[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 54.123 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:14
FiXeR.nl schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:24:
[...]

Ja ik, met 2x HD3870 in CF en een Q9550. Vista Ultimate 64 Bit SP1 met de 8.11 drivers. Ik heb ook 1GB GDDR geheugen en geeft ook 512MB aan. 8)7
Zelfde verhaal met de 4870x2 (2GB) waarvan maar 1 GB weergegeven wordt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kortom, allemaal weer ruk geregeld bij de pc versie, lekker leuk als je net 50 euro hebt uitgegeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:28:
kortom, allemaal weer ruk geregeld bij de pc versie, lekker leuk als je net 50 euro hebt uitgegeven 8)7
Het is allemaal kut, maar het gebeurd bij meerdere spellen en achteraf is iedereen weer vrolijk en blij 2 patches later. COD4 had in het begin toch continue de servers offline of was dat nou Quake Wars?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:27
Yay Social club is weer online hier :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Sigma2k8 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:18:
Zijn er meer mensen waarbij de schaduwen niet goed worden gerenderd? Zie de screenshot. Dit is namelijk echt om je dood aan te ergeren.
Yep... en de settings kan ik ook niet veranderen, dus het ziet er zowiezo niet uit :/

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails13.imagebam.com/1992/4277d919918106.gif

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails8.imagebam.com/1992/29409f19918107.gif

En natuurlijk het ingame menu :P

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails3.imagebam.com/1992/c3946619918105.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Het moge duidelijk zijn dat GTA IV tot nu toe een grote failure is op de PC. Rockstar is meestal kwaliteit, maar dit valt me echt vies tegen. Ik hoop dat dit op de een of andere manier nog te patchen is, anders blijf ik bij mijn X360, wat toch jammer is, maar liever dan 1024x768 op low&medium.

Edit: Hieronder... Blijkbaar kan je pas met een Corei7 fatsoenlijk spelen

[ Voor 11% gewijzigd door BioHazard op 03-12-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Statistics
Average FPS: 46.41
Duration: 37.77 sec
CPU Usage: 28%
System memory usage: 50%
Video memory usage: 75%

Graphics Settings
Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
Texture Quality: High
Render Quality: High
View Distance: 32
Detail Distance: 70

Hardware
Rockers International Team® Windows Vista Eternity" 2009 x64
Service Pack 1
Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series
Video Driver version: 7.14.10.621
Audio Adapter: Speakers (High Definition Audio Device)
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

BioHazard schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:36:
Het moge duidelijk zijn dat GTA IV tot nu toe een grote failure is op de PC. Rockstar is meestal kwaliteit, maar dit valt me echt vies tegen. Ik hoop dat dit op de een of andere manier nog te patchen is, anders blijf ik bij mijn X360, wat toch jammer is, maar liever dan 1024x768 op low&medium.
Alles is te patchen, vraag dat maar aan codemasters met een patch van 8 Gigabyte voor Lord of the Rings Online :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:59
Metalbuster schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:26:
[...]

Ik heb ook een soort gelijk iets en ik kan je vertellen dat het voor geen meter draait, en op de huidige settting waar ik nu op speel ziet het er gewoon belabberd uit.

Ik heb al die tijd zitten wachten op GTA4 voor de PC, heb ik hem eindelijk binnen vandaag valt mij de bek los van hoe teleurgesteld ik ben. Allereerst baal ik gigantisch van dat achterlijke gezeur van dat LIVE ik heb nog nooit zulke bagger gezien voor een PC game. Het duurt 5 uur voordat je het een keer voor elkaar hebt om GTA4 alleen al om te starten door dat stomme gedoe met LIVE en social club. Verder kan iedereen toch zelf wel bepalen om welke graphics wij willen spelen of niet? Ik vindt dat niet goed werken zoals het nu is, het moet gewoon zo zijn als een "normale" game met een soort van auto configuratie die volgens het spel de optimale setting pakt maar waaraan je zelf nog kan tweaken.

Zoals ik al zei draait het gewoon niet goed op mijn PC, natuurlijk kan je dan zeggen dat mijn PC niet sterk genoeg is maar het ziet er nu echt NIET uit om een fatsoenlijke fps te krijgen dat zegt toch meer over de engine dan de PC zelf? Als je kijkt wat bijvoorbeeld COD5 of zelfs Crysis nog met mijn PC kan doen, dat kan ik alleen maar concluderen dat GTA4 tot nu toe een brakke engine heeft.

Verder heb ik nu zo'n uurtje gespeeld en ik vindt het allemaal maar raar aan voelen en ik heb niet de nijging om gewoon 10 uur door te spelen zoals ik dat ooit eens deed met Vice City en vooral San Andreas. Dat komt mede door de besturing van auto's of hoe de camera is, dat kan natuurlijk nog een kwestie van wennen zijn maar het voelt niet zoals goed als GTA ooit deed. Ik denk toch dat deze GTA4 op de PC niet de GTA is waar ik al die tijd op heb zitten wachten....

Verder kan ook ik niet inloggen op Social Club en heb mijn LIVE(:() account wel gekoppeld aan dat Social Club account.
Wat betreft dat besturing autos/camerabeweging ben ik met je eens; ik kwam erachter dat het vasthouden van je muis (en het geven van hele lichte tikjes) desastreus voor het krijgen van een fatsoenlijk perspectief (geen meebewegende camera, kijkt tegen zijkant auto aan als je door de bocht gaat etc...). Toen ik m 'n muis losliet ging het al een stuk beter. Nu na 3 uur begin ik te wennen aan de controls. De auto's sturen inderdaad heel raar in deze engine; ze hebben een draaicirkel zo groot als Jupiter en weigeren door de bocht te gaan als je niet <10kmh rijdt. Maar goed, een vergelijkbaar gevoel had ik met de auto's in GRID en dat was na een paar dagen al helemaal voorbij (was GT4 en TDU gewend :P ); al moet ik wel weer even wennen iedere keer nadat ik eerste andere racegames heb gespeeld. Iedere game reageert nou eenmaal anders op input. Verder moet ik zeggen dat pijltjesbesturing hopeloos is in de auto en ik echt een controller nodig heb. Natuurlijk forceert !#)(%*#@!)AS-microsoft me om een xbox 360 controller for windows te kopen omdat m'n PS2 controller (via usb adapter) niet werkt met gta4. Dus nog eens 35 euris 8)7

Ik heb t spel nog niet geforceerd met -norestrictions omdat ik nu met alles max. (behalve text. op medium en draw distance op 25 --> max met limiter) en op 1680x1050 zonder AA 25-40fps haal (gem 30-35).
systeem; q6600 @3.2Ghz // 2gb ddr2 1066 // ati 4870 stock // vista ultimate sp1

Deze framerates haal ik ook in Crysis met +/- dezelfde settings (en dat was een prutengine in v1.0) dus ik hoop dat rockstar & ati het een en ander weten te optimizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwerverRoodbaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-06 18:18
BioHazard schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:36:

Edit: Hieronder... Blijkbaar kan je pas met een Corei7 fatsoenlijk spelen
Weet je wat ik het allerergste vindt!

Het feit dat je gewoon geen officieel Rockstar/GTA IV forum hebt waar je al je problemen kan neerzetten en mogelijk kan mee helpen naar een oplossing. Dat is echt über ruk geregeld bij Rockstar dat ze geen forum's hebben.

Ik begin niet eens over de kwaliteit van deze game want dan kom ik tot pagina 22 :P
Het vaagste is ook nog dat er totaal geen regelmaat inzit, zo te zien kan mijn boven buurman namelijk wel met een HD4870 spelen en met Vista Ultimate SP1 (32 bit of 64bit?) Dat vind ik persoonlijk nog wel het frustrerender dan het feit dat ik het niet kan spelen.

Je hebt namelijk geen idee waar het aan zou kunnen liggen en of als er een oplossing komt dat je het spel wel kan spelen.

Die 40 euro waren een erg goede investering ja :( |:(

[ Voor 21% gewijzigd door ZwerverRoodbaar op 03-12-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpX schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:40:
[...]

Dalen in de zin van niet speelbaar, of gewoon niet vloeiend meer? :9
Ik heb namelijk ongeveer dezelfde config als die van jou(e6600(3.6ghz),8800GT), maar ik twijfel nog steeds of ik hem wel ga kopen na al de bevindingen hier van de prestaties... ;(
Ik vind m best spelen. Hier de benchmark en me settings;
Statistics
Average FPS: 34.99
Duration: 37.12 sec
CPU Usage: 79%
System memory usage: 53%
Video memory usage: 98%

Graphics Settings
Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
Texture Quality: Medium
View Distance: 30
Detail Distance: 50

Hardware
Microsoft Windows XP Professional
Service Pack 3
Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GT
Video Driver version: 177.83
Audio Adapter: Realtek HD Audio output
Intel Pentium III Xeon-processor

File ID: Benchmark.cli

Die vreemde schaduwen heb ik ook last van. Maar dat zie ik in Fallout 3 ook terugkomen, dus ik weet niet of dat nou meteen aan GTA4 ligt of aan Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
ZwerverRoodbaar schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:40:
[...]

Weet je wat ik het allerergste vindt!

Het feit dat je gewoon geen officieel Rockstar/GTA IV forum hebt waar je al je problemen kan neerzetten en mogelijk kan mee helpen naar een oplossing. Dat is echt über ruk geregeld bij Rockstar dat ze geen forum's hebben.

Ik begin niet eens over de kwaliteit van deze game want dan kom ik tot pagina 22 :P
Het vaagste is ook nog dat er totaal geen regelmaat inzit, zo te zien kan mijn boven buurman namelijk wel met een HD4870 spelen en met Vista Ultimate SP1 (32 bit of 64bit?) Dat vind ik persoonlijk nog wel het frustrerender dan het feit dat ik het niet kan spelen.

Je hebt namelijk geen idee waar het aan zou kunnen liggen en of als er een oplossing komt dat je het spel wel kan spelen.

Die 40 euro waren een erg goede investering ja :( |:(
Vista 32 bit

Ja idd; er is geen enkele logische aanwijzing waarom het spel wel of niet draait. Ik kon het spel eerst niet eens starten ik kreeg een melding "Station is beveiligd, geef u wachtwoord" :? Ik had geen idee wat t was, en had dit bij geen enkele app. gehad. Heb toen eens TrueCrypt gedeinstalleerd, en ja hoor, het spel laadde opeens |:( Terwijl truecrypt een mount-file heeft op een totaal andere partitie en geheel niet in de buurt van het pad van GTA of de GTA user files.

Overigens ook hier die 'bagger' schaduws; dacht eigenlijk dat het zo hoorde. Optimist he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Social Club werkt inderdaad niet.
En die schaduwen zijn ook ronduit bagger.
Verder is het wel leuk om te spelen.
Hij draait nog best zwaar voor een HD3870

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hier een filmpje zoals het er bij mij uitziet: http://nl.youtube.com/watch?v=Gt1jLozauW0 :X

(geforce 7600GT 256MB met laatste drivers, athlon x2 4400, 4GB ram, vista x64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Nou jongens, de benchmark doet het super:
Statistics
Average FPS: 54.12
Duration: 37.31 sec
CPU Usage: 68%
System memory usage: 62%
Video memory usage: 66%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (60 Hz)
Texture Quality: Medium
View Distance: 25
Detail Distance: 37

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series (4870 512 mb)
Video Driver version: 7.14.10.621
Audio Adapter: Luidsprekers (Creative SB X-Fi)
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz @ 3.6 ghz
Gewoon de standaard settings, geen crash. Maar zodra ik in de auto stap en echt begin dan freezed mijn beeld en kan ik niets meer doen. Ik ga nu wat rondkloten met drivers, even kijken welke drivers er allemaal zijn en begin ik gewoon met testen, kijken of iets uberhaupt werkt. Want ik word er toch wel ziek van. Leuke fps, maar totaal geen mogelijkheid tot spelen, heb welgeteld 10 meter gereden bij de tweede poging en toen vloog hij er al uit.
Begint met een scherm vol met vierkantjes, nou ja, grotendeels met vierkantjes, en dan slaat ie helemaal vast en zie ik niets meer van het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Hoe zit het met mijn vga kaart, moet ik die upgraden? Iemand?

Ik heb nu de volgende kaart: Nvidia Geforce 9300 GE 256mb DDR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

GAIAjohan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:31:
Yay Social club is weer online hier :)
Hier nog niet. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Laatst online: 19-03 11:03
Beter brengen ze snel een patch uit om het crossfire/sli probleem op te lossen. Dit had ik echt niet verwacht van Rockstar, breng dan gewoon een spel uit die dan ook helemaal klaar is en niet achteraf te moeten patchen om SLI/Crosfire support te hebben.

Met mijn specs draait het ook voor geen meter, ik heb de 9800GX2 (1GB) en hij herkent ook maar 488mb, hoogste resolutie kan niet en alles op ze hoogst al helemaal niet. Nergens AA te bekennen of vsync.

al met al een kut spel! |:( tot nu toe!

ROCKSTAR BRENG A.U.B SNEL EEN PATCH UIT!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:51:
Hier een filmpje zoals het er bij mij uitziet: http://nl.youtube.com/watch?v=Gt1jLozauW0 :X

(geforce 7600GT 256MB met laatste drivers, athlon x2 4400, 4GB ram, vista x64)
Je hebt gewoon de feature "mist" aanstaan. Even uitvinken en het moet al beter gaan. ;)
Ik dacht dat ik een gebrek aan textures had met m'n 8800 GTS 512, maar dit slaat alles.
DDR schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:52:

Ja, dat moet van Nvidia. Ze willen graag een nieuwe kaart aan jou kwijt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Snoll3bulk schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:54:
Beter brengen ze snel een patch uit om het crossfire/sli probleem op te lossen. Dit had ik echt niet verwacht van Rockstar, breng dan gewoon een spel uit die dan ook helemaal klaar is en niet achteraf te moeten patchen om SLI/Crosfire support te hebben.

Met mijn specs draait het ook voor geen meter, ik heb de 9800GX2 (1GB) en hij herkent ook maar 488mb, hoogste resolutie kan niet en alles op ze hoogst al helemaal niet. Nergens AA te bekennen of vsync.

vsync en AA kan je forceren met je ForceWare, maar of dat laatste verstandig is i.v.m. de prestaties betwijfel ik ;) Verder was er een parametercommando voor vsync (in de launchgta.exe), kijk even eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davidov2008 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:57:
[...]

vsync en AA kan je forceren met je ForceWare, maar of dat laatste verstandig is i.v.m. de prestaties betwijfel ik ;) Verder was er een parametercommando voor vsync (in de launchgta.exe), kijk even eerder in dit topic.
Ik krijg het via ForceWare niet aan. Heb je het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DDR schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:52:

Om het even simpel te zeggen heb je een dikke game kaart nodig om dit spel goed te draaien. Jouw videokaart is niet echt een goede game kaart, en ook niet echt dik.

Het spel zal met jouw kaart zeker niet goed gaan draaien. Zelf de beste kaarten hebben het er nog zwaar mee.

Of het spel goed draait hangt ook af van de CPU en RAM. Maar als je de snelste CPU hebt zal het helaas nog niet goed gaan draaien. Als ik jou was zou ik het spel niet kopen zonder een andere videokaart. Klinkt allemaal misschien wel lullig, maar helaas is het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoll3bulk schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:54:

meen je niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

PilatuS schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:58:
[...]

Om het even simpel te zeggen heb je een dikke game kaart nodig om dit spel goed te draaien. Jouw videokaart is niet echt een goede game kaart, en ook niet echt dik.

Het spel zal met jouw kaart zeker niet goed gaan draaien. Zelf de beste kaarten hebben het er nog zwaar mee.

Of het spel goed draait hangt ook af van de CPU en RAM. Maar als je de snelste CPU hebt zal het helaas nog niet goed gaan draaien. Als ik jou was zou ik het spel niet kopen zonder een andere videokaart. Klinkt allemaal misschien wel lullig, maar helaas is het zo.
Is wel lullig ja, maar dan ga ik eerst voor een nieuwe kaart, draai nu op een Q6600, 2GB en dus die 9300 standaard ding. Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:56:
[...]

Je hebt gewoon de feature "mist" aanstaan. Even uitvinken en het moet al beter gaan. ;)
Ik dacht dat ik een gebrek aan textures had met m'n 8800 GTS 512, maar dit slaat alles.
"je hebt" ???

Ik heb helemaal niks gedaan ;) Hij staat gewoon op default. Kan ook nergens mist aan of uitzetten. Denk dat mijn kaart gewoon niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 22:54
Bij mij werkt het wel goed, waaar vind je die benchmark? Merk in iedergeval geen lag of fps drops.
Hij zet de settings bij mij automatisch op 1600x1200 ( hoogste van mijn scherm) en op medium en high.

Ik heb q6600 9800gtx+ 512 en 4 gb geheugen.

Allen dat rockstar social club werkt niet:| Ga wer verder spele :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
davidov2008 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:57:
[...]

Met die parametercommando werkt het nog niet. kan nog steeds niet alles op z'n hoogst zetten

dat klote social club werkt ook lekker.... |:(

..ik had me zo erg verheugt op dit spel, hele erge tegenvaller dit!

[ Voor 13% gewijzigd door Snoll3bulk op 03-12-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DDR schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:01:
[...]

Is wel lullig ja, maar dan ga ik eerst voor een nieuwe kaart, draai nu op een Q6600, 2GB en dus die 9300 standaard ding. Bedankt voor je reactie.
De rest van je PC is wel voldoende voor het spel. Als je niet heel veel geld uit wilt geven is een 2e hands 8800GT misschien wat voor je. Ben je voor rond de 80 euro klaar en kan je het spel prima op medium spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
daaan_1992 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:05:
Bij mij werkt het wel goed, waaar vind je die benchmark? Merk in iedergeval geen lag of fps drops.
Hij zet de settings bij mij automatisch op 1600x1200 ( hoogste van mijn scherm) en op medium en high.

Ik heb q6600 9800gtx+ 512 en 4 gb geheugen.

Allen dat rockstar social club werkt niet:| Ga wer verder spele :9~
In 't menu als je het opstart denk ik. Bedankt als je het wilt doen, ben ook een 9800GTX bezitter en wel benieuwt hoe 't zal draaien :p .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn videokaartje van rond de 50 euro draait dit spel anders prima hoor.

Sja, niet op zijn hoogst, maar ik heb dan ook geen videokaart die even duur is als drie Xbox 360s. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/27553-kzf7p.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Iemand enig idee wat deze game bij de Bart Smit in Almelo kost? Of iemand die op de hoogte is van de prijs van de Media Markt? Als het een gunstige prijs is ga ik wellicht tot aanschaf over, maar anders wacht ik maar mooi even hoe deze problemen opgelost gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:10:

Sja, niet op zijn hoogst, maar ik heb dan ook geen videokaart die even duur is als drie Xbox 360s. :)
3 xboxen? :P Ik weet niet op welke kaart je duidt, maar ik geloof dat weinig tweakers een Quadro FX in hun systeem hebben zitten lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Texture Quality
Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users.

View Distance
A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions.

Detail Distance
A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console.

Shadow Density
Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance.
Dus als je de view distance = 22 op de PC is gelijk aan de Xbox en de PS3. Zijn dat niet de standaard instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Als ik dit zo hoor wacht ik nog maar even met kopen. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Surgue op 03-12-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Uhm?

Wat is dit nou weer voor een onzin.

Vannacht om 1uur download aangezet, vannochtend was me pc uit en was het spel gedownload.
Kom ik nu thuis, wil ik het gaan spelen.

"Je kan op dit moment het spel niet spelen, probeer het later nog eens"

Reboot steam, en nu mag ik vrolijk alles opnieuw downloaden?

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Hier nog meer:
Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.

Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised.

Video Mode
Resolution scaling effects water, reflections, shadows, mirrors and the visible viewable distance. The resolution settings relate to the amount of available video memory. At 2560*1600 the game will require 320MB of video memory in addition to all the memory required for content. At 800*600 the game will require 32MB of video memory in addition to the content. Medium resolution settings are recommended for most users as higher settings are only usable if there is available video memory.

Texture Quality
Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users.

Render Quality
Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute.

View Distance
View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions.

Detail Distance
Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory.

Vehicle Density
Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance

Shadow Density
Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance.

Crossfire/SLI
With the latest ATI driver (8-11 series) the game supports crossfire modes (ie. 4870x2)
SLI is currently unsupported. Support will be added through a future game patch as well as an updated Nvidia driver.

NOTE: Background Processes
Certain background processes can have a detrimental effect on system performance when playing GTA IV, especially on systems with minimum required system memory. Users should ensure they disable their Virus scans (especially “on-access” type scans) when running the game to maximize performance.
Dus opzich, kan de game veel meer als op de consoles mbt diepte van graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/27554-r1cb5.jpg

Nog een screenshot met mijn HD3850 256MB videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat een gedoe allemaal voor diegene die GTA4 op de PC spelen. Echt balen zeg...

Maaargoed wat ik wil weten is wanneer de uitbreiding voor Xbox Live beschikbaar komt... Heb de game nu al een half jaar uit en heb m sindsdien ook niet meer aangeraakt. Ik wil verder met Nico!! Het is echt een dikke game. Ik dacht dat voor kerst de uitbreiding beschikbaar kwam...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:24:
Wat een gedoe allemaal voor diegene die GTA4 op de PC spelen. Echt balen zeg...

Maaargoed wat ik wil weten is wanneer de uitbreiding voor Xbox Live beschikbaar komt... Heb de game nu al een half jaar uit en heb m sindsdien ook niet meer aangeraakt. Ik wil verder met Nico!! Het is echt een dikke game. Ik dacht dat voor kerst de uitbreiding beschikbaar kwam...
Jammer dan dat je niet verder gaat met Nico maar met iemand van een motorgang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik denk dat ie daar 45 euro kost. Heb 'm zojuist gehaald bij de Bart Smit in Enschede. De mediamarkt had 'm niet eens, kwam morgen pas.

Nu wachten tot ik thuis ben, alleen de trein rijdt niet zo door. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:10:

[afbeelding]
jezus man moet je die screen zien!! dat ziet er ronduit verschrikkelijk uit!! 8)7

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Ik zit soms echt te denken om maar te gaan gamen op de XBOX 360 in plaats van op de PC. Je moet elke keer een nieuwe videokaart kopen van 500 euro terwijl je daar bijna 4 xboxen voor hebt. Dan heb je uiteindelijk een videokaart van 500 euro en dan kan je als nog niet goed spelen, moet je weer gaan wachten op een SLI patch.

Dit gaat echt nergens over tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:57
Snoll3bulk schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:33:
Ik zit soms echt te denken om maar te gaan gamen op de XBOX 360 in plaats van op de PC. Je moet elke keer een nieuwe videokaart kopen van 500 euro terwijl je daar bijna 4 xboxen voor hebt. Dan heb je uiteindelijk een videokaart van 500 euro en dan kan je als nog niet goed spelen, moet je weer gaan wachten op een SLI patch.

Niemand verplicht het je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Het vage is gewoon dat ik m soepel kan runnen op allerhoogste setting (dmv norestrictions tag in shortcut) @ 1600*1200, en dan heb ik een kaart van 'selchts' 150euro.. Mja een XBOX360Arcade is 130euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Ook last van dat bagger-autorun scherm.

Maar goed, hij installed nu.

Ben benieuwd of het echt zo'n drama is. :P

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:12
GAIAjohan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:41:
Het vage is gewoon dat ik m soepel kan runnen op allerhoogste setting (dmv norestrictions tag in shortcut) @ 1600*1200, en dan heb ik een kaart van 'selchts' 150euro.. Mja een XBOX360Arcade is 130euro..
Daar heb ik misschien (waarschijnlijk) overheen gelezen, maar hoe kan je die norestrictions precies aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoll3bulk schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:33:

Ik denk daar soms ook over na. Alleen bij XBOX moet je weer gaan betalen om online te kunnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Tommzz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:44:
[...]

Daar heb ik misschien (waarschijnlijk) overheen gelezen, maar hoe kan je die norestrictions precies aanzetten?
-no restrictions achter de shortcut zetten. Maar dat hielp bij mij niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

500 euro voor een grafische kaart is iets van meer dan een jaar geleden. Hardware wordt steeds goedkoper, en ook de price brackets voor low-medium-high end zijn al een tijdje lager geworden (volgens algemene acceptatie van wat low-mid en high end zou moeten zijn en conform de tweakers-ervaring en expertise)

Vroeger:
low <120 euro
mid-end <240
high end <450

Nu zal het eerder iets zijn van:
low <60
mid-end<150
high-end <350

Dus lopen blaten over exotische kaarten van 500 euro stuk die toch door niemand met een beetje hersencellen gekocht worden, is onnodig 'trollen' of de zaken erger voorstellen dan ze zijn. Wie graag wil betalen voor die paar chipjes die uit het midden van de wafer komen (en dus nvidia/ati een bonus betaalt voor de lage yields en 'showcase' kaarten) be my guest, maar dat is gewoon dom.

Dit gezegd zijnde, tegenwoordig koop je voor een goede 110 euro (??) nieuw ongeveer een 8800GT wat zeker geen slechte koop is en deze game normaal zou moeten kunnen draaien. Voor richting 170 haal je een 9800GT (waar je vroeger, voor een dergelijke recente kaart in die range gemakkelijk naar de 300 kon gaan in dezelfde periode van de life cycle van een dergelijke kaart)

Grafische kaarten zijn dus echt het probleem niet meer, voor de prijs van een twee/drie-tal games ben je er voorzien, zeker als je tweedehands iets zoekt.

Dit gezegd zijnde vind ik het verbijsterend hoe diep geworteld de console afkeer hier is, en hoe iedereen krampachtig vasthoudt aan z'n toetsenbordje om deze game te spelen, en daardoor enkel willen nadenken over de pc versie. Zeker als je weet wat er nu allemaal geschreven is. (zie enkel dit topic al, waar mensen zitten die weten waar ze kunnen klagen. Laat staan Jan Modaal die gewoon deze game terug in de kast zet tot volgend jaar of zo)

Ik zie hier screens staan van de game op dure en high end hardware, met kartels die nog erger zijn dan de alom bekritiseerde ps3 versie (qua AA dan) Tel daarbij de ontelbare bugs, driver getweak, nodige patches, gesukkel met windows live (waar dat op consoles meteen goed geregeld is) en globaal genomen slechte prestatie, dan schuif ik liever m'n schijfje in de ps3. Resolutie zal me in dat geval echt worst wezen, want zoiets beperkt de game-ervaring helemaal niet.

Die paar extra polygoontjes per karakter of 'ietsjes mooier water' :9~ 8)7 zijn mij dit totaal niet waard hoor. Ik heb nog bijna geen enkele screen gezien (hier in dit topic) die de game er mooier of beter laat uitzien dan de 360 of ps3 versie. Van die lichte verbeteringen in graphics merk je na een paar minuutjes gamen toch niets meer.

Denk ook eens na, ik zou het al verwonderlijk vinden als het gros van de gamers al op een 9800 of equivalente serie zit te spelen. Om nog maar niets te zeggen van het heel beperkt aantal tech enthousiast en tweakers die al op een nog hogere serie zitten. Dit topic is totaal niet representatief. In the real world zullen een hoop gamers die 'gewoon een spelletje (gta) willen spelen' van een kale reis thuis komen en gta een rotproduct vinden, terwijl het dat totaal niet is.

Je kan zeggen dat een 8800 serie gpu (4800 bij ati) de game er ongeveer laat uitzien als op de consoles. En laat nu net daar het grootste aandeel pc gamers mee te maken hebben. Dan presenteer ik u 'de o zo geweldige pc versie van gta voor 90% van de gamers'. Dus het merendeel van alle schreeuwers die luid op hun borst klopten over hoeveel beter hun pc versie er zou uitzien dan die van hun collega consolegamers of dat zij nu eindelijk wel eens de 'echte gta ervaring' zouden kunnen spelen, zitten nu met exact dezelfde (of slechtere graphics) indentiek dezelfde game te spelen. Precies wat ik verwacht had eigenlijk, maar als ik dat een maand geleden had proberen te suggereren, zou niemand me geloven...

En dit is dan de blockbuster high profile AAA eindejaars PC game waar alle pc gamers met smart naar uitkeken? Nou, gefeliciteerd dan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Als ik dit zo allemaal lees, dan zet ik wel lekker de xbox aan :) Geen problemen met textures en heerlijk speelbaar! Suc6 allen met de pc versie :-(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:30:
[...]

jezus man moet je die screen zien!! dat ziet er ronduit verschrikkelijk uit!! 8)7
Graphics zijn voor mietjes. Echte mannen spelen om de gameplay. :)

Wel pijnlijk dat dit op een videokaart is die 11 maanden terug nog 160 euro heeft gekost.

Edit

Enkel een beetje last van dat schaduwen wat korrelig zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/27561-3wye7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/photos/thumb/27562-f9fmd.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Het is volgens mij al jaren zo dat een game pas echt goed draait op een pc die later is samengesteld dan de game uitkwam.

Draai Crysis maar eens op 1920 * 1200 op alles hoog, dan haal je echt nog vaak geen 80+ frames, of je moet echt met dubbele videokaarten gaan kloten of toevallig een enorm dure, ikzelf heb hem rond de 24fps uitgespeeld met af en toe een dikke diashow op mijn 8800GTX 768 , ook Oblivion was volgens mij een redelijke pc killer. Zelfs met zo'n 280GTX oid is het denk ik nog niet rendabel, dan kan je beter een half jaar wachten en dan een pc kopen, dan heb je meer kans dat je hem al normaler draait voor minder geld.

[ Voor 8% gewijzigd door MsG op 03-12-2008 18:02 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Die screen die ik zag.....serieus...dat had de PS2 variant kunnen wezen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:42
Als ik dat hier zo lees kan ik dus het wel vergeten met m'n P4 3,4Ghz 1,5Gb ram en 7900gtx? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Speedlink schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:04:
Die screen die ik zag.....serieus...dat had de PS2 variant kunnen wezen :|
Idd, ik zie hier alleen maar screens van een spel van 20 jaar oud. Nu weet ik zeker dat ik het niet ga kunnen spelen. Belachelijke slecht programmeerwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:59:
[...]

Graphics zijn voor mietjes. Echte mannen spelen om de gameplay. :)

Wel pijnlijk dat dit op een videokaart is die 11 maanden terug nog 160 euro heeft gekost.

Edit

Enkel een beetje last van dat schaduwen wat korrelig zijn.

[afbeelding]
Wat heb je voor een systeem dan...?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decon Frost schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:07:
[...]

Wat heb je voor een systeem dan...?
Een HD3850 256MB videokaart. Verder een E6750 die op 3.2 gigaherz draait, 2GB geheugen op dezelfde kloksnelheid.

Settings is alles op low en 800*600 geupscaled naar 1920 * 1200. Hoger kan niet, want dan kom ik niet boven de 15FPS.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
Voor de mensen die niet in kunnen loggen op Social Club en evt. hun start-up commands niet uit kunnen voeren met de Steam-versie. Ik ben al de hele middag bezig om Social Club aan de praat te krijgen, maar kon telkens niet inloggen en ook kon ik -norestrictions onmogelijk uitvoeren.

- Ik heb net de password reminder gebruikt, en kreeg m'n (zelfde) password toegemaild, opnieuw geprobeerd in te loggen en voila... het werkte weer!

- Maak een shortcut van LaunchGTAIV.exe met hierin de -norestrictions command. Het probleem was dat deze alleen launched als je ingelogd bent bij Social Club, anders gaat ie naar het Social Club scherm en moest je handmatig op play drukken, waardoor er een nieuwe LaunchGTAIV.exe geopend wordt, zonder de start-up commands.

En nu eindelijk met de juiste settings gamen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Kunyfyer schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:11:
Voor de mensen die niet in kunnen loggen op Social Club en evt. hun start-up commands niet uit kunnen voeren met de Steam-versie. Ik ben al de hele middag bezig om Social Club aan de praat te krijgen, maar kon telkens niet inloggen en ook kon ik -norestrictions onmogelijk uitvoeren.

- Ik heb net de password reminder gebruikt, en kreeg m'n (zelfde) password toegemaild, opnieuw geprobeerd in te loggen en voila... het werkte weer!

- Maak een shortcut van LaunchGTAIV.exe met hierin de -norestrictions command. Het probleem was dat deze alleen launched als je ingelogd bent bij Social Club, anders gaat ie naar het Social Club scherm en moest je handmatig op play drukken, waardoor er een nieuwe LaunchGTAIV.exe geopend wordt, zonder de start-up commands.

En nu eindelijk met de juiste settings gamen! :)
Dat heb ik dus geprobeerd, maar dan komt ie nog met het schermpje van Social Club en dan moet ik nog op play drukken. Hierdoor opent hij ook weer een nieuwe LaunchGTAIV.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:09:
[...]

Een HD3850 256MB videokaart. Verder een E6750 die op 3.2 gigaherz draait, 2GB geheugen op dezelfde kloksnelheid.

Settings is alles op low en 800*600 geupscaled naar 1920 * 1200. Hoger kan niet, want dan kom ik niet boven de 15FPS.
Als ie het op die computer met zulke instellingen al nauwelijks doet is het toch wel behoorlijk slecht geprogrammeerd. Beetje onzin dat er dan iedere keer wordt gezegd dat een PS3 veel krachtiger is enzo als er genoeg games uitkomen die het op zo'n systeem wel prima doen en dan wel op een fatsoenlijke resolutie met redelijke graphics.

Ik heb 'm besteld bij play.com en krijg 'm over een paar dagen hopelijk binnen. Als ik dit zo lees begin ik toch een beetje bang te worden of hij het wel gaat doen. Zo nieuw is m'n computer nou ook niet meer (C2D 2.4 GHz @ 2.9 Ghz, 2 GB ram en 8800 GTS 320 MB) maar games als Fallout 3 en Crysis werken nog perfect op 1680x1050 met de instellingen op medium tot high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
tiswat schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:20:
[...]
Dat heb ik dus geprobeerd, maar dan komt ie nog met het schermpje van Social Club en dan moet ik nog op play drukken. Hierdoor opent hij ook weer een nieuwe LaunchGTAIV.exe
Dat probleem had ik alleen als ik niet ingelogd was bij Social Club. Op het moment dat ik dat wel ben dan komt ie ook niet meer met 't Social Club scherm, maar start ie direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik vind dat R* direct de koude douche kan krijgen met hun Social Club. Serieus het slechtste wat ik ooit mee heb gemaakt. Als vooraanstaand bedrijf koop je hiervoor genoeg servers in :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Kunyfyer schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:24:
[...]

Dat probleem had ik alleen als ik niet ingelogd was bij Social Club. Op het moment dat ik dat wel ben dan komt ie ook niet meer met 't Social Club scherm, maar start ie direct :)
Probleem zit hem juist in dat als ik via Social Club het spel wil starten, dan krijg ik die Fatal error ;)
Toch bedankt voor je moeite! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticMan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:21:
[...]

Als ie het op die computer met zulke instellingen al nauwelijks doet is het toch wel behoorlijk slecht geprogrammeerd. Beetje onzin dat er dan iedere keer wordt gezegd dat een PS3 veel krachtiger is enzo als er genoeg games uitkomen die het op zo'n systeem wel prima doen en dan wel op een fatsoenlijke resolutie met redelijke graphics.

Ik heb 'm besteld bij play.com en krijg 'm over een paar dagen hopelijk binnen. Als ik dit zo lees begin ik toch een beetje bang te worden of hij het wel gaat doen. Zo nieuw is m'n computer nou ook niet meer (C2D 2.4 GHz @ 2.9 Ghz, 2 GB ram en 8800 GTS 320 MB) maar games als Fallout 3 en Crysis werken nog perfect op 1680x1050 met de instellingen op medium tot high.
Precies, alle Need For Speed games tot nu toe heb ik met 1920*1200 gespeeld, met alles op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
tiswat schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:37:
[...]

Probleem zit hem juist in dat als ik via Social Club het spel wil starten, dan krijg ik die Fatal error ;)
Toch bedankt voor je moeite! :)
Die had ik ook eerst, maar ik die werd verholpen met .NET 3.5 SP1 (.NET 3.5 had ik vantevoren al geinstalleerd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:10
volgens diverse bronnen heb ik vernomen dat ROCKSTAR op de hoogte is van het grafiX probleem met diverse kaarten en is bezig met een update er voor. :)
nou dus nog even een paar dagen gedult en we kunnen hem op full HD spelen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is er al een fix bekend voor het niet kunnen inloggen op Social Club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit meen je niet :') hoe slecht is deze game op de pc, kon wel ps1 grapics zijn :o

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Even mijn ervaring, specs van pc zoek je maar in mn profiel dat ga ik hier niet blaten.

Speelt op 1920x1200, alles hoogste alleen viewing distance niet, gaat maar tm 47. Dan zegt ie dan mijn videokaart te slap is (lol)

Ingame speelt het vrij soepel, alleen nog last van framedrops. voornamelijk open stukken waarbij je diep in de verte kan kijken kakt de FPS in. Ik neem aan dat dat op de lossen is met een patch en/of driver update. Op sommige stukken draait ie namelijk gewoon 60 fps (hoger gaat ie niet vanwege vsync, staat blijkbaar toch ergens aan?). Ik heb in CCC vsync op default OFF staan btw.

Iemand al gelukt om AA te enablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:58

Turbosjaak

Un Chien De Liege

ravw schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:50:
volgens diverse bronnen heb ik vernomen dat ROCKSTAR op de hoogte is van het grafiX probleem met diverse kaarten en is bezig met een update er voor. :)
nou dus nog even een paar dagen gedult en we kunnen hem op full HD spelen :)
ik hoop dat het zo is , want dat het met C2D en C2Q systemen niet fatsoenlijk te draaien is natuurlijk niet gezond. Ik hoop echt dat ze er aan werken.