Toon posts:

Processor Welke is beter

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers ;-) ,

welke beter de e ene is 1,82GHZ ( dual ) en de andere 2,0GHZ ( celeron)
betekend de dual dat er 2x 1,82Ghz in zit ?

Gr,,
Etjuhhh

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 16:59 ]

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Deze topics zijn helaas niet toegestaan op GoT.
Er zijn op internet zat reviews te vinden waaruit jezelf kan opmaken welke sneller is.
PMG Beleid

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:14

Twazerty

AVCHDCoder developer

Dit is wel erg basic zeg. Gebruik je logisch verstand en je hebt al 1 vraag beantwoord.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het niet want 2x1,82=3,64
1x2,00=2,00

maari k weet niet of dual bij elkaar 2 zijn of los... dus samen 1,82 of allebei 1,82
en heb al op internet gezocht

Verwijderd

Topicstarter
EdwardvGelder schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 16:54:
Deze topics zijn helaas niet toegestaan op GoT.
Er zijn op internet zat reviews te vinden waaruit jezelf kan opmaken welke sneller is.
PMG Beleid
ik vraag welke beter is... niet kopen...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 16:56:
ik weet het niet want 2x1,82=3,64
1x2,00=2,00
Nee, zo werkt dat dus niet.

Ik zou zeggen, neem PMG Beleid, PMG FAQ en SMP FAQ eens door, naast de gebruikelijke benchmarks e.d. van die cpu's.

Dit topic gaat in elk geval op slot omdat we verwachten van tweakers dat ze zelf kunnen uitzoeken welke proc sneller is en welke interessanter is om te kopen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:10

Thandor

SilverStreak

Zoeken moet je zorgvuldig doen :). Ga eerst eens op zoek naar de specificaties van die laptop. Ik ken zelf geen enkele CPU die '1,82GHz (dual)' heet en waarschijnlijk ben ik niet de enige :). Ga dus eerst eens na of het een Core Duo, Core 2 Duo. Uit mijn hoofd kom je dan, in geval van mobiele CPU's, terecht bij een T2400 of een T5550/T5600. Op desktop vlak kan het bv. een Core 2 Duo E6300 (1,86GHz) zijn.

Nadat je de exacte naam en/of specificaties hebt kun je al heel wat beter zoeken. Vervolgens ga je kijken wat een 'Core Duo' precies is en zoek je benchmarks of reviews van de laptop. Dat laatste kun je prima met Google doen. In de PMG FAQ vind ik een lijstje met interessante topics. Daar staat ook [Discussie] Dual core Intels: Pentium D, Core (2) Duo, Xeon tussen waar je ongetwijfeld informatie uit kunt halen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.