TheZeroorez schreef op zondag 14 december 2008 @ 13:40:
Ik kortzichtig, omdat jij stelt dat 'alle MMO spelers zich enkel in MMO interesseren en het ze niet uitmaakt welk genre het spel is'? Right.
MMO is een overlappend genre, eigenlijk meer een spelmodus. Als je zulk soort spellen ook een eigen groep gaat geven wordt het een groot spinnenweb.
Tja, jullie willen er een spinnenweb van maken.
En als je dan perse door wilt gaan met opsplitsingen is 1 sectie voor MMO logisch en maakt het spinnenweb duidelijker.
MMO is al een speeltype op zichzelf, met verschillende sub genres/
Maar een mmo, wat voor type dan ook, heeft zeer weinig meer te maken met de genre's, die je solo speelt of die je met een 2 tot 64 of zo speelt.
Dat je het over een spelmodus hebt, zegt al, dat je mmo's nauwelijks begrijpt.
Noem even 1 mmorpg op, die nog iets te maken heeft met een normale solo rpg?
Ik ken er geen enkele.
Maar het wordt een zeer lastig spinnenweb, als mmo spelers straks door alle genres moeten lopen, om het nieuws te volgen in de verschillende mmo wereldjes, alleen omdat er een paar mensen vinden, dat het MAAR een spelmodus is, ipv een op zichzelf staande manier van spellen spelen.
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken, dat je het voor een grote groep topic lezers hier, straks KNAP onoverzichtelijk maakt, door mmo's maar ff overal over te verdelen.
PS: 1 reden, dat je verdeling wilt maken, was door het ondersneeuwen van topics.
Dat gebeurd NU met veel kleine mmo's topics en dat zal blijven gebeuren, als je die topics blijft verdelen over alle genre's.
Das gewoon jammer, vandaar aub aparte mmo sektie, dan blijven de kleine mmo topics ook is ergens staan.
[
Voor 9% gewijzigd door
bangkirai op 14-12-2008 14:48
]