kan wel spellen joinen, maar de instellingen daarvan spreken mij niet aan (geen leuke maps bijv.)
Ik wil dus zelf een spel aanmaken waar mensen kunnen joinen.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
edit: out of comission dus
[ Voor 6% gewijzigd door .Sjoerd op 05-05-2009 14:24 ]
Verwijderd
Dit heb ik al zoooooooooooooooooo vaak gelezen, zoek anders even in dit topic of met google..Sjoerd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:43:
Ik ben bezig met de missie waarin je pegorino moet vermoorden. Elke keer als ik de jump met de sanchez heb gemaakt kan ik drukken, rammen op de spatie in welk tempo dan ook, hij wisselt alleen van camera en niko doet niets...
edit: out of comission dus

Hoe kom ik ervan af?
Edit: opgelost door een in de policy's van Vista alle admingroepen volledig beheer te geven aan GTA.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 05-05-2009 16:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@mork van ork: dacht je dat ik dat nog niet gedaan had? Ander toetsen bord, meerdere toetsenborden, draadloos of niet draadloos, andere knop, controller het werkt allemaal niet. wat in andere gevallen werkt is ipv een draadloos toetsenbord eentje met draad te nemen. ik heb geen draadloze dus dat helpt niet.
Verwijderd
!null schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:41:
In je telefoon Custum Game kiezen denk ik, tenminste die optie heb ik (nog nooit geprobeerd) op de PS3, in de telefoon onder MP.
Verwijderd
een paar keer via "select"knop nieuw spel opstarten. kom je vanzelf een keer als eerste en hostVerwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:53:
Dat werkt niet, je komt alsnog in een game van iemand anders. Op de PS3 althans.
Ik heb dezelfde vraag, maar dan voor de Xbox 360.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:33:
Ik speel GTA 4 online op de PS3, maar is er ook een manier om zelf games te starten? Ik kom altijd terecht in games van mensen die een kwartier wachten voordat ze het potje beginnen.
En een Xbox heeft geen Select knop, welke knop moet ik dan indrukken? (Wat is de functie van de select knop, normaal bij GTA IV ? )
Maar dan kom ik ook steeds weer in games van iemand anders.
Heb nog wel een tijdje 1440x900 gedraaid (standaard 19" monitor resolutie) maar dan krijg je van die zwarte balken onder en boven, op een al niet te groot scherm.
Direct wanneer de game start, en ik in mijn monitor menutje kijk, zie ik dat hij draait op 1024 bij 768. Dit is ook de enige manier om het te zien, behalve dan de bagger kwaliteit gezien het feit dat hij 1024 constant aan het upscalen is...
één is geen, twee is één
Ik denk dat dit eerder te maken heeft met Games For Windows Live, die is nogal kieskeurig i.v.m je verbinding, zelfde met Xbox Live ( Zelfde systeem/servers).Achmedd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:02:
Sinds GTA IV uit is heb ik geen enkele keer online kunnen spelen (PC). Mijn NAT is strict en ik heb een speedtouch 706. Ik heb het een tijdje geleden uitgezocht, maar de oorzaak zou mijn speedtoch zijn. Iets met poorten die niet geopened kunnen worden ofzo iets, heeft iemand hier ervaring mee? Is dit inmiddels al opgelost?
Life is complicated
Gister was ik aan het spelen, en toen we weer in de lobby kwamen was ik ineens host van het spel.ThinkPadd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:01:
Maar dan kom ik ook steeds weer in games van iemand anders.
Ik kon toen alle instellingen aanpassen, maar na een tijdje kreeg ik een bericht "The other players decided to kick you from their game"
Dat heb ik ook al eens eerder gehad, maar ik weet nogsteeds niet waarom
Gatver, ben nooit fan geweest van dat Windows Live gebeuren....W1ckeD schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat dit eerder te maken heeft met Games For Windows Live, die is nogal kieskeurig i.v.m je verbinding, zelfde met Xbox Live ( Zelfde systeem/servers).

Is daar dan een oplossing voor ofzo?
alleen heb klein vraagje.
normaal kun je nummers in de telefoon toetsen.
je zou de dailpad moeten krijgen door 2x op de omhoog toets te drukken.
maar krijg niet de dailpad alleen 1 optie in beeldscherm van de telefoon (multiplayer)
wie weet hoe ik die dailpad krijg van de phone??
heb overal gezocht maar kwam er niet uit.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Je moet eerst een paar kleine missies doen dan kan het pasamdboy1983 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:16:
Heb sinds kort de game voor de xbox aangeschaft.
alleen heb klein vraagje.
normaal kun je nummers in de telefoon toetsen.
je zou de dailpad moeten krijgen door 2x op de omhoog toets te drukken.
maar krijg niet de dailpad alleen 1 optie in beeldscherm van de telefoon (multiplayer)
wie weet hoe ik die dailpad krijg van de phone??
heb overal gezocht maar kwam er niet uit.
Ik had mezelf toch soort van verplicht om ook deze GTA weer helemaal uit te spelen (niet vragen waarom
Ik denk dat de pigeons toch wel de meeste tijd opslokten en het zijn er ook wel erg veel. Aan de andere kant, je leert wel echt de map kennen door ze allemaal te doen. Ik raakte nog meer onder de indruk van het ongelooflijke detail wat de makers in het spel hebben verwerkt. Super spel.
Ook jammer dat een aantal andere game modes zoals Cops 'n Crooks bijna niet gespeeld worden.
Het performance topic is hier.