DS2500 schijnt ook geen superduperupgrade te zijn, in dat opzicht kun je beter de DS3000 pakken.
Ik heb trouwens voor OMP race blokken zitten (van een A-corsa...) en achter originele volkswagenblokken.
Die raceblokken merk je wel dat ze even op moeten warmen (na een snelwegrit moet je iets harder trappen), maar echt irritant is het niet, koud remt ie al een stuk beter dan origineel

Voor de 60e die die blokken me gekost hebben bevallen ze iig perfect.
En om even het frankensteinlijstje op te noemen:
BMW 1602 als auto
Voor:
BMW E21 316 wielnaven
BMW E21 323i remschijven (255x22 geventileerd)
Volvo 240 Turbo remklauwen (4 zuiger)
OMP Raceblokken A-corsa (OT6375)
Achter
Std wielnaven
BMW E21/E30 achterremschijven (258x10 niet geventileerd)
VW Golf 2 GTI achterremklauwen (1 zuiger)
VW originele remblokken.
Vond altijd dat ie nog wel wat harder mocht remmen dan dit.
Totdat ik laatst een keer in de 02 van een vriend van me reed en bijna een paar fietsers overhoop beukte omdat ik 10x zo hard moest trappen

En toen ik laatst weer in mn eigen auto stapte na er een week of 3-4 niet in gereden te hebben maar in de Hyundai excel van mn vader zat ik meteen met mn neus op het dashboard.
Dus denk dat de remwerking toch wel aardig aanwezig is

Hoewel een paar 280mm schijven wel leuk zouden zijn, moet ik alleen uitvogelen waar ik ze vanaf moet trekken (en of ze in mn velgen passen, want groter dan 15inch komt dr toch niet onder)
Achter moeten dr ook nog een keer wat sportievere blokken op, maar dat doe ik pas als dr een remdrukverdeler tussen zit.
Hoe dan ook, op de ring bevalt het prima, ws volgend jaar nog naar assen toe en vast ook nog wel een keer of wat op zandvoort, eens kijken hoe dat bevalt.