Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:32:
[...]
Ten eerste: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! fijne dag toegewenst!
Ik heb geen HD trees geinstalleerd, ik heb alleen de inhoud van de map EFLC gebruikt.
Heb eens in die andere map gekeken en zag daar een map staan genaamd: Only if frresh installation.
Is het de bedoeling dat ik deze ook gebruik dan bij EFLC?
Ik heb
GTA IV en EFLC via steam gekocht en kan deze dus apart van elkaar installeren dus mij lijkt het logisch dat ik dan alleen de map EFLC gebruik, toch?
Any way, ik ga vanavond als ik thuis ben ook
GTA IV installeren en kijken of die wel werkt.
Is er een mogelijkheid om
GTA IV kaal te installeren vanaf steam, dus niet dat hij gelijk de nieuwste updates mee pakt? die mod voor
GTA IV is namelijk voor versie 1.0.3.0 tot 1.0.0.4 en ik meen dat 1.0.6 de laatste is.
Thanks voor de felicitatie!

Wat Icenhancer betreft: je hebt de keuze uit een aantal bestanden voor
GTA zonder EFCL en een aantal bestanden voor als je de uitbreiding wél hebt. Je moet dan uiteraard de juiste bestanden nemen en dan werkt het gewoon als het goed is.
Even los van iCEnhancer heb ik een vraagje. Ik probeerde gisteren TrafficLoad te gebruiken (custom politie, taxti en exotics) en had netjes Scripthook in de map van
GTAIV gezet samen met TrafficLoad. Daarna .Net 4.0 gedownload en geïnstalleerd, Visual C++ 2010 x86 geïnstalleerd. Ik start
GTA4 op en krijg die error dat ie MSVCR100D.dll niet kan vinden; het stond in de readme van TrafficLoad dat dat zou kunnen dus ik heb dat bestandje er ook maar bij gezet. Geen error meer bij het opstarten, maar nu crashed
GTAIV op het allerlaatste moment van het laden. (
GTAIV.exe has stopped working. Bij de details staat APPCRASH). Zonder MSVCR100D.dll werkt TrafficLoad niet en crashed
GTAIV na een minuut of 5. Zonder TrafficLoad en Scripthook werkt het als een zonnetje.
Versies:
GTAIV 1.0.4.0
Scripthook 0.5.0 (0.5.1 is niet compatible met
GTAIV 1.0.4)
De laatste TrafficLoad
De laatste versie van Xl
iveless
.Net 4.0 en Visual C++ komen van Microsoft af.
GTAIV draai ik op een verse Windows 7 Ultimate x64 installatie.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb al flink gezocht naar oplossingen maar echt niks lijkt te werken en overal staat: als je de readme volgt heb je geen problemen. Behalve in dit geval dan want ik krijg het maar niet aan de praat