Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Laatste alinea:
Moet dat geen kB zijn?AMD komt in de eerste helft van 2009 wel met nieuwe cpu's voor ultraportables, maar deze Conesus-processors zullen dualcores met 1MB cache zijn, en dus waarschijnlijk betere prestaties bieden dan de singlecore Atom met 512MB cache die Intel momenteel aanbiedt.
Moet 250W zijnBij de nieuwe versie wordt een voeding geleverd die goed is voor 150W, waar de oude 25W meer moest kunnen leveren.
In de tabel staat:
De \'s mogen wegCore i7 \"octocore\" @ 3GHz
edit: de aanhalingstekens mogen eigenlijk ook weg, gezien die rond geen van de andere vermeldigingen van 'octocore' staan
[ Voor 19% gewijzigd door 3phemeral op 28-11-2008 18:49 ]

[ Voor 88% gewijzigd door Rataplan op 28-11-2008 18:53 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het is swarovski, zij bijv http://www.swarovski.com/Modemerk Christian Dior gaat een mobieltje op de markt brengen dat 22.000 euro zal kosten. De specificaties van de telefoon zijn vermoedelijk weinig vernieuwend, maar het apparaat is wel versierd met 640 Swarovki-kristallen en krokodillenleer.
Ow er staat bepaald, dacht betaald
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 28-11-2008 22:43 ]
Verder stelt Zwinkels dat zijn bedrijf een half jaar geleden heeft voorgesteld om een mediator in te schakelen om zo het conflict op te lossen, maar Easynet zou niet op het aanbod zijn ingegaanVerder stelt Zwinkels dat zijn bedrijf een half jaar heeft voorgesteld om een mediator in te schakelen om zo het conflict op te lossen, maar Easynet zou niet op het aanbod zijn ingegaan
Tweede alinea:
Nihil suggereert dat deze kaart geluid maakt. Dat is geenszins het geval.Elsa verwerkte de gpu in een passief gekoelde kaart, zodat de bijdrage die de kaart aan de geluidsproductie van een systeem levert, nihil is.
De titel
HCC-directeur kan zich deels vinden in kritiiek op HCC-dagen
Naar
HCC-directeur kan zich deels vinden in kritiek op HCC-dagen
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Abort Retry Fail?
dubbelDit gebeurde nadat nadat er op...
valsHet systeem sloeg echter valse alarm
tegen heeft...zich tevergeefs heeft tegen verzet.
kunnenDankzij reverse engineering van de hardwaredrivers kan onder andere de framebuffer en de usb-poort van de iPhone worden aangesproken,
gpu'sElsa verwerkte de gpu in een passief gekoelde kaart,...
Laaste alinea; regel net onder het midden:
Dat is wel heel dwingendQi zouden al in de tweede helft van 2009 moeten op de markt moeten verschijnen.
Een "moetje" minder lijkt mij beter.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Verried -> Verraadde.Eerder verried de Nikon USA-website het bestaan van de D3x al.
Het is misschien wat ongeloofwaardig, maar bij Google is verraadde ook beter te vinden (rond de 28.000 keer versus rond de 16.000 keer voor verried)
DoneTechless schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:34:
Een "moetje" minder lijkt mij beter.
Is al eerder aangekaart, maar nog steeds niet foutGJtje schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:51:
Verried -> Verraadde.
[ Voor 14% gewijzigd door Rataplan op 30-11-2008 13:09 ]
Maak er maar wat van, dit is in ieder geval niet okWel zou de deal een grote kans van slagen hebben nu Yahoo-topman en oprichter Jerry Wang heeft zijn bereidheid plaats te maken voor een opvolger heeft aangekondigd.
Can`t live without the mods
De Nederlandstalige Wikipedia is daarmee de nummer 7.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
mist een a in VlaamseWest-Vlamse
zelfde link al hierboven
is misschien niet fout (nederlands is niet mijn vak...), maar ik mis er toch echt wel een eenheid.Die zijn met momenteel respectievelijk 9.838, 721, 4.362 en 3.221 artikelen echter minder uitgebreid dan de Nederlandstalige Wikipedia.
nieuws: Half miljoen artikelen voor Nederlandse WikipediaDe Nederlanstalige Wikipedia is daarmee de nummer 7.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Net als de originele MPC kan deze mediaspeler, in combinatie met de ffdshow-filter, zo'n beetje alles kan weergeven wat het voor de kiezen krijgt.
Can`t live without the mods
The devil is in the details.
Verwijderd
Vandaag Gisteren is de finalrelease van foobar2000 0.9.6 verschenen.
Dat zou LHC moeten zijn lijkt me.Indien ook de overige vijf sectors direct aangepast zouden worden, zou de LCH pas in 2010 herstart kunnen worden.
To question is to grow.
ook al beschikken uiteraard ze niet over de mogelijkheid tot reflectie.
volgorde: ze moet voor uiteraard
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Verwijderd
Nou, nog een keertje dan
Was op de 6e verjaardag van fb2k, de 29e.Zondag Zaterdag is de finalrelease van foobar2000 0.9.6 verschenen.
Verwijderd
Goed opgemerkt bb1025, maar geen spel- of tikfoutje. Gaarne even een apart topic over starten
// laat maar. Is speciale linux/unix versie
* wontcachme gaat zijn ogen nu maar open doen
[ Voor 21% gewijzigd door wontcachme op 01-12-2008 19:49 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
'Wat' moet weggelaten worden volgens mij.GTA IV verscheen een half jaar geleden al voor Playstation 3 en Xbox 360. Dat was toen. Nu bekijken we wat of de extra's die de pc-versie te bieden heeft een beetje de moeite waard zijn
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik heb geen idee of dat klopt, maar dit hoort zowieso niet in dit topic (zie topic waarschuwing).wontcachme schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:24:
In de nieuwe meuktracker 7zip artikel. Volgens mij is het 7zip en niet p7zip meuk: p7zip 4.61
gefixtDirk schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:38:
In de aankondiging van de GTA4 voor pc review op de FP:
[...]
'Wat' moet weggelaten worden volgens mij.
Wat we niet in dit topic willen zien:Hielko schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:38:
[...]
Ik heb geen idee of dat klopt, maar dit hoort zowieso niet in dit topic (zie topic waarschuwing).
* Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
Is niet over de inhoudt, maar de titel
* Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
Is het ook niet
* Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
Volgens de topic start mag hier ook over meukposts, en dat is toch de posts in de meuktracker? En dat is ook frontpage gedeelte
* Meldingen waar discussie over mogelijk is.
Is er volgens mij niet. Ik typte sarcastich
Dus waarom niet hier?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
http://tweakers.net/nieuw...hlon-lijn-verschenen.html
Zo precies kunnen ze het ook niet bepalen denk ik
Nou ja, weer wat geleerdRataplan schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:10:
Waar nodig gefikst, behalve 'nihil' - dat betekent toch echt hetzelfde als 'niks'. Dat 'geen bijdrage' zou betekenen dat er sprake van een bijdrage is en dus dat die bijdrage in weerwil van het gezegde toch niet helemaal nul is, vind ik spijkers op bijzonder laag water zoeken
* Jack Flushell bukt zich om nog maar eens een spijkertje op te rapen.
Deze quadcores zijn nog voor de slechts een jaar oude AM2+-socket en ondersteunen ddr2.
het is geloof ik het socket. Of wees in ieder geval consequent, een stuk eerder in het artikel wordt het wel met een "het" geschreven.
De eerste Phenom II-processors voor het AM3-socket komen in februari van volgend jaar.
Bla bla bla...
Verwijderd
2 hoofdletters ipv 1 aan het begin. Moet Uitgeverij ipv UItgeverij zijn?
Is al gefixt x]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 10:10 ]
Omdat het wel een inhoudelijk probleem is, dat niet met alleen een woordenboek gefikst kan worden. Maar zo te zien dacht je dat het een tikfout was... afijn, het klopt duswontcachme schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:43:
Dus waarom niet hier?
Verder alles bijgewerkt
2e alinea, laatste regel: "flashsynchronisatie" = flitssynchronisatie?
Misschien is "flash" in dit verband bovendien wat verwarrend.
[ Voor 18% gewijzigd door KISS op 02-12-2008 11:43 ]
Win10 / Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD Phenom II X6 1100T / 32GB Corsair DDR3 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G / 1x Samsung 850 EVO 250GB + 2x Samsung 1,5TB SATA / DELL U2515H+HP1940 / Sony FH-7mkII
Laatste regel 1e alinea:
p2p-verkeer, omdat het bittorrent-protocol ingebouwde foutcorrectie op basis van crc's heeft heeft.
67890
iPhone Touch --> Ipod Touch.De mmo Aurora Feint II: The Arena verschijnt voor de iPhone en de iPhone Touch.
Ook ivm de hoofdletter-regels, toch?
Zie: http://uTorrent.com
e eindgebruiker zou dankzij de lagere latency van het utp-protocol in µtorrent minder last hebben van bijvoorbeeld een trage browser, en isp's zouden juist minder verkeer te verwerken krijgen.
Tegenover Torrentfreak stelt µtorrent-community manager 'Firon' verder dat Bennett zijn bezwaren nooit aan Bittorrent heeft voorgelegd.
[ Voor 0% gewijzigd door Speed24 op 02-12-2008 13:44 . Reden: url-fout ]
nieuws: Sterk wachtwoord maakt kraken wpa2 toch minder makkelijk
Het valt me nog mee dat er geen lagerdoos staat... :xacht karakters in onderkast heeft
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
vooruir? vooruit!vooruirzicht
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Ook levereren zoekacties via de zoekbalk van Opera's mobiele browsers de Noorse softwaremaker geld op.
Klopt. Ik reageerde wat te instinctief misschien.Rataplan schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:13:
Dit zou je in elk Nederlands woordenboek uit de laatste vijfhonderd jaar moeten kunnen terugvinden
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
zin is niet correct...Jonathan Miller, een voormalig topman van AOL, is bezig om geld bij elkaar te sprokkelen om Yahoo gedeeltelijk of geheel zou willen overnemen.
omdat/zodat hij Yahoo..
of
Yahoo gedeeltelijk of geheel over te nemen.
correct me if im wrong
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Mijn excuses.Het Digid-platform wordt centraal beheerd door GBO.Overheid. "Dit betekent dat ook..."
[ Voor 3% gewijzigd door Smooth op 03-12-2008 12:46 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Rataplan op 03-12-2008 15:02 ]
Zinsopbouw foutje?
Moet denk ik zijn:Apple heeft dinsdag het advies ingetrokken om een antiviruspakket te op Mac OS X-systemen te installeren
Apple heeft dinsdag het advies ingetrokken om een aantal antiviruspakken op Mac OS X-systemen te installeren
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
moet zijnApple heeft dinsdag het advies ingetrokken om meerdere antivirusutilities te op Mac OS X-systemen te installeren. Volgens de fabrikant was de suggestie verouderd en niet correct.
Apple heeft dinsdag het advies ingetrokken om meerdere antivirusutilities op Mac OS X-systemen te installeren. Volgens de fabrikant was de suggestie verouderd en niet correct.
of je moet er van maken
Apple heeft dinsdag het advies ingetrokken om meerdere antivirusutilities te installeren op Mac OS X-systemen. Volgens de fabrikant was de suggestie verouderd en niet correct.
[ Voor 18% gewijzigd door Vae Victus op 09-12-2008 10:39 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
in de zin "Het is de eerste keer dat Microsoft in zijn Live-omgeving content afomstig uit diensten"
staat een typefoutje in afkomstig
D3: SuHwak-2244
moet zijn:
Deze online game zal gratis te downloaden en te spelen zijn.
nieuws: Petroglyph werkt aan gratis mmo Mytheon
bestepeld?Het gaat om versie 5.1.30, die door de ontwikkelaars als 'General Availability' is bestepeld
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Daar ontbreekt een woordje; de maker noemt het een "notice".Het programma is volledig functioneel en gratis te gebruiken, maar er wordt wel een 'gemaakt met Novapdf' [...?] onderaan het bestand toegevoegd.
Bij nader inzien sowieso al een rare zin trouwens
[ Voor 32% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 04-12-2008 00:23 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Ps4/switch gamer

Daar is een één weggevallen, dat moet natuurlijk 14,8mm zijnDe telefoon meet 108 bij 64 bij 4.8mm
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
van daag

meuk: Xvid 1.2.0
Moet worden: "dat ervoor"De Wikimedia Foundation, de organisatie achter onder andere Wikipedia, start een nieuw project ervooor moet zorgen dat de online encyclopedie laagdrempeliger wordt voor nieuwe schrijvers.
[ Voor 43% gewijzigd door Tralapo op 04-12-2008 15:11 ]
Eenvoudigere dan
[ Voor 10% gewijzigd door Tralapo op 04-12-2008 15:18 ]
('Eenvoudiger/e' zou trouwens tegen dezelfde twee argumenten voor weglating oplopen
Maar bedankt
De link naar de benodige onderdelen voor XP 64b werkt niet, zit volgensmij wel meer dan 1 tikfoutje in de url....
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
't Is geen planner van online-routes, maar een online planner van routes. Dus geen streepje tussen online en route.
[ Voor 7% gewijzigd door MSalters op 04-12-2008 16:09 . Reden: Titel dubbelop ]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.