Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Touchdomex schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:54:
Mijn gele pads heb ik ook binnen. Omdat ik een van de zwarte kussentjes kwijt was. Direct maar de welbekende Sennheisers genomen.

Staat best funky en kwam erachter dat ik ongeveer 3.5 jaar mijn Grado heb en de enige spijt die ik ervan heb is dat ik niet voor eentje ben gegaan met hout. Omdat die er namelijk toffer uit zien O+
http://www.bing.com/image...=grado+cup+mods&FORM=IGRE

;)
Dit kan je natuurlijk ook proberen, weet niet welke headphone je hebt maar over het algemeen is het wel prijzig tenzij je zelf handig bent en tijd hebt.
Bij de ps serie zou ik het niet doen omdat de cup ook invloed heeft op het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:32

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

SR60i :) Ik denk dat het makkelijker is wanneer deze kapot is te gaan voor een mooie Allesandro

Ik denk dat het modwerk mij teveel is en ik uiteindelijk de koptelefoon sloop. Tenzij er kant en klare kitjes zijn. Dat zou al een hoop schelen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn Ps-500 oorschelpen al vervangen voor de G-cursions pads.

En hoe bevallen ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransvB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-07 18:10
Hallo,
na wat wikken en wegen heb ik vorige week dinsdag de Grado Sr80e besteld, ik heb het bij turntablelab gedaan en ze verzenden nog steeds naar Nederland. Heb ze zojuist binnen gekregen en incl verzenden ongeveer honderd euro betaald. Dus ze zijn gewoon in de VS te bestellen, het scheelde voor mij dertig euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 22:48

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Hallo,

Even een vraagje over de SR60i:

Als je op een midden tot laag niveau luisterd horen andere mensen je muziek heel erg of valt het wel mee?
Dan heb ik het over een stille ruimte (In de klas bijvoorbeeld ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Djesse8999 schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:50:
Hallo,

Even een vraagje over de SR60i:

Als je op een midden tot laag niveau luisterd horen andere mensen je muziek heel erg of valt het wel mee?
Dan heb ik het over een stille ruimte (In de klas bijvoorbeeld ;) )
Grado's staan er bekend om dat ze vrijwel niet isoleren. In een stille ruimte zal ie goed te horen zijn voor de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 22:48

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

downtime schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:01:
[...]

Grado's staan er bekend om dat ze vrijwel niet isoleren. In een stille ruimte zal ie goed te horen zijn voor de omgeving.
Bedankt voor de snelle reactie.

Dan denk ik dat het toch niet de 60i word, ik zoek wel even verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

downtime schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:01:
[...]

Dat is echt afhankelijk hoe hard je zelf normaal luistert. Ik heb zelf al jaren open koptelefoons en nog nooit klachten erover gehad. Simpele methode volgens mij hier uit het topic maar in ieder geval op GoT. Zet je geluid aan tot ongeveer het punt dat je het net niet meer hoort als jij je koptelefoon af hebt. Vervolgens zet je hem op en meestal mag je hem dan nog wat omlaag zetten.

Overigens op de fiets is het wel een gekut dus daarom heb ik voor op de fiets een PX100II :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Meer mensen met een SR60i die last hebben van niet flexibele kabels? Krijg het idee dat na 4 jaar de kabels wat gehard zijn en niet zo soepel meer. Dit is erg vervelend want krijg hierdoor het gevoel dat de kabels scheuren/extra snel beschadigen.

Is hier wat tegen te doen zonder de hele kabel te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Touchdomex schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:12:
Meer mensen met een SR60i die last hebben van niet flexibele kabels? Krijg het idee dat na 4 jaar de kabels wat gehard zijn en niet zo soepel meer. Dit is erg vervelend want krijg hierdoor het gevoel dat de kabels scheuren/extra snel beschadigen.

Is hier wat tegen te doen zonder de hele kabel te vervangen?
Kabel vervangen van een Grado is vrij simpel, ik heb het bij vrijwel al mijn Grado's wel ooit gedaan.

Heeft er iemand trouwens ervaring met goedkope pads voor de Grado? Ik zit momenteel zonder, maar wil toch wel weer een keer pads hebben ipv een sok om een stuk schuim.

http://www.ebay.com/itm/1...-M1-M2-MPRO-/301345422623

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
JOSEPH GRADO, FOUNDER OF GRADO LABS, PASSES AWAY (UPDATED)
http://blog.gradolabs.com/?p=176

;(

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Pagina: 1 2 3 Laatste