Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Heb je hier een bron voor of is dat fanboy-gelul-in-de-ruimte? Geloof je echt zelf dat zelfs de triple A titels van de PS3 geen geld opleveren? Dat is natuurlijk absurd, als de PS3 het zo slecht deed dan werd er allang geen game voor uitgebracht. De hele discussie hier is verzadigd van persoonlijke voorkeuren. Om die van mij er maar even in te gooien: In tegenstelling tot een paar jaar terug is er eigenlijk weinig verschil tussen deze twee consoles. 90% van de titels zijn identiek, en die 10% exclusives kan je tegen elkaar wegstrepen. Het komt dan aan op de voorkeur voor een bepaalde exclusive. Ik heb al een PS3 staan omdat ik een diehard GT en MGS fan ben, maar ik ben zeker niet blind voor de kwaliteit van titels als Fable II en GoW2. Goede kans dat er dus ook nog wel een 360 komt. Het boeit me geen moer of ik die schijfjes dan in een Japans of een Amerikaans kastje schuifAls je kijkt naar de PS3 dan falen ze stuk voor stuk, Motorstorm2, Risistance2 en LBP, het zijn goede games maar het lijkt me sterk dat ze met deze verkoop aantallen geld opleveren.
[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-12-2008 13:50 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Inderdaad, even een korte greep uit het bericht:party42 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:42:
volgens mij was er laatst in het nieuws dat de xboxen (360) juist nu al winstgevend zijn.
"2008 is eerste jaar met winst voor Xbox 360", aldus Bach
Microsoft heeft aangegeven dat het fiscale jaar 2008 het allereerste jaar zal zijn dat de Xbox 360 met winst afsluit. Momenteel heeft de console al een half jaar non-stop winst gemaakt.
9 juni 2008 om 12:11 uur
Microsoft heeft aangegeven dat het fiscale jaar 2008 het allereerste jaar zal zijn dat de Xbox 360 met winst afsluit. Momenteel heeft de console al een half jaar non-stop winst gemaakt.
Robbie Bach, de devices division president van Microsoft, heeft dit in een interview verteld. “Het is de eerste keer dat we dit kunnen zeggen. Dit is de totale Xbox-afdeling, te weten services, software en hardware.” De Xbox 360 heeft net twee kwartalen met winst afgesloten.
True, de exclusives van de PS3 zijn voor mij wel reden genoeg geweest om een PS3 aan te schaffen naast mijn X360.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:49:
[...]
Heb je hier een bron voor of is dat fanboy-gelul-in-de-ruimte? Geloof je echt zelf dat zelfs de triple A titels van de PS3 geen geld opleveren? Dat is natuurlijk absurd, als de PS3 het zo slecht deed dan werd er allang geen game voor uitgebracht. De hele discussie hier is verzadigd van persoonlijke voorkeuren. Om die van mij er maar even in te gooien: In tegenstelling tot een paar jaar terug is er eigenlijk weinig verschil tussen deze twee consoles. 90% van de titels zijn identiek, en die 10% exclusives kan je tegen elkaar wegstrepen. Het komt dan aan op de voorkeur voor een bepaalde exclusive. Ik heb al een PS3 staan omdat ik een diehard GT en MGS fan ben, maar ik ben zeker niet blind voor de kwaliteit van titels als Fable II en GoW2. Goede kans dat er dus ook nog wel een 360 komt. Het boeit me geen moer of ik die schijfjes dan in een Japans of een Amerikaans kastje schuif
- LBP
- Motorstorm 1/2
- Buzz
- MGS
- Resistance
En ik denk dat ik ook GT5 ga halen straks, wat een game zal dat worden denk
En dan nog Fifa09 op de PS3, alleen maar vanwege de controller. Het D-pad is veel fijner om mee te werken dan het D-pad op de X360 controller. En ik heb PES op de PS2 helemaal grijs gespeeld, dus die controller-layout moest en zou ik houden
Verder koop ik alle titels bijna op de 360, die controller is voor FPS en alle andere games weer fijner.
[ Voor 44% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-12-2008 13:56 ]
Tel daar bij op dat ze natuurlijk in het begin wel heel veel toelegden op de elke 360, en dan klinkt het ineens best logisch dat ze deze lifecycle geen winst meer gaan maken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
dat zou wel erg vet zijn als ze weer een exclusive multiplatform weten te maken, maarja zie hier nog niet direct xbox in al kloppen de kleuren wel aardig en t logo lijkt ook wel beetje... mjah we wachten af
Controller a $34.
Batterypack a $7.
Overzicht van xbox 360 artikelen.
Warning: Dealexteme heeft ook namaak-artikelen lees dus eerst de reviews van andere voordat je iets koopt.
[ Voor 12% gewijzigd door NeoMe op 05-12-2008 14:33 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Wut? Sinds wanneer is het universele shutdown symbool, het logo van de 360?Snowdog schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:22:
[...]
dat zou wel erg vet zijn als ze weer een exclusive multiplatform weten te maken, maarja zie hier nog niet direct xbox in al kloppen de kleuren wel aardig en t logo lijkt ook wel beetje... mjah we wachten af
Tja wat kan je aflezen uit I+ is 'niet gelijk aan' (!=) 'uit'?
Volgens mij zijn ze al klaar met 2008 (MS heeft een gebroken boekjaar), dat na Q2 eindigt. Heel FY2008 is met winst voor die divisie afgesloten. Dat MS een gebroken boekjaar heeft, zorgde er ook voor dat ze destijds de garantie aan het einde van juni naar drie jaar optrokken, omdat het dan nog in het oude jaar verwerkt kon worden (publieke aankondiging nodig om de aanspraak al te vestigen). Dat heeft daardoor het FY 2008 niet beïnvloedt, hoogstens in wat vrijvallen van de voorzieningen.StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:51:
[...]
"2008 is eerste jaar met winst voor Xbox 360", aldus Bach
9 juni 2008 om 12:11 uur
Robbie Bach, de devices division president van Microsoft, heeft dit in een interview verteld. “Het is de eerste keer dat we dit kunnen zeggen. Dit is de totale Xbox-afdeling, te weten services, software en hardware.” De Xbox 360 heeft net twee kwartalen met winst afgesloten.
[ Voor 14% gewijzigd door Armada op 05-12-2008 14:34 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
lijkt wel heel erg op het Xbox logo hoor....Snowdog schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:22:
[...]
Ik zou er overigens niet wakker van liggen, De Metal Gear Solid reeks heeft mij nooit geboeid.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Nice! bedankt voor de info! ik ga ff controllertje bestellenNeoMe schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:28:
Dealextreme.com heeft nu ook xbox 360 controllers voor $34 ( EURO 26 ), ze zijn genuine alleen er zit geen stickertje op met serienummer ( zie discussions voor het hele verhaal op de site ). Wordt volgens mij ook niet geleverd met batterijen, maar ook die hebben ze op dealextreme. Zelf heb ik ook een batterypack gekocht daar a 7 dollar en ze hebben zelfs goedkope afstandbedieningen a $7.
Controller a $34.
Batterypack a $7.
Overzicht van xbox 360 artikelen.
Warning: Dealexteme heeft ook namaak-artikelen lees dus eerst de reviews van andere voordat je iets koopt.
Denk daarbij aan puzzelspellen, 2d platformers, adventures.
Je kan het fanboy geneuzel noemen, maar ik kijk gewoon realistisch naar de harde cijfers.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:49:
[...]
Heb je hier een bron voor of is dat fanboy-gelul-in-de-ruimte? Geloof je echt zelf dat zelfs de triple A titels van de PS3 geen geld opleveren? Dat is natuurlijk absurd, als de PS3 het zo slecht deed dan werd er allang geen game voor uitgebracht.
Dus jij vind 600.000 stuks voor Resistance2 en 240.000 stuks voor Motorstorm2 goed voor een exclusive? LBP doet het iets beter, maar dat komt mede doordat ze hem inmiddels gratis weggeven bij een PS3.
Dus voor die aantallen investeerd Sony in het opkopen van studios??
Multiplatformers presteren beter op de PS3 dan AAA titels, dat is toch te erg voor woorden. (Kijk naar COD:WaW en PES)
(ter referentie Gears2 3,3M en Fable2 1,8M)
De vraag is inderdaad of Sony veel geld in deze titels had gestoken als ze van te voren hadden geweten dat de verkoopcijfers zo laag zouden zijn.
En je ziet inderdaad dat steeds meer uitgevers niet meer exclusief voor de PS3 gaan, en na deze kerst zal dat alleen nog maar meer worden.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik geloof je graag hoor chef, maar heb je hier ook bronnen van? Klinkt wel extreem namelijk, maar 240.000 stuks motorstorm2? Damn, had ik echt wel meer van verwacht!yzf1kr schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:47:
[...]
Je kan het fanboy geneuzel noemen, maar ik kijk gewoon realistisch naar de harde cijfers.
Dus jij vind 600.000 stuks voor Resistance2 en 240.000 stuks voor Motorstorm2 goed voor een exclusive? LBP doet het iets beter, maar dat komt mede doordat ze hem inmiddels gratis weggeven bij een PS3.
Multiplatformers presteren beter op de PS3 dan AAA titels, dat is toch te erg voor woorden. (Kijk naar COD:WaW en PES)
De vraag is inderdaad of Sony veel geld in deze titels had gestoken als ze van te voren hadden geweten dat de verkoopcijfers zo laag zouden zijn.
En je ziet inderdaad dat steeds meer uitgevers niet meer exclusief voor de PS3 gaan, en na deze kerst zal dat alleen nog maar meer worden.
vgchartz.com is een goeie site daarvoorStealthyPeanut schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:54:
[...]
Ik geloof je graag hoor chef, maar heb je hier ook bronnen van? Klinkt wel extreem namelijk, maar 240.000 stuks motorstorm2? Damn, had ik echt wel meer van verwacht!

GoW2 en Fable2 hebben idd enorm opgebracht. Zijn ook top spellen. Maar een spel is niet geflopt als er voor 600k in een paar weken verkocht van wordt hoor. Daarentegen staat wel weer dat de PS3 qua software verkopen in het algemeen de 360 ingehaald heeft. Ondanks de mindere install base. Piraterij heeft daar ook genoeg mee te maken lijkt mij, maar juist dat maakt de PS3 interessant voor ook 3rd party devvers. Het programmeren is was lastig erop en dat kwam niet ten goede bij vele multi platforms. Maar tegenwoordig gebeurt dat nog erg sporadisch en komt de ware kracht van de PS3 juist naar boven (KZ2).
Anyway, cijfers zijn niet alles.
[ Voor 144% gewijzigd door nudie op 05-12-2008 15:13 ]
Verwijderd
Oktober cijfers voor Amerika: (Bron: NPD)StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:54:
[...]
Ik geloof je graag hoor chef, maar heb je hier ook bronnen van? Klinkt wel extreem namelijk, maar 240.000 stuks motorstorm2? Damn, had ik echt wel meer van verwacht!
Hardware Unit Sales Oct-08
Wii 803K
Nintendo DS 491K
Xbox 360 371K
PSP 193K
PlayStation 3 190K
PlayStation 2 136K
Top 10 SW
Publisher Release Date Rank # Units
360 FABLE II MICROSOFT (CORP) Oct-08 1 790K
WII FIT W/ BALANCE BOARD NINTENDO OF AMERICA May-08 2 487K
360 FALLOUT 3 BETHESDA SOFTWORKS Oct-08 3 375K
WII MARIO KART W/ WHEEL NINTENDO OF AMERICA Apr-08 4 290K
WII PLAY W/ REMOTE NINTENDO OF AMERICA Feb-07 5 282K
360 SAINTS ROW 2 THQ (CORP) Oct-08 6 270K
PS3 SOCOM: U.S. NAVY SEALS CONFRONTATION SONY (CORP) Oct-08 7 231K
PS3 LITTLE BIG PLANET SONY (CORP) Oct-08 8 215K
360 NBA 2K9 TAKE 2 INTERACTIVE (CORP) Oct-08 9 202K
360 DEAD SPACE ELECTRONIC ARTS Oct-08 10 193K
VGChartz.com is onzin trouwens, ioi moet is ophouden met het verspreiden van die bullshit van hem. Games die meer verkopen dan er geproduceerd is, dat is toch wel knap
Motorstorm was toen ook al uit en is niet eens op de charts gekomen. Het is typisch het launch game syndroom, mensen krijgen zo'n game gratis bij de PS3, maar ze vinden de games niet goed genoeg om de sequel te kopen. Hetzelfde gebeurde met bijvoorbeeld PGR3 en PGR4 op de Xbox 360. Waarbij PGR3 nog een miljoentje of wat wist te verkopen en PGR4 eigenlijk flopte.
Nu is even iets anders... Wat is Resident Evil 5 toch ontzettend vet. Ik heb 4 al grijs gespeeld en deze is toch nog een stuk uitdagender, mooier(duh) en Sheeva doet ook goed mee. Het blijft leuk om zo'n zombie vol op zijn bek te slaan
Daarnaast zag ik dat Street Fighter IV ook al in februari uit kwam, dat word weer een heerlijke tijd voor Capcom fans
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2008 15:11 ]
http://www.vgchartz.com/StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:54:
[...]
Dit is de meest betrouwbare bron.
Ze zijn ook niet 100% nauwkeurig, maar het is het beste wat er is.
ondanks dat het idd nie helemaal klopt zit er wel kern van waarheid in denk ik... tis niet 1 op 1 met de werkelijkheid maar tis wel goeie indicatie...Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:10:
[...]
VGChartz.com is onzin trouwens, ioi moet is ophouden met het verspreiden van die bullshit van hem. Games die meer verkopen dan er geproduceerd is, dat is toch wel knap
Verwijderd
NPD is het meest nauwkeurige voor Amerika, daarnaast voor Japan Media Create en Famitsu.yzf1kr schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:12:
[...]
http://www.vgchartz.com/
Dit is de meest betrouwbare bron.
Ze zijn ook niet 100% nauwkeurig, maar het is het beste wat er is.
In Europa gaan we uit van cijfers van fabrikanten en de GFK charts of Chart-Track in engeland waarbij we alleen posities weten en geen keiharde cijfers. VGchartz is echt onzin.
exclusieve multiplatform?Snowdog schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:22:
[...]
Verwijderd
Eerder dat een voormalige exclusive game multiplatform word, zie Final Fantasy XIII. Dat betekende in mijn opzicht de omslag in Japan. Als zelfs Square-Enix van het schip springt dan volgt de rest vanzelf, hetzelfde gebeurde eigenlijk tien jaar geleden ook toen eerst Namco van Nintendo naar Sony ging, vervolgens Square-Enix de sprong maakte en uiteindelijk ook Konami volgde.daniëlpunt schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:17:
[...]
exclusieve multiplatform?Een spel exclusief voor meerdere platformen?
VG charts neemt gewoon de cijfers van NPD/Famitsu en anderen over. Zij maken een schatting, en als de officele cijfers veel afwijken stellen ze bij.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:16:
[...]
NPD is het meest nauwkeurige voor Amerika, daarnaast voor Japan Media Create en Famitsu.
In Europa gaan we uit van cijfers van fabrikanten en de GFK charts of Chart-Track in engeland waarbij we alleen posities weten en geen keiharde cijfers. VGchartz is echt onzin.
Dus ja, voor de huidige maand klopt het niet helemaal, maar de history klopt gewoon.
zie het als een exclusive (was het) multiplatform maken (de nieuwe situatie)daniëlpunt schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:17:
[...]
exclusieve multiplatform?Een spel exclusief voor meerdere platformen?
dus een exclusive multiplatform maken, vrij normale zin toch?
Lijkt mij overigens wel cool MGS, speelde het vroeger vaak
[ Voor 75% gewijzigd door daniëlpunt op 05-12-2008 15:53 ]
Je zegt nu wat heel anders. Namelijk de subjectieve opmerking dat verkoopaantallen tegenvallen. Daarvoor zei je dat ze geen geld opbrachten, wat volgens mij gewoon pure onzin is. Of heb je daar ook zo'n (betrouwbare) bron van?yzf1kr schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 14:47:
[...]
Je kan het fanboy geneuzel noemen, maar ik kijk gewoon realistisch naar de harde cijfers.
Ik laat me verder niet in dit soort discussies meeslepen, ik raad je alleen aan om consistent te zijn in je postings en accuraat te zijn met feiten als je serieus genomen wil worden.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik wil de discussie niet verder aanwakkeren (maar ik weet dat ik dat hiermee toch doe). Maar het maken van games voor de Xbox 360 en de PS3 is gewoon enorm kostbaar. Dat is niet meer te vergelijken met de vorige generatie (en de Wii), toen het over miljoenen ging. Je hebt het nu al snel over 10-30 miljoen dollar voor triple-A titels. Als je dat wilt terugverdienen, zul je dus ook veel spellen moeten verkopen. Als je licentie, distributie en btwkosten ervan afhaalt, dan hou je per spel nog minder dan de helft over. Dus je zal al snel 500.000-750.000 exemplaren moeten verkopen (uitgaande van full price) om alleen uit de kosten te komen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:22:
[...]
Je zegt nu wat heel anders. Namelijk de subjectieve opmerking dat verkoopaantallen tegenvallen. Daarvoor zei je dat ze geen geld opbrachten, wat volgens mij gewoon pure onzin is. Of heb je daar ook zo'n (betrouwbare) bron van?
Ik laat me verder niet in dit soort discussies meeslepen, ik raad je alleen aan om consistent te zijn in je postings en accuraat te zijn met feiten als je serieus genomen wil worden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nog tips
Heb je nu niet 1 maand gratis gold nu je voor het eerst op i-net bent aangesloten ?Grolsch schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:45:
Ik heb nu eindelijk (na 4 maand) ook m'n xbox maar eens verbonden met i-net, en ben nu op zoek naar een goedkoop xbox gold abbo.
Nog tipsUit de topic start kom ik ook niets concreets tegen.
En zo niet, op gamehubs.com heb je voor 35 euro 13 maanden live.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ok, tnx, ik heb nu 1 maand gratis gold, dus ik kan nog ffOn_E schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:47:
[...]
Heb je nu niet 1 maand gratis gold nu je voor het eerst op i-net bent aangesloten ?
En zo niet, op gamehubs.com heb je voor 35 euro 13 maanden live.
Je moet Silver kiezen, dan meld hij dat je recht hebt op 1 maand gratis GoldGrolsch schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:45:
Ik heb nu eindelijk (na 4 maand) ook m'n xbox maar eens verbonden met i-net, en ben nu op zoek naar een goedkoop xbox gold abbo.
Nog tipsUit de topic start kom ik ook niets concreets tegen.
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
http://www.gamehubs.com/x...worldwide-compatible.htmlKiPKaKDutcH schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:14:
[...]
Je moet Silver kiezen, dan meld hij dat je recht hebt op 1 maand gratis Gold
[ Voor 22% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 05-12-2008 18:17 ]
tja, van de toekomst geleend. Mooi gezegd, ik ben ook benieuwt hoe het uitpakt. Toch denk ik dat het een slimme zet is van MS, wat als ze het niet hadden gedaan, ik ben ervan overtuigd dat Sony dit jaar dan had gewonnen, met een grote marge. Nu heeft de xbox360 alvast de eindspurt ingezet, misschien te vroeg, maar zeker niet voor niets. Elke xbox360 die verkocht wordt levert meer mond op mond reclame op, daar is de xbox360 sterk in deze gen. Al die verhalen van vriendjes die met elkaar op xbox live zitten, je kent het wel. Het werkt wel.EfBe schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:49:
[...]
Volgens sony loopt de PS3 ook voor in europa. Ach ja, who cares eigenlijk... leverancier X zal ongetwijfeld beweren dat het product van X beter is en voorligt op de concurrentie.
Wat interessant gaat worden is volgend jaar en wellicht ook het jaar erop. Ik vermoed nl. dat Microsoft 'van de toekomst' geleend heeft mbt de forse prijsdaling (dus nu in het rood en de kosten met hogere winsten van de komende jaren terugbetalen), omdat ze zeiden dat de komende tijd echt geen prijsdaling verwacht mag worden en ik echt niet voor kan stellen dat ze winst maken op een arcade van 149 euro. Het punt gaat nu worden of MS idd de consoles verkoopt in de komende jaren die ze denken zodat ze niet overall verlies lijden hierdoor. Ik moet het allemaal nog zien of het wel zo goed uit gaat pakken. Voor sony idem dito overigens, die hebben ook nog nadeel van de hoge yen
Ik vraag me echter af of MS de fout zal maken het hardcore publiek de rug toe te keren door zich eenzijdig op casuals te gaan richten (een markt die ze voorlopig toch niet gaan winnen, ze kunnen niet eens een fatsoenlijke lips/in the movies game maken). Volgend jaar wordt een moeilijk jaar voor MS. Hopelijk voor hen kunnen ze het positieve momentum vast houden door goede games te leveren.
Klopt, ik denk ook niet dat er over twee jaar al weer een nieuwe Xbox is, gezien de kosten voor toptitels nu. Hoeveel moet het maken van een spel wel niet kosten voor de nieuwe Xbox.Hoedje schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:39:
[...]
Ik wil de discussie niet verder aanwakkeren (maar ik weet dat ik dat hiermee toch doe). Maar het maken van games voor de Xbox 360 en de PS3 is gewoon enorm kostbaar. Dat is niet meer te vergelijken met de vorige generatie (en de Wii), toen het over miljoenen ging. Je hebt het nu al snel over 10-30 miljoen dollar voor triple-A titels. Als je dat wilt terugverdienen, zul je dus ook veel spellen moeten verkopen. Als je licentie, distributie en btwkosten ervan afhaalt, dan hou je per spel nog minder dan de helft over. Dus je zal al snel 500.000-750.000 exemplaren moeten verkopen (uitgaande van full price) om alleen uit de kosten te komen.
hehe, helemaal mee eens, ik baal er ook van geen ps3 te hebben (of beter gezegd, geen LBP en killzone op de xbox360, al die apparaten vind ik maar niks). Het is echter wel zo dat de AAA titels van Sony (muv MGS) dit seizoen tegenvallen qua verkopen, LBP en Resistance moeten de miljoen nog bereiken, had ik persoonlijk nooit verwacht. LBP ziet er zo vet uit, lijkt mij een must buy.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:49:
[...]
Heb je hier een bron voor of is dat fanboy-gelul-in-de-ruimte? Geloof je echt zelf dat zelfs de triple A titels van de PS3 geen geld opleveren? Dat is natuurlijk absurd, als de PS3 het zo slecht deed dan werd er allang geen game voor uitgebracht. De hele discussie hier is verzadigd van persoonlijke voorkeuren. Om die van mij er maar even in te gooien: In tegenstelling tot een paar jaar terug is er eigenlijk weinig verschil tussen deze twee consoles. 90% van de titels zijn identiek, en die 10% exclusives kan je tegen elkaar wegstrepen. Het komt dan aan op de voorkeur voor een bepaalde exclusive. Ik heb al een PS3 staan omdat ik een diehard GT en MGS fan ben, maar ik ben zeker niet blind voor de kwaliteit van titels als Fable II en GoW2. Goede kans dat er dus ook nog wel een 360 komt. Het boeit me geen moer of ik die schijfjes dan in een Japans of een Amerikaans kastje schuif
ach gewoon bezuinigen op de cutscenes de rest is zo duur niet.. er zijn genoeg spellen ook deze gen die er gewoon goed uitzien en geen uberhuge budget gebruiken.. als je eenmaal een dikke engine hebt kost t nix meer als om daarvoor te developpen als met een brakke engine.. en nice cutscenes en shit naja dat blijft tzelfde voor elke gen vanaf nu... al met al zie ik geen problemen tenzij je een vage architectuur used die t proggen lastig maakt (ps3)danielkraak schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:22:
[...]
Klopt, ik denk ook niet dat er over twee jaar al weer een nieuwe Xbox is, gezien de kosten voor toptitels nu. Hoeveel moet het maken van een spel wel niet kosten voor de nieuwe Xbox.
nou een nieuwe xbox laat nog wel op zich wachten. Maar ik denk niet dat we een enorme stap gaan zien in grafische kwaliteit zoals dat de afgelopen gen-switch het geval was. We zitten inmiddels op hd, hooguit gaan ze naar full hd, maar het verschil daartussen is niet bepaald groot (tenzij je een big ass tv hebt van 50 inch). En Sony en MS hebben hun lesje wel geleerd, ze kijken vast naar Nintendo en komen met een casual oriented apparaat en hardcore games/hardcore graphics ernaast, maar geen megaupgrade.danielkraak schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:22:
[...]
Klopt, ik denk ook niet dat er over twee jaar al weer een nieuwe Xbox is, gezien de kosten voor toptitels nu. Hoeveel moet het maken van een spel wel niet kosten voor de nieuwe Xbox.
Zat al te kijken voor een supersize pack, maar deze zijn bij webshops iig niet meer te krijgen. Dus dat valt af. En dan KAN ik natuurlijk voor een Pro gaan met Kung Fu Panda en Lego indiana Jones.. Maar dat lijkt mij dus nogal kiddy. En de gears of war pack/CoD pack zijn direct weer veel duurder.. iemand nog tips voor een 360 met iig een harddisk en een leuke game?
Ik hoop niet dat MS en Sony Nintendo na gaan doen, dat zou rampzalig zijn. Sony zou zich wel zo laag gedragen en ondertussen verovert MS de hardcoregamesmarkt en maken ze toch nog zat winst.DarkShadow schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:29:
[...]
nou een nieuwe xbox laat nog wel op zich wachten. Maar ik denk niet dat we een enorme stap gaan zien in grafische kwaliteit zoals dat de afgelopen gen-switch het geval was. We zitten inmiddels op hd, hooguit gaan ze naar full hd, maar het verschil daartussen is niet bepaald groot (tenzij je een big ass tv hebt van 50 inch). En Sony en MS hebben hun lesje wel geleerd, ze kijken vast naar Nintendo en komen met een casual oriented apparaat en hardcore games/hardcore graphics ernaast, maar geen megaupgrade.
die spellen zijn best non kiddy hoor vind zeker lego indiana jones best leuk spel en niks kiddy aan, tis alleen jammer dat je niet dood kan maar de achievements maken veel goed ^_^;xxxneoxxx schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:30:
Iemand nog tips voor een leuk xbox starter pakket? (lees: goeie aanbieding) Kan ik nml ook eens in dit topic gaan reageren.![]()
Zat al te kijken voor een supersize pack, maar deze zijn bij webshops iig niet meer te krijgen. Dus dat valt af. En dan KAN ik natuurlijk voor een Pro gaan met Kung Fu Panda en Lego indiana Jones.. Maar dat lijkt mij dus nogal kiddy. En de gears of war pack/CoD pack zijn direct weer veel duurder.. iemand nog tips voor een 360 met iig een harddisk en een leuke game?
en tis coop 2 player als je met zn 2en bent das ook mooi meegenome ^_^;
moet eerlijk zegge kung fu panda nog nie gedaan maja ik had ook supersize pack dus GoW en PGR4 er ook bij en die zijn ook erg gaaf..
mjah moet t zelf weten natuurlijk~ zou denk ik alleen niet voor een pack gaan, want zoals je zelf ook al zegt bespaard dat weinig... ik denk als ik er nu 1 moest kopen dat ik gewoon arcade + loss 120 gb hd kocht.. al is dat zwarte van de elite ook wel erg mooi >.<
in de makro, een pro met 2 controllers en 4 games voor 267Exxxneoxxx schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:30:
Iemand nog tips voor een leuk xbox starter pakket? (lees: goeie aanbieding) Kan ik nml ook eens in dit topic gaan reageren.![]()
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/25/thema5/index.asp
En ik heb 1 maand geleden een tweedehands Elite voor 300 euro gekocht met 1 controller en 9 games, omdat de 360 toch niet nog voordeligere bundels kon krijgen. Ach ja, gewoon kopen is beter dan wachten.thefxr schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:47:
[...]
in de makro, een pro met 2 controllers en 4 games voor 267E
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/25/thema5/index.asp
Verwijderd
http://search.ebay.com/se...ox+live+points&category0=
Verwijderd
Neen, ik wil dit graag online via de mail/creditcard bestellen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:04:
bartsmit? saturn? mediamarkt.
Ik heb me serieus vermaakt met die twee spellen, alleen niet zo heel lang. Kung Fu Panda wil ik trouwens zelfs nog uitspelen, die heb ik gewoon niet meer gespeeld omdat ik in de tussentijd een paar goeie titels erbij gekocht heb.xxxneoxxx schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:30:
En je kunt natuurlijk alvast een voorschotje nemen op je cashback en een classic titel bij de box aanschaffen (GoW ofzo voor 3 tientjes, zat andere keus voor 3 tot 4 tientjes).
Dat is niet echt een werelddeal die je daar opnoemt. Bij Microsoft zelf betaal je 24 euro voor 2000 punten.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:01:
Guys, ik wil zodirect Streetfighter HD remix spelen. Nu heb ik geen Xbox Live Points. Volgens mij kan ik het beste via Ebay dit bestellen. Via Ebay.nl kwam ik een aantal UK aanbieders tegen die voor 23 euro 2100 punten kunnen leveren. Nu heb ik een aantal dagen geleden hier gepost of het uitmaakt waar ik dit moet aanschaffen. Hebben jullie een adres voor me waar ik snel en goedkoop aan minimaal 1200 punten kan komen? Alvast bedankt!
http://search.ebay.com/se...ox+live+points&category0=
Zou het gewoon via die weg kopen. Dus via xbox.com of via je xbox zelf. Hoef je ook niet te kloten met een code, want het staat gelijk op je account. Heb voor de rest namelijk ook niet echt goedkope punten deals gezien online itt de Live abonnementen.
Fallout 3 uitgespeeld (nouja, ik had er gewoon ff genoeg van dus maar ff de mainquest afgemaakt terwijl er nog zat te doen is...) dus net begonnen met Prince of Persia. Ziet er echt heel vet uit zeg. En het platformen gaat ook supervloeiend.
Maar.
Hoe krijg ik die nederlandse tekst weg? Ik wil gewoon engelse chaptertitles. Niet "De Storm In" maar "Into the Storm".
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Bij sommige spellen helpt het als je de locale van je console van Nederlands naar UK zetWillybubba schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:59:
Hm.
Fallout 3 uitgespeeld (nouja, ik had er gewoon ff genoeg van dus maar ff de mainquest afgemaakt terwijl er nog zat te doen is...) dus net begonnen met Prince of Persia. Ziet er echt heel vet uit zeg. En het platformen gaat ook supervloeiend.
Maar.
Hoe krijg ik die nederlandse tekst weg? Ik wil gewoon engelse chaptertitles. Niet "De Storm In" maar "Into the Storm".
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Super tip ik ga gelijk mijn xbox aanzetten en kijken of ik via xbox dit kan aanschaffenKen. schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:22:
[...]
Dat is niet echt een werelddeal die je daar opnoemt. Bij Microsoft zelf betaal je 24 euro voor 2000 punten.
Zou het gewoon via die weg kopen. Dus via xbox.com of via je xbox zelf. Hoef je ook niet te kloten met een code, want het staat gelijk op je account. Heb voor de rest namelijk ook niet echt goedkope punten deals gezien online itt de Live abonnementen.
Kutzooi helaas werkt dit niet
Het geeft aan dat ik in Land/regio United States woon en ik kan dit niet wijzigen.
Ik ben bang dat het dan geen nut heeft om mijn creditcard gegevens in te vullen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2008 22:37 ]
Ik vraag me af of die code wel werkt, als je die koopt. Volgens mij was daar al eerder een vraag over.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:22:
[...]
Super tip ik ga gelijk mijn xbox aanzetten en kijken of ik via xbox dit kan aanschaffen
Het geeft aan dat ik in Land/regio United States woon en ik kan dit niet wijzigen.
Ik ben bang dat het dan geen nut heeft om mijn creditcard gegevens in te vullen.
Ook 720p films streamen via het draadloze netwerk gaat echt perfect, super
mag ik dan weten met welk programma je streamt?monnick schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:00:
Vandaag van de sint een wireless network adapter voor mn 360 gehad! Fantastisch, setup ging erg simpel, alles werkte direct. Verder kan ik nu eindelijk fatsoenlijk en snel gamen zonder kabel door mn woonkamer (deed het eerst via ICS).
Ook 720p films streamen via het draadloze netwerk gaat echt perfect, super
ik gebruik zelf tversity, en hij moet echt bufferen na elk 30 seconden
Verwijderd
Al gepost, hoewel niemand echt een idee heeft wat dit is. Xbox 360 was mijn eerste ingeving door al dat groen, maar de ! en i doen me dan weer denken aan het Wii logo. Het kan ook i zijn van iPhone of DSi of ! van Metal Gear AC!D..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 00:14 ]
Klik hier voor de bestanden om 'm op CD of DVD te branden, kun je 'm ook hier spelen. Brand op CD, ga naar je My Games dinges en hoppa. Althans heb ik me laten vertellen.
(Geen idee of dit mag... Ik dacht, is een demo die elders gratis van XBox live te plukken is, dus dat is niet illegaal?)
[ Voor 5% gewijzigd door Willybubba op 06-12-2008 00:24 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Ik had em al gedownload van de Japanse marketplace laatst, wel handig dat de eerste 4 Xbox 360 accounts 1 maand free gold hebben. Je hoeft alleen een Japans hotmail account te maken en dat te koppelen aan een nieuw account op je Xbox 360 en hoppa je kan op de Japanse marketplace.Willybubba schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:22:
De Resident Evil 5 demo is uit in Japan
Klik hier voor de bestanden om 'm op CD of DVD te branden, kun je 'm ook hier spelen. Brand op CD, ga naar je My Games dinges en hoppa. Althans heb ik me laten vertellen.
(Geen idee of dit mag... Ik dacht, is een demo, dus dat is niet illegaal?)
Het ziet er echt super uit en Sheeva helpt echt goed met schieten enzo. Het enige minpuntje vond ik de gun geluiden, het pistool en de shotgun klinken exact hetzelfde als in Resident Evil 4 dus ik hoop dat dat nog veranderd.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 00:25 ]
Ja leuk, enkel voor Gold gebruikers momenteel, en om nu men japanse account naar gold te upgraden is er wat over
Die downloadmethode had ik nog nooit van gehoord, zal het morgen wel eens proberen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
netwerkkabel kopen en ook de advanced scart, want nu is alles gewoon té slecht leesbaar.
maar wat zijn nou naast gaming de musts?
je kan de 360 aan je pc koppelen en er een media center van maken. Maar is dat eigenlijk alles?
of kan je nog meer dingen met je pc doen?
dit vraag ik eigenlijk omdat ik de 360 in de huiskamer heb. En de enige computer die ik daar heb is een laptop. Dus wanneer ik eigenlijk niet veel interessante dingen kan doen ermee, hoef ik geen wireless reciever te kopen.
Huub Huub Barbatruc!
Gister geprobeerd, en 't werkt. Je hoeft er overigens niks voor te modden ofzo, heb ik ook niet gedaan (Ik ben anti-mod; gamen is m'n hobby, ik koop zo'n console. Dan gaat 't me geld kosten.)Boeboe schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 02:09:
[...]
Die downloadmethode had ik nog nooit van gehoord, zal het morgen wel eens proberen.
Verwijderd
Is die er wel in het zwart??
Ik heb een andere tv, dus je zou die van mij wel kunnen overnemenDNA_Saint schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 02:40:
en ook de advanced scart, want nu is alles gewoon té slecht leesbaar.
scartkabel, extra controller, 120gb hdd kopen
Huub Huub Barbatruc!
Direct toen ik verbinding had met i-net heb ik dat nieuwe dashboard gedownload, maar dat is wel ff wennen!
[ Voor 30% gewijzigd door Grolsch op 06-12-2008 10:58 ]
Ik zie ook geen extra reden waarom het Xbox gerelateerd zou zijn. Het gebruikte symbool is ook iets anders dan de Xbox knop.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:14:
[...]
Al gepost, hoewel niemand echt een idee heeft wat dit is. Xbox 360 was mijn eerste ingeving door al dat groen, maar de ! en i doen me dan weer denken aan het Wii logo. Het kan ook i zijn van iPhone of DSi of ! van Metal Gear AC!D..
Misschien gewoon een geintje van Konami?
Ik zou de game niet eens kopen als hij op de 360 kwam, het doet me niet zoveel. Heb ook niet het idee dat deze tease erg word opgepakt op het internet.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, en punten zijn volgens mij in amerika duurderVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:22:
[...]
Super tip ik ga gelijk mijn xbox aanzetten en kijken of ik via xbox dit kan aanschaffen
PWM schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:50:
[...]
Ik zie ook geen extra reden waarom het Xbox gerelateerd zou zijn. Het gebruikte symbool is ook iets anders dan de Xbox knop.
Misschien gewoon een geintje van Konami?
Ik zou de game niet eens kopen als hij op de 360 kwam, het doet me niet zoveel. Heb ook niet het idee dat deze tease erg word opgepakt op het internet.

Of een ‘i’ die 360° draait
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Of een i die 180° draait
Wie weet een next gen Metal Gear Ac!d, ik neem aan dat de powerknop op de ps3 hetzelfde tekentje is
Of wie weet Wii plus Ac!d=power
[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 06-12-2008 14:10 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 14:17 ]
Verwijderd
Hoe brand je die 5 bestanden dan? heb ze alle 5 gedownload.. maar ze heten allemaal hetzelfde.. dus kan ze niet bij elkaar doen, aangezien ze dan overschreven moet worden over hernoemen.Willybubba schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:22:
De Resident Evil 5 demo is uit in Japan
(Geen idee of dit mag... Ik dacht, is een demo die elders gratis van XBox live te plukken is, dus dat is niet illegaal?)
En een nieuw japans live account heb ik ook gemaakt, door adres gegevens van japan op te geven, maar kan niet op live joinen, aangezien ik dan een error code krijg.
Ze heten toch part 1 - part 5? Gewoon unrarren en dan het resultaat branden.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:22:
[...]
Hoe brand je die 5 bestanden dan? heb ze alle 5 gedownload.. maar ze heten allemaal hetzelfde.. dus kan ze niet bij elkaar doen, aangezien ze dan overschreven moet worden over hernoemen.
En een nieuw japans live account heb ik ook gemaakt, door adres gegevens van japan op te geven, maar kan niet op live joinen, aangezien ik dan een error code krijg.
Verwijderd
Ja klopt, maar ik pakte ze 1 voor 1 uit naar een map. Ben er nu al achter, moest alle 5 de rar bestanden eerst in een map zetten en dan uitpakkenjohnnyv.nl schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:34:
[...]
Ze heten toch part 1 - part 5? Gewoon unrarren en dan het resultaat branden.
De map Content even branden op een CD-R(W).Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:22:
[...]
Hoe brand je die 5 bestanden dan? heb ze alle 5 gedownload.. maar ze heten allemaal hetzelfde.. dus kan ze niet bij elkaar doen, aangezien ze dan overschreven moet worden over hernoemen.
Deze mappen en bestand heb je dan:
Content\0000000000000000\434387F2\00080000\F1DDFE89B7AB645A93E17B12DA7D91588B3255A343
Leuke Demo, kun je twee levels spelen ook Co-op offline.
Ziet er erg goed uit, besturing vind ik wat onhandig.
Waarom kan je niet lopen met wapens ?
Is jullie die tweede level gelukt ? Die dude met die kettingzaag zaagt mij neer.

Verwijderd
De echte Resident Evil sfeer is echt weg zoals ik gewend was. Besturing is echt traag en zombies ook. Ben natuurlijk Left 4 Dead gewend!
Verwijderd
Als je de towel trick nodig hebt dan begeeft je xbox het op een gegeven moment gewoon helemaal lijkt me. Niets aan te doen, gewoon Microsoft bellen en opsturen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 16:27:
Bah, heb nu ongeveer één keer per 2 dagen een RRODVind het heel vreemd, als ik hem dan goed laat overhitten in een paar handdoeken, doet hij het soms wel, soms niet. En soms doet hij het zomaar gewoon weer
Ik vermoed dat er iets met de kabels aan de hand is, omdat ik telkens de kabel van mijn monitor moet verwisselen voor de XBOX. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Tja, garantie zal ik wel niet meer hebben, ding is van eind 2005.uchiha tijntje schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:10:
[...]
Als je de towel trick nodig hebt dan begeeft je xbox het op een gegeven moment gewoon helemaal lijkt me. Niets aan te doen, gewoon Microsoft bellen en opsturen.
3 jaar garantie op RROD, dus tenzij je hem echt op releasedag gekocht hebt zou je garantie moeten hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:17:
[...]
Tja, garantie zal ik wel niet meer hebben, ding is van eind 2005.
Bel ze gewoon eens, dan weet je gelijk waar je aan toe bent
Xbox
Nu heb ik die nieuwste dashboard gedownload en nu probeer ik mijn xbox als media center te verbinden met m'n computer... Maar ik krijg het werkelijk waar niet aan de praat.
Eerst een paar uur lopen kloten om voor elkaar te krijgen dat de pc en xbox elkaar zien en nu dit...
Hij ziet mijn computer en sharing en alles is enabled, maar als ik de media center setup doorloop op m'n xbox 360 krijg ik een 8-cijferige code die ik zonodig ergens in moet vullen op mijn computer. Maarrr, deze kan ik helemaal nergens invullen. Als ik wat verder zoek zie ik dat ik die code nodig heb in Windows vista... Terwijl er gewoon op de site (www.xbox.com/pcsetup) staat dat het hele verhaal compatible is met Win XP sp2 en verder. Ze zullen met deze update toch zeker niet compatibiliteit met xp eruit gehaald hebben?!
Weet iemand hier iets van af of hoe ik dit eventueel kan oplossen?
Probeer het eens direct vanuit de videoplayer, als het goed is kan je je PC zo selecteren.
[ Voor 5% gewijzigd door yzf1kr op 06-12-2008 18:28 ]
ooooh zucht... Nu voel ik me heel erg dom.yzf1kr schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:27:
Mediacentre setup hoef je helemaal niet meer te doorlopen met Mediaplayer11.
Probeer het eens direct vanuit de videoplayer, als het goed is kan je je PC zo selecteren.
Je hebt helemaal gelijk. Het werkt perfect....
Heeel erg bedankt!!!
Klopt het dat xbox360 de .mkv niet kan zien? want .avi enz pakt ie perfect, alleen .mkv niet, mis ik bepaalde codecs dan ofzo?
.mkv Kan de Xbox niet. Ook niet met een codec update.ds08 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:24:
Ik heb nu via mediaplayer 11 al mijn video's gedeeld.
Klopt het dat xbox360 de .mkv niet kan zien? want .avi enz pakt ie perfect, alleen .mkv niet, mis ik bepaalde codecs dan ofzo?
Zoals ik al eerder heb aangegeven:-SambaL- schreef op zondag 07 december 2008 @ 01:18:
Iemand ondertussen al zijn handjes op een "Jasper" weten te leggen?
Ik heb een voedingskabel als in het nieuws: Eerste Xbox 360 met Jasper-chipset verschenen nieuwsbericht. Echter is de voeding zelf nog gewoon 175w. Ik kan begrijpen dat er misschien nog 175w voedingen waren, dus dat ze die maar hebben geleverd bij de modellen die toch maar 150w eigenlijk max. gebruiken.
Ik ben dus wel een beetje onzeker of het een Jasper is, maar de voedingskabel is iig hetzelfde.
edit: Ik heb ook niets gezien van 256mb intern geheugen bedenk ik me nu, dus ik neem aan dat het nog een Falcon is.
[ Voor 7% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 07-12-2008 01:22 ]
demo van 5 is erg goed, spel van het jaar 2009
[ Voor 32% gewijzigd door silverfaustx op 07-12-2008 06:02 ]
Wel is het jammer dat als je crasht met een voertuig tegen een object je voertuig gewoon niet lekker reageert, heb je totaal geen controle meer over, ook al was de crash minimaal.
BoeBoe, why did you join the dark side?!?
Hoe is Disgea? Lijkt me zelf wel een leuk spel.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb zelf erg getwijfeld om live via jasernogwa online te bestellen, maar heb dus niemand erover gehoord (behalve dus net een gozer/dame die ik nog nooit eerder in het topic gezien heb....hmmmz) en daarom toch maar gamehubs gedaan, helaas mag je nu 38.99 wegtikken ipv 35, maar goed. Dan betaal je 39/13 = 3 euro per maand ipv 5 eur p/m via de normale shops of ms zelf.
Wat betreft de ms points, volgens mij loont dat amper om online te kopen, voor die 2 tot 3 euro die je uitspaart heb ik dan liever de punten direct toegangkelijk
btw 2100 points van de ouwe 'gehad'
Oh voor sf2hd heb ik al 1200 staan, dus die komt ook zodra mijn live code gearriveerd is
10 second ninja DONE
Het is een demo.....ik denk dat ms het liever niet heeft (anders hadden ze de demo wel op onze marketplace gepleurd) maar geez, een demo is bedoeld zodat mensen een beeld van het spel kunnen vormen, lijkt me niet dat het installeren hiervan je een piraat (YARR) maakt.monnick schreef op zondag 07 december 2008 @ 10:26:
Is het gewoon legaal en werkt het gewoon op een europese live account om de demo van RE5 op dvd te branden en te installeren op HDD?
10 second ninja DONE
Hmm okay, die Gast met die Kettingzaag iemand ?silverfaustx schreef op zondag 07 december 2008 @ 06:02:
je hebt nooit met wapens kunnen lopen in resi.......
demo van 5 is erg goed, spel van het jaar 2009
Had met die MP5 toch aardig wat kogels in gepompt, maar gaat niet plat.

Naja die drie handgranaten is proberen, alleen je kan er niet goed mee richten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze demo installeer?
EDIT: De mapstructuur op de DVD is: Content\0000000000000000\434387F2\00080000\F1DDFE89B7AB645A93E17B12DA7D91588B3255A343. Is dit goed of moet die laatste file van iets van 450 Mb een andere naam / extensie hebben?
EDIT2: Ow de demo staat bij My Xbox -> My Games -> Demo's en niet op de marketplace als je de DVD erin doet.
[ Voor 35% gewijzigd door monnick op 07-12-2008 11:36 ]
Iemand anders opgevallen dat die kettingzaag gozer niet zo'n uitdaging is vergeleken bij re4? Het duurt langer voor hij dood is maar hij valt nooit echt aan
[ Voor 32% gewijzigd door Blaat op 07-12-2008 12:35 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Dit topic is gesloten.