Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dat heeft heeft Steve Jobs-vervanger Phil Schiller bekendgemaakt op de Macworld Expo.
Volgend de provider was dat noodzakelijk om de belasting van het netwerk te reguleren, maar critici betoogden dat Comcast alle datapackets gelijk diende te behandelen, ongeacht de inhoud ervan.
volgend -> volgens
Bla bla bla...
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
featuresNew featurea:
edit:
@Rataplan: uhu
[ Voor 7% gewijzigd door Pinobigbird op 07-01-2009 19:56 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Demotiverend..?? Het zouden je goede voornemens voor 2009 kunnen zijn!Rataplan schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 00:03:
[...]
Deze is wéér over het hoofd gezien. Ik zou nu over de demotiverende kwaliteiten van je sig kunnen beginnen maar excuses lijken me beter op hun plaats
Afijn, scheepsrecht. Hope you're happy now
Of "featurea" is gewoon meervoud van featureRataplan schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:11:
Changelogs worden niet gewijzigd, daarvoor beheersen programmeurs onvoldoende spelling en syntax. Makes you think, huh
Anyway, weer een foutje
meuk: Google Picasa for Mac 3.0.1 bèta
1 na laatste zin:
waaronder het rechtzetten van de horizon, het fine-tunen van het contrast en en het maken van een uitsnede.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Zouden kunnen zijn? Zijn! Maar ik weet niet of iedereen daar hetzelfde over denktScipionyx schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:03:
[...]
Demotiverend..?? Het zouden je goede voornemens voor 2009 kunnen zijn!
en done
In het stukje onder het eerste plaatje:
In het Nederlands heet ie Seth. In het Engels wordt hij wel veelvuldig Set genoemd (maar ook Seth en nog wat andere namen), maar in deze zin lijkt het me logischer om de Nederlandse naam te gebruiken.Tekken 6 kent ook nog een nieuwe eindbaas, genaamd Azazel. Over hem is nog niet veel bekend, afgezien van het feit dat zijn uiterlijk iets weg heeft van de beeltenis van de Egyptische God Set en dat
omHet gaat om daarbij om links op zoekmachines en door gebruikers geplaatst materiaal.
of
daarbij om
iets moet weg
Begin 2de alinea : Medio vorge maand dook het gerucht...
Volgens mij moet dit "vorige" zijn.
Rataplan schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:05:
[...]
Zouden kunnen zijn? Zijn! Maar ik weet niet of iedereen daar hetzelfde over denkt
Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld.
nieuws: Sony toont Walkman met oled-touchscreen
3e alinea, 2e regel van onder:
Moet lcd-schermpje zijn?wanneer een traditioneel lc-schermpje wordt gebruikt.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Morgen misschienScipionyx schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:56:
[...]
offtopic:
Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld.
Stiekem toch weer eea gefikst
VSI, dat overigens van Nederlandse bodem is, emuleert desktopgebruikers en meet daarbij de responsetijd van van applicaties.
→ TiananmenCritici denken dat Beijing de teugels strakker aan wil trekken in de aanloop van de twintigste verjaardag van de protesten op het Tianamen-plein.
Het Eee-toetsenbord dat Asus toonde, was een protoype,
'Volgende week lanceert T-mobile een supportforum...' of 'Vanaf volgende week heeft T-mobile een supportforum...'. Een lancering is eenmalig en doe je niet 'vanaf' een moment maar 'op' een moment.Vanaf volgende week lanceert T-Mobile een supportforum
Mother, will they like this song?
- Signaling[...], het bedrijf zal alleen de Packetcable Network-Based Call Signalling-mogelijkheid gebruiken.
Na hoveren met de muis staat mtbf staat hier uitgelegd als mean time before failure. Dit moet echter zijn mean time between failure.De Taiwanese hardware-fabrikant brengt de ssd's uit in de gebruikelijke form factor van 2,5" en geeft beide exemplaren een mtbf mee van 1,5 miljoen uur.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Hoort LED-backlight te zijnHet apparaatje beschikt over een 8"-scherm met een resolutie van 1600x768 pixels en een lcd-backlight.
failures, zelfs
lcd>led was al gefikst, dus we zijn weer bij
We zijn wel op een Nederlandse website, toch?Microsoft toont combinatie e-papier en mobieltje voor onderwijs
Wikipedia: Elektronisch papier
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
sociele -> socialespam via sociele-netwerksites
[ Voor 12% gewijzigd door sanderr op 08-01-2009 15:30 ]
Sowieso is de quote niet letterlijk overgenomen. Vergelijk:sanderr schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:29:
In Opta neemt sociale-netwerkspammers op de korrel:
[...]
sociele -> sociale
en"Naast traditionele vormen van spam, zoals via mail en fax, gaat de Opta zich in 2009 bezighouden met nieuwe verschijningsvormen, bijvoorbeeld spam via sociele-netwerksites als Hyves en LinkedIn"
Ik wil niet zeggen dat het letterlijk overgenomen dient te worden. Zo is het koppelteken terecht toegevoegd. Maar om "e-mail" als "mail" te schrijven is wel fout is niet helemaal fout, maar ook niet volgens Van Dale."Naast traditionele vormen van spam zoals via e-mail en fax, gaat OPTA zich in 2009 bezighouden met nieuwe verschijningsvormen, bijvoorbeeld spam via sociale netwerksites als Hyves en LinkedIn"
Het gebruik van "de Opta" i.p.v "OPTA" hoort wellicht niet in dit topic thuis.
(Maar kon het niet laten tóch even aan te kaarten
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
4e regel:
Mag ik de letter "e" alstublieft?als databse.
Oops, pardon. Ik bedoel de letter "a" idd.
[ Voor 17% gewijzigd door Scipionyx op 08-01-2009 16:35 . Reden: e = a ]
WoepsRataplan schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:31:
* Rataplan heeft een Britse opvoeding gehadNiet fout, ongewijzigd.
Kwam denk door het verschil van de mooie url en de link zelf...
Tijdens redactie had ik in eerste instantie ook de link aangepast. Gelukkig bedacht ik me bijtijds dat dat niet zo handig wasPcDealer schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:16:
[...]
Woeps![]()
Kwam denk door het verschil van de mooie url en de link zelf...
-> threaded?In de upgrade zit onder meer de mogelijkheid voor threated sms, het weergeven van sms'jes als chatgesprekken
13,5 miljoen megapixels lijkt me wat veel.Aantal megapixels 13,5 miljoen
laatste alinea:
De beste man heet in de rest van 't artikel ScheepbouwerVolgens Scheepsbouwer rekent Belgacom zijn concurrenten te hoge kosten voor verbindingen via zijn netwerk, een praktijk die zowel door KPN als Mobistar al juridisch werd aangevochten(...)
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
vierde alinea, tweede regel:
Een zijn--tje teveel lijkt mij.overeenkomst gesloten met Dell. Die computerfabrikant zal een groot deel zijn van zijn
pc's van Windows Live-zoekfunctionaliteit gaan voorzien
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Openssl is een bekend securityprogramma dat encryptiefuncties aanbiedt. Onlangs is het prorgamma naar versie 0.9.8j bijgewerkt.
Verwijderd
"physics" staat een keer verkeerd gespeld in het artikel, in de tweede alinea.
De "GT115M" zal wss GT130M moeten worden daar in een paar regels ervoor staat:de GT115M zou in 3dMark Vantage 17 procent beter presteren dan de Geforce 9600M GT,
Anders is de informatie in dit nieuws bericht niet helemaal volledig vrees ik (geen informatie over het nieuwe GT115M model dus ...)De Geforce 9600M GT, de 9300M en de 9200M GE zullen plaatsmaken voor respectievelijk de Geforce GT130M, de Geforce G110M en de Geforce G105M.
Ofwel moet in de eerste regel de GT130M veranderen naar GT115M.
nieuws: Nvidia kondigt mobiele 55nm-gpu's aan
Verder op in het artikel staat opnieuw de GT115M gemeld. Dat zou dan hier waarschijnlijk de GT130M moeten zijn.
Nvidia heeft laten weten dat de GT115M voor het eerst in de Lenovo Ideapad Y650 zal verschijnen, terwijl de G110M in de Ideapad Y450 en Y550 zal worden gebruikt.
In de tweede alinea wordt (twee maal) gesproken over de "AM3+"-socket. In beide gevallen moet het "AM3" zijn lijkt me. (In de rest van het artikel wordt AM3 trouwens niet meer genoemd tot op de laatste pagina, daar staat het wel goed.)
Of er gaat iets niet goed met de weergave (IE7), of er staat een loze 'B'.De die meet 285mm2 en de 7750 loopt op een spanning van 1,2V tot 1,25V. B
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Als ik de grafiek erboven bekijk, is de E8400 even snel en de Q9450 trager.Deneb: reviews: AMD's eerste Deneb-processors getest, laatste alinea
De X2 7750 laat al fors langer op zich wachten, maar is nog altijd ongeveer even snel als de Q9450 en een stukje rapper dan de hoger geklokte E8400 van Intel.
Onder dat grafiekje staat niet "Scores in secondes, lager is beter". Het is niet noodzakelijk, maar vanwege consistentie zou het daar wel moeten staan (net zoals bij de Winrar tests).Deneb: reviews: AMD's eerste Deneb-processors getest, Super Pi Mod 1.5 (tijd in secondes)
Mooie & interessante review verder
Citaat: Laatste alinea:
Toelichting: de breukentwee 514frac;"-drives en een 3&12frac;"-drive.
Nou, misschien iets langer. Maar niet veel
[ Voor 25% gewijzigd door Rataplan op 09-01-2009 12:15 ]
De stap van 65nm naar 45nm blijkt voor AMD's quadcores te resulteren in een zuiniger processor.De X2 940 is op alle fronten zuiniger dan de overige quadcores.
Moet X4 940 zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Dionamuh op 09-01-2009 12:23 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Moeten dat geen elektrische tandenborstels zijn? Staat eerder in het artikel al wel al zo (elektrische).zoals elektronische tandenborstels
[ Voor 9% gewijzigd door sanderr op 09-01-2009 12:44 ]
3e alinea, "en 80" hoort daar niet...Elk van beide gpu's heeft 240 processors en 80 aan boord en 80 texture filtering-eenheden.
[ Voor 9% gewijzigd door digital-IMEI op 09-01-2009 12:58 ]
Het gaat over versie 3.2.0, maar in de tekst staat twee maal 2.3.0.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
2.3.0 moet 3.2.0 zijn DeeD2k2 was me voorDe stabiele versie van de 2.3.0-tak bevat ten opzichte van rc2 geen schrikbarende veranderingen.
moet 'De enige verandering' zijnDe enige veranderd volgens het changelog
[ Voor 8% gewijzigd door Domokun op 09-01-2009 13:42 ]
Er lijkt een inconsequente naamgeving in dit artikel gebruikt te worden.
PB-P4600 wordt later afgekort met P4600 en PB-3600 met P3600.
CES site heeft het over de BD-P4600 en de BD-P3600
Laatste alinea, 2e regel:
Ik mis nog een lidwoord vóór "geheugenkaart".zodat foto's of video's af te spelen zijn vanaf geheugenkaart.
Overigens staat er in de 2e alinea:
Ik zou dan toch iets als "Dolby TrueHD" prefereren.en biedt deze bitstream-output voor Dolby Truehd en dts-audio.
Sorta doneScipionyx schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:45:
nieuws: Panasonic maakt eerste draagbare blu-ray-speler
Laatste alinea, 2e regel:
[...]
Ik mis nog een lidwoord vóór "geheugenkaart".
Dat doen we nog nietOverigens staat er in de 2e alinea:
[...]
Ik zou dan toch iets als "Dolby TrueHD" prefereren.
Volgens Asmi heeft een aantal factoren aan de versnelde reorganisatie bijgedragen.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Wanneer wel dan? Morgen? Je moet die anti-stress regels niet al te letterlijk nemen he
Edit: Overigens kom ik vaker van dit soort dingen tegen, maar ik heb dat niet nooit eerder gemeldt. Hebben jullie hier een soort guideline voor ofzo?
[ Voor 27% gewijzigd door Scipionyx op 09-01-2009 16:34 ]
Het Nederlandse woord voor 'momentum' is impuls. Het woord komt verderop ook nog een paar keer voor.In een standaard halfgeleiderlaser hebben de elektronen een momentum van vrijwel nul als ze een foton afgeven.
Of 800MHz PC2-6400, of 1066MHz PC2-8500. Afleidende van het typenummer, gok ik dat het om 800MHz gaat.2x 2GB Kingston 1066MHz PC2-6400 KVR800D2N5K2
Dit platform bestaat uit de ZMS-05, die is opgebouwd uit twee AMR-926-cores.
moet ARM zijn.
Moet "te creëren" zijn.Volgens Creative kunnen de soc's eenvoudig samenwerken, waardoor de Zii kan worden gebruikt om computers met hoge prestaties en een geringe energiebehoefte te gecreëerd.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Moet dat niet te zijn? zie artiekel: nieuws: Samsung introduceert eerste pc-over-ip-monitorpc dient wel van een insteekkaart te worden voorzien om gegevens de coderen en te decoderen alvorens ze
[ Voor 42% gewijzigd door kami124 op 09-01-2009 17:45 ]
Het moet zijn een computerbeeldscherm dat...Samsung heeft een computerbeeldscherm aangekondigd die zijn beelden via een netwerkkabel krijgt. De 19"-monitor werkt met een insteekkaart op de pc, die het videosignaal voor het netwerk codeert.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Daar ontbreekt nog een t denk ik.Direcaccess
Virussen? Scan ze hier!
Eerste alinea, eerste regel, 'onthult' moet 'onthuld' zijn.
Welles
Je was me voor. Dit soort fouten worden te vaak gemaaktroy.ahuis schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:57:
nieuws: Dell toont ultradunne Adamo en Mini 10-netbook
Eerste alinea, eerste regel, 'onthult' moet 'onthuld' zijn.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
De nrw-bestanden, die de 'ruwe' beeldgevens [SPATIE]van de beeldsensor bevatten, kunnen nabewerkt kunnen worden zonder dat jpeg-compressie de beeldkwaliteit al heeft beïnvloed.
Onderaan het eLounch-scherm wordt aangegeven hoeveel mensen de gebruiker kunnen horen
eLounch moet eLounge zijn
Twwee maal toont is een beetje overdone! 1 mag er wel uitgehaald worden. Ik opteer voor de tweede ivm de rest van de zin!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
backlicht. Ik zou er achtergrondverlichting of backlight van maken.
"Het geheel meet 29,7 x 21 x 0,24 centimeter en weegt 1,45 kilogram."
2,4 centimeter lijkt me waarschijnlijker.
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Aantal is in deze zin een bijvoeglijk naamwoord. Factoren is hier het zelfstandig naamwoord en dat is meervoud waardoor hebben dus op zijn plaats is ipv heeft!freakingme schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:00:
"Aantal" is enkelvoud. Dus in http://tweakers.net/nieuw...0-banen-in-nederland.html
[...]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
De W90Vp is het snelste model van de drie en toont onder de kap toont veel gelijkenissen met de onlangs geïntroduceerde GT725 van MSI
Can`t live without the mods
FixedEdwinB schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:32:
nieuws: Nortel neemt licentie Unreal Engine voor zakelijke mmo-applicatie
Onderaan het eLounch-scherm wordt aangegeven hoeveel mensen de gebruiker kunnen horen
eLounch moet eLounge zijn
Fixedk1n8fisher schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:03:
In het volgende artikel staat er de volgende zin: "De W90Vp is het snelste model van de drie en toont onder de kap toont veel gelijkenissen met de onlangs geïntroduceerde GT725 van MSI."
Twwee maal toont is een beetje overdone! 1 mag er wel uitgehaald worden. Ik opteer voor de tweede ivm de rest van de zin!
Fixedssj3gohan schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:04:
http://tweakers.net/nieuw...-komst-s121-notebook.html
backlicht. Ik zou er achtergrondverlichting of backlight van maken.
En dank aan iedereen
Ik neem aan dat hier de X4 940 bedoelt wordt.Ook met de verschillende Cinebench-onderdelen komt de X2 940 naar voren als snelle processor die uitstekend met de moderne Intels kan meedoen.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Gebruikers die een Xbox 360 bezitten die schijfjes onherstelbaar beschadigt, worden opgeroepen om zich te melden.
^ Wat hij zegt.
http://tweakers.net/nieuw...ecinema-toepassingen.html
De zin
Loopt niet erg lekkerHet nieuwe airflow-systeem zou lagere snelheden van de ventilatorsnelheden mogelijk maken,...
Maak dar van
Het nieuwe airflow-systeem zou lagere snelheden van de ventilators mogelijk maken,...
of
Het nieuwe airflow-systeem zou lagere ventilatorsnelheden mogelijk maken,...
'
'It never hurts to help' - Eek the cat
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.