Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:09

polthemol

Moderator General Chat
Snippertje schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:02:
[...]

Wat wil je precies weten? Welke klanten in aanmerking komen weet ik namelijk ook niet. Ik heb al gezien dat sommige mensen 6 maanden kwijtgescholden krijgen. Daarnaast als je tegoed opgebouwd hebt bij Orange en je kiest voor een flex abonnement dan wordt je resterende tegoed na de 2de factuur bij T-mobile erbij gestort.
mij hebben ze 6 maanden kwijtgescholden. Maandag zou het moeten zijn omgezet als alles goed verloopt en dan kan het echt los ermee ^^ (nu maar geactiveerd met wat kunst en vliegwerk via mijn orangesimkaart).

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:35
smeerbartje schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:33:
Toch vraag ik me nog steed af hoe het kan dat de prijzen ZO veel lager zijn dan wanneer je rechtstreeks bij t-mobile koopt. Ter illustratie: met een relax 200 abonnement moet je 149,95 euro betalen bij T-mobile zelf. Bij studentmobiel is het toestel gratis! Hoe kan dit?
Niemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:09

polthemol

Moderator General Chat
- beter inkopen
- genoegen nemen met lagere marges
- zelf geimporteerde toestellen
...

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
polthemol schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:41:
- beter inkopen
- genoegen nemen met lagere marges
- zelf geimporteerde toestellen
...
Zojuist even gebeld met T-mobile en het blijkt dat als je bijvoorbeeld een Relaxt 200 abonnement hebt afgesloten ZONDER SMS bundel, dat AL je gestuurde SMSjes als EXTRA kosten worden verrekend. Het is dus niet zo dat een relaxt 200 abonnement inhoudt dat je ofwel 200 minuten kunt bellen ofwel 200 smsjes kunt sturen. Ik ging er altijd vanuit dat zonder SMS bundel je verstuurde SMSjes van je beltegoed werden afgeschreven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
tja dat had je zelf even moeten bekijken waarom denk je dat ze anders sms bundels verkopen dan moet je overstappen naar Flex. wat trouwens altijd mogelijk is ook al je abonnement al is afgesloten.

[ Voor 37% gewijzigd door haakjesluiten op 12-06-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

smeerbartje schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:49:
[...]

Zojuist even gebeld met T-mobile en het blijkt dat als je bijvoorbeeld een Relaxt 200 abonnement hebt afgesloten ZONDER SMS bundel, dat AL je gestuurde SMSjes als EXTRA kosten worden verrekend. Het is dus niet zo dat een relaxt 200 abonnement inhoudt dat je ofwel 200 minuten kunt bellen ofwel 200 smsjes kunt sturen. Ik ging er altijd vanuit dat zonder SMS bundel je verstuurde SMSjes van je beltegoed werden afgeschreven.....
Daar heeft t-mobile dus de flex variant voor, daar gaat wel alles uit je bundel.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Dit voegt niets toe aan het topic. Lees de topicstart.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 14-06-2009 21:11 ]

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 22:52
Ik heb net de G1 binnengekregen. Levering ging overigens supersnel :)
Maar ik vraag me even af hoe het nu verder gaat. Ik heb online besteld en aangegeven dat mijn contract bij Tele2 tot 01/09/09 doorloopt (verder werd niet gevraagd naar een opzegtermijn) en dat ik mijn nummer wil behouden. Nu heb ik de mobiel al binnen met een simkaart waar een nieuw nummer op staat en kan ik al online met de G1. Echter gaat het abonnement volgens de papieren pas op 01/09/09 in. Kan ik dan op dit moment al wel gratis gebruik maken van web 'n walk of krijg ik straks een leuke rekening? En ik kan ook bellen met het nieuwe nummer, hoewel daar in alle papieren nergens iets over vermeld staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Chillosophy schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:17:
Ik heb net de G1 binnengekregen. Levering ging overigens supersnel :)
Maar ik vraag me even af hoe het nu verder gaat. Ik heb online besteld en aangegeven dat mijn contract bij Tele2 tot 01/09/09 doorloopt (verder werd niet gevraagd naar een opzegtermijn) en dat ik mijn nummer wil behouden. Nu heb ik de mobiel al binnen met een simkaart waar een nieuw nummer op staat en kan ik al online met de G1. Echter gaat het abonnement volgens de papieren pas op 01/09/09 in. Kan ik dan op dit moment al wel gratis gebruik maken van web 'n walk of krijg ik straks een leuke rekening? En ik kan ook bellen met het nieuwe nummer, hoewel daar in alle papieren nergens iets over vermeld staat :P
Ik zou hiervoor de klantenservice bellen, alleen zij kunnen toezeggingen doen (vergeet de naam niet te noteren ;) ).
Ik heb mn G1 gisteren besteld.. ben benieuwd wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 22:52
Papa Roach schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:40:
[...]

Ik zou hiervoor de klantenservice bellen, alleen zij kunnen toezeggingen doen (vergeet de naam niet te noteren ;) ).
Ik heb mn G1 gisteren besteld.. ben benieuwd wanneer hij komt.
Wel, heb inderdaad de klantenservice gebeld. De simkaart die is meegeleverd zit blijkbaar 60 belminuten op, die je aan bellen of internetten kan verspillen, daarna doet het niets meer. Abonnement gaat echt pas in wanneer de nummerportering is voltooid. En daar heb ik de fout gemaakt, dat had veel eerder gekund :/

Dan nu eens kijken hoeveel er te downloaden is met 60 prepaid belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Hey Tweakers, ik zat net even rond te kijken op de site van T-Mobile. Ik vond de aanbieding niet eens zo ontzettend bijzonder dus ik vroeg mij af of iemand toevallig weet of er een goede aanbieding aan zit te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ik kwam deze aanbieding tegen:

http://www.gsmwijzer.nl/s...40&product_version_id=469

Je betaald dus 249 euro in totaal voor 1 jaar? Dat is goedkoper dan een losse G1 telefoon aanschaffen + Je krijgt er nog belminuten bij en onbeperkt internet.. of zit hier een adertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
souljah1h schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:30:
Ik kwam deze aanbieding tegen:

http://www.gsmwijzer.nl/s...40&product_version_id=469

Je betaald dus 249 euro in totaal voor 1 jaar? Dat is goedkoper dan een losse G1 telefoon aanschaffen + Je krijgt er nog belminuten bij en onbeperkt internet.. of zit hier een adertje onder het gras?
Die €20,75 p/m is zonder onbeperkt internet a €9,95. Samen dus €30,70 * 12 = €368,40.
Is volgens mij nog steeds goedkoper dan een losse G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Sealnova schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:06:
[...]

Die €20,75 p/m is zonder onbeperkt internet a €9,95. Samen dus €30,70 * 12 = €368,40.
Is volgens mij nog steeds goedkoper dan een losse G1
Volgens mij zit dat inbegrepen hoor. Via de marktplaats advertentie lees ik het volgende:
1 jaar contract. Gratis G1 Android (Google besturingssysteem) slechts € 20,75 per maand inclusief 200 min + Internet € 9,50 per maand.

[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 23-06-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
souljah1h schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:25:
[...]

Volgens mij zit dat inbegrepen hoor. Via de marktplaats advertentie lees ik het volgende:

[...]
Ongeveer alle telecomwinkels adverteren op die manier. Als er staat + Internet 9.95 kan je er op rekenen dat dat er nog los bij komt. In het bestelforulier zie je ook dat je zowel een abonnement als een internetbundel moet kiezen.
Houd er ook rekening mee dat er bij Tmobile relax geen smsjes standaard in de bundel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Sealnova schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:43:
[...]

Ongeveer alle telecomwinkels adverteren op die manier. Als er staat + Internet 9.95 kan je er op rekenen dat dat er nog los bij komt. In het bestelforulier zie je ook dat je zowel een abonnement als een internetbundel moet kiezen.
Houd er ook rekening mee dat er bij Tmobile relax geen smsjes standaard in de bundel zitten.
Bedankt voor de informatie. Deze laat ik dan maar schieten, heb geen zin om daarboven op nog weer eens 9,95 te betalen voor onbeperkt smsen. Dan word het al snel te duur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 23:52
Chillosophy schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:55:
[...]

Wel, heb inderdaad de klantenservice gebeld. De simkaart die is meegeleverd zit blijkbaar 60 belminuten op, die je aan bellen of internetten kan verspillen, daarna doet het niets meer. Abonnement gaat echt pas in wanneer de nummerportering is voltooid. En daar heb ik de fout gemaakt, dat had veel eerder gekund :/

Dan nu eens kijken hoeveel er te downloaden is met 60 prepaid belminuten.
Kijk das nou precies het antwoord waarvoor ik op dit topic kwam kijken. Net m'n G1 binnen (ligt heel braaf aan de lader op een groen lampje te wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Misschien een stomme vraag, maar ik heb een T-Mobile G1 telefoon waarvan het abonnement bijna is afgelopen. Nu ben ik de brakke 3G verbinding erg zat en wil ik graag overstappen naar een Vodafone sim-only abonnement. Lukt dit zomaar? Moet ik mijn telefoon dan (laten) unlocken of kan ik de nieuwe Vodafone simkaart erin douwen en werkt het standaard al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
smeerbartje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:24:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb een T-Mobile G1 telefoon waarvan het abonnement bijna is afgelopen. Nu ben ik de brakke 3G verbinding erg zat en wil ik graag overstappen naar een Vodafone sim-only abonnement. Lukt dit zomaar? Moet ik mijn telefoon dan (laten) unlocken of kan ik de nieuwe Vodafone simkaart erin douwen en werkt het standaard al?
de G1 is altijd simlock vrij geweest in nederland (gelukkig :P)

dus dat moet gewoon werken : )

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is de G1 nog in productie / leverbaar?

in diverse winkels heb ik 'm niet meer gezien, ik ben benieuwd of deze nog beleverd kan worden door groothanden. dit ivm verzekering kwestie

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
coredalae schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:39:
[...]

de G1 is altijd simlock vrij geweest in nederland (gelukkig :P)

dus dat moet gewoon werken : )
Maar ik zie die dat stomme T-mobile icoontje van 'web n walk' wel tussen mijn apps staan. Dit is toch typisch een provider-appje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

smeerbartje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:58:
[...]

Maar ik zie die dat stomme T-mobile icoontje van 'web n walk' wel tussen mijn apps staan. Dit is toch typisch een provider-appje?
klopt maar een sticker geeft niet aan of een telefoon SW/HW-matig gelocked is. wilt niet weten hoeveel telefoons verkocht worden onder de norm 'simlocked' met branded software ... die stiekem toch simlock vrij zijn

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

smeerbartje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:58:
[...]

Dat is niet meer dan een snelkoppeling naar de T-Mobile mobile portal, vodafone simmetjes werken ook prima in mijn G2.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
netblade schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:31:
[...]
Dat is niet meer dan een snelkoppeling naar de T-Mobile mobile portal, vodafone simmetjes werken ook prima in mijn G2.
ok; thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Sorry voor het kicken van dit topic, maar ik heb nog steeds een vraagje over mijn G1 :). Aangezien ik T-Mobile zo spuug-en-spuug zat ben wil ik naar Vodafone. Ik wil echter wel eerst even controleren of het 3G netwerk van Vodafone hier in ons (nieuwbouw)huis goed is. Vandaar dat ik een prepaid kaartje heb gekocht. Deze erin gedaan en voila, een verbinding via Vodafone NL.

Echter het 3G of GPRS teken is helemaal verdwenen. Ik heb al zoals in de handleiding van de prepaid chip staat, een sms gestuurd met inhoud 'zorgeloos internet aan' naar 4000.. en netjes de bevestiging terug gekregen. Echter hij geeft nog steeds niets aan qua 3G/GPRS bereik. Wat kan ik hieraan doen?

Stom, kon er zojuist pas achter dat je handmatig een APN in moet stellen. Dit is gelukt en ik heb internet via het prepaid kaartje :). Problem solved.

[ Voor 10% gewijzigd door smeerbartje op 29-06-2010 19:36 ]

Pagina: 1 2 Laatste