Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw op tweakers.net (pas recentelijk een degelijk e-mail aangemaakt) en ik wou al meteen es vragen in welke categorie / richting ik mijn toekomstige verdienste kan zien.

Ik volg momenteel een 1-jarige opleiding tot netwerkbeheerder in een door de overheid erkende instelling (syntra west) in belgië. Het is een zeer praktijkgerichte opleiding, maar geen master/bachelor. En ervaring zal ik (behalve stage) niet hebben als ik afgestudeerd ben.

Ik had echter graag werk gevonden in een datacenter oid . Maar ik vroeg me af in welke richting ik mijn toekomstig loon kan zien. En welke invloed heeft een msca / ccna certificaat op die verdienste?

(+ is het de moeite om vmware certified prof te worden? Ik doe namelijk mijn thesis over virtualisatie )

Mvg,

Thomas

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hoi nocturnae, welkom op GoT!

Ik vermoed dat je met posten in en doorlezen van Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 8) een stuk verder komt ;)

GMT+1 ging over minuten toch?

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 13-11-2008 00:05 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:w en Welkom.....

Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 8) maar eens doorneuzen lijkt me.

ARME AOW’er

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is een heel groot topic over: Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 8). Lijkt me sterk dat je vragen niet al beantwoord zijn in dat deel of de voorgaande zeven delen :)

[edit: die vertraging ook met internationaal internet :P ]

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 12-11-2008 23:59 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe,

thanks voor de snelle reply's zal tijdens de linux die thread eens overlopen :)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42

Qwerty-273

Meukposter

En ook:
Het nut van certificering
Het belang van certificaten
Beide een keer afgesplists van het eerder genoemde topic.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
^ thanks guys :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.