Volledig akkoord, maar daar wringt het schoentje.
Ik ben redelijk thuis in hardware, maar heb ook wel voelig met de real life consumentenwereld. Enkel de tweakers die hier komen hebben dergelijke killer pc's staan. (en dan zelfs hier nog niet allemaal als ik het zo lees) De gewone bart smit knul die denkt: 'stoer, gta, even meenemen' om later op z'n medion pc te spelen, heeft een probleem. Die had beter gewoon een console gekocht voor het 'geen gezeik, gewoon spelen' aspect.
Als ik soms sommige conversaties opvang wanneer ik in de game-shop sta, dan zit in de gemiddelde pc echt geen 8800/9800GT(x/s), dus ik vrees het ergste. GTA IV PC wordt natuurlijk duizenden keren verkocht, hoeveel van die mensen zullen een mindere goede ervaring hebben dan op de console? Ik zal het vast ook nog wel eens voor de pc halen, maar het is voor mij echt niet dringend. Als ik over 6-8 maanden die game zou halen om perfect op m'n mid-end kaartje van dat moment te spelen, is dat voor mij net zo goed...
Maar goed, ik ben het verder wel met je eens. Als je echter al 60 euro betaald hebt voor de ps3 versie en het verhaal al kent heeft het imo weinig zin om het nog eens te spelen, enkel voor wat minieme grafische updates. (een game is dan voor mij dan ook vooral de ervaring, niet de technische engine)
Maar verder wel eens met wat je zegt.
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 131051 op 04-12-2008 17:53
]