Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-02-2024

Welzo

Perfectionist

Topicstarter
Welkom in het T-Mobile G1 levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de T-Mobile G1/Android Dev Phone 1 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de T-Mobile G1/Android DP1.
• Discussie en meldingen over wanneer we de T-Mobile G1/Android DP1 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de T-Mobile G1/Android DP1 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals 'Kijk, hier is hij goedkoop!'

Vanaf vandaag kun je de prijzen voor G1 ook al in de pricewatch vinden: pricewatch: T-Mobile G1 Zwart en/of pricewatch: T-Mobile G1 Wit

Voor de T-Mobile G1 is nog geen Nederlandse releasedatum bekend, hoewel deze al wel in Amerika en Verenigd Koninkrijk is uitgebracht. Verwacht wordt dat de G1 in het eerste kwartaal van 2009 in Nederland beschikbaar is.
De prijs voor een los toestel blijkt rond de 500 euro te liggen. De abonnementskosten zullen waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met die van de iPhone.

De Android Dev Phone 1 (een sim-lock en harware-lock vrije G1 voor ontwikkelaars) kan al wel geleverd worden in Nederland. Om hiervoor in aanmerking te komen dienen ontwikkelaars zich te registreren bij de Android Market website. Hierbij worden eenmalige registratiekosten van 25 dollar gerekend. Eenmaal geregistreerd kan de Android DP1 besteld worden voor een bedrag van 399 dollar exclusief de verzendkosten (deze bedragen 178,90 dollar), waarmee de totale kosten op 602,90 dollar (ongeveer 475,50 euro) komen.

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 20-12-2008 13:10 . Reden: Het is geen test meer \0/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:05

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mooi extra topic aangezien ik al een hele tijd de G1 in de gaten houd, maar toch wel wil wachten tot hij in Nederland uit komt. Kan je vertellen dat T-Mobile zelf nog niet weet met welke abonnementen ze verkocht gaan worden, hiervoor heb ik al contact opgenomen met de helpdesk.
U vraagt ons naar de abonnementen die worden verkocht bij de T-Mobile G1. Hier kunnen wij u helaas nog geen informatie over geven aangezien deze informatie bij T-Mobile nog niet beschikbaar is. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden voor meer informatie.

Wij vertrouwen erop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Even afwachten dus ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 11:20

Balachmar

The truth is out there

Levertijd dev phone is ongeveer 1 week.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2023
Younglink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:43:
... waarmee de totale kosten op 602,90 dollar (ongeveer 475,50 euro) komen.
Met de huidige dollar-koers is dat volgens mij meer richting de 425 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:37
Ik meen mij te herinneren dat de G1 juist veel goedkoper was vergeleken met de iPhone? Die 500 euro vallen me eigenlijk beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Red devil schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:58:
Ik meen mij te herinneren dat de G1 juist veel goedkoper was vergeleken met de iPhone? Die 500 euro vallen me eigenlijk beetje tegen.
De iPhone 3G 16GB is los 700 a 800 euro. Dus 500 euro is wel veel goedkoper op zich.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
TS aangepast, even het test verhaal eruit gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-07 15:58
Kom net van de T-mobile winkel en daar wisten ze mij te vertellen dat de telefoon in week 4 verwacht wordt. Weet iemand wat voor abonnementen er bij de G1 verkocht gaan worden? Zijn dit de gewone abonnementen of speciale abonnementen à la the iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:49

netblade

Sunrise

Vintendo schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:25:
Kom net van de T-mobile winkel en daar wisten ze mij te vertellen dat de telefoon in week 4 verwacht wordt. Weet iemand wat voor abonnementen er bij de G1 verkocht gaan worden? Zijn dit de gewone abonnementen of speciale abonnementen à la the iphone?
In de UK kun je ze gewoon krijgen met een standaard abo. Dus dat lijkt me hier niet anders. Ik denk dat je hem bij 2 jaar Flex 30 en pit wel gratis krijgt.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Ik hoop op flex 20 en pit gratis }) Mijn vriendin had de x1 ook gratis met deze combinatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Het gerucht gaat dat hij over een weken al te leveren zou zijn. Ben benieuwd :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Op 8 januari is inderdaad de persconferentie in Amsterdam over de G1, de uitnodiging was vandaag verstuurd daarvoor. Ik denk dat hij begin februari in de winkels zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Je leest meer dat de G2 eraan komt en automatisch denk je : G2>G1 dus moet wel beter zijn. Maar als ik zo de specs eens zie, dan zou ik eigenlijk liever een G1 hebben (mede door gemis qwerty toetsenbord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Is er trouwens veel verschil tussen de dev phone en de T-Mobile G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

nieuw info:

T-Mobile: geen apart abonnement voor Android-telefoon

Zal dus een relax 300 abbo met aanbieding voor gratis internet worden, en geen speciaal abonnement zoals de iPhone. Helaas een stuk trager internet. het Plus abonnement komt iets meer in de buurt van de 2mbps. Valt me zwaar tegen.

Ik wil gewoon een iPhone abbo maar dan met een G1 telefoon!!!! Dat abbo heeft precies wat ik wil! T-Mobile stelt me echt zwaar teleur. Ik denk dat ik maar een G1 of Dev phone ga importeren. Hadden ze dan wel iets eerder mogen zeggen, dan had ik hem nu al gehad.

[ Voor 24% gewijzigd door KnEuTeR op 08-01-2009 17:47 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-07 16:35
KnEuTeR schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:12:
nieuw info:

T-Mobile: geen apart abonnement voor Android-telefoon

Zal dus een relax 300 abbo met aanbieding voor gratis internet worden, en geen speciaal abonnement zoals de iPhone. Helaas een stuk trager internet. het Plus abonnement komt iets meer in de buurt van de 2mbps. Valt me zwaar tegen.

Ik wil gewoon een iPhone abbo maar dan met een G1 telefoon!!!! Dat abbo heeft precies wat ik wil! T-Mobile stelt me echt zwaar teleur. Ik denk dat ik maar een G1 of Dev phone ga importeren. Hadden ze dan wel iets eerder mogen zeggen, dan had ik hem nu al gehad.
Idd, en dan gewoon lekker bij Vodafone gaan zitten. 3.6Mbps _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Ik was vandaag bij de T-Mobile winkel. Daar hadden ze de G1 al staan (als show model) Helaas stond er nog bij: Binnenkort leverbaar ;). Volgens de dame in de winkel binnen 3 weken.

Ze zei trouwens ook dat je gewoon een iPhone abonnement bij een andere telefoon (G1) kon nemen als je dat persee wilt. Iemand daar ervaringen mee?

Ze heeft iig een witte voor me gereserveerd. Ik sta als eerste op de lijst :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 19:56
een medewerker van t-mobile zei vanochtend dat hij volgende week al beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

arene schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:59:
een medewerker van t-mobile zei vanochtend dat hij volgende week al beschikbaar is.
We zullen zien! vraag me af of de witte en zwarte tegelijk geleverd worden. Ik heb toch liever een zwarte.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

prijs en lanceerdatum zijn bekend!

LANCEERDATUM: 30 Januari

Voorverkoop start morgen.

De prijs van de G1, in combinatie met een tweejarig R100 Web 'n Walk abonnement, begint bij €219,95. Vanaf een tweejarig R300 abonnement van €29,50 per maand (of R400, R500 of R750) is het toestel gratis. Natuurlijk is bij de duurdere abonnementen (vanaf R300) ook onbeperkte internet toegang (Web 'n Walk) inbegrepen.

Een overzicht van alle tarieven en toestelprijzen van de G1:
Abonnement, looptijd: prijs
R100, twee jaar: €219,95
R150, twee jaar: €69,95
R200, twee jaar: €39,95
R250, twee jaar: €19,95
R300/400/500/750, twee jaar: €0,-

(bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eriktenburen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-07 10:49
Ik was ook geïnteresseerd in een G1 volgens volgens bovenstaande prijzen.... Als ik nu echter kijk op de website van t-mobile kijkzie ik heeeeele andere prijzen staan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Joepie die van mij komen ze morgen brengen! Ik heb een aflever afspraak gemaakt met de koerier voor morgen :)
Ik had hem vorige week besteld in de T-Mobile webshop.
eriktenburen schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:04:
Ik was ook geïnteresseerd in een G1 volgens volgens bovenstaande prijzen.... Als ik nu echter kijk op de website van t-mobile kijkzie ik heeeeele andere prijzen staan?.
Mja die prijzen zijn een beetje onduidelijk. Vooral de prijs voor het toestel. Bij mij stond er eerst ook 80 euro bij voor het toestel, maar later in het bestel proces was dat weer weg. Misschien kan je het beste even bellen. Ik heb uiteindelijk het toestel gratis bij een 2j Relax 300 abbo en bijbehorende kortingen, net zoals hierboven vermeld staat. Waarschijnlijk zijn de andere kosten voor het toestel ook lager dan dat er in eerste in de webshop instantie staat.

[ Voor 72% gewijzigd door KnEuTeR op 29-01-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

KnEuTeR schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:41:
Joepie die van mij komen ze morgen brengen! Ik heb een aflever afspraak gemaakt met de koerier voor morgen :)
Ik had hem vorige week besteld in de T-Mobile webshop.

[...]

Mja die prijzen zijn een beetje onduidelijk. Vooral de prijs voor het toestel. Bij mij stond er eerst ook 80 euro bij voor het toestel, maar later in het bestel proces was dat weer weg. Misschien kan je het beste even bellen. Ik heb uiteindelijk het toestel gratis bij een 2j Relax 300 abbo en bijbehorende kortingen, net zoals hierboven vermeld staat. Waarschijnlijk zijn de andere kosten voor het toestel ook lager dan dat er in eerste in de webshop instantie staat.
Die bedragen en en abonnement vormen zijn vrij onduidelijke ja, ik heb ook een 2j relax 300 genomen, hopen dat die morgen ook binnen is :D

Hoe weet jij dat die morgen aan komt?, ik heb nog geen track and trace code gehad of oid , bij T-mobile konden ze 'm alleen vertellen hij is onderweg.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07 18:00
TerreurBV schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:04:
[...]

Die bedragen en en abonnement vormen zijn vrij onduidelijke ja, ik heb ook een 2j relax 300 genomen, hopen dat die morgen ook binnen is :D

Hoe weet jij dat die morgen aan komt?, ik heb nog geen track and trace code gehad of oid , bij T-mobile konden ze 'm alleen vertellen hij is onderweg.
bij mij zeiden ze dat het binnen 10 werkdagen geleverd zou worden, iets concreters kreeg ik er niet uit. Overigens was er bij mijn verlenging ook al van allles misgegaan in het systeem. Geen mail gehad of iets, communicatie kan beter zullen we maar zeggen.

Als ik dit had geweten dan was ik liever naar de winkel gegaan of een winkel als gsmweb waar ze je een garantie geven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

nolihc schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:47:
[...]

bij mij zeiden ze dat het binnen 10 werkdagen geleverd zou worden, iets concreters kreeg ik er niet uit. Overigens was er bij mijn verlenging ook al van allles misgegaan in het systeem. Geen mail gehad of iets, communicatie kan beter zullen we maar zeggen.

Als ik dit had geweten dan was ik liever naar de winkel gegaan of een winkel als gsmweb waar ze je een garantie geven. :(
Ik heb wel een brief gehad (21 januari) met de bevestiging dat ik contract vernieuwing ben aangegaan en dat ik de T-Mobile G1 WT+8GB SD'' binnen 10 werkdagen zal ontvangen.

En ik weer T-mobile gebeld reactie van hun er is een mogelijkeheid dat het volgende week kan worden :| voor de levering van toestel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

TerreurBV schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:04:
Je levering bij T-Mobile kan je hier natrekken met het ordernummer van je bestelling:
https://www.t-mobile.nl/p...e/status/searchorder.aspx

Daar zal je waarschijnlijk vinden dat het pakket bij de koerier is. Als dat zo is kan je hier de afleverstatus controlleren:

Postcode + adres invullen op:
http://www.aflevertijd.nl/

Ze bezorgen namelijk via AMP, dus geen track&trace nummer van TNT ;)

Daar zal je vinden dat ze contact met je opnemen om een aflever afspraak te maken. Of mischien ben je automatisch ingedeelt. Ik heb zelf naar hun gebeld en afgesproken dat ze hem morgen komen brengen. Het nummer daarvoor is: 0900-267564478 (55c p/m) Gewoon zeggen dat je een aflever afspraak wilt maken, en dan kan je gewoon je postcode zeggen en dan regelen ze het.

Succes!

[ Voor 18% gewijzigd door KnEuTeR op 29-01-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
KnEuTeR schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:37:
[...]

Je levering bij T-Mobile kan je hier natrekken met het ordernummer van je bestelling:
hoe kom je aan je ordernummer bij een telefonische verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

nolihc schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:12:
[...]

hoe kom je aan je ordernummer bij een telefonische verlenging?
Heb je geen mailtje gehad ter bevestiging van je bestelling? Daar staat het ordernummer van mij ook in. Anders eventueel een belletje doen. Je moet toch iets hebben om aan je order te kunnen refereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

[...]

Daar zal je waarschijnlijk vinden dat het pakket bij de koerier is. Als dat zo is kan je hier de afleverstatus controlleren:

Daar zal je vinden dat ze contact met je opnemen om een aflever afspraak te maken. Of mischien ben je automatisch ingedeelt. Ik heb zelf naar hun gebeld en afgesproken dat ze hem morgen komen brengen. Het nummer daarvoor is: 0900-267564478 (55c p/m) Gewoon zeggen dat je een aflever afspraak wilt maken, en dan kan je gewoon je postcode zeggen en dan regelen ze het.

Succes!
Is geen bestelling bekend bij AMP volgens mij leveren ze hier via TNT, En ordernummer heb ik niet gehad staat alleen een kenmerk nummer op die brief.
Ik heb T-mobile nog eens gebeld :+ de medewerker verteld mij dat pas morgen de toestellen de deur uit gaan :| misschien dat die zaterdag bezorgt wordt TNT bezorgt gelukkig wel pakketten zonder rembours op zaterdag.
Maar even afwachten en hopen op morgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

TerreurBV schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:52:
[...]

Is geen bestelling bekend bij AMP volgens mij leveren ze hier via TNT, En ordernummer heb ik niet gehad staat alleen een kenmerk nummer op die brief.
Ik heb T-mobile nog eens gebeld :+ de medewerker verteld mij dat pas morgen de toestellen de deur uit gaan :| misschien dat die zaterdag bezorgt wordt TNT bezorgt gelukkig wel pakketten zonder rembours op zaterdag.
Maar even afwachten en hopen op morgen 8)
Oh nou die van mij komt echt morgen, ik heb de afspraak met de koerier al staan. En hij is dus vandaag al de deur uitgegaan bij T-Mobile. Dus als het de G1 niet is dan vraag ik me af wat er morgen in het doosje zit als ik hem uitpak :P

[ Voor 3% gewijzigd door KnEuTeR op 29-01-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

KnEuTeR schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:00:
[...]

Oh nou die van mij komt echt morgen, ik heb de afspraak met de koerier al staan. En hij is dus vandaag al de deur uitgegaan bij T-Mobile. Dus als het de G1 niet is dan vraag ik me af wat er morgen in het doosje zit als ik hem uitpak :P
Waarneer heb jij 'm besteld dan? ik heb 'm 21 januari telefonisch besteld.

'T is ook echt elke jaar zelfde gekloot :P , 2 jaar geleden verkeerd toestel ontvangen vorige jaar een HTC touch of ik even €180,- wou bijbetalen :| wat €0,- moest zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door 42dpi op 29-01-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

TerreurBV schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:04:
[...]

Waarneer heb jij 'm besteld dan? ik heb 'm 21 januari telefonisch besteld.

'T is ook echt elke jaar zelfde gekloot :P , 2 jaar geleden verkeerd toestel ontvangen vorige jaar een HTC touch of ik even €180,- wou bijbetalen :| wat €0,- moest zijn...
Ik op 20 januari (welliswaar om 16:00) via de webshop.

Ik hoop niet dat ik morgen iets hoef te betalen! Maar ik wil hem zo graag hebben ik ben bang dat ik er nog toe in staat ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
KnEuTeR schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:45:
[...]

Heb je geen mailtje gehad ter bevestiging van je bestelling? Daar staat het ordernummer van mij ook in. Anders eventueel een belletje doen. Je moet toch iets hebben om aan je order te kunnen refereren?
oeps - Bij een contractvernieuwing van je Orange of T-Mobile contract is deze dienst helaas niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

KnEuTeR schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:10:
[...]

Ik op 20 januari (welliswaar om 16:00) via de webshop.

Ik hoop niet dat ik morgen iets hoef te betalen! Maar ik wil hem zo graag hebben ik ben bang dat ik er nog toe in staat ben :P
Ik heb vorig jaar die €180,- betaald voor 'm HTC touch, wel later gewoon €180,- weer gekregen van T-mobile anders moest ik weigeren en twee weken later weer opnieuw bestellen.

Waar een mens wel niet in toestaat is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:43

AJM

Vanaf zaterdag is de G1 ook in de T-Mobile winkels te koop, ben benieuwd hoe groot de voorraad zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:55
_GoldStrike_ schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:59:
Vanaf zaterdag is de G1 ook in de T-Mobile winkels te koop, ben benieuwd hoe groot de voorraad zal zijn.
Andere winkels zullen hem toch ook al wel hebben? Ik werk zelf bij BelCompany en wij hebben hem ontvangen, we mogen hem volgens mij per 30 januari verkopen (weet ik niet 100% zeker, zou ook na 30 januari kunnen zijn, maar volgens mij per 30 januari..!).. Dat is dus morgen ;)

Ik werk zelf in een vrij klein filiaal, ik ben benieuwd hoe het toestel gaat lopen qua verkoop. Het is toch wel een toestel waar veel verwachtingen omheen hangen, ik heb er zelf nog niet mee gespeeld maar ga dat zaterdag zeker doen als ik er even de tijd voor heb! Hij ziet er op zich wel redelijk goed uit (niet héél goedkoop)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik zat nog even hier op forum 't kijken kijken of iemand de G1 binnen heeft, ik hoor een busje voor de deur en de deur bel :o

En ja daar was de TNT bezorger :D
Afbeeldingslocatie: http://94.100.115.135/476050001-476100000/476095001-476095100/476095079_6_kJq_.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
TerreurBV schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:11:
Ik zat nog even hier op forum 't kijken kijken of iemand de G1 binnen heeft, ik hoor een busje voor de deur en de deur bel :o

[afbeelding]
bij mij is ie ook binnen, als ik vrouwlief mag geloven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Op de foto is 'm oude telefoon 't zien (HTC touch)
Foto is gemaakt met de G1.

[ Voor 10% gewijzigd door 42dpi op 30-01-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

TerreurBV schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:11:

Dan heb jij hem uiteindelijk nog sneller dan ik :P Bij mij was ie er pas om half 2 :( Maargoed, mijn eerste ervaringen, geweldige telefoon! :D Ik ga weer even verder spelen...

Ik heb de witte, en ik vind hem trouwens echt niet (meer) lelijk. Liefde op het eerste gezicht :)

[ Voor 9% gewijzigd door KnEuTeR op 30-01-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

KnEuTeR schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:05:
[...]

Dan heb jij hem uiteindelijk nog sneller dan ik :P Bij mij was ie er pas om half 2 :( Maargoed, mijn eerste ervaringen, geweldige telefoon! :D Ik ga weer even verder spelen...

Ik heb de witte, en ik vind hem trouwens echt niet (meer) lelijk. Liefde op het eerste gezicht :)
Ik heb ook de witte hij is echt geweldig ja :D Lelijk is die absoluut niet _/-\o_
En de market zit gewoon bom vol met de meeste fantastisch tools en games en gratis! :D
En vooral met Google account helemaal geweldig, alles wordt binnen 5 sec gesynchroniseerd O+

Alleen wat ik nu pas zie (niet dat het mij stoort) de taal instellingen Duits en Engels zijn de enigste OS talen die je kiezen..

[ Voor 14% gewijzigd door 42dpi op 30-01-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 10:35
Ik had er veel meer van verwacht, voor een "google" telefoon vind ik er weinig google aan, te klein scherm, met veels te goedkoop wit plastic, slappe en slecht zittende knopjes, htc heeft het met spoed in elkaar geschroefd, en ze kunnen veel beter a la htc touch diamond pro, verder is dag android wel geinig en geeft veel hoop, als je het met windows mobile vergelijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25
Sp!tF!re schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:05:
[...]

Andere winkels zullen hem toch ook al wel hebben? Ik werk zelf bij BelCompany en wij hebben hem ontvangen, we mogen hem volgens mij per 30 januari verkopen (weet ik niet 100% zeker, zou ook na 30 januari kunnen zijn, maar volgens mij per 30 januari..!).. Dat is dus morgen ;)

Ik werk zelf in een vrij klein filiaal, ik ben benieuwd hoe het toestel gaat lopen qua verkoop. Het is toch wel een toestel waar veel verwachtingen omheen hangen, ik heb er zelf nog niet mee gespeeld maar ga dat zaterdag zeker doen als ik er even de tijd voor heb! Hij ziet er op zich wel redelijk goed uit (niet héél goedkoop)
Bij The Phone House hebben we 'm ook, en voldoende voorraad (in ieder geval meer dan de eerste levering van de iPhone...). Ermee spelen wordt moeilijk met een toestel uit de voorraad lijkt me (moet gekoppeld worden aan je Google account enzo) maar hier zijn er in ieder geval demo-units beloofd, zal bij andere retailers ook wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:55
Mooi! Wij hebben inderdaad ook voldoende voorraad (wel redelijk gelijk als de iPhone toendertijd, voor mijn filiaal in ieder geval).

Het ging me er vooral om hoe het toestel eruit zag en de mechanismen enzo, maar goed; het was druk (dat op zich is positief natuurlijk :) ). Als het goed is krijgen wij ook een soort van demo, ik zie het allemaal wel! Hoe zijn de ervaringen hier?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Laatst online: 29-07 08:34
[...]

Succes!
een kleine aanvulling op dit zeer nuttige bericht:

het nummer kost je 55c per gesprek, missschien verlaagd dat de drempel enigszins ;). je wordt ook snel geholpen, maar het loont zeker om te bellen, omdat ze dat zelf volgens mij niet zo snel doen. ik heb zaterdag via internet besteld en hij wordt morgen afgeleverd terwijl mijn abbo volgens mij pas op de 10e ingaat wanneer mijn oude abbo afloopt. ik ben benieuwd wat ik dan wel of niet al kan.

nog even iets anders.

waarom de f*ck betaal je bij een tmobile shop 5 euro in de maand meer dan wanneer je via internet besteld? bepaalde servicekosten, ok, maar 5 euro per maand meer voor je abonnement? zo betaal je in twee jaar tijd 120 euro voor die zogenaamde service. misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik zou niet weten wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Aniki schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:17:
[...]

een kleine aanvulling op dit zeer nuttige bericht:
zaterdag via internet besteld en hij wordt morgen afgeleverd terwijl mijn abbo volgens mij pas op de 10e ingaat wanneer mijn oude abbo afloopt. ik ben benieuwd wat ik dan wel of niet al kan.
Mijn nieuw abonnement gaat pas in juni in :+ je kan 4 maand van 'te voren via de telefoon verlening aan vragen, in de winkel 3 maand.
Aniki schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:17:
[...]
nog even iets anders.

waarom de f*ck betaal je bij een tmobile shop 5 euro in de maand meer dan wanneer je via internet besteld? bepaalde servicekosten, ok, maar 5 euro per maand meer voor je abonnement? zo betaal je in twee jaar tijd 120 euro voor die zogenaamde service. misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik zou niet weten wat...
Daarom altijd bellen laat hun maar moeite doen en met een voorstel komen, in de winkel is meer van zo veel mogelijke verkopen en voor zo veel mogelijke geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De G1 is afgelopen weekend binnen gekomen, echter gaat mijn nummerbehoud was over 2 maanden in. In die tijd wil ik mijn oude sim gebruiken (ik weet niet hoe, maar ik kan bellen met mijn oude sim). Daarin tegen kan ik niet op 3G. Mijn provider is KPN. De volgende instellingen heb ik gebruikt voor APN, maar ik heb nog geen verbinding kunnen krijgen.

APN: internet
Username: KPN
Password: gprs

P.S Mods, is dit een goede topic voor mij vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Ik heb 26-1 gebeld met T-mobile om mijn abo daar te verlengen (zat bij Orange)
2 dagen later had ik de bevestigigingsbrief binnen. Toen ik vrijdag avond (30-1) thuiskwam lag er een briefje van de pakketbezorger dat hij een pakket van CEVU had proberen af te leveren. Zaterdag kwam hij nogmaals en tot mijn verbazing was dit mijn G1 *O* *O* echt op dag 1 van release binnen gekregen dus :D

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-07 14:24
Zoals ik in het verkeerde topic meldde±
Ik heb 19-1 gebeld voor verlenging vanaf Orange, had ook na 2 dagen de bevestiging maar wacht nog steeds op de levering :(
03-02 gebeld voor de status: Ja meneer, de G1 is pas begin deze week uit gekomen. We kunnen u niet vertellen hoe lang de levering nog duurt.
Ik ben helaas niet zo geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ateq schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:46:
Zoals ik in het verkeerde topic meldde±
Ik heb 19-1 gebeld voor verlenging vanaf Orange, had ook na 2 dagen de bevestiging maar wacht nog steeds op de levering :(
03-02 gebeld voor de status: Ja meneer, de G1 is pas begin deze week uit gekomen. We kunnen u niet vertellen hoe lang de levering nog duurt.
Ik ben helaas niet zo geduldig.
Ik had 21-01 de G1 al besteld 30-01 ontvangen gewoon bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Ik was gebeld omdat mijn orange abonnement binnenkort afloopt en of ik een G1 wou want die meneer had een aanbieding voor mij. 2 jaar Relax 300 met web en walk plus voor 34,50 per maand. Nu zie ik dat op de site staan voor 28,50! Daar ga ik die meneer eeens even op aanspreken...

Weet iemand of je sms bundels in je abonnement kan upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Het zijn verder wel een stel prutsers qua betaling bij t-mobile. Allereerst bij aflevering 40 euro vragen (vriendin was thuis, betaalde netjes) en nu deze maand 50 euri eraf ipv 30. Lekker weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik komende week toevallig in NewYork City.
Is het daar goedkoper om een G1 te kopen?
Of zijn ze überhaupt te krijgen daarzo simlock vrij, zonder abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:33
Afgelopen zondag 8 februari besteld (op t-mobile.nl) en vandaag gebeld dat ze hem morgen komen afleveren. Ik ben zeer tevreden.

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:04
Vintendo schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:49:
Weet iemand of je sms bundels in je abonnement kan upgraden?
SMS bundels binnen je abo kan je upgraden, je kan ze alleen niet dowgraden ;-) denk er dus goed over na voordat je een upgrade doet.

Succes met de verkoper aanspreken. Laat ff horen wat er uit gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Verkoper kon mij met geen mogelijkheid de 28,50 per maand geven dus ik heb mijn orange abonnement opgezegd en zodra ik de definitieve einddatum weet bestel ik de G1 op internet. Wel echt vreemd maar ik heb er drie verschillende mensen over gesproken dus het is echt niet mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje met die demo G1 van de winkel waar ik werk aan het klooien en het toestel kan dus geen bestanden via Bluetooth verzenden??? Moet perse via MMS of mail?

Ik vind dit een rare ontwikkeling. Alsof iedereen internet op zijn mobiel gebruikt...

Vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Bij de G1 gaan ze er wel een beetje van uit dat iedereen die hem heeft ook een dataplan heeft. Het is echt bedoeld voor het WWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de verlening van mijn abbo staat dat je gratis 24mnd Web & Walk krijgt vanaf relax 300. Geldt dit ook bij 1 jarige abbo's? Zo staat het er namelijk wel, maar het is wel een beetje vreemd (gratis 24mnd, bij een abbo van slechts 12mnd). Ik mag namelijk mijn 2 jarige abbo die bijna is afgelopen verlengen, en wil nu naar 1 jaar icm G1 (want Nokia hoef ik voorlopig niet meer, Symbian sucks vond ik op m'n N95, en de iPhone is slechts bij 2jarige abbo's te krijgen, ook bij verlenging; en Windows Mobile wordt pas bij versie 7 interessant).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:13:
Bij de verlening van mijn abbo staat dat je gratis 24mnd Web & Walk krijgt vanaf relax 300. Geldt dit ook bij 1 jarige abbo's? Zo staat het er namelijk wel, maar het is wel een beetje vreemd (gratis 24mnd, bij een abbo van slechts 12mnd). Ik mag namelijk mijn 2 jarige abbo die bijna is afgelopen verlengen, en wil nu naar 1 jaar icm G1 (want Nokia hoef ik voorlopig niet meer, Symbian sucks vond ik op m'n N95, en de iPhone is slechts bij 2jarige abbo's te krijgen, ook bij verlenging; en Windows Mobile wordt pas bij versie 7 interessant).
Nee, alleen bij 2-jarig abo.
Staat er ook bij als je het in je winkelmandje doet.

Voor 1-jarig abo krijg je dacht 5 euro korting voor 6 maanden oid.
Dus absoluut niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:33:
[...]

Nee, alleen bij 2-jarig abo.
Staat er ook bij als je het in je winkelmandje doet.

Voor 1-jarig abo krijg je dacht 5 euro korting voor 6 maanden oid.
Dus absoluut niet interessant.
Waar staat dat dan? Er staat toch duidelijk:
Actie: Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt vanaf Relax 300 en geldt niet voor Sim Only)
Dus vanaf Relax 300 en niet bij SimOnly. Er staat niet bij dat het enkel 2 jarige abonnementen betreft. Waaraan jij refeert is de korting bij andere abonnementen dan relax 300 en hoger.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*bump* Vandaag besteld (1 jaar contract Relax 25+WnW) vanwege contractverlenging. Zal laten weten hoe snel ik 'm binnen heb van T-Mobile.

Nb: Een 2-jarig contract voor dit toestel zou ik toch wel afraden gezien de beperkte accuduur (die op langer termijn nog verder zal afnemen neem ik aan) en het feit dat er genoeg andere android toestellen op stapel staan.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:09:
[...]

Waar staat dat dan? Er staat toch duidelijk:

[...]

Dus vanaf Relax 300 en niet bij SimOnly. Er staat niet bij dat het enkel 2 jarige abonnementen betreft. Waaraan jij refeert is de korting bij andere abonnementen dan relax 300 en hoger.
Je quote het zelf al "24 maanden". Als je dat afsluit geldt dat uiteraard niet alleen voor je data-abo.

Als deze link werkt kun je het onderaan lezen
http://www.t-mobile.nl/pe...aidDetails&ProductId=5468

Anders moet je gewoon ff een G1+abo toevoegen/openen dan staat het er ook.
Actie: Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt vanaf Relax 300 en geldt niet voor Sim Only)

Actie web'n'walk Plus (bij andere abonnementen): 6 maanden € 5,- korting op web'n'walk Plus! Je betaalt € 9,95 i.p.v. € 14,95.

Actie web'n'walk Standard: 6 maanden € 2,50 korting op web'n'walk Standard. Je betaalt € 7,45 i.p.v. € 9,95.

Actie: Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt vanaf Relax 300 en geldt niet bij Sim Only) (voorwaarden)
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:53:
*bump* Vandaag besteld (1 jaar contract Relax 25+WnW) vanwege contractverlenging. Zal laten weten hoe snel ik 'm binnen heb van T-Mobile.

Nb: Een 2-jarig contract voor dit toestel zou ik toch wel afraden gezien de beperkte accuduur (die op langer termijn nog verder zal afnemen neem ik aan) en het feit dat er genoeg andere android toestellen op stapel staan.
Batt-life is gewoon goed hoor, haal net aan 3 dagen zonder opladen, maar doe hem liever elke dag of om de dag op de lader omdat het voor Li-ion batterijen beter is om ze vaak op te laden.

Gewoon na een weekje een keer de batterij helemaal leegmaken, tot ie vanzelf uitschakelt.
Daarna volledig opladen zonder de tel aan te doen en je kunt dr makkelijk 2 dagen mee doen.
Voor het goede ditzelfde een paar weken later nog een x herhalen.

En de accu is gewoon te vervangen, dus lijkt me niet echt een reden om een tel niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vintendo schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 08:16:
Verkoper kon mij met geen mogelijkheid de 28,50 per maand geven dus ik heb mijn orange abonnement opgezegd en zodra ik de definitieve einddatum weet bestel ik de G1 op internet. Wel echt vreemd maar ik heb er drie verschillende mensen over gesproken dus het is echt niet mogelijk ;)
28.50pm 1j €60 voor telefoon: telefonisch en op t-mobile.nl te bestellen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:50:
[...]

28.50pm 1j €60 voor telefoon: telefonisch en op t-mobile.nl te bestellen
Maar das niet incl WebnWalk (Plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: Ik heb een G1 besteld en twee dagen later afgeleverd.

Verwijderd

Is jullie ervaring redelijk positief wat betreft de levertijd van het toestel? Ik heb hem afgelopen zaterdag (21 feb) besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Belg is het haast onbetaalbaar om de G1 ism een abonnement te bestellen.
Daarom dacht ik deze op Ebay te halen
hier is ie te koop voor 360€ + verzending, koper heeft voldoende voorraad en een goede reputatie.

Is dit te vertrouwen? Het lijkt me dat je zowieso je geld terug krijgt als je via paypal betaald en alles netjes opvolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-07 10:49
ik zat netop gsmweb te kijken daar zag ik dat de G1 met 1 jaar abbo best betaalbaar is.

Relax 150 a 17 per maand met onbeperkt inet a 9,95 en dan nog 125 voor de telefoon vond zelf wel een nette deal aangezien ik de G1 niet 2 jaar zie meegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:55:
hier is ie te koop voor 360€ + verzending, koper heeft voldoende voorraad en een goede reputatie.

Is dit te vertrouwen? Het lijkt me dat je zowieso je geld terug krijgt als je via paypal betaald en alles netjes opvolgt.
BUMP }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Heb zelf afgelopen donderdagavond de G1 black besteld i.c.m. een Relax 300 2-jarig abonnement (verlenging abo). Zaterdagochtend was hij al binnen, maar wel bij de buren! Daar schrok ik een beetje van, had verwacht dat ik wel een melding zou krijgen dat hij verstuurd zou worden, en dat ik me zou moeten legitimeren bij het aannemen. Niet dus blijkbaar.

Trouwens, ik wil heel graag het abonnement zodra het ingaat (2 juli) omzetten naar Flex (30). Houd ik dan automatisch mijn gratis Web 'n walk plus, of niet? Iemand al ervaring mee?

*edit: @stranger_, eBay is altijd een educated guess, als de feedback van de seller erg goed is en je betaalt via Paypal, ben je redelijk ingedekt. Je zou ook kunnen overwegen om de developer phone te halen, die is wel iets duurder, maar bij google zelf zal het wel betrouwbaar zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Velvet op 08-03-2009 10:50 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Heeft iemand al Android programmas gevonden om internet mee te delen op bijv je laptop? Zoals deze (http://graha.ms/androidproxy/) maar dan gebruikersvriendelijker.
Zit straks ws een tijdje zonder internet en heb geen zin om elke keer de SIM kaart in mijn oude Windows Mobile phone te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:33
Kan iemand vertellen wat T-Mobile vraagt voor de android bij het verlengen met 1 jaar ?
Als ik op de internet shop kijk zie ik dat er 180 euro voor gevraagd wordt. Echter bij mijn vrouw die recent de compact iv (diamond) heeft besteld via internet. Ging er bij 1 telefoontje al 130 euro van de prijs af !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:55:

Let er wel op dat Duitse G1's een QWERTZ keyboard hebben ipv een QWERTY. Dat is misschien wel software matig om te zetten, maar dan zit je dus als nog met een z knop op je y toets en andersom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 30-07 09:47

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb net mijn Android binnen, helaas gaat mijn abbo met internet pas half mei in. nu zat er een briefje in de doos dat de telefoon zelfs als hij in standby modus stond nog verbinding maakt met het internet. kan ik dit uit zetten? of is het toch aan te raden voor die korte tijd maar internet erbij te doen?

edit:

heb inmiddels t-mobile gebeld.. ik krijg nu 1 maand gratis WnW standaard :) en dat is over 1 uur actief, kortom die Android gaat straks aan :Y) :P

[ Voor 20% gewijzigd door ReseTTim op 14-03-2009 16:04 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zijn er mensen met ervaring bij het verlengen van orange naar t-mobile? Ik kan deze week verlengen bij T-mobile en ga voor de G1. Kan ik er direct mee aan de slag? Wordt mijn orange abo direct omgezet naar een T-Mobile abo? Met wnw en al die rattaplan? Iemand recentelijk nog geprobeerd in de winkel het abo voor 28.50 te krijgen?

[ Voor 13% gewijzigd door Alsatian op 16-03-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
Je abo wordt pas omgezet als je orange abo helemaal is afgelopen.
Dit probleem heb ik nu dus: ik heb de G1 al maar ik kan hem niet activeren, omdat ik geen data-abo heb. Contact gehad met T-Mobile maar die raden het af om je orange sim in je G1 te gebruiken vanwege het dateverbuik. Ze zouden mij nog terug bellen voor een tijdelijke oplossing (ik ben niet de enige met dit probleem), maar dat is nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 30-07 09:47

ReseTTim

Chocolate addicted

Ateq schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:10:
Je abo wordt pas omgezet als je orange abo helemaal is afgelopen.
Dit probleem heb ik nu dus: ik heb de G1 al maar ik kan hem niet activeren, omdat ik geen data-abo heb. Contact gehad met T-Mobile maar die raden het af om je orange sim in je G1 te gebruiken vanwege het dateverbuik. Ze zouden mij nog terug bellen voor een tijdelijke oplossing (ik ben niet de enige met dit probleem), maar dat is nooit gebeurd.
had je eerst ook t-mobile? want ik had t-mobile sim-only en kreeg gewoon 1 maand gratis wnw standaard. kortom gewoon dus nog ffies terug bellen als je al t-mobile klant bent.. daarnaast hebben ze ook gezegd dat ze de dataverbinding kunnen blokkeren.. kortom dat wordt nog ffies klantenservice bellen ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
Nee, ik had eerst orange (nog steeds eigenlijk), maar ik ga ze inderdaad nog maar eens een belletje geven. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 22:35
Ik snap die site van T-Mobile niet helemaal. Staat bij de G1 die aanbieding onderaan;
G1 + Relax 300, 2 jaar + web'n'walk = 43,45.

Vlak daaronder, zelfde blokje, staat dat bij 2 jaar relax 300 je gratis 2 jaar web'n'walk krijgt. Maar volgens de prijs zit die er dus wel in. Ook met winkelmandje word web'n'walk gewoon meegeteld in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:04
Zal wel een beperking in het systeem zijn. In kleine letters staat er bij:
De korting wordt verrekend met je maandelijkse factuur.
dus pas op de factuur wordt de korting getoond en verrekend. Typisch is wel dat de korting op het relax 300 abonnement (28,50 ipv 34,50) al wel getoond kan worden.

[ Voor 35% gewijzigd door croxz op 17-03-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:04
Ik zit er overigens ook aan te denken een G1 te nemen. Mijn 'probleem' is alleen dat de killer deal van T-Mobile (relax 300 met gratis WnW plus) voor mij een beetje overkill is. Ik heb nu nog een Orange 20 abonnement met omgerekend ongeveer 150 belminuten en dat maak ik al niet op. Het heeft alleen geen zin om het abonnement uit te kleden, omdat je dan fors gaat betalen voor WnW waardoor je uiteindelijk duurder uit bent.
Ook hik ik een beetje tegen het 2 jaar abonnement aan, toch een risico als de telefoon niet zo bevalt, of als binnenkort een betere Android telefoon op de markt komt.
Het alternatief voor mij zou zijn om bij GSMWeb een 1 jarig relax 150 met WnW standaard af te sluiten, dit kost 26,95 maandelijks en eenmalig 125,- euro. Na een jaar moet die G1 nog wel te verkopen zijn voor 100+ euro, dus haal ik mijn eenmalige bijdragre er weer uit en kan ik op zoek naar een nieuwe Android.

[Edit]
Ik heb overigens ook de klantenservice gebeld om te zien wat ze voor een trouwe klant kunnen doen (ik heb >5 jaar 3 abonnementen lopen bij T-Mobile en Orange), maar dat viel tegen. Via de telefoon kreeg ik niet de 2,50 korting op een relax 150 abonnement (maar wel 50 belminuten extra??) en ik moest bij een 1jarig abonnement nog 169,95 bijbetalen. Het is voor mij dus een stuk goedkoper om bij een externe partij een nieuw contract af te sluiten, dan als trouwe klant direct bij Orange/T-mobile te verlengen...

[Edit2]
Ik vind net nog een alternatief voor 1jarig abonnement:
Relax 250 (voor 25,-) icm WnW (9,95) en bijbetaling van 49,- (belnu.nl). Vergeleken met de relax 150 hierboven is dat 8,- per maand duurder, maar 76,- minder eenmalige bijdragen. Voor 20,- euro in het jaar (1,67 per maand) extra heb je dan 100 extra belminuten per maand.

[ Voor 32% gewijzigd door croxz op 17-03-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:32:
[...]

Let er wel op dat Duitse G1's een QWERTZ keyboard hebben ipv een QWERTY. Dat is misschien wel software matig om te zetten, maar dan zit je dus als nog met een z knop op je y toets en andersom!
Hmmm bedankt voor de tip, hier had ik zelf niet aan gedacht. Ik denk dat ik me flink zou storen aan de QWERTZ layout, QWERTY is voor een Belg al een aanpassing maar dan nog de W en de Y verwisselt lijkt me helemaal niet praktisch.

Ik ben nu aan het denken om deze G1 te kopen, met verzending ongeveer € 320,00, dat is niet veel geld voor zo'n gsm. én ik heb een QWERTY layout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik ben afgelopen weekend een t-mobile shop ingelopen om te vragen wat er voor een G1 betaald moet worden bij 1 jarige verlenging.

Dit is bij een Relax 150 abonnement nog zo'n slordige 169,95 !

Alhoewel ik ook geluiden van menesen heb gehoord die telefonisch een mooie aanbieding hebben gekregen, begin ik er toch een hard hoofd in te krijgen dat deze telefoon bij 1 jarige verlenging tegen een mooi prijsje gekocht kan worden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-07 10:10
Heeft iemand recent nog een dev versie besteld? Wat is de levertijd ongeveer, nog steeds een weekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• won
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

won

Is het normaal dat er al een geheugenkaartje in je G1 zit (van T-Mobile) ?
Een 2gb Sandisk module met al nummers erop van:
The Helloe Sequence - Lately.mp3
The Break and Repair Method - You wont be able to
Really Addictive Sound - SUV.mp3
Marcus Miller - Blast!.mp3
en nog meer, 11 in totaal.
Met een AlbumArtSmall.jpg
en Folder.jpg

De nummers hebben allemaal 5-8-2008 als Date Modified met 11:25 t/m 11:46 als tijd (oplopend en anders per nummer)
de twee jpegs 3-9-2008 17:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
De 2 jaar gratis internet aanbieding van T-Mobile is voorbij. Was vanmorgen in de T-Mobile winkel waar verteld werd dat die aanbieding gisteren verlopen is. Belcompany winkel kreeg ik nog wel een printje mee met de prijzen waarop stond dat die aanbieding geldig was tot 5 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Op de internet site van T-Mobile staat de aanbieding ook nog steeds.
Vanaf vandaag heb ik de mogelijkheid om mijn abonnement te verlengen. Wat mij opviel is dat de prijs voor de G1 op de verleng site (na ingelogd te zijn op my t-mobile) hoger ligt dan bij een nieuw abonnement |:(

Ik ga straks om 09.00 maar is een belletje naar T-Mobile doen om te kijken wat voor aanbieding ze kunnen doen. Daarnaast wil ik ook even kijken of ik die aanbieding in een winkel kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Vrijdag de G1 gehaald met Relax 300. Bel ik net 1202, hoor ik dat ik al over mijn bundel heen ben :S

Ik heb nog geen minuut gebeld, alleen wat over internet gesurft. Via browser en die Web'n'Walk snelkoppeling. Iemand een idee hoe dat kan? Ik had al my t-mobile, ivm prepaid, maar kan daar (nog) geen belstatus zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien is de mooie aanbieding die T-Mobile de afgelopen tijd had (Relax 300 + Gratis Web'N'Walk Plus voor 28,50) nu echt afgelopen, ook op de website. Nu is de nieuwe aanbieding 4,50 factuurkorting op Web'N'Walk plus.

Mooi dus dat ik hem vrijdag besteld heb, en nu de vorige prijs ga betalen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
jip_86 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:02:
Vrijdag de G1 gehaald met Relax 300. Bel ik net 1202, hoor ik dat ik al over mijn bundel heen ben :S

Ik heb nog geen minuut gebeld, alleen wat over internet gesurft. Via browser en die Web'n'Walk snelkoppeling. Iemand een idee hoe dat kan? Ik had al my t-mobile, ivm prepaid, maar kan daar (nog) geen belstatus zien.
Neem even contact op met de helpdesk. Dit is niet iets waar we je op het forum mee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:48

Snippertje

Light up your life

Alsatian schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:15:
Zijn er mensen met ervaring bij het verlengen van orange naar t-mobile? Ik kan deze week verlengen bij T-mobile en ga voor de G1. Kan ik er direct mee aan de slag? Wordt mijn orange abo direct omgezet naar een T-Mobile abo? Met wnw en al die rattaplan? Iemand recentelijk nog geprobeerd in de winkel het abo voor 28.50 te krijgen?
Om hier even op in te springen. Vanaf vorige week is het voor sommige Orange klanten mogelijk om een deel van het orange contract kwijt gescholden te krijgen. Op de iets langere termijn zal dit voor alle orange klanten zo gebeuren. Ik weet dit toevallig omdat ik bij T-Mobile werk als verkoper ;) (En nee ik ga niet zeggen waar voor ik allemaal tweakertjes in de winkel krijg die korting willen :P)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ze de Magic in de UK ook gaan verkopen als prepaid? Zo nee, in andere landen wel? De release in NL is toch later?

Gaat dat werken met mijn NL Vodafone sim kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It will be available in April, initially exclusive to Vodafone customers in the UK, Spain, Germany and France (SFR) and non-exclusively in Italy, with more countries to follow. The device will be available in North America through T-Mobile USA.
Bron: Wikipedia: HTC Magic. Waarschijnlijk wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Zie nu een erg goeie aanbieding op belnu.nl, relax 200 met Web 'n walk standaard voor 1 jaar met gratis G1! Dat is wel relaxed als je per sé maar 1 jaar wilt. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het verlengen via een webshop, maar goed het de gok toch maar wagen, hier kan de t-mobile shop niet tegenop volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Snippertje schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:36:
[...]

Om hier even op in te springen. Vanaf vorige week is het voor sommige Orange klanten mogelijk om een deel van het orange contract kwijt gescholden te krijgen. Op de iets langere termijn zal dit voor alle orange klanten zo gebeuren. Ik weet dit toevallig omdat ik bij T-Mobile werk als verkoper ;) (En nee ik ga niet zeggen waar voor ik allemaal tweakertjes in de winkel krijg die korting willen :P)
Kun je hier ondertussen al wat meer over vertellen? Ik zou graag willen weten wat de precieze voorwaarden hiervoor zijn.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:48

Snippertje

Light up your life

Famoso schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:54:
[...]

Kun je hier ondertussen al wat meer over vertellen? Ik zou graag willen weten wat de precieze voorwaarden hiervoor zijn.
Wat wil je precies weten? Welke klanten in aanmerking komen weet ik namelijk ook niet. Ik heb al gezien dat sommige mensen 6 maanden kwijtgescholden krijgen. Daarnaast als je tegoed opgebouwd hebt bij Orange en je kiest voor een flex abonnement dan wordt je resterende tegoed na de 2de factuur bij T-mobile erbij gestort.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Snippertje schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:02:
[...]

Wat wil je precies weten? Welke klanten in aanmerking komen weet ik namelijk ook niet. Ik heb al gezien dat sommige mensen 6 maanden kwijtgescholden krijgen. Daarnaast als je tegoed opgebouwd hebt bij Orange en je kiest voor een flex abonnement dan wordt je resterende tegoed na de 2de factuur bij T-mobile erbij gestort.
Naar het aantal maanden dat kan worden kwijtgescholden was ik vooral benieuwd :P 6 maanden is best behoorlijk, ik ga morgen maar eens kijken in een T-Mobile shopom te kijken wat er mogelijk is.

Bedankt!

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 09:02
thejoker80 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:59:
Zie nu een erg goeie aanbieding op belnu.nl, relax 200 met Web 'n walk standaard voor 1 jaar met gratis G1! Dat is wel relaxed als je per sé maar 1 jaar wilt. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het verlengen via een webshop, maar goed het de gok toch maar wagen, hier kan de t-mobile shop niet tegenop volgens mij?
Inderdaad leuke aanbieding. Heb je deze ook al gezien? Wat ik me echter afvraag: is deze 20,75 euro per maand inclusief web-b-walk (en dit i.c.m. 1-jaar abonnement)?

[ Voor 7% gewijzigd door smeerbartje op 12-05-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 09:02
Heb even gemaild met de mensen van Studentmobiel.nl en hier is het resultaat:

code:
1
2
3
4
5
De prijs van het internet komt bovenop de € 20,75 van de
abonnementskosten. Beide bedragen zijn inclusief BTW.

Wij hebben een levertijd van 3 tot 5 werkdagen na het ontvangst van uw
contract.

Toch vraag ik me nog steed af hoe het kan dat de prijzen ZO veel lager zijn dan wanneer je rechtstreeks bij t-mobile koopt. Ter illustratie: met een relax 200 abonnement moet je 149,95 euro betalen bij T-mobile zelf. Bij studentmobiel is het toestel gratis! Hoe kan dit?
Pagina: 1 2 Laatste