Naar aanleiding van dit persbericht is mij niet geheel duidelijk wat is het voordeel is van SLI t.o.v. gewoon twee videokaarten in je mobo prikken:
Meerdere Nvidia-kaarten ontlasten cpu aanzienlijk bij Physx-benchmarks
nieuws: Meerdere Nvidia-kaarten ontlasten cpu aanzienlijk bij Physx-benchmarks
Ik wil graag een nieuwe mobo aanschaffen met een 8800gt erin, maar ik wil de optie openhouden om later nog een 8800gt erbij te doen. Nu hoor ik voor het eerst in reacties op dat persbericht dat dit sowieso kan, SLI of geen SLI.
Nu is de vraag, zal ik dan een SLI moederbord kopen of zit ik ook goed met een geen-sli mobo en toch 2 videokaarten. In andere woorden, wat is het voordeel van SLI t.o.v. gewoon 2 videokaarten op een niet SLI moederbord?
Graag jullie advies!
Meerdere Nvidia-kaarten ontlasten cpu aanzienlijk bij Physx-benchmarks
nieuws: Meerdere Nvidia-kaarten ontlasten cpu aanzienlijk bij Physx-benchmarks
Ik wil graag een nieuwe mobo aanschaffen met een 8800gt erin, maar ik wil de optie openhouden om later nog een 8800gt erbij te doen. Nu hoor ik voor het eerst in reacties op dat persbericht dat dit sowieso kan, SLI of geen SLI.
Nu is de vraag, zal ik dan een SLI moederbord kopen of zit ik ook goed met een geen-sli mobo en toch 2 videokaarten. In andere woorden, wat is het voordeel van SLI t.o.v. gewoon 2 videokaarten op een niet SLI moederbord?
Graag jullie advies!