[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 54.119 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:18:
[...]

De 1GB variant (512MB lijkt mij veel te krap voor GTA IV) is niet voor minder dan een Xbox 360 te koop, dan kan ik beter een Xbox 360 kopen.

Iemand anders nog een suggestie?
Wat-moet-ik-kopen vragen of wat daar op lijkt zijn niet gewenst in Videokaarten & Beeldschermen, maar ook hier niet. Door het bekijken van benchmarks en dergelijke kun je over het algemeen zelf prima een keus maken

Hou het hier gewoon zinvol en ontopic :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

nou zo te lezen wacht ik eerst maar op een fatsoenlijke patch. als ik het zo lees is het maar een buggy spel. heb hier een ATI 1950PRO kaartje dus verwacht al helemaal geen spetterende graphics maar hoop wel dat hij daarmee redelijk draait. uiteraard ga ik m'n videokaart nog upgraden met een 4850 o.i.d. maar 't is best zonde. voor 150 euro (met cashback) heb je een Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:22:
[...]

[mbr]Wat-moet-ik-kopen vragen of wat daar op lijkt zijn niet gewenst in Videokaarten & Beeldschermen, maar ook hier niet. Door het bekijken van benchmarks en dergelijke kun je over het algemeen zelf prima een keus maken

Hou het hier gewoon zinvol en ontopic :).[/]
offtopic:
Kun je een lijstje opstellen met wat ik hier mag bespreken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:14:
[...]

Wat voor controller is het? Gewoon een xbox controller?
Ik gebruik nu de wireless 360 controller maar daar heb je wel zo een ontvanger voor nodig. Ik had voorheen een bedrade versie maar de wireless veries zijn helemaal chill dus nu heb ik 2 van die dingen. (leuk voor 2 players games op emulators :) )

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achmedd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:19:
Ach relax allemaal. Er zijn altijd wel wat probleempjes bij nieuwe games toch? Hopelijk komt R* zo snel mogelijk met een patch :)

Over de game:

Jeetje wat rijdt die auto van Roman bagger zeg!! Vreselijke handling
Ze hebben nadat het spel inhoudelijk klaar was (release voor de consoles was 29 april 2008) 7 maanden de tijd gehad om het naar de PC te porten. Als ze niet echt heel erg dom zijn, hebben ze daar al rekening gehouden voordat ze begonnen met programmeren. En dan met zo'n brakke PC versie op de proppen komen. Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het auto rijden eigenlijk heel erg tegenvallen. Het is nog steeds alleen maar vol gas als je op W drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:40:
Ik vind het auto rijden eigenlijk heel erg tegenvallen. Het is nog steeds alleen maar vol gas als je op W drukt.
En dat is het nadeel van gamen op een keyboard. Koop een controller! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:38:
[...]

Ze hebben nadat het spel inhoudelijk klaar was (release voor de consoles was 29 april 2008) 7 maanden de tijd gehad om het naar de PC te porten. Als ze niet echt heel erg dom zijn, hebben ze daar al rekening gehouden voordat ze begonnen met programmeren. En dan met zo'n brakke PC versie op de proppen komen. Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in.
Ik ben benieuwd op wat voor systeem R* dit spel getest heeft 8)7

Hopelijk komt het nog goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hoop maar niet teveel op een performance patch, die is voor San Andreas ook nooit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Jazzle schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:59:
Hoop maar niet teveel op een performance patch, die is voor San Andreas ook nooit gekomen.
Maar San Andreas had geen grote performance problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Draaid hier als een zonnetje!

De 360 versie was al super, maar ga gewoon overnieuw beginnen met de pc versie. Het is echt een stuk mooier geworden!
Alleen jammer van de ontbrekende FSAA maar hopelijk komt daar verandering in met toekomstige driver-updates.

Statistics:
Average FPS: 38.95
Duration: 36.89 sec
CPU Usage: 95%
System memory usage: 72%
Video memory usage: 98%
Graphics Settings:
Video Mode: 1920 x 1200 (60 Hz)
Texture Quality: High
Render Quality: Highest
View Distance: 100
Detail Distance: 100

E8400@4ghz
Geforce 280GTX @Stock
4GB DDR2 @1066
Vista x64 SP1
GeForce Driver 180.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:43:
[...]

En dat is het nadeel van gamen op een keyboard. Koop een controller! :)
Ja, want dit is natuurlijk geen pcgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:02:
[...]

Ja, want dit is natuurlijk geen pcgame.
Ik snap het echt niet dat mensen willen spelen op een apparaat dat 135 jaar geleden uitgevonden is om er voor te zorgen dat de hamertjes niet in elkaar schieten, versus een ergonomisch verantwoorde controller die er 100% voor gemaakt is deze game te besturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterJR schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:02:
Draaid hier als een zonnetje!

De 360 versie was al super, maar ga gewoon overnieuw beginnen met de pc versie. Het is echt een stuk mooier geworden!
Alleen jammer van de ontbrekende FSAA maar hopelijk komt daar verandering in met toekomstige driver-updates.

Statistics:
Average FPS: 38.95
Duration: 36.89 sec
CPU Usage: 95%
System memory usage: 72%
Video memory usage: 98%
Graphics Settings:
Video Mode: 1920 x 1200 (60 Hz)
Texture Quality: High
Render Quality: Highest
View Distance: 100
Detail Distance: 100

E8400@4ghz
Geforce 280GTX @Stock
4GB DDR2 @1066
Vista x64 SP1
GeForce Driver 180.60
Doe eens wat screenshots posten? Bij mij draait het met alles behalve de resolutie op high ook met ca. 40 fps, maar worden de graphics fout gerenderd (8800 GTS 512)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:05:
[...]

Ik snap het echt niet dat mensen willen spelen op een apparaat dat 135 jaar geleden uitgevonden is om er voor te zorgen dat de hamertjes niet in elkaar schieten, versus een ergonomisch verantwoorde controller die er 100% voor gemaakt is deze game te besturen!
Sorry hoor maar dit geeft meteen de waarde van je eerste reactie weer. Wat wil je hiermee bereiken?
Dit spel is dan wel een port maar het is lang genoeg in de ontwikkeling geweest voor de PC en je mag verwachten dat het dan ook lekker speelbaar is op een muis/tobo zonder controller te moeten kopen a la console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:10:
[...]

Sorry hoor maar dit geeft meteen de waarde van je eerste reactie weer. Wat wil je hiermee bereiken?
Dit spel is dan wel een port maar het is lang genoeg in de ontwikkeling geweest voor de PC en je mag verwachten dat het dan ook lekker speelbaar is op een muis/tobo zonder controller te moeten kopen a la console.
Hoe wil jij in hemelsnaam een auto besturen met digitale controls? :)

Het is een feit dat een keyboard geen geschikte kanditaat is als het op gamebesturing komt. Ondermeer ook omdat switchen naar toetsen veel tijd kost. Op mijn controller kan ik snel van de linker joystick naar de D-pad, maar van mijn muis kan ik niet zo snel naar mijn keyboard schakelen.

En als iemand dan vraagt waarom een auto direct volgas geeft als hij op "W" drukt, sja, dat is dus omdat het een digitaal signaal is.

Aangezien een videokaart voor GTA IV toch al snel 500 euro kost, zijn de kosten voor een controller (je primary input) te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gaan we nou weer ontsporen naar de o zo bekende 'consoles vs pc'-flamewar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:25:
[mbr]Gaan we nou weer ontsporen naar de o zo bekende 'consoles vs pc'-flamewar?[/mbr]
We hebben enkel de discussie wat de betere bediening is voor GTA IV op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:29:
[...]

Ik koop geen xbox of ps3 omdat ik me juist niet aan de controllers kan wennen. En geloof me ik heb het vaak genoeg geprobeerd. Ik zelf vind het gamen met een muis en keyboard het fijnst. Vooral omdat ik graag FPS en strategie spellen speel die ik zelfs nog slechter bestuurbaar vind op een console dan een random action game.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:29:
[...]

Hier hoef je niet over te discussiëren aangezien de PC versie van GTA IV zowel de Xbox controller als de toetsenbord+muis volledig ondersteunt (zelfs tegelijkertijd). Het staat iedereen dus vrij om te proberen en datgene te doen wat ze het fijnst vinden.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t0mmiiiii schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:00:
Ik ben wel benieuwd wat écht high-end systemen met deze game halen, maar dat zal binnekort wel komen
ik heb net op een forum de ervaringen gelezen van 2 personen met een rig zo high end als maar kan (hd4870x2 / quadcore 3,3) en dat was belabberd. zelfs op lagere settings niet meer dan 20 fps. er is ofwel iets mis met de ondersteuning voor ati of het is een hele slechte port..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Nou jongens, eerste paginas die ik bij moest lezen zijn niet super enthousiast. Maar goed, ik koop hem alsnog, en we gaan wel zien hoe het gaat draaien. En anders blijft hij nog maar even op mijn bureautje liggen tot er een Hotfix uit is. (Aangezien ik ook wat las over HD4870s, en heb ik toch net een HD4870 512 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/1k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/2k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/3k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/4k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/5k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/6k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/8k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/9k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/10k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/11k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotopage/GTA4/12k.jpg

Alles max @1920x1200

Ik gebruik deze shortcut:
code:
1
"E:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions -novblank

novblank zet de v-sync uit
norestrictions zorgt ervoor dat je alles maximaal kunt instellen zonder gezeur over te weinig geheugen.

[ Voor 40% gewijzigd door Dax op 03-12-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vind het inderdaad teveel op een regelrechte port lijken. Helaas vind ik dat mijn systeem voldoende moet zijn, maar op 1024x768 met alles op low is het spel nog te stroperig... De instellingen betreft je controls zijn imo ook slecht ingesteld.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:24
Argh ik wil niks meer zien tot morgen vroeg :'( Ik wil spelen! Morgen om half 10 race ik naar de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
tiswat schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:03:
Argh ik wil niks meer zien tot morgen vroeg :'( Ik wil spelen! Morgen om half 10 race ik naar de winkels.
haha, race ze! wacht hier nog 1 uur op release @ steam, snap niet waarom ze ( waarschijnlijk ) uk 00.00 release time hebben genomen, moet ik nog een uur wachten :'(

Ik wil slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Goh wat ben ik zo niet ontevreden met mijn xbox360 controller die ik doen heb gekocht. Kost even wat maar gebruik dat ding voor echt veel spellen.

ook blij dat deze nu wel werkt in gta4. wat die voorheen enkel met een proggie naast san andreas deed.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Nog een klein uurtje wachten; maar als ik de forums zo lees weinig goeds.

Veel mensen hebben last van een doorzichtige wereld (Texturen die niet laden etc); ook met de STEAM versie.

Voor de rest zijn er een hoop mensen die hem niet gelauncht krijgen.

Zullen heus wel e.e.a. gepatcht worden. Ik wacht tot 1 uur; dan d/l starten en slapen. Maar ik houd wel rekening mee dat het niet zo goed zal gaan draaien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 08:38
Weet iemand al of de toetsen voor deze GTA goed zijn in te stellen ...

Want ik wil namelijk weer zo als GTA SA MUIS/ toetsenboord gebruiken voor walk.
EN de G25 Stuurwiel voor het rijden :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Laatst online: 02-09 10:30
ravw schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:18:
de G25 Stuurwiel voor het rijden :)
Roflmao, weet je dat wel zeker 8)7
Da's nagenoeg onmogelijk |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Crusher77 op 03-12-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ja als je een G25 heb moet je hem gebruiken ook!

ook al is het niet te doen... :9

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:39
Crusher77 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:19:
[...]

Roflmao, weet je dat wel zeker 8)7
Roflmao, weet je dat wel heeeeeeel zeker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan zegt men dat de PS3 versie kartelig is 8)7 Verder vind ik het er niet zoveel beter uit zien dat m'n speelplezier hierdoor meteen 10x hoger zou liggen. Na een kwartiertje merk je van die academische verschillen toch niets meer en speel je gewoon de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Na alle problemen op vista x64, nu maar een format c gedaan en xp erop gezet. Alle texture problemen zijn weg. Rare is dat ik minder resources krijg toegwezen op XP (475 vs 495). Ben nu alleen op de bowling baan maar krijg die bal niet uit mn handen. Er staat dat je in een vloeiende beweging met de muis zou moeten maken, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterJR schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:50:
Screens:

...

Alles max @1920x1200

code:
1
"E:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions -novblank

norestrictions zorgt ervoor dat je alles maximaal kunt instellen zonder gezeur over te weinig geheugen.
Dat ziet er netjes uit. Volgens mij is het grootste probleem van de 8800 GTS dat er maar 512MB geheugen op zit. Wellicht kan het spel beter uit de voeten met een videokaart met 1GB of meer geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hij is beschikbaar op steam :) Downloadt op dit moment lekker rap (1.5MB/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Laatst online: 02-09 10:30
Palomar schreef op woensdag 03 december 2008 @ 01:02:
Same, fullspeed 845kb/s. Tijd om te slapen en morgen met GTA4 wakker te worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:00
Palomar schreef op woensdag 03 december 2008 @ 01:02:
Ja, maar 15 Gig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
w00t net wat potjes online gedaan en dat zo zo rete vet! Wat ook wel grappig is als je zo een team game doet en dat zie je zo een bus dan kan je hele team erin :P lol !! Ik ben wel blij dat ik het toch even tussendoor geprobeerd heb. Nu weer terug naar de single player.

Momenteel twijvel ik nog tussen controller vs tobo + muis. Eerst single player met controller gedaan maar bij online toch voor tobo + muis gekozen voor het sneller en nauwkeuriger richten. Instappen met F had wel op E gemogen. Redefine keys kan zover ik zie niet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ach, morgen is ie wel klaar ;) Ga nu toch niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Sir_Hendro schreef op woensdag 03 december 2008 @ 01:08:

Momenteel twijvel ik nog tussen controller vs tobo + muis. Eerst single player met controller gedaan maar bij online toch voor tobo + muis gekozen voor het sneller en nauwkeuriger richten. Instappen met F had wel op E gemogen. Redefine keys kan zover ik zie niet? :o
Dat kan, ga naar controls of options, ik weet ff niet meer welke.
Dan zie je de mapping voor de keyboard + tobo boven en de controller onder.

Aan het einde van die lijstjes staat dat je het opnieuw kan instellen.
Zoek ff rond en je vind het. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
W1ckeD schreef op woensdag 03 december 2008 @ 01:16:
[...]

Dat kan, ga naar controls of options, ik weet ff niet meer welke.
Dan zie je de mapping voor de keyboard + tobo boven en de controller onder.

Aan het einde van die lijstjes staat dat je het opnieuw kan instellen.
Zoek ff rond en je vind het. :)
Thnx ik heb het gevonden. Eigenlijk was alles perfect behalve de F button :) Momenteel heb ik 1 klein probleempje. De automatische camera bij auto's doet het niet meer waardoor ik steeds zelf moet sturen. Ik zal wel ergens op gedrukt hebben ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Damn, als ik dit alles zo lees, lijkt het erop dat dit toch niet geoptimaliseerd is voor de pc, zoals beloofd en zovaak geroepen. Alles zou er beter uit zien.... nou, zover heb ik nog geen betere screens gezien dan die van de PS3 of 360. En ik heb nog wel speciaal mijn pc ge-upgrade hoofdzakelijk voor dit spel, maar ik zie dat sommige met ongeveer gelijke specs het niet echt kunnen trekken....

Naja, GTA IV valt morgen door de brievenbus en dan zie ik wel. Er zal wel weer een patch of hotfix verschijnen....

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Sir_Hendro schreef op woensdag 03 december 2008 @ 01:40:
[...]

Thnx ik heb het gevonden. Eigenlijk was alles perfect behalve de F button :) Momenteel heb ik 1 klein probleempje. De automatische camera bij auto's doet het niet meer waardoor ik steeds zelf moet sturen. Ik zal wel ergens op gedrukt hebben ofzo :/
Volgens mij is die "Lock On" functie ook eruit gehaald.
Ik heb namelijk ook geen manier gevonden om hem te locken op de wagen.

Vanavond/Nacht eens gespeelt met de Video Editor.
Leuk spul, lekker makkelijk te gebruiken.

Ik zie al hele mooi videos in het vooruitzicht!

Mijn video: I'm Just Gonna Borrow It!

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De lock on deed het in het begin wel. Daarna ging ik even multi palyer doen en toen ik vervolgens weer aan de single player begon was 't weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste keer dat ik een game met Securom orgineel koop. Eerste keer spelen ging prima, nu kan ik hem niet meer opstarten omdat ik een "backup" in mn drive heb.

Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Ik was van plan hem over 7 uur te kopen ;), maar ik heb al 2 dingen tegen zitten, ten eerste een dual Core, ten 2e een Ati kaart, en juist daarmee zijn de meeste problemen.. Word een risico, maar GTA in 3d online spelen droom ik al van sinds GTA 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

mennuz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:00:
Ik was van plan hem over 7 uur te kopen ;), maar ik heb al 2 dingen tegen zitten, ten eerste een dual Core, ten 2e een Ati kaart, en juist daarmee zijn de meeste problemen.. Word een risico, maar GTA in 3d online spelen droom ik al van sinds GTA 1 :)
GTA III, Vice City & San Andreas gemist? Die waren al redelijk 3D.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llSiNG schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:09:
[...]

GTA III, Vice City & San Andreas gemist? Die waren al redelijk 3D.
officieel ondersteunde multiplayer met leuke gamemodes waar iets aan is. En geen geklooi en gezeur met mods en wat voor brakke toestanden dan ook.

Is wat hij bedoelt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:26
Heb hem vanmiddag in de Bart Smit gehaald, draait wel lekker @ e7300@3,4 en HD4850 en 4GB, maar wel kut dat ik mijn Logitech Rumblepad 2 niet aan de gang krijg. Die gebruikte ik nml altijd voor autorijden..
Kep alleen vage glitches bij het hoofdpersonage.. :/ Vage lange strepen. verder nergens last van. Ong hetzelfde wat er gebeurde in de gecrackte GTA3.. Toen ik GTA3 origineel kocht was dat goed..
Mijn GTA4 is echter geheel legaal :|

[ Voor 36% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2008 03:26 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ik heb een beetje het gevoel dat Rockstar door geslagen is met de beveiliging en dat mensen die hem legaal hebben er zelfs last ervan hebben.
Rockstar North
December 2nd, 2008 | 18:09

Dont bother to beat our protection, guys.

Think we spent 200k for you to play our game for free?

Think twice!
Quote:

Rockstar Upper East
December 2nd, 2008 | 18:24

You really cant crack this game believe me or not. We have done everything to stop you from playing it for free.
Schijnbaar dingen die het spel onspeelbaar maken hebben ze in de beveiliging gepropt, en laat nou net voor veel mensen het spel onspeelbaar zijn. Zelfs met state of the art systeempjes.
Hier moet haast wel een patch voor komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llSiNG schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:39:
Ik heb een beetje het gevoel dat Rockstar door geslagen is met de beveiliging en dat mensen die hem legaal hebben er zelfs last ervan hebben.

[...]

Schijnbaar dingen die het spel onspeelbaar maken hebben ze in de beveiliging gepropt, en laat nou net voor veel mensen het spel onspeelbaar zijn. Zelfs met state of the art systeempjes.
Hier moet haast wel een patch voor komen!
Zoals ik al eerder meldde kan ik het spel niet meer spelen terwijl ik hem legaal heb gekocht. Blijft een melding geven dat "er een backup cd" in mijn cdrom speler zit. Affijn, crack gedownload en nu speel ik daar maar mee.

Echt bagger hoor, ga niet nog eens 55 euro (zit in Australie) uitgeven voor een game die niet werkt door een brakke beveiliging en waarvoor ik dus alsnog een crack moet downloaden. Vind het echt belachelijk.

edit: Wat ook bizar is, is dat ik GTA 4 niet kon kopen via Steam door bepaalde "censorship" regels hier. Echter haal ik hem dus vandaag in de winkel en zit er totaal geen censuur in. De audio bevat gewoon de normale "fuck dit, fuck dat" en blote borsten, strip shows, sex scenes en bloed zitten er ook gewoon in...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 05:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 02:46:
Laatste keer dat ik een game met Securom orgineel koop. Eerste keer spelen ging prima, nu kan ik hem niet meer opstarten omdat ik een "backup" in mn drive heb.

Bah.
Dat probleem had ik ook (Error 1000 of zoiets), maar rechtsonderin staat een Rockstar Social icoontje, als je het spel daarmee start doet die het wel bij mij.

//Edit

Overigens heb ik me gisteravond prima vermaakt met dit spel, in het begin wat gekloot met het inloggen bij Live en Social gedoe, maar nu alles werkt, top! Mooie graphics, leuke gameplay, geen irritaties tot nu toe (ingame)..

(Windows Vista 32bit, Q6600, 8800GTX)

[ Voor 23% gewijzigd door Xyzer op 03-12-2008 07:26 ]

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze readme file is ergens gepost, weet niet of ie bij het spel zelf zit, maar verklaart een hoop:
THE GRAPHIC SETTINGS OF GRAND THEFT AUTO IV PC

Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.

Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised.

Video Mode
Resolution scaling effects water, reflections, shadows, mirrors and the visible viewable distance. The resolution settings relate to the amount of available video memory. At 2560*1600 the game will require 320MB of video memory in addition to all the memory required for content. At 800*600 the game will require 32MB of video memory in addition to the content. Medium resolution settings are recommended for most users as higher settings are only usable if there is available video memory.

Texture Quality
Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users.

Render Quality
Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute.

View Distance
View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions.

Detail Distance
Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory.

Vehicle Density
Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance

Shadow Density
Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance.

Crossfire/SLI
With the latest ATI driver (8-11 series) the game supports crossfire modes (ie. 4870x2)
SLI is currently unsupported. Support will be added through a future game patch as well as an updated Nvidia driver.

NOTE: Background Processes
Certain background processes can have a detrimental effect on system performance when playing GTA IV, especially on systems with minimum required system memory. Users should ensure they disable their Virus scans (especially “on-access” type scans) when running the game to maximize performance.
ben benieuwd hoe mijn hd4850 met 1GB er mee om gaat..zo te zien helpt veel geheugen wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Op een welbepaalde site las ik het volgende:
Keep in mind that the files listed on this page do NOT circumvent the Serial Protection!

A valid/legal Serial is still required to be able to play this game!!!

This game does not require the DVD to be present after the game has been activated with a valid/legal serial. So a Fixed EXE is not needed & therefor not available!
Klopt dit? Dus eenmaal dat GTA IV geactiveerd is, heb je de cd niet meer nodig. Als dit waar is dan koop ik toch de retail versie ipv de steamversie (voor deze laatste heb je zeker geen cd nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
GTA IV net na een hoop gezeik gestart.

Social club, Linken met Windows Live; accounts aanmaken; allemaal foutmeldingen :(
Ik moet uitloggen op social club anders krijg ik een error als ik speel.

maar als ik eenmaal in de game zit loopt hij vloeiend (HIGH/MEDIUM op een E6850@4ghz, 2GB,8800GT).

Eerst naar revalidatiecentrum dan even gamen. Hier loopt hij in ieder geval vloeiend alleen het installatieproces wasa echt niet leuk meer :(

En dat R* servers overbelast zijn is nog minder leuk; je krijgt een foutmelding als je GTAIV opstart maar een hele vage foutmelding; als ze nou gewoone en foutmelding hadden gemaakt "Servers overbelast; log uit en speel de singleplayer" was het duidelijk geweest, maar Fout in blablablabestand; game sluit af is niet duidelijk :(

Ik heb tegen mijn principes in toch GTAIV gekocht via STEAM (waar ik normaliter nooit games koop met securom; maar deze game MOEST ik gewoon spelen en dan betaal ik er gewoon voor); maar ik als betalende consument word wel keihard genaaid met alle software die geinstalleerd moet worden en alle accounts die aangemaakt moeten worden om te kunnen spelen :(

Overigens hier nog geen gekke dingen tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb 'm al uitgespeeld op de X360 en weet dus van wie die auto is, heb me helemaal suf gelachen om dat filmpje :o Vooral dat sluipen en rondkijken _O-
FezzFest schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:11:
Klopt dit? Dus eenmaal dat GTA IV geactiveerd is, heb je de cd niet meer nodig. Als dit waar is dan koop ik toch de retail versie ipv de steamversie (voor deze laatste heb je zeker geen cd nodig)
Klopt niet...

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/r02y6c.jpg

Het spel is overigens maar net speelbaar op m'n 3Ghz C2D/2GB/4870 512MB OC @1280X1024. Zit zo rond de 30 fps met regelmatig flinke dips naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

RedHat: is dat voor de single-player?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GAIAjohan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:23:
Heb hem vanmiddag in de Bart Smit gehaald, draait wel lekker @ e7300@3,4 en HD4850 en 4GB, maar wel kut dat ik mijn Logitech Rumblepad 2 niet aan de gang krijg. Die gebruikte ik nml altijd voor autorijden..
Kep alleen vage glitches bij het hoofdpersonage.. :/ Vage lange strepen. verder nergens last van. Ong hetzelfde wat er gebeurde in de gecrackte GTA3.. Toen ik GTA3 origineel kocht was dat goed..
Mijn GTA4 is echter geheel legaal :|
Probeer eens je drivers te updaten. Wil nog wel eens helpen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nou ja, ik lees het al. Maar goed ik ga het wel spelen en maakt me niet uit op high of low. Ik denk dat ik het plezier toch heb. Op een gegeven moment denk je toch niet zo ontzettend veel meer aan de graphics en dan speelt het ook gewoon lekker. Ik ga hem zo halen, daarna even mijn sleutelbeen laten checken, en lekker spelen. Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
thijszor schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:06:
[...]

haha, race ze! wacht hier nog 1 uur op release @ steam, snap niet waarom ze ( waarschijnlijk ) uk 00.00 release time hebben genomen, moet ik nog een uur wachten :'(

Ik wil slapen!
Haha, ja ik ga me nu maar is omkleden. Want ik moet moet moet moet hem hebben :')
Vandaag zijn de winkels vaak nog tot 8 uur open ook (Vanwege 5dec)
ikbengoofy schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:08:
Goh wat ben ik zo niet ontevreden met mijn xbox360 controller die ik doen heb gekocht. Kost even wat maar gebruik dat ding voor echt veel spellen.

ook blij dat deze nu wel werkt in gta4. wat die voorheen enkel met een proggie naast san andreas deed.
Ja ik heb echt een XBOX360 controller gekocht voor de games die uitkomen, dat ding speelt zo fijn! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Iedereen die problemen (Download die niet start/Doorgaat) heeft met downloaden met steam verwijderd/hernoem clientregistry.blob in de steam folder in program files.

Daarna werkt het perfect

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterJR schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:50:
Screens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Alles max @1920x1200

code:
1

Ziet er echt goed uit :S Terwijl er mensen zijn die een veel betere PC hebben dan die van jou en die het heel slecht kunnen spelen.
Vreemd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

argh... en ik denken dat ik dat ding 3 uur geleden goed aan heb gezwengeld...

altijd die .blob die roet in het eten gooit. Kan ik dàt straks gaan doen ipv GTA opstarten en spelen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Volgens mij hebben mensen ook gedacht met graphic improvements dat ze dachten dat er een Crysis-like-graphics titel uit zou komen... Beetje overmoedig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Idd, ik vind het best goed speelbaar, geen rare dingen. Goed links en rechts een kartelrandje maar daar kan ik best mee leven.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Laatst online: 08-09 19:47
ATI en R* gaat dus niet samen :')

Begin nu last te krijgen van vastlopers. Opeens uit het niets en willekeurig, bevriest het scherm en zie ik allemaal blokjes en dan verticale strepen..... :/

Ga zo maar ff kijken of ik het kan fixen, anders open ik een topic in Problemen & Vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Ik ga hem nu installeren, zal het wel melden als ik straks ook problemen heb (4870)
Die autorun is bij mij ook niet goed. Goed gedaan R* 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door tiswat op 03-12-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
MrWilliams schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:16:
argh... en ik denken dat ik dat ding 3 uur geleden goed aan heb gezwengeld...

altijd die .blob die roet in het eten gooit. Kan ik dàt straks gaan doen ipv GTA opstarten en spelen.
Aangezien het spel schijnbaar een systeem nodig heeft veel beter dan Crysis voor mindere GFX dan had je dat wel mogen verwachten :')

Die game is dus gewoon een bak dodgy programmeerwerk geworden. ATI kaarten die voor geen meter presteren? Hoe krijgen ze dat voor elkaar? en erger nog, hoe durven ze het zo te releasen terwijl een behoorlijk aantal mensen wel met een ati kaart zal zitten? En dan die video geheugen eisen, normaal heb je alleen 1gb ofzo nodig als je hele hoge reso's gaat gebruiken met veel AA, nu heb je dat al nodig om uberhaubt fatsoenlijk te kunnen spelen.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Alleen die schaduwen vind ik vaag. Komt daar nog een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Left 4 dead zit toch ook aan een account vast ;)
FiXeR.nl schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:42:
Alleen die schaduwen vind ik vaag. Komt daar nog een fix voor?
Je bent toch niet FiXeR999 of wel :') ?

[ Voor 70% gewijzigd door tiswat op 03-12-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

Heb vannacht de download aangezet, dacht vanmorgen even (in een kwartiertje tijd :P) te kijken hoe het spel liep.

Nou eerst moest ik dus even wat registreren, geen probleem ofzo, maar dat nam toch 5/10 min in beslag :P

Dus even 5 minuutjes rond gereden, voor wat ik kon zien zag het er wel goed uit en het liep ook niet slecht.
Moet wel zeggen dat ik nog niks veranderd heb aan de instellingen (resolutie stond al goed (1440x900)).

[ Voor 4% gewijzigd door Shoarma kip op 03-12-2008 10:09 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Bejit schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:08:
[...]
True, maar daar krijg je wel updates mee, zorgt ervoor dat je zonder CD kan spelen en je kan zonder CD installeren, maar je hebt gelijk.(Gruwelijk ook van de dag dat Steam offline gaat met al me spellen)
Van GTA ga je ook wel updates krijgen hoor, en tsja, gaat Rockstar failliet. Dan ben je gewoon de lul, maar zoals je al zei, bij Steam is het precies hetzelfde. Ook ik ben dan een hele hoop spellen kwijt, maar dat vind ik nog steeds geen reden om dit spel NIET te kopen. Anders koop je hem toch gewoon op Steam? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Shoarma kip schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:07:
Heb vannacht de download aangezet, dacht vanmorgen even (in een kwartiertje tijd :P) te kijken hoe het spel liep.

Nou eerst moest ik dus even wat registreren, geen probleem ofzo, maar dat nam toch 5/10 min in beslag :P

Dus even 5 minuutjes rond gereden, voor wat ik kon zien zag het er wel goed uit en het liep ook niet slecht.
Moet wel zeggen dat ik nog niks veranderd heb aan de instellingen (resolutie stond al goed (1440x900)).
Ik had vanacht ook de download aangezet om vanochtend te checken naar het spel maar helaas stond bij mij steam nog steeds op: Download starting. Gelukkig maar ook anders was ik iets later op me werk verscheten denk ik :P

Illegaal/Legaal gezeur? Kan dat vanaf nu opgehouden zijn. Ik heb er zelf ook helaas aan meegedaan (het gezeur), maar we verneuken het topic zo.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:46

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het draait op m'n laptop. :o

10~15 fps that is, met alles op het laagste. (T8100/4GB/8400GT/Vista64/Steam) Tot nu heb ik alleen Roman naar zijn luxe 'mansion' gebracht, een auto gejat en een bleeder gekocht bij de Burger Shot. Alleen dit laatste is al humor opzich. Dit spel is zoooveeel realistischer dan voorgaande delen. Bijna eng, dat terwijl ik het spel op het laagste detail/resolutie speel.

Bij SA/VC/III maakte het niet veel uit of je over een paar mensen reed, nu kijk je wel uit omdat ze bijna echt lijken. Oh en helaas heeft Nico nog nooit van een gordel gehoord, wat vloog ie ver. _O-

Ik vrees dat ik in februari weinig vrije tijd heb wanneer ik weer thuis ben. :X

[ Voor 7% gewijzigd door PD2JK op 03-12-2008 10:19 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PD2JK schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:17:
Bij SA/VC/III maakte het niet veel uit of je over een paar mensen reed, nu kijk je wel uit omdat ze bijna echt lijken. Oh en helaas heeft Nico nog nooit van een gordel gehoord, wat vloog ie ver. _O-
Tip: Als je op een motor opstapt, even wachten tot Nico zijn helm op doet. Scheelt health als je een ongeluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

iCy schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:17:
[...]

Ik had vanacht ook de download aangezet om vanochtend te checken naar het spel maar helaas stond bij mij steam nog steeds op: Download starting. Gelukkig maar ook anders was ik iets later op me werk verscheten denk ik :P
Dat had ik in het begin ook, gelukkig kwam ik erachter dat ik het spel gewoon moest 'launchen' en toen begon het downloaden :P

@PD2JK

Ik dacht ook even de schade te bekijken, helaas was dat tegen de reling van een brug.... Ik heb nog nooit iemand zo ver zien vliegen :O

[ Voor 13% gewijzigd door Shoarma kip op 03-12-2008 10:23 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:39

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik ben benieuwd wanneer er patches/hotfixes voor deze game komen , want dit is natuurlijk niet echt de bedoeling.

Wel zit het sfeertje er weer lekker in met die rare reclame's.