Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.683 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:33:
[...]

Hmm erg vreemd. Probeer is als mailserver niet je eigen mailserver te gebruiken maar authsmtp.vodafone.nl

Als dat niet werkt dan proberen met deze instellingen erbij. Maar zou niet nodig moeten zijn. Dan gewoon je vodafone gegevens gebruiken voor het versturen.

Uitgaande server vereist bevestiging: Aanvinken
Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruikten voor het verzenden van e-mail: Aanvinken
Kies 'Geavanceerde instellingen'
SSL vereisen voor inkomende e-mail: Uitvinken
SSL vereisen voor uitgaande e-mail: Uitvinken
Netwerkverbinding: Vodafone live!
Kies 'Gereed' om op te slaan
Kies 'Volgende'
Heb dit geprobeerd, dus smtp server aangepast naar dat adres en dat aangevinkt en niet aangevinkt wat jij opgaf, nog steeds geeft hij dezelfde fout aan.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Beste mede X1 bezitters...

Ff een vraagje, is het mogelijk om via de X1 de mail van hotmail op te halen. Wel gewoon via outlook en niet via de browser dan. Ik heb dit heel lang op mijn desktop gehad maar weet nog dat ze een tijdje geleden ondersteuning voor outlook hebben opgezegd. En het nu dus alleen nog mogelijk is via hun eigen mail programma.

Misschien niet helemaal het goede topic maar allaaf.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Hoe verklaar je dan die fotos?. En kun jij me misschien uitleggen wat het nut is dan om te gaan updaten van de TouchFlo3d en panel installer naar die manila post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

SirNobax schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:50:
[...]

Euh, ik ben het anders compleet gedeeltelijk met Xof eens (euh, dat een telefoon sowieso al geen 2 jaar meekan). Midden 2009 komen sowieso telefoons gebaseerd op het Tegra platform van Nvidia op de markt (ARM11 processoren op ~800Mhz met een fatsoenlijke nvidia-made videokaart/DSP) en met een beetje geluk komt ook Qualcomm met hun Snapdragon chipsets. Verder is het zeer waarschijnlijk dat ook andere bedrijven met de ARM Cortex aan de slag gaan.
Dus ja, na een half jaar is de S.E. X1 eigenlijk al flink verouderd (tenminste, vergeleken met een ARM Cortex powered telefoon).
Vanzelfsprekend neem om die reden dan ook een 1-jarig abonnement. :)
Wat doe je dan met je telefoon dat ie geen twee jaar meekan?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

R2L schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:35:
Heeft iemand al ervaring met een autohouder / lader?
Zie bij Smartphone de Adapt autohouder en lader voor de Sony Ericsson Xperia X1 staan.
Ik heb zelf de Brodit houder (vast model, waarbij je zelf de kabels aan een 12v draadje moet sluiten). Er werd eens gezegd dat de Brodit houder krassen achterlaat op de telefoon, dit is dus absoluut niet het geval. Misschien wel als je hem er heel snel en onvoorzichtig uithaald, maar dat haalt vast niemand in zijn hoofd.
Kabels heb ik heel mooi weg kunnen werken en ben er dus heel tevreden mee :)
psy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:08:
[...]

Wat doe je dan met je telefoon dat ie geen twee jaar meekan?
Veel bellen, internetten, sms'en, mailen etc.?
Maarja waarom zou je twee jaar met een telefoon doen als je dikke kortingen bij een provider krijgt. (je krijgt meer korting in verhouding bij 1 jaar dan 2 jaar, dus daarom neem ik altijd 1 jaar)

[ Voor 24% gewijzigd door Xof op 14-11-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:01:
Hoe verklaar je dan die fotos?. En kun jij me misschien uitleggen wat het nut is dan om te gaan updaten van de TouchFlo3d en panel installer naar die manila post?
Je snapt hem blijkbaar echt niet. (en die foto is waarschijnlijk gewoon een custom skin voor Touchflo 2D)

Buiten de link die djjef85 een paar pagina's terug (wat een alles-in-1 cab was) zal er geen verschil in zitten. Het is net als de Flash-plugin, bij de ene werkt de ene .Cab, bij de andere werkt die niet en moet je de andere .Cab gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door SirNobax op 14-11-2008 23:14 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
SirNobax schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:13:
[...]

Je snapt hem blijkbaar echt niet. (en die foto is waarschijnlijk gewoon een custom skin voor Touchflo 2D)

Buiten de link die djjef85 een paar pagina's terug (wat een alles-in-1 cab was) zal er geen verschil in zitten. Het is net als de Flash-plugin, bij de ene werkt de ene .Cab, bij de andere werkt die niet en moet je de andere .Cab gebruiken.
Mjah wat stom dat ze niet gewoon 1 naam gebruiken dan :). Ik had een stuk gelezen en lieten ze dus die pics zien vandaar dat ik dacht huh :)

Maargoed niet de moeite waard om te installen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Nu met topic behang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
LOL Ik zag dat er wat anders was, maar wist niet wat :P Omg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Stop aub met het constant onder de aandacht brengen van je probleem. Kicken staan we toe, maar pas na 24 uur.

[ Voor 78% gewijzigd door pven op 15-11-2008 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:18:
[...]

Mjah wat stom dat ze niet gewoon 1 naam gebruiken dan :). Ik had een stuk gelezen en lieten ze dus die pics zien vandaar dat ik dacht huh :)

Maargoed niet de moeite waard om te installen dus :)
Blijkbaar dus wel moeite om up te daten want de nieuwe "manila" is dus met youtube etc .. zegmaar alles werken.. miss ook landscape .. ik ga ff kijken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:58:
Alcje,

heb jij nog enig idee wat ik kan proberen?
Nee zou het zo even 1-2-3 niet weten. Vodafone hoef je ook niet te bellen. want ik moest de data afdeling vertellen waarom er niet gesmst kon worden door veel mensen :/

Heb je dat pushmail ook geprobeerd? dat zou ook moeten werken maar ik heb dat zelf nog niet gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Kev!n schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:05:
[...]

Blijkbaar dus wel moeite om up te daten want de nieuwe "manila" is dus met youtube etc .. zegmaar alles werken.. miss ook landscape .. ik ga ff kijken :))
Youtube werkt hier toch? Of bedoel je die link? bij internet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:23:
[...]

Youtube werkt hier toch? Of bedoel je die link? bij internet? :)
ja check de logfiles.. ben nu aan het installeren.. updat zo mijn post.. mar t gaat traag.. (telefoon bijna vol:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:22:
[...]

Nee zou het zo even 1-2-3 niet weten. Vodafone hoef je ook niet te bellen. want ik moest de data afdeling vertellen waarom er niet gesmst kon worden door veel mensen :/

Heb je dat pushmail ook geprobeerd? dat zou ook moeten werken maar ik heb dat zelf nog niet gebruikt
hoe zet ik die aan, bij comm manager staat namelijk bij direct push, eerst push mail configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag iets vreemds met m'n X1 gehad.
Phone staat eigenlijk continue aan (of in standby/low power mode).
Paar keer aan pc gehangen om iets te synchen en wat apps te installeren/proberen/verwijderen.
TomTom + GPS tracking gebruikt.
Kijk ik ergens vanavond hoe laat het is, verschilt de tijd gewoon een half uur op m'n X1 terwijl deze de rest van de dag gewoon klopte!

Had op dat moment wel alleen GSM bereik (wazig gebouw dat de rest 3G/HDSPA/GPRS niet doorliet).
Kan het daar aan liggen? Mag het toch niet hopen dat dit vaker spontaan gebeurd, wil dat ding namelijk ook als wekker inzetten, zou lullig zijn als in ene de tijd niet meer klopt en ik daardoor te laat wakker zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:29:
[...]

hoe zet ik die aan, bij comm manager staat namelijk bij direct push, eerst push mail configureren.
MOet je even op de site van vodafone kijken daar staat hoe je alles moet configureren! Ff inloggen en dan mijn telefoon instellingen kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Kev!n schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:24:
[...]

ja check de logfiles.. ben nu aan het installeren.. updat zo mijn post.. mar t gaat traag.. (telefoon bijna vol:P)
Laat ff horen van die manilla cab dan alsjewilt :)

Zie er zelf niet zoveel nut in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:13
Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:23:
[...]

Mjah ik vind dat ook een beetje vaag. Wat is er niet goed aan die TouchFlo die we al hebben dan? :)

Ik zie wel weer wat nieuws

Pubba Panel Installer NEW!

Nog wat geblaat.
Daar had ik het dus als meerdere malen over gehad. En dat werkt best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Benmen schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 01:21:
[...]

Daar had ik het dus als meerdere malen over gehad. En dat werkt best.
Ja die dingen die Pubba maakt op dat XDa werken idd degelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP HELP HELP

hoe stel ik langere vibratie in als ik sms ontvangen heb? nu trilt hij maar heel kort;1x halve second, zowat dat ik niks zou merken.
het is heel belangrijk om het langer te kunnen laten trillen want ik ben namelijk doof. zou erg balen zijn als ik sms niet voel aankomen, heel belangrijk om op te tijd te antwoorden ivm mijn werk.

ik zou heel erg heel erg dankbaar zijn als jullij mij kan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

Xof schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:10:

Ik heb zelf de Brodit houder (vast model, waarbij je zelf de kabels aan een 12v draadje moet sluiten). Er werd eens gezegd dat de Brodit houder krassen achterlaat op de telefoon, dit is dus absoluut niet het geval. Misschien wel als je hem er heel snel en onvoorzichtig uithaald, maar dat haalt vast niemand in zijn hoofd.
Kabels heb ik heel mooi weg kunnen werken en ben er dus heel tevreden mee :)
Waar heb je die gekocht?
Zie overal dat ze moeilijk leverbaar zijn en een lange levertijd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ze zijn inderdaad moeilijk leverbaar, ik heb hem vandaag ontvangen van PDAPlus.. Had hem ergens eind oktober besteld. Blijkbaar is het een populaire houder, maarja er zijn ook niet echt alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2L schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:35:
Heeft iemand al ervaring met een autohouder / lader?
Zie bij Smartphone de Adapt autohouder en lader voor de Sony Ericsson Xperia X1 staan.
yep heel handig als je tom tom draaid, anders is die snel leeg mocht je de hele dag op de weg zitten ! buiten bellen ect om.

ow en die houders orgineel zijn heel duur, en lastig aan te komen. ik was voor 27,50 klaar, en is exact het

zelfde, alleen een replica.

het werkt he ?!

:+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 05:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomahawks
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 10:19
Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:54:
[...]

MOet je even op de site van vodafone kijken daar staat hoe je alles moet configureren! Ff inloggen en dan mijn telefoon instellingen kiezen!
Eh, voor zover ik weet is push mail een betaalde service bij vodafone á ca. 18 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 00:54:
[...]

Alcje,

het is gelukt. Bij de uitgaande server moet je inderdaad authsmtp.vodafone.nl invullen en Uitgaande server vereist bevestiging moet je aanvinken. Dan moet je de gebruikersnaam van VF (dat is "mail" met je nummer erachter) en je wachtwoord (zelfde wachtwoord waarmee op je op my vodafone inlogt) intypen. Dan doet hij het! Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:01

The Legend

*Plop*

Pieter en Alcje, hebben jullie Vodafone Live! aan de praat in IE op de X1?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:00:
een extern email adres op de x1 doet het inderdaad met VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen,

nog even een vraagje aan iedereen die een x1 heeft.
Als je je x1 ligt heen en weer beweegt, hoor je dan ook een ligte tik? Alsof er een stukje plastic of metaal los in de telefoon ligt die rammelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Nee ik bedoel Vodafone Live! De startpagina, http://live.vodafone.com waar je naar toe moet voor bijvoorbeeld Mobile TV.

[edit]

Bovenstaande is al vaker gepost, is waarschijnlijk een lager van de scherm-slider.

[ Voor 28% gewijzigd door The Legend op 15-11-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:16:
Nee ik bedoel Vodafone Live! De startpagina, http://live.vodafone.com waar je naar toe moet voor bijvoorbeeld Mobile TV.

[edit]

Bovenstaande is al vaker gepost, is waarschijnlijk een lager van de scherm-slider.
Oh nee sorry, mobile tv heb ik niet geprobeerd. Op startpagina komen lukt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:15:
Allen,

Als je je x1 ligt heen en weer beweegt, hoor je dan ook een ligte tik? Alsof er een stukje plastic of metaal los in de telefoon ligt die rammelt?
Dat is de D-pad middeldte toets, ligt losjes.

ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Ik heb mijn X1 ook binnen.
Had er voicecommand op geïnstalleerd maar toen liep hij niet echt stabiel meer. SPB shell was toen opeens ook "kapot" want als ik bijvoorbeeld naar instellingen ging kwam er verder niets meer in beeld. als ik via de windowsknop naar instellingen ging liep het toestel vast.

Heb toen een hard reset gedaan.
Heb nu alleen Xperiatweak / spbshell / coreplayer erop staan en nu loopt hij wel zoals het moet.

Maar mijn vraag was,

Hebben meer mensen het probleem dat MSN niet in wilt loggen als je GPRS ontvangst hebt?
Ik had 2 streepjes GPRS en toch wilt hij niet inloggen. Met betere netwerken heb ik het nog niet geprobeerd.

Dit geeft WM aan:
" er is een probleem met de verbinding opgetreden. controleer of de telefoon genoeg ontvangst heeft en probeer het opnieuw."
(mijn telefoon is unbranded en heeft geen msnpanels ofzo. ik gebruik gewoon de MSN applicatie).

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 10:58:
[...]

Alcje,

het is gelukt. Bij de uitgaande server moet je inderdaad authsmtp.vodafone.nl invullen en Uitgaande server vereist bevestiging moet je aanvinken. Dan moet je de gebruikersnaam van VF (dat is "mail" met je nummer erachter) en je wachtwoord (zelfde wachtwoord waarmee op je op my vodafone inlogt) intypen. Dan doet hij het! Bedankt voor je hulp!
Ja het is krom normaal zou je gewoon met elke willekeurige mailserver moeten kunnen mailen :)

Maarben blij dat het werkt nu ! Hoera :)
The Legend schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:00:
Ja dat werkt gewoon normaal hoor!

[ Voor 16% gewijzigd door Alcje op 15-11-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:16
Allen,

Dat heb ik ook, het lijkt niet het D-pad te zijn, zoals hierboven wordt geschreven... Het lijkt bij de speaker te zitten, vind het redelijk irritant :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je de gebruikersnaam van VF (dat is "mail" met je nummer erachter) en je wachtwoord (zelfde wachtwoord waarmee op je op my vodafone inlogt) intypen."

Ik heb een vraag over de gegevens die je moet invboeren om mail te verzenden via de X1. Iemand zei hier dat je "je gebruikersnaam van VF (dat is "mail" met je nummer erachter)" moet invullen. Hoe ziet dat er dan uit?

mail.0612345678.nl?
Zo?

Of mail0612345678? Of is "mail" je naam?
Ikke niet snappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb net ff €15,- verkloot. Ik heb een screenprotector besteld bij Smartphoneworld.
Ik heb net volgens vele andere in een douche de screenprotector proberen te plaatsen en dat lukte maar niet, ik denk ik loop ff snel naar mijn bureau toe en ja hoor, de protector vol met stof deeltjes.

Ik toch even gekeken hoe het staat en zat er nog een haartje tussen en zo'n screenprotector eraf halen is ook niet de makkelijkste karwei en heb hem daarbij verkloot.

Wat is nou de beste manier om zo'n screenprotector te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:07:
Nou ik heb net ff €15,- verkloot. Ik heb een screenprotector besteld bij Smartphoneworld.
Ik heb net volgens vele andere in een douche de screenprotector proberen te plaatsen en dat lukte maar niet, ik denk ik loop ff snel naar mijn bureau toe en ja hoor, de protector vol met stof deeltjes.

Ik toch even gekeken hoe het staat en zat er nog een haartje tussen en zo'n screenprotector eraf halen is ook niet de makkelijkste karwei en heb hem daarbij verkloot.

Wat is nou de beste manier om zo'n screenprotector te plaatsen?
is al voorbijgekomen. Laat in de badkamer kraan met warm water lopen. dat het vochtig is. Dan maak je je scherm schoon met een doek in die ruimte en dan plak je hem erop
en met bankpasje zorgen dat de evt belle verdwijnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:12:
[...]

is al voorbijgekomen. Laat in de badkamer kraan met warm water lopen. dat het vochtig is. Dan maak je je scherm schoon met een doek in die ruimte en dan plak je hem erop
en met bankpasje zorgen dat de evt belle verdwijnen :p
Of je bespaard je de moeite, ergernis en 15 euro door er geen protector op te plakken, maar gewoon voorzichtig te zijn met je touchscreen :D

Echt helpen doet het toch niet, en je mag verwachten dat een touchscreen normaal gebruik moet aankunnen, en het dus makkelijk 2 jaar dient uit te houden.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Ik kreeg net telefoon van T-Mobile, ze hadden eindelijk mijn unlockcode, maar die had ik via omwegen zelf al bemachtigd.

Ik dacht ik test hun kennis daar eens even; De T-mobile versie heeft geen MSN en Google panel, komen deze ook weer terug naar het invoeren van de unlockcode, na even in de wacht gehangen te hebben kreeg ik het antwoord dat deze dan ook weer beschikbaar waren 8)7 prutsers.... :P

Ik lees trouwens ook de eerste berichten dat het nu mogelijk is om elke ROM op de X1 te flashen, toch nog maar eerst even de kat uit de boom kijken :) Ik hoop wel dat er snel een ROM komt die het Bluetooth probleem icm Wifi oplost!

[ Voor 6% gewijzigd door Danielson op 15-11-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dbm12 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:50:
[...]

Of je bespaard je de moeite, ergernis en 15 euro door er geen protector op te plakken, maar gewoon voorzichtig te zijn met je touchscreen :D

Echt helpen doet het toch niet, en je mag verwachten dat een touchscreen normaal gebruik moet aankunnen, en het dus makkelijk 2 jaar dient uit te houden.
Tjah das waar. :P Ik heb er 1 besteld, zal straks is proberen om hem erop te plakken. Was wel benieuwd of dat er wel goed uit ziet. Deze zorgt er voor dat als er fel licht op schijnt en zon dat je het beter ziet. das wel ideaal voor in de auto. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:20:
[...]

Ja het is krom normaal zou je gewoon met elke willekeurige mailserver moeten kunnen mailen :)

Maarben blij dat het werkt nu ! Hoera :)

[...]

Ja dat werkt gewoon normaal hoor!
Welke internet en IE instellingen gebruik jij? Ik laat het toestel configureren maar dan werkt het dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
The Legend schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:08:
[...]

Welke internet en IE instellingen gebruik jij? Ik laat het toestel configureren maar dan werkt het dus niet..
Als je me even vraagt welke instellingen je precies wilt weten. zeg even waar ik naar toe moet gaan - start - instelling - enz :)

Dan geef ik je even al mijn instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Ik kon het niet eenduidig vinden in de X1 topics; draait tomtom ook op de X1? Of een andere volwaardige navigatie? Dan bedoel ik dus eentje die niet zoals google maps z'n kaarten moet downloaden, maar eentje die de kaarten op SD-card of dergelijks heeft staan.

(Ik heb nu een HTC TyTnII, maar zoek een waardige opvolger. De HTC Touch-pro is wat bediening betreft een achteruitgang, ik hoop dat de X1 beter werkt.)

ps: heeft de X1 een scrollwheel aan zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de webfeeds van Nu.nl op je X1 krijgt? in de handleiding staat dat je naar de site moet gaan en daar de url moet kopieeren, maar ik zou niet weten welke url.
Iemand een ide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
teake schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:19:
Ik kon het niet eenduidig vinden in de X1 topics; draait tomtom ook op de X1? Of een andere volwaardige navigatie? Dan bedoel ik dus eentje die niet zoals google maps z'n kaarten moet downloaden, maar eentje die de kaarten op SD-card of dergelijks heeft staan.

(Ik heb nu een HTC TyTnII, maar zoek een waardige opvolger. De HTC Touch-pro is wat bediening betreft een achteruitgang, ik hoop dat de X1 beter werkt.)

ps: heeft de X1 een scrollwheel aan zijkant?
Natuurlijk werkt Tom Tom erop. Die installeer je gewoon op je geheugen kaartje et voila. Die pakt de interne gps en klaar.. Nee geen scrooll wheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Danielson schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:00:
Ik kreeg net telefoon van T-Mobile, ze hadden eindelijk mijn unlockcode, maar die had ik via omwegen zelf al bemachtigd.

Ik dacht ik test hun kennis daar eens even; De T-mobile versie heeft geen MSN en Google panel, komen deze ook weer terug naar het invoeren van de unlockcode, na even in de wacht gehangen te hebben kreeg ik het antwoord dat deze dan ook weer beschikbaar waren 8)7 prutsers.... :P

Ik lees trouwens ook de eerste berichten dat het nu mogelijk is om elke ROM op de X1 te flashen, toch nog maar eerst even de kat uit de boom kijken :) Ik hoop wel dat er snel een ROM komt die het Bluetooth probleem icm Wifi oplost!
Vroeger kon je na een master reset een soft reboot doen vlak voordat de T-Mobile zut geïnstalleerd werd. Helaas werkt dat nu niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:13
Allen,

Beste Pieter,

Wat je nu weer vraagt (en wat je een stukje verder naar beneden vraagt) is vast allemaal te vinden dmv de search. Nog beter wat je hierboven vraagt is te vinden met de search omdat ik er al meermalen antwoord over heb gegeven nogmaals het zit in de lager van het schuifmechanisme. Hoe je dat ontdekt? Gebruik de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 11:05
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 05:46:
[...]

yep heel handig als je tom tom draaid, anders is die snel leeg mocht je de hele dag op de weg zitten ! buiten bellen ect om.

ow en die houders orgineel zijn heel duur, en lastig aan te komen. ik was voor 27,50 klaar, en is exact het

zelfde, alleen een replica.

het werkt he ?!

:+
Waar heb jij je houder gekocht? Zoek namelijk de replica van de genoemde houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:20:
Weet iemand hoe je de webfeeds van Nu.nl op je X1 krijgt? in de handleiding staat dat je naar de site moet gaan en daar de url moet kopieeren, maar ik zou niet weten welke url.
Iemand een ide?
Bovenaan op nu.nl staat een RSS-logootje. Dan kom je op deze pagina:
http://www.nu.nl/info.jsp?n=305013&c=155

Daar staan de url's die de handleiding bedoelt.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:01:
Het klinkt heel gek maar mijn stylus werkt niet...
Mijne deed het eerst ook niet. Na het scherm opnieuw uitgelijnd te hebben (instellingen, scherm, scherm uitlijnen), dit keer met de stylus, reageert het scherm een stuk beter. Ook de stylus doet het nu zonder problemen bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:12:
[...]

Als je me even vraagt welke instellingen je precies wilt weten. zeg even waar ik naar toe moet gaan - start - instelling - enz :)

Dan geef ik je even al mijn instellingen :)
Start -> Instellingen -> Tabblad Verbindingen -> Netwerk geavanceerd: Wat staat er bij bij de tabbladen "HSDPA/HSUPA"; "GPRS" en "CSD lijn type".

Start -> Instellingen -> Tabblad Verbindingen -> Verbindingen -> Mijn proxyserver instellen: Wat staat daar.

Start -> Instellingen -> Tabblad Verbindingen -> Verbindingen -> Bestaande verbindingen beheren -> Vodafone GPRS -> Bewerken: Wat heb je bij die instellingen staan.

Bij voorbaad dank :* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Ik heb de X1 nu al een paar daagjes. Werkt uitstekend. Punten die mij opvielen:

- batterij was binnen een dag leeg, maar dan heb ik wel de hele dag met de telefoon gespeeld (zeker een paar uur msn, paar uur op wifi, en veel internetten)
- waarom moet je shift indrukken voor / :(
- panels is niet zo denderend, zodra je een panel hebt gevonden en gecustomized hebt naar je eigen wensen gebruik je het niet zo veel
- een keer een vastloper bij het gebruik van panels, maar allemaal heel klein (nog net niet noemenswaardig)
- spb mobile shell gedownload, installeren ging makkelijk en dit is mijn default panel nu
- het optische scroll ding werkt goed, alleen is het moeilijk indrukken; voor de rest is bediening van het apparaat supermakkelijk
- opera mini >>> opera die er standaard op zit

Nu wacht ik tot m'n Hancock-kaartje binnen is zodra ik de film eraf kan gooien en tomtom kan installeren. In de tussentijd vraag ik me af of iemand weet hoe je de Engelse versie van WM op dit apparaat kan zetten. Ik heb de Hi-versie en die levert hem in het Nederlands, maar ik wil graag alles in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Dbm12 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:50:
[...]

Een reply naar mijn hart :P
Gewoon voorzichtig zijn.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dôh schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:41:
[...]

Waar heb jij je houder gekocht? Zoek namelijk de replica van de genoemde houder.
bij een turkse tel winkel in apeldoorn

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:20:
[...]

Haha, jammer, beetje te ver voor mij! ;) Heb je misschien een merk en een type? Dat maakt het wat makkelijker om hem te vinden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Laatst online: 21:32
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn X1 kan registreren zodat ik ook hancock thuis gestuurd krijg ? Ik kan het nergens vinden.

Via de support card dus. :X

[ Voor 13% gewijzigd door __R__ op 15-11-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Zo ik heb mijn screen protecter binnen van smartphoneworld.nl en hij past echt precies!

De truc om hem stofvrij erop te krijgen is tjah. Koop een paaar van die toekjes om je tft scherm mee schoon te maken. Kosten 5 euro voor 100 stuks bij de mediamarkt. die ligge bij de kassa. Daar je scherm mee schoonmaken. Evt uit de hoekjes even wat stof blazen :).

Dan die protecter losmaken van dat plak dingetje en dan niet met je vingers eraan komen. Op 1 plek had ik met me vinger gezeten daar zie je iets. maargoed als hij aanstaat zie je er helemaal niks van :D

Oleee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
The Legend schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:02:
[...]

Start -> Instellingen -> Tabblad Verbindingen -> Netwerk geavanceerd: Wat staat er bij bij de tabbladen "HSDPA/HSUPA"; "GPRS" en "CSD lijn type".

Bij HSPDA/HSUPA moet je allen HSPDA inschakelen kiezen

Bij GPRS heb ik gewoon PAP authenticatie, mocht je problemen met mail hebben kun je hem op CHAP zetten.

Bij CSD 9600 bps v34 - Niet transparant

Start -> Instellingen -> Tabblad Verbindingen -> Verbindingen -> Mijn proxyserver instellen: Wat staat daar.

Die staan bij mij gewoon uit. Dus ook niet aangevinkt

Start -> Instellingen -> Tabblad Verbindingen -> Verbindingen -> Bestaande verbindingen beheren -> Vodafone GPRS -> Bewerken: Wat heb je bij die instellingen staan.

Deze is in feite ook het belangrijkste

Je geeft hem een naam Vodafone Live! bijv. Als die al bestaat noem je hem Vodafone Live! Kevin bijv

Mobiele verbinding gprs 3d

dan volgende: Naam toegangspunt live.vodafone.com

Gebruikersnaam en wachtwoord vodafone / vodafone
domein laat je leeg

Geavanceerd sla je over en dan voltooien

Bij voorbaad dank :* :P

Oleee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen,

het is een mobiel, geen rammelaar. Wie gaat er nou rammelen met zijn mobiel? Als je hard genoeg rammelt komt er uit elke mobiel wel een geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:46

R2L

nachtbraker schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:20:

dôh schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:33:
[...]
Haha, jammer, beetje te ver voor mij! ;) Heb je misschien een merk en een type? Dat maakt het wat makkelijker om hem te vinden! :)
Voor mij is het wél interessant, want woensdag a.s. ben ik in Apeldoorn... :P
Kun je even doorgeven waar die shop zit??

[ Voor 13% gewijzigd door R2L op 15-11-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:42:
Zo ik heb mijn screen protecter binnen van smartphoneworld.nl en hij past echt precies!

De truc om hem stofvrij erop te krijgen is tjah. Koop een paaar van die toekjes om je tft scherm mee schoon te maken. Kosten 5 euro voor 100 stuks bij de mediamarkt. die ligge bij de kassa. Daar je scherm mee schoonmaken. Evt uit de hoekjes even wat stof blazen :).

Dan die protecter losmaken van dat plak dingetje en dan niet met je vingers eraan komen. Op 1 plek had ik met me vinger gezeten daar zie je iets. maargoed als hij aanstaat zie je er helemaal niks van :D

Oleee
als je de protector met een pincetje pakt lukt het helemaal zonder vingerafdrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
zeef schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:25:
[...]

Vroeger kon je na een master reset een soft reboot doen vlak voordat de T-Mobile zut geïnstalleerd werd. Helaas werkt dat nu niet meer :(
Lukt dat ook niet als je vlak voor de customization de powerknop ingedrukt houdt (zodat ie helemaal uit gaat) en het toestel dan weer aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:21:
[...]

Natuurlijk werkt Tom Tom erop. Die installeer je gewoon op je geheugen kaartje et voila. Die pakt de interne gps en klaar.. Nee geen scrooll wheel.
THNX! Als de volgende (4e!!) TyTnII nou wéér kuren vertoond heb ik mijn keuze voor het volgende toestel wel gemaakt. X1 moet het dan waarschijnlijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Wie kan mij helpen met de volgende 2 dingen:

1. Ik zou graag een optie willen hebben om via het touchscreen in het panelscreen te komen. Nu lukt dat alleen maar door de hardwaretoets X-Panel in te drukken, maar ik wil graag een shortcut in bijv. SPB Mobile Shell of in mn programmamap (start => programma's) naar het panel-overzicht. Ik heb me al rot gezocht naar een exe op mijn toestel die dit zou kunnen doen, maar de enige die ik vind is de PanelManager.exe in program files, en die doet helaas niet wat ik wil.

2. Weet iemand een manier om de funtie Start => Vandaag werkend te krijgen als je in een panel zit (m.a.w., dat je vanuit een panel direct terug kan naar je todayscreen, ipv eerst naar het panel-overzicht terug te moeten gaan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een paar keer mee gemaakt dat opera mobile zichzelf afsluit tijdens het browsen, iemand hier ervaring mee of een idee om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DaSaN schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:32:
Wie kan mij helpen met de volgende 2 dingen:

1. Ik zou graag een optie willen hebben om via het touchscreen in het panelscreen te komen. Nu lukt dat alleen maar door de hardwaretoets X-Panel in te drukken, maar ik wil graag een shortcut in bijv. SPB Mobile Shell of in mn programmamap (start => programma's) naar het panel-overzicht. Ik heb me al rot gezocht naar een exe op mijn toestel die dit zou kunnen doen, maar de enige die ik vind is de PanelManager.exe in program files, en die doet helaas niet wat ik wil.

2. Weet iemand een manier om de funtie Start => Vandaag werkend te krijgen als je in een panel zit (m.a.w., dat je vanuit een panel direct terug kan naar je todayscreen, ipv eerst naar het panel-overzicht terug te moeten gaan)?
1. in het iGo topic staat een tip van DJWannaB2002:
Wijs toch een button toe, ook al staat de TTS snelkoppeling niet in het uitklapmenu
- Ga in je registry naar: HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Shell, Keys, 40C1 (of een andere hardware button).
- Verander vervolgens de koppeling naar de locatie waar je TTS hebt staan
Maar dan aanpassen naar jouw situatie. Je moet dus nog de goede snelkoppeling/knop uitzoeken. Als je nou kijkt naar waar de knoppen nu aan toegewezen zijn herken je de snelkoppeling naar het panel scherm misschien? Vervolgens maak je een nieuwe snelkoppeling in het start menu, en daarna kan je hem waarschijnlijk in SPB vinden.
Zoals je ziet aardig wat gokwerk, maar ik heb geen spb of xperia om dit te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Ik heb hem nu ok eindelijk, wat een mooi toestel. heb nu verschillende dingen geinstalleerd waaronder TF3D HD alleen als ik dan op dat youtube knopje druk gebeurt er niks. TomTom werkt ook niet.

Nou alleen nog hoesje scoren in NL.

[ Voor 20% gewijzigd door Cyrus The Virus op 15-11-2008 17:30 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
gwystyl schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:11:
[...]

1. in het iGo topic staat een tip van DJWannaB2002:

[...]

Maar dan aanpassen naar jouw situatie. Je moet dus nog de goede snelkoppeling/knop uitzoeken. Als je nou kijkt naar waar de knoppen nu aan toegewezen zijn herken je de snelkoppeling naar het panel scherm misschien? Vervolgens maak je een nieuwe snelkoppeling in het start menu, en daarna kan je hem waarschijnlijk in SPB vinden.
Zoals je ziet aardig wat gokwerk, maar ik heb geen spb of xperia om dit te testen...
Die truc om via het register de hardwarebuttons aan te passen was mij idd bekend. alleen moet ik nu nog weten naar welk bestand ik een snelkoppeling moet maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1 minuut idle disconnect (GPRS/HDSPA/UMTS) tweak:

http://www.megaupload.com/?d=V8D6ARI2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:15:
Ik heb hem nu ok eindelijk, wat een mooi toestel. heb nu verschillende dingen geinstalleerd waaronder TF3D HD alleen als ik dan op dat youtube knopje druk gebeurt er niks. TomTom werkt ook niet.

Nou alleen nog hoesje scoren in NL.
Welke heb je geprobeerd? De nieuwe (van gister) of de oude? De nieuwe werkt bij mij iig goed, hoewel je wel goed moet drukken (ondanks het grote pictogram).

Ik vind TF3D zoals het nu is nog niet echt heel lekker werken. Soms toch wel langzaam, Opera die vanzelf afsluit en wat andere bugs. Maar dit zal in de toekomst wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 09:40
Weet er niemand hoe je de volgende dingen insteld? (Of dat ze bestaan... volgens de Xperia-site wel)

- Je zou met handschrift tekst moeten kunnen invoeren... Hoe????
- De softknoppen (onder in beeld dus) vervangen voor eigen keus (bijv. "nieuw" bij sms ipv "verwijderen")
- Voice command (wel zo fijn icm met de parrot CK3100 - anders kan ik beter mijn N73 blijven gebruiken in de auto) (ik zag al iets over Microsoft voice command, maar wel gratix natuurlijk ;) )
- Vragen om accepteren bluetooth van niet gekoppelde apparaten (maar dan niet passkey verplichten) gewoon een bevestiging vragen vóór het ontvangen
- Kleurenschema aanpassen...? Taakbalken en een achtergrondje op het Xperia panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
djjef85 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:51:
[...]

Welke heb je geprobeerd? De nieuwe (van gister) of de oude? De nieuwe werkt bij mij iig goed, hoewel je wel goed moet drukken (ondanks het grote pictogram).

Ik vind TF3D zoals het nu is nog niet echt heel lekker werken. Soms toch wel langzaam, Opera die vanzelf afsluit en wat andere bugs. Maar dit zal in de toekomst wel opgelost worden.
Heb hem vandaag van XDA gedownload "DOWNLOAD FULL MANILA HD CAB"

Is er trouwens ook een ActiveX VLC plugin voor Opera of IE (zodat ik tv kan kijken van mijn dreambox thuis).

En krijg geen GPS ontvangst met Google Maps (normaal heb ik op deze plek prima ontvangst).

[ Voor 15% gewijzigd door Cyrus The Virus op 15-11-2008 18:31 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of mensen hier ook last hebben van schokkerige filmpjes op de X1?
Hoe verhelp ik dat? Ik heb Coreplayer v1.2.5 build 4506 en ook op de standaard media player draaien ze niet vloeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:50
Ik heb nogal wat problemen met het instellen van de Exchange server op mijn mobiel, ik wil namelijk mijn zakelijke outlook mail synchroniseren.

Nu heb ik wel wat dingen zienn staan in dit topic over verbinden met de server van je internet provider, ik wil echter verbinden met exchange-server op de zaak.

volgens onze systeembeheerder dien ik het ip-adres van onze server in te vullen gevolgd door mijn inloggegevens voor Outlook.

Het ip-adres moet dan volgens hem zijn xxx.xx.x.x\exchange.

Mijn xperia weet echter op geen enkele manier verbinding te maken met de server.

zijn er hier mensen die dit wel werkend hebben gekregen, ik kom er namelijk werkelijk waar niet uit.

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Iddefridde schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:00:
Ik heb nogal wat problemen met het instellen van de Exchange server op mijn mobiel, ik wil namelijk mijn zakelijke outlook mail synchroniseren.

Nu heb ik wel wat dingen zienn staan in dit topic over verbinden met de server van je internet provider, ik wil echter verbinden met exchange-server op de zaak.

volgens onze systeembeheerder dien ik het ip-adres van onze server in te vullen gevolgd door mijn inloggegevens voor Outlook.

Mijn xperia weet echter op geen enkele manier verbinding te maken met de server.

zijn er hier mensen die dit wel werkend hebben gekregen, ik kom er namelijk werkelijk waar niet uit.

Bvd.
Ik weet niet welke versie van Exchange je werk draait, maar ik draai zelf de 2007 versie en ik heb geen enkel probleem met syncen.
IP adres of domeinnaam + gebruikersnaam en wachtwoord was al voldoende. Hij begon daarna gelijk te syncen. Dit gebeurd over een SSL verbinding, waarschijnlijk maakt de telefoon gebruik van Outlook Anywhere.

Zijn er collega's van je die het wel werkend hebben? Anders kan het namelijk ook nog de instellingen van de Exchange server zijn.

Edit: Instellingen die ik in mijn X1 heb staan:
Server Address: Domeinnaam waar mijn server onderhangt. -> vinkje aan bij SSL. (moet er wel een certificaat op de server zijn geselecteerd wil je dit gaan gebruiken)

Username: mijn gebruikersnaam
Password: mijn wachtwoord
Domain: Domein van mijn server
Vinkje aan bij save password

Alle vinkjes aan in het sync scherm en dat was het. Veel meer is het niet :)
nfm schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:12:
In de tussentijd vraag ik me af of iemand weet hoe je de Engelse versie van WM op dit apparaat kan zetten. Ik heb de Hi-versie en die levert hem in het Nederlands, maar ik wil graag alles in het Engels.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=437785

[ Voor 23% gewijzigd door Xof op 15-11-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Iddefridde schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:00:

Bvd.
Je moet het adres van je OWA opgeven, vaak is dit http://webmail.bedrijfsnaam.xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomahawks
  • Laatst online: 16-06 10:19
Dolfijnbvo schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:58:
Weet er niemand hoe je de volgende dingen insteld? (Of dat ze bestaan... volgens de Xperia-site wel)

- Je zou met handschrift tekst moeten kunnen invoeren... Hoe????
- De softknoppen (onder in beeld dus) vervangen voor eigen keus (bijv. "nieuw" bij sms ipv "verwijderen")
- Voice command (wel zo fijn icm met de parrot CK3100 - anders kan ik beter mijn N73 blijven gebruiken in de auto) (ik zag al iets over Microsoft voice command, maar wel gratix natuurlijk ;) )
- Vragen om accepteren bluetooth van niet gekoppelde apparaten (maar dan niet passkey verplichten) gewoon een bevestiging vragen vóór het ontvangen
- Kleurenschema aanpassen...? Taakbalken en een achtergrondje op het Xperia panel
Als je zelf even had gekeken was je zelf tot de conclusie gekomen dat deze dingen niet zomaar gewijzigd kunnen worden. Daarvoor zul je even in de code/het register moeten duiken als je dit werkelijk zo graag aan wil passen.

- Handschrift herkenning zit er naar mijn weten niet bij, maar waarom koop je anders een mobieltje met een toetsenbordje. Als je leuke plaatjes wil tekenen kan dat gewoon in notes.
- Softknoppen kun je wijzigen met AeBplus, wat ik al eerder in dit topic genoemd heb. Even zoeken op soft en je had het kunnen vinden hier. http://ae.inc.ru/aebplus.php
- Voice command is betaalt en terecht, het is niet iets wat iemand in een paar uurtjes op een zolderkamer even kan schrijven. Bovendien, voor niets gaat de zon op.
- Geen idee hoe je je bluetooth probleem kan oplossen, er staat nergens op de xperia site dat dit moet kunnen.
- Achtergrond van je xperia scherm kun je gewoon aanpassen bij opties. Als je een eigen plaatje wil moet je zoals hierboven vermeld staat even in de code duiken. Er staat op de xperia site dat je panels kan configureren, maar dat betekend natuurlijk niet dat je alles kan instellen naar eigen wens. Maar lezen is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
En dan dus ZONDER /exchange erachter! Die xxx.xx.x.x/Exchange is goed voor je webmail acces, maar voor je Outlook sync moet je gewoon alleen het IP nummer opgeven. (ps: naast http://webmail.bedrijfsnaam.xx is dat ook vaak http://mail.bedrijfsnaam.xx of http://office.bedrijfsnaam.xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Iemand HardSPL al geprobeerd op de X1? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
djjef85 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:51:
[...]

Nou ik snap niet waarom je die nieuwe hebt geinstalleerd. De ouwe werkt super, en ook die als panel installer :). Kan best zijn omdat ze in die versie dingen voor internet erin hebbe gestopt, zoals die kut versie van flash enz. Ik heb gewoon de eerste TouchFlo3d, alleen die youtube link werkt niet. Bij internet. Nouwja lekker boeiend. Youtube moet je toch kijjken via coreplayer :)

[ Voor 8% gewijzigd door Alcje op 15-11-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou ik zie niets anders dan reacties van mensen dat het niet werkt haha :D

Ik wacht wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:07:
[...]

Nou ik zie niets anders dan reacties van mensen dat het niet werkt haha :D

Ik wacht wel fijn :)
Ik heb het op mijn X1 gezet en de UK rom geflasht, weg met de T-Mobile rom! :)

M'n tel. lijkt nu ook nog sneller! :) Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
dôh schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:10:
[...]

Ik heb het op mijn X1 gezet en de UK rom geflasht, weg met de T-Mobile rom! :)

M'n tel. lijkt nu ook nog sneller! :) Werkt perfect!
Mjah weetje ik heb zoeits, ik heb nu alles werkend :) Dus waarom zou ik nog andere dingen er opnieuw op gaan zetten.

Zelfde met die manilla versie daar zitten voor internet dingen in. Maargoed ik heb dat net allemaal installed en hoe ik het nu heb werkt het rete snel xD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik wacht daar allemaal nog even op, ik heb vandaag die topics door lopen spitten en de ontwikkeling gaat op dit moment nog keihard. Ik heb geen zin om elke dag nieuwe cabs te installeren of een nieuwe ROM.
Dus ik wacht nog gewoon even af totdat het een beetje gestabiliseerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik heb Skype mobile en Fring beide geprobeerd om mee te bellen via Skype maar bij beide komt het geluid uit de speakers ipv uit de normale "oor speaker"

Weet iemand een goed programma waar Skype wel gewoon werkt?

[ Voor 17% gewijzigd door Mag op 15-11-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
Dank voor de info, zal er overheen gelezen hebben in dit topic 8)7
Maar vind het wel vreemnd dat op de site van SonyEricsson letterlijk staat: Handschriftherkenning
Tekstinvoer met een stylus op het aanraakscherm: een letter die je schrijft met de stylus wordt omgezet in een letter op het toetsenbord.
Dat is dus nergens te vinden en met bluetooth aan je pc verbinden lukt ook niet. Vind het tot nu toe een heel onduidelijk systeem, dat WM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Xof schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:33:
Ik wacht daar allemaal nog even op, ik heb vandaag die topics door lopen spitten en de ontwikkeling gaat op dit moment nog keihard. Ik heb geen zin om elke dag nieuwe cabs te installeren of een nieuwe ROM.
Dus ik wacht nog gewoon even af totdat het een beetje gestabiliseerd is :)
Mjah idd same here. Maargoed wat zal dat toevoegen aan wat we nu hebben dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:06:
[...]

Mjah idd same here. Maargoed wat zal dat toevoegen aan wat we nu hebben dan? :)
Nou ik las toevallig dat iemand bezig is met een custom ROM die veel sneller is dan de ROM van SE zelf. Dus als die volwassen genoeg is ga ik hem er wel opzetten :)
Dolfijnbvo schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:58:
Dank voor de info, zal er overheen gelezen hebben in dit topic 8)7
Maar vind het wel vreemnd dat op de site van SonyEricsson letterlijk staat: Handschriftherkenning
Tekstinvoer met een stylus op het aanraakscherm: een letter die je schrijft met de stylus wordt omgezet in een letter op het toetsenbord.
Dat is dus nergens te vinden en met bluetooth aan je pc verbinden lukt ook niet. Vind het tot nu toe een heel onduidelijk systeem, dat WM...
Dit zit standaard normaal wel in WM en is aan te zetten met een register aanpassing, is vast wel op te googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Alcje schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:59:
[...]

Nou ik snap niet waarom je die nieuwe hebt geinstalleerd. De ouwe werkt super, en ook die als panel installer :). Kan best zijn omdat ze in die versie dingen voor internet erin hebbe gestopt, zoals die kut versie van flash enz. Ik heb gewoon de eerste TouchFlo3d, alleen die youtube link werkt niet. Bij internet. Nouwja lekker boeiend. Youtube moet je toch kijjken via coreplayer :)
Niet mee eens, die youtube player bij TF3D rulez echt, en die werkte wel goed. Alleen de rest van de bugs die nog in TF3D voor de Xperia zitten irriteer ik me aan, dus heb hem er ook weer afgegooit. Ik geef het nog wel is een kans in een wat meer 'ontwikkeld' stadium. Net wat Xof zegt, heb geen zin om elke dags nieuwe cabs te gaan installen en dat topic in te gaten te gaan houden...

[ Voor 6% gewijzigd door djjef85 op 15-11-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Zo, nu heb ik ook Xperia X1 in huis, maar nog met T-Mobile ROM. Heb wel alvast sim unlock code gevraagd in de shop, en ik moet nog kijken hoe ik 'm op UMTS kan zetten, want ik zie alleen maar GPRS tab bij Geavanceerde netwerkinstellingen. En even kijken hoe ik 'm unlock...

Morgen maar alle pagina's doorbladeren en zaken toevoegen aan [mbr[*spam*[/]. De aantal vragen en oplossingen hier komen vrij snel en dus vrij chaotisch. Er moet snel orde komen in al die vragen en antwoorden.

Ook zal ik mijn oordeel later posten. Heb wel alvast foto's gemaakt, wat gefilmd (uitpakken en first boot) die zullen ook op mijn site komen. Maar man, 800x480 en IE = mijn ogen! IE maakt er wel erg kleine letters van. En ik merk dat Opera niet standaard erop zit, ondanks dat er handleiding in de doos zit. Wel zit er reeds (proefversie) antivirus op van Fsecure.

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 26-11-2008 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsies schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:51:
[...]

Ok, dus er gaat gewone micro SD geheugen in, voorheen had Sony ericcson geloof ik iets van Micro SD M2 geheugen, dat is het dus niet meer?

(oja, waar het geheugen gekocht?)
Beetje laat, maar ik heb em gekocht bij mnm computers.
pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Card
Benmen schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:08:
[...]

Sorry dat ik het weer zeg maar zoeken is niet zo lastig toch?
In dit topic en heel misschien in het vorige topic is hier ook al over gesproken. Ik zal het weer even makkelijk maken:

Als je de telefoon uitschuift en je drukt licht op het scherm. en je probeert dan dat geluid te maken of als hij ingeschoven is en je drukt erop en probeert het opnieuw zul je merken dat het geluid weg is.
Waarschijnlijk heeft het dus te maken met zoiets als de lagers van het mechanisme.
Blijkbaar is zoeken toch een beetje moeilijk, ik heb geen enkel idee wat ik als trefwoorden moet gaan gebruiken.

Ook ben ik een beetje onduidelijk geweest maar ik heb ook over de geluid uit de speakertje, soms valt het geluid gewoon helemaal weg en dan moet ik dat ding opnieuw opstarten voor geluid. (nup, geen mute o.i.d.)

Heeft er iemand ook HomeScreen PlusPlus geïnstalleerd? Ik wilde een batterij meter en dat de SSID wordt gedisplayed op mijn homescreen maar het programma zorgt ervoor dat de xperia helemaal crashed.
Weet er misschien ook iemand waar ik een programmatje kan vinden om de x1 om te toveren naar een zaklamp?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
__R__ schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:34:
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn X1 kan registreren zodat ik ook hancock thuis gestuurd krijg ? Ik kan het nergens vinden.

Via de support card dus. :X
Als ik naar de link ga welke op de support card staat dan zie ik niet waar ik me moet registreren om de MicroSD card te ontvangen. Kan iemand mij misschien de directe link sturen? Hmm, link ondertussen gevonden maar ik moet zeggen dat het er niet echt duidelijk op staat.

[ Voor 9% gewijzigd door Uitje op 15-11-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bij bluetooth instellingen zoeken naar nieuw apparaten.
Die vind ie.. (bluetooth autoradio)...
Automatisch maakt hij geen verbinding.
Als ik mijn radio handmatig verbinding laat maken lukt het wel.
Maar dat is een heel irritant menu waar ik dan elke keer doorheen moet.

Hoe laat ik x1 handmatig verbinding maken met een ander apparaat?
Ik kan het niet vinden,.. en de help functie verwijst ook nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:57:
Ik kan bij bluetooth instellingen zoeken naar nieuw apparaten.
Die vind ie.. (bluetooth autoradio)...
Automatisch maakt hij geen verbinding.
Als ik mijn radio handmatig verbinding laat maken lukt het wel.
Maar dat is een heel irritant menu waar ik dan elke keer doorheen moet.

Hoe laat ik x1 handmatig verbinding maken met een ander apparaat?
Ik kan het niet vinden,.. en de help functie verwijst ook nergens naar.
Ja, dat probleem heb ik dus ook met de parrot ck3100 carkit, snap sowieso het koppelen aan een ander apparaat niet. de Xperia staat op mijn pc wel als verbonden, maar installeerd geen bluetooth modem enz. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
Voice command is betaalt en terecht, het is niet iets wat iemand in een paar uurtjes op een zolderkamer even kan schrijven. Bovendien, voor niets gaat de zon op.
Nou op mijn Nokia N73 zit een perfecte spraakherkenning vooraf geïnstalleerd, vind het dan ook über-schraal dat dit de Xperia het niet heeft. Van een smartphone mag je dat toch verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKNDY
  • Laatst online: 02-09 12:18
Hebben jullie ook dat het batterij klepje steeds half los schiet?
Ik vind het erg hinderlijk
Je ziet het vooral bij het ook maar iets tegen elkaar in torderen van het toestel.
Terug gaan dan maar? Of heeft iedereen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

BKNDY schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:16:
Hebben jullie ook dat het batterij klepje steeds half los schiet?
Ik vind het erg hinderlijk
Je ziet het vooral bij het ook maar iets tegen elkaar in torderen van het toestel.
Terug gaan dan maar? Of heeft iedereen dit?
Dat had ik ook, heb gewoon de zijkant die steeds los schoot wat meer naar binnen gebogen. Nu zit die muurvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKNDY
  • Laatst online: 02-09 12:18
@Xof

Dankje :)
Hij zit inderdaad strakker nu! Maar even kijken hoe lang het blijft zitten
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.