Oh.. was daar dat telefoonnr. voor! Had ik helemaal niet door, ik dacht dat je gewoon die dr
iver van Roman kon bestellen. Jammer dat dat niet kan trouwens want het is in freeroam altijd wel grappig om lekker te knallen vanuit die wagen.
De patch die tegelijk met TLAD uitkwam heeft het spel "geupdate" naar de gecensureerde duitse/australische versie. Gelukkig bleek dit een fout te zijn en hebben ze vannacht/vanmorgen een nieuwe patch uitgegeven om dit te corrigeren.
Voor zover ik weet is het enige verschil de plassen bloed bij lijken, en hoertjes dus.
Klopt, ik start het spel net op en er werd een nieuwe update geladen. Even gecheckt en de hoertjes zijn weer als vanouds. En ik zie nu weer een wolk van bloed bij een voltreffer

Ammo voor de "oude" wapens is het probleem niet maar ammo voor de grenadelauncher kost $700 per stuk, da's 14k voor een full load en dan gaat het hard met je geld. En het ding is m'n favoriete wapen omdat je vanuit cover perfect kunt mikken.
Die Instant Play optie vind ik dus geweldig, maar nu vroeg ik me af of je ergens kan zien hoeveel punten je daarmee gehaald hebt? Kan het onder zowel ranked als players game deathmatch niet terug vinden?
Nou, ik zie wel m'n rank staan maar het is een soort Free Mode met de cops en daarvan worden geen stats bijgehouden. Afgezien dan na afloop de normale game stats maar dus niet op het leaderboard. Ik heb nog niet echt goed gekeken trouwens, als het een ranked DM is dan zouden de stats wel moeten meetellen.
Ik had overigens pas gisteren ZiT! geact
iveerd en werd vanmorgen bij het ophalen van m'n mail gespammed door Rockstar met:
Voor elke sms een aparte mail, dat tikt lekker aan