Alles is aangesloten, foto's etc volgen nog. Vanwege het feit dat je te maken heb met 2 verschillende systemen en niet 1 compleet home cinema set is het misschien wat moeilijker met de 2 verschillende handleidingen. Maar des al niet te min is het aanlsuiten redelijk eenvoudig al kostte het af en toe wel wat moeite ( Reciever gaat uit van 7.1, dit moet je dus in de handleiding lezen als 5.1 )
Wanneer alles aangesloten en opgehange was heb ik de speakers ingesteld d.m.v. de bijgeleverde microfoon.
Je volgt een simele setup duurt ong 10 min en alles is automatich ingesteld. Uiteraard kan je daarna alsnog de speakers naar wens instellen, persoonlijk ben ik zo al tevereden
Vervolgens:
playstation 3 via hdmi op onkyo 606 ( Geluid wel instellen op pclm, oftewel HD audio jammere is dat je geen HD lampje ziet branden

)
HD ontvanger via hdmi op onkyo 606
Dan van de hdmi out op de 606 een hdmi naar de tv
Blue ray dvd erin en genieten maar, het geluid is echt indrukwekkend te noemen. Vooral de bas is erg goed bij de harman kardon. Qua geluid ( Bij het goed ophangen / instellen en plaatsen ( Subwoofer ) van je speakers ) ervaar je echt een mooi bioscoop geluid. ( Wel in verhouding natuurlijk )
Ook voor het eerst bij het gamen surround geluid, wat een ervaring en openbaring
Kortom voor de speakers zeker waar voor je geld ( 333€ ) en ben wel wat gewend qua geluid, surround dan. Uiteraard is stereo geluid een heel ander verhaal. Dit gaat wel weer buren ruzie's op leveren
Over de Onkyo kan ik ook kort zijn; mooi apparaat met een boel aansluit mogelijkheden waarvan ik nu nog niet eens de heflt van in gebruik heb

o.a. door het gebruik van hdmi. Over alle aansluitmogelijkheden moet ik me nog is goed in verdiepen, maar voorlopig werkt het zo nu fantastich.
Vandaag ook de onkyo ipod dock besteld, schijnt ook leuk te zijn.
Voor de 750€ incl HDMI kabel is de set het geld zeker waard...
[
Voor 21% gewijzigd door
V525 op 06-03-2009 16:11
]