Ik heb toevallig laatst nog EA Skate uitgespeeld, maar dat is echt voor het eerst in 3 jaar ofzo dat ik een spel uitspeel
Ben tegenwoordig veel te snel games zat.
Ben tegenwoordig veel te snel games zat.
PSN: Sluuz
Verwijderd
Op het einde moest je een takke grote sprong maken, op easy kon je deze nét halen omdat er zo'n steentje op het einde zat waar je net op kon springen... Daarna had je hem ook uitgespeeldSluuz schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:39:
Kuifje in Tibet (SNES). O mijn god, die game was voor kinderen bedoelde (Nederlandse vertaling zelfs!) maar hij was zooo moeilijk. De besturing was vrij houterig en springen over pakjes/beesten enz. vereiste doorzettingsvermogen. Ook vervelend dat sommige levels een tijdlimiet hadden. Kwam nooit voorbij dat level in de Himalaya. Dat bergbeklimmen ging nog wel, maar dat level erna met die yak's waar je overheen moest springen...no way hose!
De games waar een datum bij staat, heb ik meteen opgeschreven toen ik ze uitspeelde. De rest heb ik er zojuist bijbedacht. Kan best zijn dat het uiteindelijk een stuk meer is dan dit hoor, maar de laatste tijd speel ik de spellen niet echt meer uit..?C&C Generals (13-02-2003)
Unreal Tournament 2003 (12-03-2003)
Tennis Master Series 2003 (13-03-2003)
Delta Force: Black Hawk Down (11-05-2003)
Max Payne II (24-10-2003)
Call of Duty (03-12-2003)
Zuma deluxe (24-08-2004)
Warhammer 40k: Dawn of War (07-10-2004)
Hacker 2005 (24-11-2004)
Fiber Twigs (29537 punten) (04-12-2004)
Medal of Honor: Airborne (medium) (09-09-2007)
Overige games (zonder datum helaas)
Max Payne I
Starcraft & Starcraft Brood War
Warcraft II: Tides of Darkness
Warcraft III: Reign of Chaos & The Frozen Throne
Atlantis (een briljante Nederlandstalige RPG á la Myst)
Deze was ik dus nog vergeten! Dankje SluuzKuifje in Tibet (SNES). O mijn god, die game was voor kinderen bedoelde (Nederlandse vertaling zelfs!) maar hij was zooo moeilijk. De besturing was vrij houterig en springen over pakjes/beesten enz. vereiste doorzettingsvermogen. Ook vervelend dat sommige levels een tijdlimiet hadden. Kwam nooit voorbij dat level in de Himalaya. Dat bergbeklimmen ging nog wel, maar dat level erna met die yak's waar je overheen moest springen...no way hose!
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-12-2008 12:20 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Eigenlijk wel spijtig dat ik die nooit uitgespeeld heb. Het is echt een fantastisch spel en ik zat al behoorlijk ver.
PSN id: NL_SToRM
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2008 19:02 ]
Verwijderd
juist, dan kies ik voor ZeldaVerwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:38:
Ik zag van de week de Metroid Retrospective op Gametrailers, wat mij deed denken aan Super Metroid op de SNES, een spel wat voor mij onmogelijk was om uit te spelen. Speelde deze eerst toen ik erg jong was, en kwam er gewoon niet uit, 1 groot doolhof. Heb deze een paar jaar terug nog op een emulator gespeeld, en een stuk verder gekomen, maar uiteindelijk zat ik weer vast. Waarschijnlijk zuig ik gewoon, ik zie Youtube volstaan met speedruns. Ook The Legend of Zelda (SNES) was voor mij een doolhof, en wil ik graag nog een keer uitspelen. Maar tegenwoordig met al dat grafisch geweld kom ik daar niet meer aan toe helaas. De keuze tussen een 2d zelda op een emulator of een GoW2 is al vrij snel gemaakt natuurlijk.
PSN: Sluuz
Verwijderd
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Legend of Zelda A Link To The Past, ben echt uren bezig geweest.• Op welke game kun je echt trots zijn met het uitspelen ervan en waarom?
Guild Wars.• Welk spel vond je het beste einde hebben?
Omdat ik vaak vast zit• Waarom speel je niet meer games uit i.p.v. over te stappen op weer een nieuwe na een tijdje?
Eigenlijk een heleboel spellen, maar ik moet eerst door de spellen komen waarin ik vast zit.• Welke zou je graag nog eens willen uitspelen en waarom?
In 1 van die filmpjes zegt de speler... Whoever designed this game should be the director of guantanamo bay, because they know more about torture then George Bush ever will.Boeboe schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:17:
Ow ja, nog eentje van vorig jaar: Alle xbox360 achievements in gehaald: leverde me een paar extra grijze haren op (op het meest extreme punt was ik 5 uur non-stop aan 1 level bezig), maar ik was er oh zo trots op.
[afbeelding]
Als je wil weten hoe moeilijk N+ is moet je maar eens de walktrough filmpjes bekijken op youtube. Het extreme gevloek daarin is vrij normaal
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
dat spel is ook bedoeld om online te spelenVerwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 02:29:
Left 4 dead (Gebaseerd op de Source engine van Valve/Steam) vind ik erg bruut.
Gewoon verstand op nul en alles neerknallen wat je ziet. Spel heeft verschillende variaties, en het is een must om die in teambased te spelen.
Als je een offline spel doet, op zo'n beetje het hardste niveau dan is het laatste stuk op die boerderij wel het meest moeilijkste. Je komt namelijk health tekort, en pipebombs, die je nodig hebt om de hordes aan zombies van je af te slaan. Ze blijven komen van alle kanten.
Verder werkt de AI nog niet zo vlekkeloos, want de compu springt pas in als je voor een seconde of 3 al bent gegrepen door een Smoker bijv.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Ik neem aan op veteran? Anders is het een stukje minder indrukwekkenduchiha tijntje schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 12:14:
-Call of Duty 4 (360). Ik heb het vliegtuiglevel uitgespeeld, dat zegt velen denk ik wel genoeg.
Smiling as the shit comes down...
Op Veteran inderdaad, anders was het inderdaad niet indrukwekkend.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:18:
[...]
Ik neem aan op veteran? Anders is het een stukje minder indrukwekkendik heb hem ook op veteran uitgespeeld, maar niet voordat ik de nodige ervaring online had opgedaan.
Verwijderd
Ja, dat vind ik ook heel irritant. Gears 1 en 2 doet dat ook al. Mag ik even zelf bepalen welk niveau ik heb?uchiha tijntje schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:56:
[...]
Op Veteran inderdaad, anders was het inderdaad niet indrukwekkend.Probeer elk spel op zijn moeilijkst uit te spelen. Jammer alleen dat sommige spellen je niet meteen het moeilijkste niveau laten kiezen.
Echt wel !!! Inca I en II heb ik ontzettend veel gespeeld (niet op CDI maar op de pc), die HUD was echt irritant (dat je door zo'n gouden helm kijkt) maar het spel zelf was fantastisch. Ik kan me nog een mooi stuk herinneren uit de eerste volgens mij dat je ergens een zooi kristallen moest uitlijnen op statieven ergens in de zon, heel cool.Rexcore schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:07:
• Op welke game kun je echt trots zijn met het uitspelen ervan en waarom?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bovenstaande moge duidelijk zijn. Onmogelijke puzzels maar een hilarisch verhaal! de beste spellenreeks ooit gemaakt!
Syberia I & II ben ik ook wel trots op om uitgespeeld te hebben..
• Welk spel vond je het beste einde hebben?
Zie bovenstaandeMonkey island 2 vond ik dan wel de beste in de serie.
• Waarom speel je niet meer games uit i.p.v. over te stappen op weer een nieuwe na een tijdje?
Teveel aanbod van andere spellen, en de spellen boeien niet meer zoals vroeger. (imho)
Maar ik zal het binnenkort proberen met:
[afbeelding]
zal ik eens kijken als die dezelfde sfeer kan terug halen zoals vroeger!!
• Welk spel was onmogelijk om uit te spelen?
[afbeelding]
[afbeelding]
(ben benieuwd als sommige mensen deze nog herkennen)
Klopt, Max Payne had het ook. Je kon niet meteen voor Hard Boiled kiezen...Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:27:
[...]
Ja, dat vind ik ook heel irritant. Gears 1 en 2 doet dat ook al. Mag ik even zelf bepalen welk niveau ik heb?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 18:51 ]
Ik denk dat je met deze mening behoorlijk in de minderheid bent. Games zijn tegenwoordig bijna allemaal vrij makkelijk om uit te spelen. Om alle achievements/trophies te unlocken moet je vaak wel wat moeite doen, maar ook hier geldt dat je met wat skill dit vaak redelijk snel kan doen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:49:
Ik doe er veel te lang over om een game uiteindelijk helemaal uit te spelen. Enige game die ik heb uitgespeeld is farenheith (is dit jaar een remake van gekomen). Ik vind dat games veel te moeilijk worden tot het einde toe. Zeker wanneer je alle prestaties ook nog eens wil behalen, dat is het on-moge-lijk als je niet cheat. Je moet dan echt veel geluk hebben als je toch alle prestaties hebt bereikt. Je kan een game toch niet 2 jaar lang blijven spelen tot je alles bereikt hebt?!? Je wil immers ook eens een andere game spelen.
Een voorbeeld van een moeilijke game prestatie van steam (tenzij je cheat):
"Absolution" uit hitman: Absolution. Om deze prestatie te verdienen moet je heel het spel op moeilijkheidsgraad "hard' spelen. "Jack of All Trades" vind ik trouwens ook een moeilijke.
Ik vraag mij af of dat je niet van steam gebant kunt worden als ze zien dat je gecheat hebt om deze prestaties te verkrijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door voxxel op 14-03-2015 21:00 ]
[ Voor 5% gewijzigd door johnkeates op 14-03-2015 21:03 ]
Verwijderd
Ik weet niet, ik zie dat er amper mensen zijn die de opgenoemde prestatie hebben behaald: 3,3%voxxel schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:56:
[...]
Ik denk dat je met deze mening behoorlijk in de minderheid bent. Games zijn tegenwoordig bijna allemaal vrij makkelijk om uit te spelen. Om alle achievements/trophies te unlocken moet je vaak wel wat moeite doen, maar ook hier geldt dat je met wat skill dit vaak redelijk snel kan doen.
Dat komt ook omdat de meeste mensen niks geven om achievements en er dus niet op letten. Op psnprofiles is te zien dat 11% alle trophies heeft gehaald (dit zijn dezelfde prestaties als op steam). Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar dat het redelijk goed te doen is volgens de mensen die voor dit soort prestaties gaan. Kijk hier in dit topic maar. De platinum is btw het equivalent van alle prestaties halen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:05:
[...]
Ik weet niet, ik zie dat er amper mensen zijn die de opgenoemde prestatie hebben behaald: 3,3%
Reken dan maar verder eens uit hoeveel exemplaren van hitman absolution zijn verkocht. Daarnaast zie ik ook een tag staan "moeilijk" als ik in de webshop kijk van steam. Ik ben er nu wel van overtuigd dat ik niet de enige ben die het spel moeilijk vindt. Ik zit nu aan lvl 14, maar ik merk dat het vanaf daar echt moeilijk wordt en dat speel ik nochtans onder moeilijkheidsgraag "normaal". Het zal mij nooit lukken de prestatie "Absolution" te behalen binnen een half jaar.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 23:51 ]
Verwijderd
Die site is ideaal voor het tracken van je eigen achievements. Daarnaast stikt het van de guides die helpen om achievements te halen. Dat ik een link post is om aan te tonen dat het niet zo een moeilijk spel is. Dat jij daar iets anders in leest, ligt bij jou, niet bij mij. Ik zou zeggen bemoei je met je eigen zaken en leg anderen geen woorden in de mond.tinzarian schreef op zondag 15 maart 2015 @ 00:30:
Ik zou zeggen practive what you preach; het gaat jouw zeker niet alleen om je eigen lol in het halen van achievements.
Je vindt het duidelijk belangrijk om anderen te kunnen laten zien wat jouw achievements zijn, anders zou je je niet registreren op die site, laat staan hier een link posten naar jouw "true achievement"
Hallo met Tim
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Verwijderd
Geen enkel blijkbaar, want je noemt er geen enkele op.Mektheb schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:48:
Zit net het topic weer te lezen en als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal echt helemaal uitgespeeld heb dan ben ik nog wel even bezig
[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 15-03-2015 21:37 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Bintzak op 15-03-2015 21:48 ]
OW zal wel wijzigen dan.SToRM666 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:40:
Het is niet de bedoeling om lijsten neer te gaan zetten (volgens de OP)
Grappig dat jij juist wel meer multiplayer speelt, ik vind dat wat te langdradig op den duur. Ik speel liever meerdere singleplayer spellen uit, dan telkens hetzelfde spel online te spelen. Wat ik wel erg leuk vind is coop, dus samen een spel uit kunnen spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 15-03-2015 21:49 ]
Laat ik dan bij de 1e beginnenVerwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:49:
[...]
Geen enkel blijkbaar, want je noemt er geen enkele op.
[ Voor 8% gewijzigd door MedionAkoya op 15-03-2015 23:12 ]
Trein?
Verwijderd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
My favorite programming language is solder.
Verwijderd
Ja die boss was inderdaad erg moeilijk, maar gelukkig had ik mijn GC controller en was het een stuk makkelijker.Goron schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:24:
• Welk spel was onmogelijk om uit te spelen?
Super Smash Brothers Brawl (lol!). Ik krijg die eindbaas van de storymode echt niet dood, hij is belachelijk overpowered.
Zelda op de N64 met alle maskers en zelfs de secret maskVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:57:
Zelda: Twilight Princess. Man wat was ik trots. Echt honderden uren staan zwaaien achter mijn Wii en toen had ik hem uitgespeeld en ik was zo blij en verdrietig tegelijk. Ik wilde meer!
Wii,Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:57:
Zelda: Twilight Princess. Man wat was ik trots. Echt honderden uren staan zwaaien achter mijn Wii en toen had ik hem uitgespeeld en ik was zo blij en verdrietig tegelijk. Ik wilde meer!
Geen Dolphin met Xbox controller?Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:44:
(Op de WII op een GC diskje met GC controller).
[...]
Ja die boss was inderdaad erg moeilijk, maar gelukkig had ik mijn GC controller en was het een stuk makkelijker.
Trein?
Die speelde ik destijds zóvaak uit, dat ik hem ondersteboven enzo ben gaan spelen om het nog enigszins uitdagend voor mezelf te maken (als 8-jarig jochie)BaRF schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:04:
Laatste tijd niet héél veel games tot het einde uitgespeeld (muv alle shooters a la BF, metro 2033 remux, en dying light) - maar het spel dat ik het váákst heb uitgespeeld was zonder twijfel super mario op de gameboy (de originele 1e gameboy that is) - Vaak speelde ik het spel op een avondje even uit, enkel om het muziekje te horen bij de aftiteling, als ik dat nu nog hoor krijg ik meteen een melancholische flashback![]()
YouTube: Super Mario Land - Ending Credits Music EXTENDED
Mejor así
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq