☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
B.S.U.R.
Zoals? Welke spelers maken daar gebruik van?RaJitsu schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:32:
Even een algemene vraag. Waarom nog een NMT ipv een van de Realtek 1073-chipset gebruik makende spelers?
/▌
Algemene vraag terug, Waarom niet dan ?RaJitsu schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:32:
Even een algemene vraag. Waarom nog een NMT ipv een van de Realtek 1073-chipset gebruik makende spelers?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik heb ondertussen ook al de restore geprobeerd maar deze doet ook niets, een composiet kabeltje ertussen gehangen en ik krijg weer het logo scherm voor enkele seconden maar daarna doet hij exact hetzelfde als via HDMI (heb ook al andere HDMI kabels geprobeerd ivm met bovenstaande mogelijkheid maar heeft niets geholpen).ind0mi schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:21:
[...]
maybe "bad"hdmi kabel? probeer eens een andere
Ik krijg niet de rode schermen zoals beschreven op de PCH support site, ik dacht eerst misschien dat het zou uitmaken welke USB poort gebruikt werd maar beide leveren niets op. Ik heb hem nu op drie verschillende TV's getest maar hij toont maar geen menu, logo + loading voor een paar seconden en dan *poof* niets.
Ik heb onderhand het idee dat er tijdens transport wat mis is gegaan en dat hij DOA is.
Bootnote: het USB sticky is volgens het NTFS systeem geformateerd, kan het zijn dat dit EXT moet wezen voordat de PCH hem herkent of is dat alleen relevant voor de interne HD?
[ Voor 8% gewijzigd door Lukin op 17-08-2009 09:40 ]
(ik heb niks met ibood, maar als deze post niet mag trash hem dan maar)
Bijv.Marzman schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:42:
[...]
Zoals? Welke spelers maken daar gebruik van?
AC Ryan PlayOn!HD (€ 150,-)
ASUS O!Play (€ 90,-)
Xtreamer (€ 120)
Prijs, mooier menu en het is eens wat anders (ik heb al een HDX1000). Maar ik weet dus niet of er nadelen zijn die ik over het hoofd zie of voordelen van de NMT-oplossingen die ik onderschat of in het geval van de 1073-spelers, overschat of anderszins verkeerd inschat. Ik wil een mediastreamer-oplossing voor mijn broer kopen, en vandaag is er een leuke iBood-aanbieding.heuveltje schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 01:03:
[...]
Algemene vraag terug, Waarom niet dan ?
[ Voor 9% gewijzigd door RaJitsu op 17-08-2009 15:01 ]
B.S.U.R.
/▌
Anoniem: 125609
Wat is nu de beste manier om via de mac bestanden naar je NMT (in mijn geval de hdx1000) te sturen?
Behalve dan via een externe harde schijf, ik wil graag een harde schijf in de hdx1000 doen.
Hoe doe je dat dan? Want uit wat ik heb begrepen moet je telkens alles zelf bijvullen?Possible schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:14:
[...]
Alle film wallpapers download hij gewoon automatisch van het web hoor? Het enige wat je hoeft te doen is je nieuwe downloads van films te updaten d.m.v. 1 klik op je pc en thats it.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 17-08-2009 23:27 ]
Maar elke keer als ik mijn pc reboot, moet ik steeds opnieuw het wachtwoord (1234) invullen. Kan dit niet anders? Ik draai Win XP.
Stap 5 uitvoeren zou voldoende moeten zijn.xileS schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 01:12:
Ik heb mijn PCH als volgt toegevoegd als netwerkstation: http://networkedmediatank...indows_to_a_NMT_SMB_share
Maar elke keer als ik mijn pc reboot, moet ik steeds opnieuw het wachtwoord (1234) invullen. Kan dit niet anders? Ik draai Win XP.
/▌
Misschien de voedingskabel van de disk los halen en dan proberen of hij zonder HDD opstart.Lukin schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:37:
[...]
Ik heb ondertussen ook al de restore geprobeerd maar deze doet ook niets, een composiet kabeltje ertussen gehangen en ik krijg weer het logo scherm voor enkele seconden maar daarna doet hij exact hetzelfde als via HDMI (heb ook al andere HDMI kabels geprobeerd ivm met bovenstaande mogelijkheid maar heeft niets geholpen).
Ik krijg niet de rode schermen zoals beschreven op de PCH support site, ik dacht eerst misschien dat het zou uitmaken welke USB poort gebruikt werd maar beide leveren niets op. Ik heb hem nu op drie verschillende TV's getest maar hij toont maar geen menu, logo + loading voor een paar seconden en dan *poof* niets.
Ik heb onderhand het idee dat er tijdens transport wat mis is gegaan en dat hij DOA is.
Bootnote: het USB sticky is volgens het NTFS systeem geformateerd, kan het zijn dat dit EXT moet wezen voordat de PCH hem herkent of is dat alleen relevant voor de interne HD?
Het zou kunnen dat de harddisk te veel stroom trekt.
Ik hoop dat de leverancier/inbouwer hem wel getest heeft..
Als je op de Pana de indicatie 720p krijgt, wordt in elk geval de juiste TV mode gekozen.
*zucht*
Ben al druk bezig met voorbereidingen voor YAMJ.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb het precies zo gedaan, maar toch moet ik bij elke reboot het wachtwoord opnieuw invullen, de username is wel al ingevuld.Marzman schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 01:33:
[...]
Stap 5 uitvoeren zou voldoende moeten zijn.
Maar jullie hebben dit dus niet?
Nee, misschien zat er een typefout in. Ik zou het gewoon nog een keer doen.xileS schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 03:29:
[...]
Ik heb het precies zo gedaan, maar toch moet ik bij elke reboot het wachtwoord opnieuw invullen, de username is wel al ingevuld.
Maar jullie hebben dit dus niet?
/▌
Ik heb hem al verwijderd en opnieuw tegevoegd, maar blijft toch steeds om pass vragen.Marzman schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 03:37:
[...]
Nee, misschien zat er een typefout in. Ik zou het gewoon nog een keer doen.
Anoniem: 256386
http://www.mpcclub.com/mo...News&file=article&sid=814
Ze kunnen wegens contractbreuk toch niet continue de updates klonen?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 19-08-2009 18:39 ]
ClickAnoniem: 256386 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:36:..
http://www.mpcclub.com/mo...News&file=article&sid=814
> "this is the misconception for Egreat, why he do it ?Anoniem: 256386 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:36:
> we have not say something that offends Hi-Jack and MPC,
> we are very happly to cooperation with Syabas, if Popcorn will have
> the new firmware for A100 or A110,Egreat will have the new firmware,
> if your customer ask you about it, pls explain with them ,thanks very much!
Klinkt wel alsof ze het willen blijven clonen. Vaag bedrijf zeg.
/▌
Anoniem: 256386
Waar haal jij dat uit? er staat "we are very happly to cooperation with Syabas".Marzman schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:39:
[...]
> "this is the misconception for Egreat, why he do it ?
> we have not say something that offends Hi-Jack and MPC,
> we are very happly to cooperation with Syabas, if Popcorn will have
> the new firmware for A100 or A110,Egreat will have the new firmware,
> if your customer ask you about it, pls explain with them ,thanks very much!
Klinkt wel alsof ze het willen blijven clonen. Vaag bedrijf zeg.
Daarom moet networkedmediatank.com maar met een officiele verklaring komen. En waarom ze dat nu niet doen vind ik weer een raadsel.
Nu bezig m'n video's over te pompen.
Leuk, maar iets minder slowchat aub. Dit voegt weinig toe.
[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 20-08-2009 21:54 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dat is mijn interpretatie. Het hele verhaaltje straalt weinig vertrouwen en professionaliteit uit. Wij zijn blij met de samenwerking. Wij brengen een firmware uit nadat PCH die heeft uitgebracht, vertel dat maar aan je klanten.Anoniem: 256386 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:31:
[...]
Waar haal jij dat uit? er staat "we are very happly to cooperation with Syabas".
Daarom moet networkedmediatank.com maar met een officiele verklaring komen. En waarom ze dat nu niet doen vind ik weer een raadsel.
/▌
Als je de Jukebox draait vanaf een gedeelde map op je MacBook dan moet ie inderdaad aan staan. De harde schijf van de MacBook moet immers gebruikt worden.Anoniem: 125609 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:46:
Snap ik nou goed dat mijn macbook aan moet staan om op de HDX1000 de jukebox te laten zien? Ik kan op mijn NMT dus geen jukebox draaien zonder dat mijn macbook aanstaat?
Ik heb een harde schijf in mijn hdx1000 zitten. Maar daar kan ik dus niet de jukebox interface opkrijgen zonder dat mijn macbook aanstaat?-elw00d schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:19:
[...]
Als je de Jukebox draait vanaf een gedeelde map op je MacBook dan moet ie inderdaad aan staan. De harde schijf van de MacBook moet immers gebruikt worden.
Over welke jukebox heb je het? Ik heb er twee geprobeerd (vond een te veel werk en een andere niet mooi) en die draaiden beiden op de NMT. Die met te veel werk moest je wel maken op de PC (in jouw geval MAC) en daarna kopieeren naar de NMT.Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:59:
[...]
Ik heb een harde schijf in mijn hdx1000 zitten. Maar daar kan ik dus niet de jukebox interface opkrijgen zonder dat mijn macbook aanstaat?
/▌
Als je een harde schijf in je NMT hebt zitten dan kun je de Jukebox ook gewoon vanaf daar draaien. Je hebt je MacBook dan enkel nodig om de Jukebox te fabriceren.Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:59:
[...]
Ik heb een harde schijf in mijn hdx1000 zitten. Maar daar kan ik dus niet de jukebox interface opkrijgen zonder dat mijn macbook aanstaat?
Hmm, lullig... Ik kan YAMJ niet installeren met mijn macbook, omdat ie geen 64 bit is. Iemand hier met een non 64-bit macbook gelukt om YAMJ te installeren?
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 22-08-2009 15:00 ]
Deze gaat in ieder geval dicht.
Dit topic is gesloten.
Kijk voordat je een vraag stelt eerst even op [Wiki] Network Media Tank
Bij deze nogmaals de aansporing om nieuwe onderwerpen in separate topics te plaatsen. Dit topic zal op termijn gesloten worden.