P5E3 Premium/WiFi-AP @n kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:34

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een verlanglijstje gemaakt voor een nieuwe pc, daarin heb ik als moederbord staan P5E3 Premium/WiFi-AP @n.

Nu is dit moederbord bijna nergens meer verkrijgbaar terwijl dit een week geleden nog ruim verkrijgbaar was. Wat de reden hiervan is weet ik niet. Ik zie alleen in de pricewatch staan dat er nog 2 bedrijven zijn die dit moederboard aanbieden, alleen die vragen er allebei aardig meer voor dan waar ik hem voor gezien heb een week geleden. Deze shops hebben ook niet zo'n goede score dus ik vraag me af of ze hem wel op voorraad hebben.

Nu is mijn vraag is het verstandig om dit board in Amerika te kopen o.i.d.. Zo ja moet ik nog ergens rekening mee houden?
Zie bijvoorbeeld hier voor een overzicht van Amerikaanse aanbieders op Tom's Hardware.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Importeren uit Amerika
iPod touch in Amerika kopen?
3x MacBook Air importeren uit Amerika

Even een greep uit een paar topics uit SF. Dit topic hoort niet in PMG, gezien het niet van technische aard is, maar in SF is eigenlijk zat te vinden over spu te importeren lijkt me. Of het nu om een notebook, ipod of moederbord gaat, het idee is hetzelfde.

Dit topic is gesloten.