Ik heb bij de A-110 onlangs problemen gekregen bij het opstarten van de web-interface. Ik weet niet hoe het origineel precies in elkaar zit, maar in ieder geval na de community installer gebruikt te hebben zijn er nogal wat includes om de apache configuratie voor elkaar te krijgen. Bij mij viel in veel gevallen de nzbget webinterface er uit (terwijl hij voor zover ik kon zien wel in de config stond). Omdat wijzigingen aan deze config files niet behouden bleven (wellicht omdat de
NMT of community-installer code dit bij opstarten steeds weer aanpast) heb ik uiteindelijk in de hoofdconfigfile een nieuwe link aangelegd om de nzbget interface op poort 8067 (ipv de standaard 8066) te draaien.
Wellicht heb je ook een probleem ergens in de configuratiefiles waardoor niet alles goed gestart wordt? Helaas weet ik niet veel van de diepere details dus kan ik je daarmee weinig verder helpen...
Edmin schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:41:
De vele verschillende systemen/apparaten die hier besproken worden maken het topic erg onoverzichtelijk. Het zou prettig zijn als er voor de verschillende merken/soorten
NMT's separate topics werden aangemaakt,
? Een
NMT is in principe een enkel apparaat. Alle merken
NMT hebben nagenoeg dezelfde hard- en software (let op: niet alle mediaspelers zijn
NMTs!). Als er drie TVs zijn met hetzelfde typenummer maar verschillende maten, dan maak je toch ook geen aparte topics aan? Dat er af en toe mensen langskomen die een niet-
NMT apparaat in de discussie gooien klopt wel, en die horen hier niet thuis (maar dat wordt dan ook meestal gewoon aangegeven). Wellicht kan voor de duidelijkheid de titel aangescherpt worden tot 'Syabas
NMT', met eventueel het chipset ID erbij zodat ook toekomstige '
NMTs' met andere chipsets apart blijven?
[
Voor 30% gewijzigd door
Verwijderd op 15-08-2009 10:55
. Reden: extra reactie ]