Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.679 views

Verwijderd

Alcje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:40:
[...]

Ja ik zat dus al te kijken maar kon hem zo 1-2-3 niet vinden. Ik ga wel even voor je zoeken.

http://forum.xda-develope...t=443956&highlight=update

Ik zou er maar even mee wachten haha :P
Curieus.

Is er egens overzichtelijke info over Firmwares, versies en update procedures?

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:25
JaJoah schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:40:
[...]

Als je nu eens probeert in een badkamer waar je het warme water een tijdje hebt laten lopen. Dan met een doek goed schoonmaken en aanbrengen Denk dat je dan heel weinig stofdeeltjes onder je protector zult hebben. Zo ga ik het straks ook doen :)
Dit is inderdaad de gebruikelijke manier om een screenprotector aan te brengen.
Scherm goed schoonmaken en dan in een vochtige/stomende omgeving de protector aanbrengen.
Het engie waar je dan nog op moet letten is op luchtbellen, maar die kun je eenvoudig voorkomen mbv je bankpas oid. Bij mij werkt het ook, dus moet het voor jou geen probleem zijn.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:13

The Legend

*Plop*

Is er iemand die tutorial kan schrijven over het werkent krijgen van flash (bv. youtube.com) op de X1? Op XDA verdwaal je in verschillende mogelijkheden, cabs en andere zaken. Misschien heeft iemand ook al een .xml in de aanbieding die Opera standaard maakt in het Google panel? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

• thomahawks
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 10:19
The Legend schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:32:
Is er iemand die tutorial kan schrijven over het werkent krijgen van flash (bv. youtube.com) op de X1? Op XDA verdwaal je in verschillende mogelijkheden, cabs en andere zaken. Misschien heeft iemand ook al een .xml in de aanbieding die Opera standaard maakt in het Google panel? :P
Je kan bijv Flashlite installeren voor Opera: http://www.modaco.com/con...-free-xperia-x1-software/

Persoonlijk vind ik de stream media player prima en nu ik CorePlayer heb voor oa youtube filmpjes zie ik al helemaal geen reden het te downloaden. Coreplayer geeft in mijn ogen ook een veel beter overzicht dan de site.

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
F-Tim schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:08:
Misschien een tip voor mensen die TouchFlo 3D gebruiken op hun X1.... op deze link kun je de Comm Manager als tabblad voor TF3D downloaden, dat is echt super handig! Scheelt je weer een paar handelingen...

Enne, voor de mensen die de Blackstone Volume Control tool installeren die op XDA te vinden is, als je dit doet verlies je op het SPB Panel de kalender. Sommigen zal dat niet storen, maar anderen juist weer wel!
Hmm die ziet er mooier uit dan die commanager van die gast van XDA :)

Tnx :) ga hem gelijk installen zo :P

• Alcje
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:43:
[...]

Curieus.

Is er egens overzichtelijke info over Firmwares, versies en update procedures?
Ja ik heb dat ergens gezien, moet je even op het xda forum zoeken op rom/flashes :)

• Alcje
The Legend schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:32:
Nou ik zou die flashlite niet gebruiken wat iemand schreef. Die werkt brak imo. Beste resultaat werkt met adobe flash :) link staat aan het begin van dit topic.

Verder zou ik coreplayer aanraden, daar zit dus een youtube panel in,. En die speelt het beter af dan dat je met die abobe flash gaat kijken!

Wel versie v1.2.5 Build 4506 pakken van Coreplayer :)

Verwijderd

Heeft iemand nog last van krakende toetsen van het keyboard?, ik wel.
Alleen de backspace en enter knop overigens.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:02:
Heeft iemand nog last van krakende toetsen van het keyboard?, ik wel.
Alleen de backspace en enter knop overigens.
Nu je het zegt, bij mij kraken ook alleen de backspace en enter knop.. niet heel hinderlijk, want ik merk het nu voor het eerst, was me zelf nog niet opgevallen.

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Over het slideshowpanel: kun je daar mappen aangeven welke hij moet afspelen? Want bij mij geeft hij steeds aan, geen inhoud gevonden...

Overigens, iemand die weet wat Handango Inhand is en wat dat doet?! Bij mij doet die namelijk niets...

• The Legend

The Legend

*Plop*

Een soort online shop voor veel te dure WM applicaties. Niets mee doen dus :P

Verwijderd

weet iemand hoe je je eigen smstoon kunt instellen, ben erachter hoe je eigen beltoon kunt aanpassen maar je smstoon wordt uit een ander mapje gehaald wat ik nog niet heb kunnen vinden. Iemand enig idee?

Heb trouwens GPS tuner geinstalleerd, fijn progje als je je GPS wilt gebruiken voor wandeltochten enz.

• Alcje
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:35:
weet iemand hoe je je eigen smstoon kunt instellen, ben erachter hoe je eigen beltoon kunt aanpassen maar je smstoon wordt uit een ander mapje gehaald wat ik nog niet heb kunnen vinden. Iemand enig idee?

Heb trouwens GPS tuner geinstalleerd, fijn progje als je je GPS wilt gebruiken voor wandeltochten enz.
Waarvoor heb je dat nodig dan? :) Ik bedoel google maps heb je toch wat wil je nog meer? :)

Verwijderd

Alcje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:36:
[...]

Waarvoor heb je dat nodig dan? :) Ik bedoel google maps heb je toch wat wil je nog meer? :)
dit is meer voor offroad navigation, dus voor wandeltochten/hikes/geocaching enz.

Verwijderd

Ik vind het wel echt schandalig dat die 'super'batterij wat in de X1 zit, de avond bij mij nog niet eens haalt :S Terwijl hij de hele nacht aan de oplader gelegen heeft. Hij is nu al bijna leeg en dan heb ik nog niet eens zo gek veel gedaan, alleen internetten en msn + wat spelletjes. Heb ik nog niet eens muziek geluisterd of wat dan ook.
De lichtinstellingen heb ik al op automatisch gezet maar lijkt allemaal niet te helpen :S
Erg jammer en wel echt een tegenvaller...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 16:02 ]

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 07:31
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:01:
Ik vind het wel echt schandalig dat die 'super'batterij wat in de X1 zit, de avond bij mij nog niet eens haalt :S Terwijl hij de hele nacht aan de oplader gelegen heeft. Hij is nu al bijna leeg en dan heb ik nog niet eens zo gek veel gedaan, alleen internetten en msn + wat spelletjes. Heb ik nog niet eens muziek geluisterd of wat dan ook.
De lichtinstellingen heb ik al op automatisch gezet maar lijkt allemaal niet te helpen :S
Tsja dan ga je naar de winkel terug zeg je batterij is dood en zeur je om garantie?

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 21:04

TNO

cake.

Die van mij staat nu sinds gisterochtend aan, alleen bluetooth verbinding actief, maar omdat hij nog gesimlocked is geen telefoonverbinding actief. Op dit moment mist er nog maar 1 groen streepje af, dus ik vind het tot nu toe vrij netjes, toegegeven dat hij niks doet, alleen wat collega's die er wat mee hebben lopen stoeien.. Ik ben dus ook zeer benieuwd naar de impact op batterijduur zodra ik 'm dus wel ga gebruiken. :)

* TNO kijkt 's boos naar T-mobile.
"Hier met die unlock codes ;( "

Edit: 1 week gewacht nu.

• Alcje
Nou snap er geen reet van. Heb hem nu een week en heb hem 1 keer opgeladen ofzo? :)

Beetje vreemd. LAad je hem wel op via de normale oplader en niet via usb? :)

• Yucko
  • Laatst online: 19:05

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:35:

...
Als je een ander geluidje wilt instellen als 'toon' voor binnenkomende sms-jes dan dien je deze te plaatsen in

\Application Data\Sounds

Heb daar zelf ook even naar gezocht :)

Wat betreft de accu; ik had hem overdag aan via USB aangesloten aan de PC maar de optie om te laden terwijl in een ON-stand aangesloten op een PC uitgezet. Doordat ik veel deed msn-en via MyMobiler was die accu op het einde van de dag zo goed als leeg.

Nu ik dat niet doe is hij sinds vanmorgen 8:00 nog geen 20% in accuspanning gedaald _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Yucko op 13-11-2008 17:16 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

TNO schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:08:
[...]

Die van mij staat nu sinds gisterochtend aan, alleen bluetooth verbinding actief, maar omdat hij nog gesimlocked is geen telefoonverbinding actief. Op dit moment mist er nog maar 1 groen streepje af, dus ik vind het tot nu toe vrij netjes, toegegeven dat hij niks doet, alleen wat collega's die er wat mee hebben lopen stoeien.. Ik ben dus ook zeer benieuwd naar de impact op batterijduur zodra ik 'm dus wel ga gebruiken. :)

Ik ben ook zwaar pissed! heb veel geld misgelopen door het niet kunnen verkopen van het toestel!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
The Legend schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:25:
Een soort online shop voor veel te dure WM applicaties. Niets mee doen dus :P
Wat ik wel raar vind aan die programma is dat het wel degelijk wat opstart als je je telefoon aanzet. Ik heb het programma een keer verwijdert en nadien kreeg ik telkens een foutmelding dattie iets van dat InHand niet kon opstarten als ik mn tel aanzette.

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 13:29
Ik heb inmiddels de xperia 2daagies en moet zeggen hij bevalt me prima, heb 1 vastloper van me pannels 8)7 gehad moest hem softresete daarna was alles weer goed verder werkt wifi,msn,opera,filmpjes kijken allemaal prima echt dik tevreden er mee!

• Benmen
Zo heb vandaag even eea getest op de hhs.

Waar ik gisteren geen verbinding kreeg met het draadloze netwerk daar (securew2) lukte dat vandaag wel met dezelfde instellingen. Wat ik zeer vreemd vind. Heb de wifi module op accu gezet en het bereik is echt minimaal daardoor. Gisteren had ik echter gewoon vier bereik maar kon ik niet inloggen iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen?

Net even op XDA gekeken. Ze hebben een CAB uitgebracht waarmee je de radio en media panels van SE kan opstarten als normale apps dus ondertussen andere panels opstarten. Nu nog testen...

[ Voor 19% gewijzigd door Benmen op 13-11-2008 16:51 ]

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
TNO schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:08:
[...]

Service van T-Mobile valt mij ook erg tegen, zo'n blunder wil je toch per direct oplossen :S

Ik heb ook nog steeds geen unlockcode ontvangen, maar kan mijn toestel gelukkig wel gebruiken O-)

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:27
Danielson schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:58:
[...]

Service van T-Mobile valt mij ook erg tegen, zo'n blunder wil je toch per direct oplossen :S

Ik heb ook nog steeds geen unlockcode ontvangen, maar kan mijn toestel gelukkig wel gebruiken O-)
Same here, ben nooit meer gebeld door de t-mobile shop.

Echter, ik was deze maandag onderweg naar de MM in Amsterdam die helaas geen class 6 hadden. Vol frustratie ben ik naar de poort gelopen en zag ik een t-mobile shop.

Ik denk ik probeer het gewoon.
Gezegd dat ik telefoon gekocht had bij t-mobile maar nooit ben teruggebeld. Hij zo, Geen probleem ik heb ze hier staan. Ik zeg, dus ik kan hem nu meteen krijgen? Ja hoor, hij vraagt om imei nummer en kreeg op een bonnetje me code. Ik meteen geprobeerd en lukt goed hoor :P

Dus advies. Loop ff een shop binnen, ze moeten een excel bestand/progje hebben die de unlock codes genereert!!!

EDIT:

overigens over de batterij, Ik heb hem nu 2 dagen gebruikt zonder opladen. Hierbij heb ik 2 dagen volop gebruik gemaakt van het mediapanel met muziek aan. (zeker uurtje of 4 muziek) Heb ik 30 min film gekeken met coreplayer. Gebeld en op de universiteit op WIFI lopen kloten.

Bevindingen. In de avond express op gelet waar batterij op stond. Met scherm uit, idle in de nacht in 12 uur gaat er vrij weinig vanaf.
Wifi = vrij ingrijpend op batterij
Film = MEER dan killing dan gaat hij echt snel achteruit
Muziek = Amper invloed op je batterij
Bellen = Normaal verbruik als ieder andere telefoon
Scherm aanlaten = aanzienlijk batterijverbruik

Dus zet altijd je scherm uit als het kan, dat scheelt veel.

[ Voor 27% gewijzigd door Dbm12 op 13-11-2008 17:08 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
@ hierboven.

Dat is zeker waar je moet gewoon de shop inlopen en ze hebben de codes. Overigens werd ik maandag ochtend meteen gebeld maarja.. das misschien de service van de lokale shop.

Verwijderd

Voor de mensen met de Orange -> T-mobile overstap, ik belde maandag en werd met de Orange overstap helpdesk doorverbonden en kreeg direct een unlockcode. Mevrouw de telefoniste kon zo mijn unlockcode uit een email vissen.

Verwijderd

Beetje in de weer geweest met TouchFlow en dat werkt allemaal naar wens. Niet helemaal als een speer, maar goed.

Ik heb echter één probleem: ik kan in de fotogallerij niet van folder wisselen, zodat ik niet bij mijn camera-opnames kom. Iemand een tip?

Verwijderd

Ik heb vandaag de Touch Pro en de Xperia X1 naast elkaar kunnen proberen, mijn bevindingen:
-Uiterlijk: De X1 wint met vlag en wimpel, de TP is toch erg plastic fantastic.
-Knoppen buitenkant: Kan geen echte winnaar noemen, beide werken niet echt lekker, bij de X1 zijn ze erg klein. De TP knoppen lijken net als de X1 niet snel te reageren, dat kan ook aan de OS liggen.
-Touchscreen: Het X1 scherm is lekker groot ondanks de hogere resolutie lijkt het scherm van de TP helderder en scherper. De TP had een klein voordeel, het touchen met de vinger ging op de TP beter dan op de X1. Ook hier ligt het aan de OS want de 'knoppen' op het scherm zijn gemaakt voor een stylus. erg irritant.

Begin nu toch weer te twijfelen.....aargh.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:29:
Beetje in de weer geweest met TouchFlow en dat werkt allemaal naar wens. Niet helemaal als een speer, maar goed.

Ik heb echter één probleem: ik kan in de fotogallerij niet van folder wisselen, zodat ik niet bij mijn camera-opnames kom. Iemand een tip?
Het deinstalleren van TF3d heeft mijn X1 zo gefuckt dat er een harde reset aan te pas moest komen :X

• Dbm12
zeef schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:38:
[...]

Het deinstalleren van TF3d heeft mijn X1 zo gefuckt dat er een harde reset aan te pas moest komen :X
Exact de reden waarom ik het er niet op ram :P
Ik vind het SPB panel prima. Ik kan ermee doen wat ik wil, en veel meer doe ik wel via de startknop. Het deert me vrij weinig dat ik dan af en toe me stylus erbij moet pakken. Meestal lukt het me zelfs zonder stylus.

Ideaal ook dat je terwjil je in het Muziek panel zit, ondertussen kan internetten :) Just love it.

Verwijderd

Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:07:
[...]

Nu je het zegt, bij mij kraken ook alleen de backspace en enter knop.. niet heel hinderlijk, want ik merk het nu voor het eerst, was me zelf nog niet opgevallen.
Hier geen gekraak.

• Alcje
zeef schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:38:
[...]

Ik snap echt niet hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen allemaal hoor. Want ik kan touchflo zo verwijderen en er opnieuw zetten ed.

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Dit is ongetwijfeld een domme vraag, maar ik gebruik nooit Outlook en nooit WM dus; nadat je door ActiveSync hebt gesynchroniseerd, waar kan je dan in Outlook je contacten e.d. terugvinden?

• Xof

Xof

Bij contactpersonen? :D

• Mag

Mag

Ja, daar staat dus niks, vandaar dat ik het vraag

edit; Na msn te hebben gebruikt had ik gekozen om de contacten te synchroniseren, dat is, in mijn geval, nogal onhandig, is er een manier hoe je dat kan uitzetten?

[ Voor 30% gewijzigd door Mag op 13-11-2008 18:05 ]

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Mag schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:01:
[...]

edit; Na msn te hebben gebruikt had ik gekozen om de contacten te synchroniseren, dat is, in mijn geval, nogal onhandig, is er een manier hoe je dat kan uitzetten?
Msn open, naar live gaan. Account deleten en dan opnieuw koppelen. En dan deze keer niet de hele tijd op NEXT rammen ;)

• Alcje
Mag schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:01:
[...]

Nou ik had de contacten op me simkaart staan. Dan vind ie ze dus niet. Je moet dus de nummers op je telefoongeheugen zetten. Daarna als je gesynced hebt start je outlook en dan staan ze dus in je Microsoft Outlook. onder contact personen. let wel als je een nieuw iemand in je tel zet, voeg hem dan wel toe als outlook contactpersoon. En niet als sim contact. anders worden die dus niet mee gesynchroniseerd :)

• wmnone
Alcje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:10:
[...]

Nou ik had de contacten op me simkaart staan. Dan vind ie ze dus niet. Je moet dus de nummers op je telefoongeheugen zetten. Daarna als je gesynced hebt start je outlook en dan staan ze dus in je Microsoft Outlook. onder contact personen. let wel als je een nieuw iemand in je tel zet, voeg hem dan wel toe als outlook contactpersoon. En niet als sim contact. anders worden die dus niet mee gesynchroniseerd :)
Sim contact kun je als je dat zou willen via een reg-tweak wel laten zien (geen idee waarom je dat zou willen maar het kan :p)

Verwijderd

Alcje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:26:
[...]

Nou snap er geen reet van. Heb hem nu een week en heb hem 1 keer opgeladen ofzo? :)

Beetje vreemd. LAad je hem wel op via de normale oplader en niet via usb? :)
Ja maar doe jij veel internetten of niet?
En ja laad hem goed op. Ook het scherm zet ik altijd uit zodra ik hem even niet gebruik.
Maar ik heb wel de hele dag msn draaien op de achtergrond en ik surf best veel!

Ben net even bij Mediamarkt geweest en een bekende van me was aan het werk en heeft de X1 ook. Hij internette ook veel en bij hem was de batterij ook iedere avond leeg. Ook was bij hem het toestel al een aantal keren volledig vastgelopen.
Maar hoor ook verhalen van mensen die de hele dag online zijn en 2/3 dagen met een batterij doen.

Bovendien begint mijn schuifmechanisme erg veel speling te krijgen. Kan het bovenste stuk al helemaal op en neer bewegen waardoor er een enorm gat ontstaat tussen toetsenbord en scherm.
Hebben jullie dit ook?

Of misschien toch eens even mee terug gaan morgen..?! :X

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 19:22 ]

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:12
Zo, ik heb hem vandaag in ontvangst mogen nemen :) moet zeggen: ik ben onder de indruk! ben uiteraard nog heel erg aan het spelen, maar de eerste indrukken zijn goed zeg maar!

die spb mobile panel maakt het leven enorm aangenaam, zou me op dit moment niet voor kunnen stellen iets anders (TF3D ofzo) te moeten installeren..

ga nog even verder spelen!

Verwijderd

Imperial_Master schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:20:

die spb mobile panel maakt het leven enorm aangenaam, zou me op dit moment niet voor kunnen stellen iets anders (TF3D ofzo) te moeten installeren..
Dat panel is inderdaad ZO geniaal. Lekker gemakkelijk te bedienen met de vinger en alles binnen handbereik! Dat TF3D laat ik maar achterwege, loopt niet bij iedereen even lekker...

Verwijderd

Dbm12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 09:46:
[...]

Ik heb gister 2 samples van zowel de Divx als een high quality Avi geprobeerd. Beide werkten perfect. Wel moet er bij gezegd worden dat er 2 momenten waren dat er een beetje tearing ontstond in het beeld. (dit was bij Divx) Dit ligt toch waarschijnlijk aan de drivers.

Je zag de tearing wel, maar echt storend was het niet. Verder was het beeld vloeiend zonder schokken.

Edit

@Pieter007

Een kort uitleg over hoe je flash werkend krijgt.

Ik heb meerdere zaken geprobeerd, maar deze methode werkte voor de t-mobile versie. Daanno heeft een andere flash op zijn X1 werkend gekregen, maar bij mij werkte die niet. Het is dus een beetje passen en meten!

Aangezien er geen linkjes mogen, dien je het wel te googelen voor een downloadlink.

Overal hoor je dat je myflash 3.1 dient te gebruiken, maar deze gaf bij mij totaal geen beeld. Misschien had het een andere reden, maar ik las een bericht op internet dat een andere build wel op de X1 werkte. In feite is het heel simpel om te doen.

je hoeft enkel " Dvha79 AdobeFlash3.1 plugin.cab" te installeren op je device.
Soft reset
Open Opera en ga naar youtube.com
It works like a charm!

Heb je last van het keyboard installeer dan ook even "nullkb.ARM4.CAB"
Dan kan je het keyboard tijdelijk uitschakelen :)

Enjoy!
Dbm12,

ik heb die "nullkb.ARM4.CAB" geinstalleerd maar waar kun je dat aanklikken dat je keyboard kunt uitschakelen?

• Dbm12
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:29:
[...]

Dbm12,

ik heb die "nullkb.ARM4.CAB" geinstalleerd maar waar kun je dat aanklikken dat je keyboard kunt uitschakelen?
Waar het toetsenbord staat onderaan staat ook een pijltje aan de rechterkant. Hou je stylus erop en er komt een dropmenu. Hier staat ook Nullkb tussen. Selecteer hem en je hebt geen toetsenbord meer in je beeld :)

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Hmmm... mijn Xperia doet het 2 dagen met de batterij bij normaal gebruik.

Zaterdag heeft hij zo out of the box gewerkt tot zondagavond, zondagavond heb ik hem opgeladen en waren er nog 2 streepjes beschikbaar.Maandag 1 dag ermee gewerkt, maar toen heb ik ook echt de hele dag ermee ´gespeeld´; contacten, agenda, bestanden en tools erop gedropt.... scherm heeft bijna letterlijk de hele dag aan gestaan, en nog steeds 2 streepjes over! Dinsdag een hele dag gewoon ermee gespeeld, en even TomTom gebruikt, 's avonds gewoon opgeladen. Vanaf woensdagmorgen tot net 17.15 heeft de batterij het volgehouden; wederom veel gebruikt.... En om 17.15 viel de telefoon uit ;-) Alle dagen heeft bluetooth gewoon aangestaan.... Energiebesparing van het scherm staat uit; van zo'n scherm moet je genieten he?.

Dus tja, ik verwacht dat na een 'gewenningsperiode' de Xperia het toch zeker 2-3 dagen bij normaal gebruik moet volhouden, 4 bij minder gebruik. Overigens heb ik wel een tweak geinstalleerd die de 3G verbinding na 1 minuut idle tijd uitschakelt.... (bij interesse geef maar een gilletje)

Wanna play?

Verwijderd

Kom maar op met die 3G tweak! :)
(neem aan dat ie ook voor HDSPA/GPRS werkt?)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 19:40 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
F-Tim schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:33:
(bij interesse geef maar een gilletje)
Gil :)

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Hmmm... mijn Xperia doet het 2 dagen met de batterij bij normaal gebruik.

Zaterdag heeft hij zo out of the box gewerkt tot zondagavond, zondagavond heb ik hem opgeladen en waren er nog 2 streepjes beschikbaar.Maandag 1 dag ermee gewerkt, maar toen heb ik ook echt de hele dag ermee ´gespeeld´; contacten, agenda, bestanden en tools erop gedropt.... scherm heeft bijna letterlijk de hele dag aan gestaan, en nog steeds 2 streepjes over! Dinsdag een hele dag gewoon ermee gespeeld, en even TomTom gebruikt, 's avonds gewoon opgeladen. Vanaf woensdagmorgen tot net 17.15 heeft de batterij het volgehouden; wederom veel gebruikt.... En om 17.15 viel de telefoon uit ;-) Alle dagen heeft bluetooth gewoon aangestaan.... Energiebesparing van het scherm staat uit; van zo'n scherm moet je genieten he?.

Dus tja, ik verwacht dat na een 'gewenningsperiode' de Xperia het toch zeker 2-3 dagen bij normaal gebruik moet volhouden, 4 bij minder gebruik. Overigens heb ik wel een tweak geinstalleerd die de 3G verbinding na 1 minuut idle tijd uitschakelt.... (bij interesse geef maar een gilletje)
Ja zo gebruik ik hem ook. Speel er de hele dag wel mee en zit vooral dus veel op msn. Verder surf ik wat, speel ik wat spelletjes en typ hier en daar een smsje. Op het moment heb ik nog 2 streepjes. De een heeft hetzelfde als mij en moet hem iedere avond opladen. De ander doet er 2/3 dagen mee bij hetzelfde gebruik.

Maar hoorde dat de eerste keer opladen cruciaal is, dus dat je hem de eerste 24 uur echt aan de lader moet houden. De jongen die dat gedaan heeft doet er wel 2/3 dagen mee.

• Dbm12
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:40:
[...]

Ja zo gebruik ik hem ook. Speel er de hele dag wel mee en zit vooral dus veel op msn. Verder surf ik wat, speel ik wat spelletjes en typ hier en daar een smsje. Op het moment heb ik nog 2 streepjes. De een heeft hetzelfde als mij en moet hem iedere avond opladen. De ander doet er 2/3 dagen mee bij hetzelfde gebruik.

Maar hoorde dat de eerste keer opladen cruciaal is, dus dat je hem de eerste 24 uur echt aan de lader moet houden. De jongen die dat gedaan heeft doet er wel 2/3 dagen mee.
Dat zou niet mogen uitmaken. Ik heb in het begin ook hem af en aan de pc gegooid waarna hij dus ook oplaad.... Ik kan als ik geen film ga kijken zeker 3 dagen halen met normaal gebruik..... Ik denk gewoon dat je batterij niet helemaal 100% is.... Iets om voor terug te gaan?

Verwijderd

Had mijn "experia" case van beyzacases al klaar liggen.
Mooi product hoor,. daar niet van,....

Maar die gasten hebben aan een willekeurige case een "experia" labeltje gehangen.
Het is nou niet bepaald een "snug fit"!!!
Die binnenzijde is ongeveer 1 hele centimeter breder dan de gsm zelf!!!! (breedte van de gsm_

Hij valt er niet uit ofzo.. in de dikte zeg maar zit ie redelijk ok, maar toch.. ziet er heel zielig uit.
Af te raden dus!!!!!

Verwijderd

Dbm12 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:46:
[...]

Dat zou niet mogen uitmaken. Ik heb in het begin ook hem af en aan de pc gegooid waarna hij dus ook oplaad.... Ik kan als ik geen film ga kijken zeker 3 dagen halen met normaal gebruik..... Ik denk gewoon dat je batterij niet helemaal 100% is.... Iets om voor terug te gaan?
Ga ik morgen ook eventjes doen denk ik. Wel balen zeg. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen want denk niet dat KPN nog een voorraad batterijen voor de X1 achter heeft liggen. :X
Laat jullie wel wat weten.

• Alcje
Dbm12 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:30:
[...]

Waar het toetsenbord staat onderaan staat ook een pijltje aan de rechterkant. Hou je stylus erop en er komt een dropmenu. Hier staat ook Nullkb tussen. Selecteer hem en je hebt geen toetsenbord meer in je beeld :)
Waar was dat keyboard voor dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:48:
Had mijn "experia" case van beyzacases al klaar liggen.
Mooi product hoor,. daar niet van,....

Maar die gasten hebben aan een willekeurige case een "experia" labeltje gehangen.
Het is nou niet bepaald een "snug fit"!!!
Die binnenzijde is ongeveer 1 hele centimeter breder dan de gsm zelf!!!! (breedte van de gsm_

Hij valt er niet uit ofzo.. in de dikte zeg maar zit ie redelijk ok, maar toch.. ziet er heel zielig uit.
Af te raden dus!!!!!
Koop op afstand, 8 dagen terug sturen, etc?

• Alcje

• Mag

Mag

Aan de onderkant van mijn X1, op het gedeelte van het scherm, zit een soort uitgesneden driehoekje oid. Is dat je microfoon oid?
Het andere ding is iig voor een keycord ofzo

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:51:
[...]

Koop op afstand, 8 dagen terug sturen, etc?
Ik had m gekocht al voor dat ik wist dat ik nog 2 maanden ging wachten :)
De support daar is zo dom als,..
ik dreig nu fotos hiervan "all over the net" te verspreiden...
Niet echt.. maar misschien helpt t...

Maar niet kopen dus.... voor anderen...
Beyza is vaker genoemd duss..

Verwijderd

Hoop dat iemand me kan helpen:

Ik heb al mijn contacten van mijn SIM-kaart naar de telefoon gekopieerd. Nu wil ik echter niet meer dat de telefoon de SIM-contacten weergeeft. Kan ik dat ergens instellen? Ik kan het echt nergens vinden?

• Mag

Mag

Ik hoop dat ik niet de enige ben me dit probleem (en dat er dus een oplossing is); elke keer als ik een url type dan komt er na de .com of na de .nl altijd een "ï"... Geen idee waarom het is echt heel vaag :S

edit; het is ELKE keer als ik iets invoer in de adressen balk, dus als ik in type "twealers.net" en ik verander ff de l in k en druk enter krijg ik "tweakïers.net"

edit2: na een reset doet die het weer, vage bug 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Mag op 13-11-2008 21:00 ]

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

(bij interesse geef maar een gilletje)
*gil* :Y

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Verwijderd

Beetje lomp maarja, ik kan het niet terug vinden.

Ik heb ergens een menu gevonden van de draadloze internet, waneer er geen verbinding is wordt de wifi in 5 minuten afgesloten, deze wil ik terug(?) brengen naar 30 seconden.

Laat maar ik heb het alweer gevonden.
(Instellingen > Verbindingen > Wi-Fi > Menu > Geadvanceerde Instellingen)

Ook heb ik een ander probleem, bij opera. Tijdens het typen in de zoek/adres balk springt dat scherm naar volledige scherm waardoor ik niets meer kan invoeren. Hebben jullie dit probleem ook?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 21:23 ]

Verwijderd

Xperia liefhebbers, ik heb voor jullie een gloednieuwe te koop,compleet met originele aankoopsnota van vandaag. Hij is helemaal simlock en logo vrij!!! Vraagprijs 560,-

• Kev!n
  • Laatst online: 03-08 10:51
Ik wil op de 1 of andere manier hier toch ff een uitzendinggemist kijken nu heb ik onderstaande url voor elkaar gekregen maar coreplayer zegt geen netwerk, streaming media pakt het ook niet en mediaplayer ook niet :S:S.. hoe anders dit af te spelen?

http://cgi.omroep.nl/cgi-...101176862/bb.20081110.asf

• Alcje
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:50:
Xperia liefhebbers, ik heb voor jullie een gloednieuwe te koop,compleet met originele aankoopsnota van vandaag. Hij is helemaal simlock en logo vrij!!! Vraagprijs 560,-
TIs hier geen vraag en aanbod :?

:/

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 21:04

TNO

cake.

Vanavond maar even de gok gewaagd en de T-mobile shop in de buurt binnengelopen. Verhaal uitgelegd dat ie nog steeds gesimlocked was. "Oh geef maar hier ik zal even kijken". 5 minuten later had ik een simlockvrije X1 :Y) . Ze hebben gewoon een Excel sheetje met alle imei nummers + bijbehorende unlock codes.

• thomahawks
Mag schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:31:
Ik hoop dat ik niet de enige ben me dit probleem (en dat er dus een oplossing is); elke keer als ik een url type dan komt er na de .com of na de .nl altijd een "ï"... Geen idee waarom het is echt heel vaag :S

edit; het is ELKE keer als ik iets invoer in de adressen balk, dus als ik in type "twealers.net" en ik verander ff de l in k en druk enter krijg ik "tweakïers.net"

edit2: na een reset doet die het weer, vage bug 8)7
Ik heb hetzelfde gehad en met een reset was het inderdaad verholpen. Ik weet zeker dat het met symbolen te maken heeft, als je namelijk op "sym" drukt en vervolgens op "enter" krijg je een "ï".

Voor de mensen die eigenlijk geen tf3d willen installeren, SpB shell maakt het in mijn ogen eigenlijk overbodig (tenzij je ook graag koersinformatie in een mooi grafisch jasje wil zien). Het menu kan je best goed aanpassen aan je eigen behoeften, je coreplayer toevoegen bij multimedia, google maps bij internet, je eigen menu maken (ipv een 2de knop naar recents bijv), etc. Alles kun je met je vingers bedienen en gecombineerd met het gebruik van het keyboard en af en toe de knoppen onderaan heb je helemaal geen stylus nodig. Als ik nou iets meer zou kunnen aanpassen aan SpB, zoals een thema, indicaties van verbindingen oid, weervoorspelling voor meerdere locaties was het helemaal perfect geweest.

Verwijderd

Weet iemand ook of je kan inschakelen dat wanneer je op een draadloos netwerk komt dat de telefoon dan automatisch dat netwerk gebruikt voor het internet ipv de internet verbinding van de telefoon zelf?
Kun je dat ergens instellen?

• Xof

Xof

Dweebus schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:14:
*zucht* hele tijd op dat ding zitten wachten... Heb ik hem, kan ik hem terugsturen :(
Batterijklepje is ruk. Tikje er tegen aan, en hij vliegt open. Zelf beetje buigen heeft niet echt het gewenste effect :s

Mensen ervaring met retourneren aan Hi?
Dat heb ik gelukkig niet, maar het klepje ging best moeilijk dicht.
Hoort het trouwens zo dat het klepje bij de logo iets omhoog staat?

Edit: Laat maar, dat hoort dus niet zo. Had even wat foto's bekeken :D
Kon het gelukkig recht buigen zonder dat het zichtbaar is.. pfiew.
Edit2: En toen viel bij mij ook steeds het klepje er vanaf met een tikje er tegenaan. Je moet dan even de kleine pinnetjes aanduwen boven de batterij.. dan gaat het wel goed. Hoef je hem dus niet voor terug te sturen :)
Edit3: Blijf bezig ;)
En even aan de kant waar die snel los schiet het klepje even heel klein beetje aanduwen.. hij zit nu weer muurvast bij mij.

[ Voor 33% gewijzigd door Xof op 13-11-2008 21:47 ]

• Renshetmens
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:25
Er is weer een review bijgekomen

Linkje naar AllAboutPhones

leuk om te zien dat Touchflow 3d het zo goed doet op de X1, en de snelheid van het Nederlandse X1 model is super te noemen.

Misschien in de TS zetten ?

[ Voor 5% gewijzigd door Renshetmens op 13-11-2008 21:39 ]

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Voor iedereen die gilde heb ik em ff van XDA afgeplukt en op Rapidshare gemirrored....

Er was overigens ook nog een 5 minuten disconnect variant.... mocht iemand interesse hebben, even zelf googlen dan. De X1 staat standaard op 10 minuten disconnect trouwens, maar in 10 minuten gebeurt voor 99% zeker wel weer iets van internet activiteit.... En ja, het werkt ook met HSPDA :)

Voor de echte tweakerts onder ons zijn hier de reg settings:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\
SuspendResume = GPRS_bye_if_device_off
CacheTime = xxx (where xxx are seconds before auto disconnect, for me the best value is 60)

Overigens.. joedy87, je zei dat je niet kon zien dat je X1 zich laadde toen hij helemaal uit was he? Zet hem nog eens uit, steek de lader erin en kijk eens naar de LED's :) Bij mij gaan ze dan in het oplaadpatroon knipperen. Overigens lijkt me dat van die 24 uur aan 1 stuk opladen érg sterk... aangezien hij na een uur of 2,5 volgeladen is en dan niet meer verder laadt om de batterij niet moe te maken. Als hij aanstaat krijg je dan ook weer gewoon je batterij icoontje terug ipv het oplaad icoontje.

Wanna play?

• Xof

Xof

Zoveel stroom kost het toch niet om GPRS/HSDPA aan te laten staan?
Ik heb mijn telefoon sinds 12:00 vanmiddag van de stroom gehaald.. ik heb vandaag een paar keer gebeld + sms'jes verstuurd. En daarbij heb ik ook wat mail ontvangen en gelezen.
En ik heb constant de internet verbinding openstaan (pushmail), de batterij zit nu op 80%.

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om een gewoon pop3 email acount aan te maken?
Ik zit namelijk bij wanadoo (heet nu online) en ik krijg na het aanmaken van het acount wel emails binnen maar krijg ze niet verstuurd. Dit moet toch wel mogelijk zijn ofniet?

• Alcje
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:10:
Ik zit namelijk bij wanadoo (heet nu online) en ik krijg na het aanmaken van het acount wel emails binnen maar krijg ze niet verstuurd. Dit moet toch wel mogelijk zijn ofniet?
Er was een probleem met windows mobile 6 om te mailen.

Probeer even deze http://www.microsoft.com/...ad7fb7a&displaylang=en&tm

En laat even weten of het werkt voor je!

• thomahawks
Ik kan mij herinneren dat iemand hier wilde weten of en hoe de knoppen gewijzigd konden worden. Ik kwam zojuist op het xda-developer forum (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=442424) het antwoord tegen.

Het antwoord is: Aebplus (http://ae.inc.ru/aebplus.php)
offtopic:
This utility extends functionality of hardware keys on Windows Mobile devices. It allows you to:
- intercept almost any standard button: application buttons, WM5 SoftKeys, Volume slider, Action and even Red/Green phone buttons
- distinguish up to 4 different keypress events on each button grabbed (single, double, triple and "long" keypresses).
- remap each of the keypress events to "virtual" application button or assign them directly to one of the wide set of built-in actions.
As a result you may "convert" volume slider to up/down arrows, assign several essential application buttons to these "SoftKey" buttons and even assign your favorit alternative dialer to red/green phone buttons.

Current list of built-in keypress actions:

- Run Application
- Emulate keypress of many hardware buttons like Enter/Esc/up/down/left/right/red/green/WM5/softkeys/volume etc.
- Emulate standard application buttons
- "Virtual Application Button"
- Being specified as keypress action, "Virtual button" appears in standard Start -> Settings -> Buttons setup dialog and may be assigned here.
- Close (terminate) active application
- Switch next application
- Alt+Tab (switch between two last applications)
- Task Manager with charge level / memory summary info. Task manager may be operated with directional pad (up/down - choose application, left/action - switch to, right - terminate) or finger/stylus.

- You may apply filters to hide annoying applications (e.g. Phone)
- Ok/Close
- Start Menu
- Switch Display Off/On. Once you switch display OFF you may turn it back ON by the same keypress event or simply pressing Power On button.
- Increase, decrease or set backlight level to specified values or even use backlight dialog:

- Switch BlueTooth Off/On
- Switch WiFi Off/On
- Switch Vibration mode Off/On (WM5 only)
- Switch Phone module Off/On
- Switch Speakerphone mode Off/On
- Switch "Flashlight" Off/On (HTC devices only)
- Lock/unlock device (WM5 only)
- Turn Off PDA
- Soft-Reset PDA (Soft Reset)
- Screen rotation
- Go Online / Drop DialUp connections / Trigger Online
- Disable "Power Off device if not used..."
- Switch to Today screen
- Clipboard operations: Select All / Copy / Cut / Paste
- Memory Monitor
- Battery Monitor/Uptime Forecast. It will show battery voltage/current/temperature if corresponding sensors are available
- Current Date/Time
- Pop-up menu with important AEBPlus actions. This feature is available in activated version only (7 dollar als ik het goed gelezen had)
- Any built-in action may be initiated by shortcut calling aebplus.exe with corresponding command line parameter

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Ik heb vanavond de X1 opgehaald. gratis bij een 2 jarige 27,50 abbo bij vodafone (in de winkel).

Heb er even mee gespeeld, het is mijn eerst WM telefoon. Vooralsnog ziet het er goed uit. Tobo is handig (had ik ook op mijn f700). En hij is mooooooooi. Als ik wat meer ervaring heb laat ik het horen.

ik heb de zilvere versie dus.

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 13-11-2008 22:32 ]

Verwijderd

Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:23:
[...]

Nou dat vind ik echt een butt product. Je hebt je scherm nieteens beschermd? Dat is toch de reden waarom je hem in een hoesje duwd?
Inderdaad... zulke "hoesjes" zouden verboden moeten worden. Een mooi apparaat als de X1 doe je toch niet in een doorzichtig tupperwarebakje :'(

• Xof

Xof

Voor de mensen die mail werkend hebben gekregen, hoe krijg je "Sent from my Sony Ericsson XPERIA™ X1." weg? Dit regeltje wordt standaard toegevoegd als je een nieuwe mail gaat composen. Kun je wel steeds gaan backspacen, maar dat schiet ook niet op. Zal dit ergens in het register staan?

Edit: Niet goed gezocht :X
Was gewoon een signature.. via tools -> options -> signature uit te zetten :)

[ Voor 15% gewijzigd door Xof op 13-11-2008 22:38 ]

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:10:
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:25:
Weet iemand ook of je kan inschakelen dat wanneer je op een draadloos netwerk komt dat de telefoon dan automatisch dat netwerk gebruikt voor het internet ipv de internet verbinding van de telefoon zelf?
Kun je dat ergens instellen?
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:35:
Weet iemand of je het scherm (bijvoorbeeld in het media xpericience -scherm) 90 graden kunt draaien zodat hij landschapsweergave komt zonder dat je het toetsenbord hoeft uit te klappen??
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:38:
Een vraagje:

Kan de X1 nou DivX, Xvid en Mpeg4 afspelen??

nog een 2e vraagje:

Is het nog steeds goed voor de accu om de telefoon de eerste keer een hele nacht aan de oplader te leggen?
En is het nog steeds belangrijk dat je de telefoon pas oplaadt wanneer de accu zo goed als leeg is?
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:38:
[...]

Bedankt. Als ik het via de coreplayer doe, kan ik dat in die player naar de youtube site en daar gewoon filmpjes selecteren?
p.s die coreplayer, zit die standaard op de x1 of moet je die apart downloaden en instaleren? Zoja, waar?
Protip: Ga naar Deze Website, en voeg deze toe aan je bookmarks. Daar staan alle antwoorden op je vragen.

[ Voor 10% gewijzigd door SirNobax op 13-11-2008 22:36 ]

Pentaxiaan

• 418O2
Over youtube; bij mij werkte dat gelijk met de Vodafone firmware (misschien is dat het verschil)

• Alcje
418O2 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:29:
Ik heb vanavond de X1 opgehaald. gratis bij een 2 jarige 27,50 abbo bij vodafone (in de winkel).

Heb er even mee gespeeld, het is mijn eerst WM telefoon. Vooralsnog ziet het er goed uit. Tobo is handig (had ik ook op mijn f700). En hij is mooooooooi. Als ik wat meer ervaring heb laat ik het horen.

ik heb de zilvere versie dus.
Heb ik ook! Wees blij met je vodafone Toestel heb je bijna geen problemen. Waarschijnlijk zul je niet kunnen mmsen :) Maar dat valt op te lossen :)
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:30:
[...]

Inderdaad... zulke "hoesjes" zouden verboden moeten worden. Een mooi apparaat als de X1 doe je toch niet in een doorzichtig tupperwarebakje :'(
Mjah idd. Achterlijke breezercase hahaha :D Het heeft gewoon echt nieteens nut gewoon. Tis niet zo'n stootbumper die je vroeger om je gameboy had. MAar tis gewooon ielige plasctic zooi :)

• thomahawks
Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:32:
Voor de mensen die mail werkend hebben gekregen, hoe krijg je "Sent from my Sony Ericsson XPERIA™ X1." weg? Dit regeltje wordt standaard toegevoegd als je een nieuwe mail gaat composen. Kun je wel steeds gaan backspacen, maar dat schiet ook niet op. Zal dit ergens in het register staan?
Ga naar je postvak in van outlook -> menu -> extra -> opties -> handtekeningen -> selecteer een account: xxxxxx -> gebruiken voor deze account vinkje verwijderen of de tekst eronder veranderen/leeg maken.

• Xof

Xof

thomahawks schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:38:
[...]

Ga naar je postvak in van outlook -> menu -> extra -> opties -> handtekeningen -> selecteer een account: xxxxxx -> gebruiken voor deze account vinkje verwijderen of de tekst eronder veranderen/leeg maken.
Edit: Niet goed gezocht :X
Was gewoon een signature.. via tools -> options -> signature uit te zetten :)

Xof wijzigde dit bericht 13-11-2008 22:38 (15%)
;)
Maar toch bedankt :)

Verwijderd

Alcje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:19:
[...]

Er was een probleem met windows mobile 6 om te mailen.

Probeer even deze http://www.microsoft.com/...ad7fb7a&displaylang=en&tm

En laat even weten of het werkt voor je!
Heb het geprobeerd maar doet het nog niet.
Als ik op verzenden druk gaat hij verbinden, aanmelden, wijzigingen zoeken en dat zegt hij:
kan vericht niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw te verzenden.

Mail ontvangen doet tie wel.

• Alcje
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:56:
[...]

Als ik op verzenden druk gaat hij verbinden, aanmelden, wijzigingen zoeken en dat zegt hij:
kan vericht niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw te verzenden.

Heb je toevallig vodafone?

Probeer is Bij 'Advanced Network' PAP authentication veranderen in CHAP authentication.

[ Voor 9% gewijzigd door Alcje op 13-11-2008 23:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:56:
[...]

heb een pop3 mailaccount er in gezet (van ziggo) en kan gewoon mailen en mail ontvangen. Geen problemen mee.

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:28:
[...]

Edit2: En toen viel bij mij ook steeds het klepje er vanaf met een tikje er tegenaan. Je moet dan even de kleine pinnetjes aanduwen boven de batterij.. dan gaat het wel goed. Hoef je hem dus niet voor terug te sturen :)
En even aan de kant waar die snel los schiet het klepje even heel klein beetje aanduwen.. hij zit nu weer muurvast bij mij.
Maak maar alvast een leuke tutorial voor de batterij klepje. :)
Denk dat er wel meer mensen last van hebben

Verwijderd

Wie weet waar we (Lees: ik :P) de batterij klepje los kan kopen? Niet omdat ik een branded toestel heb maar de achterkant is nogal krasgevoelig.. ik wil kijken hoe het eruit ziet als ik het mat maak en als ik het verneukt dat ik dan nog een goeie heb.

Edit: Iets verteld mij dat dit klepje een dure grap zal zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 02:47 ]

• Alcje
Hey Mensen, weet iemand welke versie het is van die SPB Mobile shell? Ik belde me broer om te vertellen dat ik die X1 had gehaald. Toen vertelde hij mij dat hij ook een windows mobile tel had :)

En hij heeft dus alle programmas van SPB zo'n beetje! Nu heb ik van hem een dvd vol gehad, maaaaar daar staat bijv een Nederlandse versie. Weet iemand welke versie wij op de X1 hebben? :) Vna me broer heb ik 2.1 NLD

Kan het nergens vinden op me tel :)

• Xof

Xof

Nou het is niet echt tutorial waardig hoor ;)
Maar als er meer mensen last van hebben dan zal ik het overwegen. Maar dit is meer voor de normale Xperia topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:39

bonetone

2B Silver Sonic

Alcje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:54:
Hey Mensen, weet iemand welke versie het is van die SPB Mobile shell? Ik belde me broer om te vertellen dat ik die X1 had gehaald. Toen vertelde hij mij dat hij ook een windows mobile tel had :)

En hij heeft dus alle programmas van SPB zo'n beetje! Nu heb ik van hem een dvd vol gehad, maaaaar daar staat bijv een Nederlandse versie. Weet iemand welke versie wij op de X1 hebben? :) Vna me broer heb ik 2.1 NLD

Kan het nergens vinden op me tel :)
2.1.0 build 93558
kun je downloaden via de sony-ericsson site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
bonetone schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:26:
[...]

2.1.0 build 93558
kun je downloaden via de sony-ericsson site
Ja die heb ik maar die ziet er heel andes uit dan versie 2.1 van hun :)

http://beta.spbsoftwarehouse.com/products

Zat beetje te snuffelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dat komt waarschijnlijk om SPB het panel voor SE custom hebben gemaakt. Hun eigen software is geschikt voor iedere WM6.1 foon en het panel natuurlijk alleen voor de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
The Legend schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 00:51:
Dat komt waarschijnlijk om SPB het panel voor SE custom hebben gemaakt. Hun eigen software is geschikt voor iedere WM6.1 foon en het panel natuurlijk alleen voor de X1.
Hmmm daar zeg je wat, zou je dan zoiets http://beta.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/

NIet als paneel kunnen instellen? :) Nee zeker. Ik dacht dan knal ik vanalles erop morgen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het nu zo stil is merk ik als ik mijn X1 schud dat ik dan ratelende dingetjes hoor, is dat bij jullie ook zo?
(Stylus d'r uit, batterij d'r uit, klepje d'r af, optical vastgehouden, shutter vastgehouden en dan ff schudden)
Ik vermoed dat het de tril motortje is of de pennetje/as van het motortje.

Soms valt het geluid bij mij ook weg, helemaal geen geluid meer enzo ik moet em dan ff opnieuw opstarten
Hebben jullie er ook last van?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die msn werkend willen hebben lees goed door wat :ds08 zegt.

werkt hie super. nogmaals bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 03:22:
mensen die msn werkend willen hebben lees goed door wat :ds08 zegt.

werkt hie super. nogmaals bedankt !
Link naar zijn post (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 18-09 14:37
Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:28:
[...]

Welke pinnetjes bedoel je precies? Die aan het kant van het embleempje? (Hier floept ie dus telkens open..) Of die waar je het klepje "insteekt"? Die eerste heb ik al iets geprobeerd, tevens de zijkanten van het klepje iets naar binnen gedrukt, maar zonder resultaat...

(Ik weet dat het beter in het andere X1 topic kan staan, maar daar sneeuwt het onder onder de software vragen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 03:14:
Omdat het nu zo stil is merk ik als ik mijn X1 schud dat ik dan ratelende dingetjes hoor, is dat bij jullie ook zo?
(Stylus d'r uit, batterij d'r uit, klepje d'r af, optical vastgehouden, shutter vastgehouden en dan ff schudden)
Ik vermoed dat het de tril motortje is of de pennetje/as van het motortje.

Soms valt het geluid bij mij ook weg, helemaal geen geluid meer enzo ik moet em dan ff opnieuw opstarten
Hebben jullie er ook last van?
Sorry dat ik het weer zeg maar zoeken is niet zo lastig toch?
In dit topic en heel misschien in het vorige topic is hier ook al over gesproken. Ik zal het weer even makkelijk maken:

Als je de telefoon uitschuift en je drukt licht op het scherm. en je probeert dan dat geluid te maken of als hij ingeschoven is en je drukt erop en probeert het opnieuw zul je merken dat het geluid weg is.
Waarschijnlijk heeft het dus te maken met zoiets als de lagers van het mechanisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren hier ook de X1 opgehaald met vernieuwing van T-Mobile abbonement.
Moet zeggen, erg mooi ding, ziet er allemaal wel strak uit. Maar qua snelheid ben ik nog niet onder de indruk, laden/switchen van panels bijvoorbeeld vind ik toch vrij lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:13:
Gisteren hier ook de X1 opgehaald met vernieuwing van T-Mobile abbonement.
Moet zeggen, erg mooi ding, ziet er allemaal wel strak uit. Maar qua snelheid ben ik nog niet onder de indruk, laden/switchen van panels bijvoorbeeld vind ik toch vrij lang duren.
Tsja ik vind het niet echt hinderlijk ofzo hij geeft eerst een foto (bmp) weer en daarna start hij het programma pas op. Het programma wat bij mij tot op heden het traagst laad is tf3d.

Ik heb trouwens nu ook die cabs gedownload die van je radio en mediapannel opstartbare progs maakt. Zeer handig. Werkt goed.
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.