Ha! ik heb m net ook gekocht. Toen ik de allereerste Tomb Raider ontdekte vond ik het echt zo geweldig. En deel 2 was nog gaver...eens kijken hoe deze bevalt na 2 of 3 delen gemist te hebben
Inderdaad, hoe dom van mij.Rudyyy schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:13:
spoiler:Je moet niet te dicht bij het standbeeld staan !
Ondanks dat het spel nog niet helemaal soepel draait bij mij, wil ik even kwijt dat
ik het weer een heel mooi spel vind.
Ik geniet gewoon van alle omgevingen en trucs. De camera springt soms hinderlijk heen en weer maar verder ook weinig te klagen.
Zit nu in Zuid Mexico met die Maya klokken, ben er bijna uit.
Voor mensen die er niet uitkomen, is er een walkthrough:
http://www.tombraiderchro...ld/walkthrough/index.html
ik het weer een heel mooi spel vind.
Ik geniet gewoon van alle omgevingen en trucs. De camera springt soms hinderlijk heen en weer maar verder ook weinig te klagen.
Zit nu in Zuid Mexico met die Maya klokken, ben er bijna uit.
Voor mensen die er niet uitkomen, is er een walkthrough:
http://www.tombraiderchro...ld/walkthrough/index.html
Wow ik vind het echt een mooi spel. In het 2e leven kom je op een gegeven moment in de jungle uit bij dat uitzicht over 2 tempels. Heb dr wel een tijdje staan kijken haha
* Spike_wolf heeft gisteren dan toch de Wii versie aangeschaft (ZOMG wat een verschil in Graphivs
).
En ik moet zeggen dat de besturing mee valt, ik had het erger verwacht. De camera ben ik nog geen fan van, gaat me veel te langzaam, maar de rest van de besturing is redelijk logisch. Wel lijkt lara 9 van de 10 keer expres de verkeerde kant op te springen
Maargoed, ben gisteren na een uurtje spelen ontsnapt uit het zinkende schip. Vanavond weer verder spelen als ik de tijd kan vinden

En ik moet zeggen dat de besturing mee valt, ik had het erger verwacht. De camera ben ik nog geen fan van, gaat me veel te langzaam, maar de rest van de besturing is redelijk logisch. Wel lijkt lara 9 van de 10 keer expres de verkeerde kant op te springen

Maargoed, ben gisteren na een uurtje spelen ontsnapt uit het zinkende schip. Vanavond weer verder spelen als ik de tijd kan vinden
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
denk dat die combinatie toetsenbord en muis eigenlijk ideaal is, i.v.m. camera. Dan kan je de camera ook snel goedzetten,zodat lara de goede kant opspringt!Spike_wolf schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:59:
* Spike_wolf heeft gisteren dan toch de Wii versie aangeschaft (ZOMG wat een verschil in Graphivs![]()
).
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
-
[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:29 ]
Anoniem: 107802
Hoop dat iemand mij kan helpen, zit vast in thailand.
Moest net via 3 torens de gems vinden of iets dergelijks, en zodra ik die had moet ik terug naar het beeld van shiva en kali beeld (statue). Maar ik heb geen idee hoe ik er kan komen. Kan wel terug dat gangetje in maar je vandaan komt, maar dan moet je volgens mij omhoog maar dat lukt mij niet. Dus volgens mij zit ik verkeerd te zoeken.
Iemand enig idee?
Moest net via 3 torens de gems vinden of iets dergelijks, en zodra ik die had moet ik terug naar het beeld van shiva en kali beeld (statue). Maar ik heb geen idee hoe ik er kan komen. Kan wel terug dat gangetje in maar je vandaan komt, maar dan moet je volgens mij omhoog maar dat lukt mij niet. Dus volgens mij zit ik verkeerd te zoeken.
Iemand enig idee?
Zit 't nu een paar dagen te spelen en 'k moet zeggen dat ik echt verheugd ben dat TR echt 'back' is.
Legend was al heel leuk, maar deze schitterd toch echt. Oké er zijn wat minpuntjes (camera), maar daar draait 't niet om, de echte TR spirit & puzzle fun zit er terug in.
Extra pluspuntje was dat de game uitkwam op m'n vriendin haar verjaardag, zeker aangezien ze ook een TR fan is
Legend was al heel leuk, maar deze schitterd toch echt. Oké er zijn wat minpuntjes (camera), maar daar draait 't niet om, de echte TR spirit & puzzle fun zit er terug in.
Extra pluspuntje was dat de game uitkwam op m'n vriendin haar verjaardag, zeker aangezien ze ook een TR fan is
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
En een verschil in bugs: nieuws: Wii-versie Tomb Raider: Underworld kan niet worden uitgespeeldSpike_wolf schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:59:
* Spike_wolf heeft gisteren dan toch de Wii versie aangeschaft (ZOMG wat een verschil in Graphivs![]()
).
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Klopt. maar dat gaat me juist te langzaam
Humankind… be both.
Genoeg gameplay dus.oisyn schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:08:
[...]
En een verschil in bugs: nieuws: Wii-versie Tomb Raider: Underworld kan niet worden uitgespeeld
Kut! uitgespeeld
Wat een briljante tomb raider dit. Vond het een boeiend verhaal en vooral erg coole omgevingen/trucs/gadgets
Anoniem: 107802 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:28:
Hoop dat iemand mij kan helpen, zit vast in thailand.
Iemand enig idee?
spoiler:
Waar je de ruimte binnen komt en de 2 gems gehaald hebt, moet je naar rechts. Daar zit in een hoek een slope (helling) naar benden. An de rechterkant daarvan zit een gang waar je weer naar het begin terug gaat
Zou iemand mij nog kunnen helpen met:
spoiler:
South Mexico. Ik ben bij de calanders, en heb nu de eerste goed gezet. Ik moet nu naar de overkant zien te komen om die andere goed te zetten, maar hoe kom ik daar?
[quote]Notna schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:18:
[...]
Kom der niet helemaal uit. Als ik die helling naar benden pak, alhans dat is het stuk waar ik vandaan kom. Kom je voor die deur met tralies. Via de linkerkant kan je dan eroverheen klimmen. Maar geen gang te vinden verder hier.
[...]
spoiler:
Waar je de ruimte binnen komt en de 2 gems gehaald hebt, moet je naar rechts. Daar zit in een hoek een slope (helling) naar benden. An de rechterkant daarvan zit een gang waar je weer naar het begin terug gaat
Kom der niet helemaal uit. Als ik die helling naar benden pak, alhans dat is het stuk waar ik vandaan kom. Kom je voor die deur met tralies. Via de linkerkant kan je dan eroverheen klimmen. Maar geen gang te vinden verder hier.
Anoniem: 107802 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:34:
[quote]Notna schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:18:
[...]
spoiler:Waar je de ruimte binnen komt en de 2 gems gehaald hebt, moet je naar rechts. Daar zit in een hoek een slope (helling) naar benden. An de rechterkant daarvan zit een gang waar je weer naar het begin terug gaat
spoiler:
Je kijkt verkeerd
. Je bent net een (steile) trap omhoog gegaan. Dan kom je in de ruimte waar je helemaal bovenin links en in het midden een steen kan pakken die je terug moet brengen naar Shiva. Als je vanuit die positie kijkt, zie je RECHTS een opening. Daar moet je doorheen om bij Shiva te komen. Als het goed is heb je ook een cutscene gezien toen je de linkse steen gepakt had dat er een hek open ging.... Dat is die gang dus.....
Hierbij even afbeelding van de locatie waar ik zitNotna schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:47:
[...]
spoiler:Je kijkt verkeerd. Je bent net een (steile) trap omhoog gegaan. Dan kom je in de ruimte waar je helemaal bovenin links en in het midden een steen kan pakken die je terug moet brengen naar Shiva. Als je vanuit die positie kijkt, zie je RECHTS een opening. Daar moet je doorheen om bij Shiva te komen. Als het goed is heb je ook een cutscene gezien toen je de linkse steen gepakt had dat er een hek open ging.... Dat is die gang dus.....

Achter mij heb ik dus de gang waar ik officieel vandaan kom, maar hier kan ik gewoon geen kant op en in de ruimte voor mij dacht ik ook niet.
Als je daar rechts gaat kijken, zie je vanzelf de gang waar je door moetAnoniem: 107802 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:16:
[...]
Hierbij even afbeelding van de locatie waar ik zit
[afbeelding]
Achter mij heb ik dus de gang waar ik officieel vandaan kom, maar hier kan ik gewoon geen kant op en in de ruimte voor mij dacht ik ook niet.
Thnx ben eindelijk verder:Palleen nu kom ik niet verder in het volgende gedeelte wat er direct achter aan komt:) Hoe kom je over dat gat heen? Je hebt links heb je zo'n stuk hout aan de muur waar je op kan staan of aan kan slingeren. maar dat red ik niet naar de overkant.Notna schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:39:
[...]
Als je daar rechts gaat kijken, zie je vanzelf de gang waar je door moetHij is (waar je nu staat) rechts midden op oog hoogte. Als je nu naar rechts gaat, een beetje omhoog klimt, en dan een schuine sprong doet, moet je daar kunnen komen
Ik zit vast, heb even hulp nodig:
http://www.plaatjesupload...8/11/29/1227969766-40.jpg
spoiler:
Ik moet dus aan de overkant zien te komen. Dus ga ik met een touw aan die ring hangen. Dan klim ik een stukje naar boven.Dan probeer ik op de volgende steen te komen, maar dat lukt dus niet. Want ze springt in het water, of ik haal de muur niet. Ze springt alleen goed, als ik stil sta recht boven de ring
Heb het spel eergisteren, na een kleine 2 weken, uitgespeeld (op mijn gemakje)
Leuk spel, mooie graphics en animaties. Lara heeft veel meer bewegingsvrijheid, het klimmen gaat makkelijker, afgezien van wat bugs is het een stuk beter (lees: toegankelijker) geworden.
Het is wat minder lineair dan de vorige 2 delen, veel delen van de puzzels zijn afzonderlijk van elkaar op te lossen. De puzzels zelf zijn niet zo moeilijk als in het vorige deel Anniversairy, je hebt nooit het gevoel dat je met wiskunde C ofzo bezig bent. Ook hoef je geen eindbaasgevechten te doen (zijn nu animaties).
Conclusie: Tombraider is mooier en toegankelijker dan ooit, voor de echte TR die-hards is dit deel wellicht te makkelijk door het ontbreken van krankzinnig moeilijke puzzels en eindbaasgevechten. Maar omdat het tempo hierdoor gehandhaaft blijft en er genoeg variatie is, is TRU zeker een aanrader voor deze koude wintermaanden.
Leuk spel, mooie graphics en animaties. Lara heeft veel meer bewegingsvrijheid, het klimmen gaat makkelijker, afgezien van wat bugs is het een stuk beter (lees: toegankelijker) geworden.
Het is wat minder lineair dan de vorige 2 delen, veel delen van de puzzels zijn afzonderlijk van elkaar op te lossen. De puzzels zelf zijn niet zo moeilijk als in het vorige deel Anniversairy, je hebt nooit het gevoel dat je met wiskunde C ofzo bezig bent. Ook hoef je geen eindbaasgevechten te doen (zijn nu animaties).
Conclusie: Tombraider is mooier en toegankelijker dan ooit, voor de echte TR die-hards is dit deel wellicht te makkelijk door het ontbreken van krankzinnig moeilijke puzzels en eindbaasgevechten. Maar omdat het tempo hierdoor gehandhaaft blijft en er genoeg variatie is, is TRU zeker een aanrader voor deze koude wintermaanden.
[ Voor 17% gewijzigd door Cota op 29-11-2008 17:56 ]
I5 12600KF | CM Hyper 212 BE | MSI MAG B660M Mortar WiFi DDR4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600 CL16 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW ACX 3.0 | Samsung 860 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 2TB | WD20EZRX 2TB | Antec P280 | Seasonic G-series 550 Watt PCGH
Splinter Cell schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:01:
spoiler:Ik moet dus aan de overkant zien te komen. Dus ga ik met een touw aan die ring hangen. Dan klim ik een stukje naar boven.Dan probeer ik op de volgende steen te komen, maar dat lukt dus niet. Want ze springt in het water, of ik haal de muur niet. Ze springt alleen goed, als ik stil sta recht boven de ring
spoiler:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/31090261#31090261 Het blijft een lastige puzzel 
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hallo,
Ik zit met een raar probleem in de PC versie van TR Underworld. Ik kom namelijk niet verder in het begin van de level "Southern Mexico: The Midgard Serpent". Volgens de walkthrough moet ik 2 "ramps" over springen en bij de 3e iets doen om de ramp omhoog te krijgen. Als ik op youtube naar een walkthrough video kijk, dan klopt dat ook inderdaad; eerst 2 ramps waar ik overheen kan en de 3e is neer:
http://img444.imageshack....dgartserpentyoutubsr4.png
Op de PC versie echter, lijkt het level omgedraaid! (en nee ik kom niet van de andere kant
)
http://img518.imageshack....hemidgartserpentpcdr9.png
Is de PC versie moeilijker? Of is dit gewoon een enorme bug?
Ik zit met een raar probleem in de PC versie van TR Underworld. Ik kom namelijk niet verder in het begin van de level "Southern Mexico: The Midgard Serpent". Volgens de walkthrough moet ik 2 "ramps" over springen en bij de 3e iets doen om de ramp omhoog te krijgen. Als ik op youtube naar een walkthrough video kijk, dan klopt dat ook inderdaad; eerst 2 ramps waar ik overheen kan en de 3e is neer:
Op de PC versie echter, lijkt het level omgedraaid! (en nee ik kom niet van de andere kant
[ Voor 11% gewijzigd door jaapstobbe op 30-11-2008 10:02 ]
Splinter Cell schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:01:
spoiler:Ik moet dus aan de overkant zien te komen. Dus ga ik met een touw aan die ring hangen. Dan klim ik een stukje naar boven.Dan probeer ik op de volgende steen te komen, maar dat lukt dus niet. Want ze springt in het water, of ik haal de muur niet. Ze springt alleen goed, als ik stil sta recht boven de ring
spoiler:
Je moet slingeren aan die ring tot je helemaal naar links geslingert bent. Dan laat je los met spatie en grijp je direct de ring weer met q. Dan spring je direct weer met spatie.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Zo, uitgespeeld op de PC. Ik moet zeggen dat ik erg genoten heb van mijn 'eerste' echte Tombraider. Vorige delen (deel 1 (1996), 2 (1997) en 3 (1998)) alleen maar stukjes gespeeld bij familie, vrienden en kennissen.
De grootheid van gebouwen, monumenten en puzzels zijn echt 'massive', je voelt ook echt hoe klein je bent in vergelijking met de omgeving door de zeer fraaie graphics. Het vehaal is goed, en als je aan de besturing gewend bent kan je lezen en schrijven met Lara Croft. hier en daar wat bugs (minimaal in mijn ogen), maar de spelwereld is ook echt groot als je het hele verhaal nog eens evalueert.
Weet iemand of Tomb Raider: Anniversary (2007) veel stappen terug (gameplay, graphics, geluid) is vergeleken met Tomb Raider: Underworld?
De grootheid van gebouwen, monumenten en puzzels zijn echt 'massive', je voelt ook echt hoe klein je bent in vergelijking met de omgeving door de zeer fraaie graphics. Het vehaal is goed, en als je aan de besturing gewend bent kan je lezen en schrijven met Lara Croft. hier en daar wat bugs (minimaal in mijn ogen), maar de spelwereld is ook echt groot als je het hele verhaal nog eens evalueert.
Weet iemand of Tomb Raider: Anniversary (2007) veel stappen terug (gameplay, graphics, geluid) is vergeleken met Tomb Raider: Underworld?
[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 30-11-2008 12:14 ]
Jumpman schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:35:
[...]
spoiler:http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/31090261#31090261 Het blijft een lastige puzzel
spoiler:
Het is me inmiddels gelukt. Ze maakt dan wel een mooie salto achterover 
Kwa graphics wel wat achteruit. Maar kwa gameplay is het een erg leuke game met een minimum aan vechten en lekker veel geklauter en gepuzzel.Jumpman schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:04:
Ik heb zelf de PS3 versie van Underworld. Valt me allemaal hartstikke mee, hoewel Legend en Anniversary wel echt een stap in de goede richting waren was ik bang dat de vernieuwing weer zou gaan ontbreken. Maar het is tot nu toe een hele leuke Tomb Raider, ik hoop dat hij niet al te kort is ik heb nu zo'n 3-4 uur gespeeld.
Zijn er al ergens savegames te downloaden?
Ik ben mijn savegames kwijtgeraakt toen ik handmatig een savegame ging laden. Dus weg waren de checkpoints en kon in heel stuk terug opnieuw beginnen.
Was net begonnen in thailand en zou hier wel de savegame van willen hebben.
Ik ben mijn savegames kwijtgeraakt toen ik handmatig een savegame ging laden. Dus weg waren de checkpoints en kon in heel stuk terug opnieuw beginnen.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ik vraag me af wat er mis gegaan is, ik ben na (Mediterranean Sea: The Norse Connection, na dat beest gedood te hebben en dat die anderen dat meddalion gepikt te laten hebben) net terug gekomen naar het jacht, en normaal moet er een Cutscene volgen, maar er gebeurt niets.
ik vraag me af wat ik verkeerd gedaan heb
en als ik naar mijn doel kijk via die PDA, moet ik zo snel mogelijk naar het jacht gaan, om die andere achteraan te gaan, maar ik sta op dat jacht...
ik vraag me af wat ik verkeerd gedaan heb
en als ik naar mijn doel kijk via die PDA, moet ik zo snel mogelijk naar het jacht gaan, om die andere achteraan te gaan, maar ik sta op dat jacht...
[ Voor 19% gewijzigd door beOnt op 30-11-2008 20:00 ]
aubMelvinB schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:09:
Zijn er al ergens savegames te downloaden?
http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=140259
Net na een uurtje of 8 spelen (niet aan een stuk
) TR uitgespeeld op de Wii 
Was wel vermakelijk, maar wel een beetje aan de simpele kant. Zaten wel een paar goeie puzzles tussen waarbij ik mezelf even achter m'n oor moest krabben, maar ik had meer van zulke verwacht.
Opzich jammer dat er op de wii in totaal, wat? 5 vijanden in zitten?
Maar opzich ook wel logisch omdat je gewoon niet normaal kunt vechten met deze controllers. Niet precies genoeg (heb liever muis en tobo).
Wat ik wel erg jammer vind is hoe het vechten hier gaat, je hebt een auto aim functie. waarbij Lara raak schiet zoalng jouw cursor maar op dezelfde helft van het scherm staat als je vijand...
Dus je moet... 'een beetje mikken'
Gaat nergens over, laat haar dan altijd raak schieten als je C indrukt (wapens pakken), of zorg dat je ook daadwerkelijk op dat poppetje moet mikken, maar deze tussenweg is echt totaal nutteloos imo.
Desalniettemin toch een uurtje of 8 vermaakt
Was wel vermakelijk, maar wel een beetje aan de simpele kant. Zaten wel een paar goeie puzzles tussen waarbij ik mezelf even achter m'n oor moest krabben, maar ik had meer van zulke verwacht.
Opzich jammer dat er op de wii in totaal, wat? 5 vijanden in zitten?
Wat ik wel erg jammer vind is hoe het vechten hier gaat, je hebt een auto aim functie. waarbij Lara raak schiet zoalng jouw cursor maar op dezelfde helft van het scherm staat als je vijand...

Dus je moet... 'een beetje mikken'

Desalniettemin toch een uurtje of 8 vermaakt
Humankind… be both.
Voor de mensen die soms vast komen te zitten:
http://tomb.raider-underw...r-underworld-walkthrough/
Naar mijn mening een prima walkthrough. Misschien iets voor in de TS ?
Sorry, een beetje creatief geknipt in deze lap text om weer te geven wat ik van de "combat" vind.Spike_wolf schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:57:
Wat ik wel erg jammer vind is hoe het vechten hier gaat...
Gaat nergens over...
Aan de ene kant is het goed dat er meer levende wezens in de levels rondlopen dan alleen maar lara Croft maar de interactie slaat echt helemaal nergens op. Ik ben steeds blij als ik ze verslagen heb en weer verder kan met de puzzels.
De puzzels vind ik wel helemaal leuk en ik ben zeer in mijn nopjes met de eerste Tomb Raider die ik het spelen waard vind sinds de eerste orginele TR op de PS1
Anoniem: 107802 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:28:
[...]
Thnx ben eindelijk verder:Palleen nu kom ik niet verder in het volgende gedeelte wat er direct achter aan komt:) Hoe kom je over dat gat heen? Je hebt links heb je zo'n stuk hout aan de muur waar je op kan staan of aan kan slingeren. maar dat red ik niet naar de overkant.
spoiler:
Naar beneden met het touw, naar de overkant lopen en weer het touw omhoog schieten en omhoog klimmen. Zo simpel is het (ik heb er ook een half uur naar lopenj zoeken hoor
)
Staat er inmiddels bij!PilatuS schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:02:
Voor de mensen die soms vast komen te zitten:
Kan iemand die de PC versie heeft uitgespeeld, hier even naar kijken aub? Ik zit al 3 dagen vast. En de walkthrough klopt op een of andere manier nietjaapstobbe schreef op zondag 30 november 2008 @ 09:58:
Hallo,
Op de PC versie echter, lijkt het level omgedraaid! (en nee ik kom niet van de andere kant)
Anniversary is prev-gen (dus geen per pixel lighting & shadowing, simpele materials, etc), Underworld is next-genJumpman schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:04:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is een bug, zie http://www.tombraiderchro...rld/walkthrough/bugs.htmljaapstobbe schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:59:
[...]
Kan iemand die de PC versie heeft uitgespeeld, hier even naar kijken aub? Ik zit al 3 dagen vast. En de walkthrough klopt op een of andere manier niet
S2. (PC-Yes;PS3-?;360-Yes)
Bug: In the Xibalba corridor, first wooden ramp/bridge is lowered.
Solution: N/A. Restart the level (you may have to do this more than once). Alternatively, use a trainer to bypass the gap (PC only).
Je hebt gelijk dat het niet klopt. Het moet idd omgedraait zijn. De eerste moet naar boven staan en de de 2e naar beneden. Ik heb dit stuk ook gehad maar ben dit probleem niet tegen gekomen.jaapstobbe schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:59:
[...]
Kan iemand die de PC versie heeft uitgespeeld, hier even naar kijken aub? Ik zit al 3 dagen vast. En de walkthrough klopt op een of andere manier niet
Misschien het level opnieuw laden of anders het vorige level nog een keer spelen. Zoals het nu bij jou is kan je idd niet verder. Het lijkt mij ook zeker een bug.
Edit: 8ste pagina gemist toen ik deze reply poste.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 01-12-2008 15:03 ]
Ik krijg het echt niet voor elkaar om langs dat gat te komen. Ik heb ook geen savegames van voorgaande levels...PilatuS schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:02:
[...]
Je hebt gelijk dat het niet klopt. Het moet idd omgedraait zijn. De eerste moet naar boven staan en de de 2e naar beneden. Ik heb dit stuk ook gehad maar ben dit probleem niet tegen gekomen.
Misschien het level opnieuw laden of anders het vorige level nog een keer spelen. Zoals het nu bij jou is kan je idd niet verder. Het lijkt mij ook zeker een bug.
Edit: 8ste pagina gemist toen ik deze reply poste.
Alle trainers die ik heb gevonden, kunnen mij neit helpen om die glitch te omzeilen. Heeft niemand misschien een savegame net na de glitch? Dan kan ik eindelijk eens verder

Ik ben hier verschillende keren langs gekomen (PC) nooit last van een 'bug' (hele spel trouwens niet). Als je voor degene die naar beneden staat, van je motor af gaat en aan de zijkant langs de muur klimt, kan je aan een rand gaan hangen, dit zet de 'ramp' omhoog, dan gaat een andere weer naar beneden. Echter weet ik niet of dit bij jou kan (ik heb ik dus helemaal geen last gehad van een 'bugs').jaapstobbe schreef op zondag 30 november 2008 @ 09:58:
Hallo,
Op de PC versie echter, lijkt het level omgedraaid! (en nee ik kom niet van de andere kant)
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 01-12-2008 22:41 ]
Klopt!Jumpman schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:38:
[...]
Ik ben hier verschillende keren langs gekomen (PC) nooit last van een 'bug' (hele spel trouwens niet). Als je voor degene die naar beneden staat, van je motor af gaat en aan de zijkant langs de muur klimt, kan je aan een rand gaan hangen, dit zet de 'ramp' omhoog, dan gaat een andere weer naar beneden. Echter weet ik niet of dit bij jou kan (ik heb ik dus helemaal geen last gehad van een 'bugs').
Is bij mij ook zo.
Jumpman schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:38:
[...]
Ik ben hier verschillende keren langs gekomen (PC) nooit last van een 'bug' (hele spel trouwens niet). Als je voor degene die naar beneden staat, van je motor af gaat en aan de zijkant langs de muur klimt, kan je aan een rand gaan hangen, dit zet de 'ramp' omhoog, dan gaat een andere weer naar beneden. Echter weet ik niet of dit bij jou kan (ik heb ik dus helemaal geen last gehad van een 'bugs').
Dank jullie wel hele nuttige info....

Ik geef het op met dit spel...op naar GTA IV!
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 02-12-2008 13:12 ]
Dan hoop ik voor je dat GTA IV een stuk makkelijker is...jaapstobbe schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:11:
[...]
[...]
Dank jullie wel hele nuttige info....
Ik geef het op met dit spel...op naar GTA IV!
TR:U is al niet al te pittig en als je daar met tips al niet uitkomt kan je misschien beter een andere hobby uitkiezen.

Jullie lezen niet goed. Hij heeft last van een bug waardoor hij niet verder kan. Heeft niets te maken met of hij een goede gamer is of niet. Door een bug zit hij vast en kan gewoon niet verder. Er is geen enkele mogelijkheid om verder te komen met het probleem waar hij mee zit. Als jullie dan zeggen dat het bij jullie prima werkt heeft hij daar niets aan. Het level is bij jullie en bij mij ook gewoon anders. Wij kunnen verder komen zonder die bug en hij niet.w3sTErGaS schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:52:
[...]
Dan hoop ik voor je dat GTA IV een stuk makkelijker is...
TR:U is al niet al te pittig en als je daar met tips al niet uitkomt kan je misschien beter een andere hobby uitkiezen.
Hij heeft alle trainers ook al geprobeerd maar ook dat helpt niet. Met die bug zijn er maar 2 oplossingen. Of zorgen dat op de een of andere manier de bug weg is. (Opnieuw beginnen of wat dan ook) Of iets met no clip. Hij zit bij een gat waar hij niet overheen kan komen zonder dood te gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 02-12-2008 16:52 ]
Het is mij wel gelukt om daar door middel van een trainer verder te komen. Kon door middel van een superjump naar de overkant komen, dat ding goed te zetten en weer terug springen om de motor te halen. Ik kan je eventueel wel de link sturen waar ik hem vandaan heb. Misschien is dit een trainer die je nog niet hebt gehad.jaapstobbe schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:40:
[...]
Ik krijg het echt niet voor elkaar om langs dat gat te komen. Ik heb ook geen savegames van voorgaande levels...
Alle trainers die ik heb gevonden, kunnen mij neit helpen om die glitch te omzeilen. Heeft niemand misschien een savegame net na de glitch? Dan kan ik eindelijk eens verder
Eindelijk gelukt, ik ben er langsElmarO schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:50:
[...]
Het is mij wel gelukt om daar door middel van een trainer verder te komen. Kon door middel van een superjump naar de overkant komen, dat ding goed te zetten en weer terug springen om de motor te halen. Ik kan je eventueel wel de link sturen waar ik hem vandaan heb. Misschien is dit een trainer die je nog niet hebt gehad.
(en geloof me, ik heb bij TRU nog geen een keer de walkthrough nodig gehad
[ Voor 17% gewijzigd door jaapstobbe op 02-12-2008 19:28 ]
Nou ik heb de game uitgespeeld.
Ik heb me echt vermaakt.
Vroeger was ik altijd verliefd op tomb raider. Ik was toen echt best jong. Ik heb het eerste deel ook niet uitgespeeld. Het was een beetje te moeilijk waarschijnlijk..
Daarna heb ik ook niet meer echt omgekeken naar tombraider. Waarschijnlijk omdat hij niet zulke goede reviews had ofzo. II en III heb ik ook niet gespeeld. Legends ook niet... vreemd eigenlijk.
Anniversary heb ik nog wel even gespeeld, maar toen crashte mn computer en nooit meer er echt opgezet.
Deze game vond ik wel goed. Niet te moeilijk puzzels. Goed te doen. maar er waren ook wel wat moeilijkere puzzels. Ik had toch wel gehoopt dat de game wat langer zou zijn. Maja tegenwoordig schijnt dat nogal een crim te zijn.
Ik hoop dat er weer een tomb raider komt. Deze natuurlijk nog mooier. Zou wel echt vet zijn..
Ik heb me echt vermaakt.
Vroeger was ik altijd verliefd op tomb raider. Ik was toen echt best jong. Ik heb het eerste deel ook niet uitgespeeld. Het was een beetje te moeilijk waarschijnlijk..
Daarna heb ik ook niet meer echt omgekeken naar tombraider. Waarschijnlijk omdat hij niet zulke goede reviews had ofzo. II en III heb ik ook niet gespeeld. Legends ook niet... vreemd eigenlijk.
Anniversary heb ik nog wel even gespeeld, maar toen crashte mn computer en nooit meer er echt opgezet.
Deze game vond ik wel goed. Niet te moeilijk puzzels. Goed te doen. maar er waren ook wel wat moeilijkere puzzels. Ik had toch wel gehoopt dat de game wat langer zou zijn. Maja tegenwoordig schijnt dat nogal een crim te zijn.
Ik hoop dat er weer een tomb raider komt. Deze natuurlijk nog mooier. Zou wel echt vet zijn..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Groot voordeel vond ik ook dat er geen eindbazen bij zitten. Dat was voor mij de reden om vaak na een tijdje tomb raider weer aan de kant te zetten
Ja, die twee centauren in de vorige game, daar werd ik knettergek van. Tot nu toe alleen die kraken gehad, dat was wel relaxt. Je moet je alleen niet afvragen hoe lang ie daar al zit en hoe ie aan z'n eten komt...Southern Sun schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:50:
Groot voordeel vond ik ook dat er geen eindbazen bij zitten. Dat was voor mij de reden om vaak na een tijdje tomb raider weer aan de kant te zetten
ik heb hem uitgespeeld!
ik vond dit echt een briljant spel....alles klopte gewoon aan de gameplay (soms maar even zwijgen over de camera).
het einde was echt mooi. alle puzzels waren prima te doen. omgevingen en cut scenes waren soms echt adembenemend!
en ik was heel blij dat er geen eindbazen bij zaten.....dat zorgde er inderdaad ook bij mij voor dat ik het spel weer aan de kant legde....
al met al een superspel, het enige commentaar wat ik heb is dat het spel bij mij niet altijd even soepel liep, vooral onder waterlevel en op de boot.
(win xp sp3/dual core 2,53ghz,7950gt,2gb ram)
ik vond dit echt een briljant spel....alles klopte gewoon aan de gameplay (soms maar even zwijgen over de camera).
het einde was echt mooi. alle puzzels waren prima te doen. omgevingen en cut scenes waren soms echt adembenemend!
en ik was heel blij dat er geen eindbazen bij zaten.....dat zorgde er inderdaad ook bij mij voor dat ik het spel weer aan de kant legde....
al met al een superspel, het enige commentaar wat ik heb is dat het spel bij mij niet altijd even soepel liep, vooral onder waterlevel en op de boot.
(win xp sp3/dual core 2,53ghz,7950gt,2gb ram)
aaargh.. ik heb ook last van die bug in mexico (houten schans). Ik kan het nu even niet meer opbrengen om dat level weer opnieuw te doen.
edit: Een beetje googlen bracht me hier: http://www.eidos.co.uk/su...fo.html?fqid=426&gmid=215 Morgen maar eens proberen of dat soelaas brengt. Gelukkig redelijk wat savegames gemaakt.
edit: Een beetje googlen bracht me hier: http://www.eidos.co.uk/su...fo.html?fqid=426&gmid=215 Morgen maar eens proberen of dat soelaas brengt. Gelukkig redelijk wat savegames gemaakt.
[ Voor 41% gewijzigd door Acid_Burn op 07-12-2008 03:58 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ik heb hetzelfde probleem op de PS3...
Is er iets dat ik mis?? zit hier ook al een aantal dagen vast
Danny
Is er iets dat ik mis?? zit hier ook al een aantal dagen vast
jaapstobbe schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:59:
[...]
Check de link in mijn post. Daar staat de oorzaak en hoe je het kan vermijden.
IGN TR:U platform comparison: http://xbox360.ign.com/articles/937/937377p1.html
Hun oordeel:
1. PC
2. Xbox 360
3. PS3
4. Wii.
Hun oordeel:
1. PC
2. Xbox 360
3. PS3
4. Wii.
komen die extra levels ook voor de pc?
Tombraider patch 1.1 is uit
- Inability of users to map the mouse buttons.
- Inability of users to map the ‘center camera’ button.
- Some occasional crash fixes.
- Graphics card stability:
+ A change to re-enable use of some graphics card features on ATI hardware, with their latest drivers.
+ Progress has been made towards addressing stalling on GeForce 6/7 series hardware.
- Fixed compatibility issues with certain Realtek sound drivers which could cause crashes.
- Autosaves now made for each chapter. Number of save slots is increased to accommodate these.
- Bug with ramp not raising in Xibalba.
- Fixed black screen deadlock when skipping doppelganger cinematic.
- Issue with door lever at Kraken room entrance.
- Occasional control issue during headshot move.
- Fixed an occasional problem when entering a save game filename.
- Some PDA fixes.
- Some cinematic subtitle fixes.
http://www.worthdownloadi...oad.php?gid=3497&id=17407
- Inability of users to map the mouse buttons.
- Inability of users to map the ‘center camera’ button.
- Some occasional crash fixes.
- Graphics card stability:
+ A change to re-enable use of some graphics card features on ATI hardware, with their latest drivers.
+ Progress has been made towards addressing stalling on GeForce 6/7 series hardware.
- Fixed compatibility issues with certain Realtek sound drivers which could cause crashes.
- Autosaves now made for each chapter. Number of save slots is increased to accommodate these.
- Bug with ramp not raising in Xibalba.
- Fixed black screen deadlock when skipping doppelganger cinematic.
- Issue with door lever at Kraken room entrance.
- Occasional control issue during headshot move.
- Fixed an occasional problem when entering a save game filename.
- Some PDA fixes.
- Some cinematic subtitle fixes.
http://www.worthdownloadi...oad.php?gid=3497&id=17407
Weet iemand of dit spel werkt op een "Chipset Model: ATI Radeon HD 2400" ? Ik heb een iMac van Mei dit jaar met Windows XP er op. Ik probeer nu al een paar dagen de demo te downloaden alleen nog steeds niet klaar
Daarom ook deze vraag.
Verder heb ik laatst weer een spel (Spore) uitgeprobeerd op een gloednieuwe computer van een vriend. Alleen als je dan de screenshots bekijkt van een review of op de website en die vergelijkt met wat op het scherm is. Ziet het er nooit zo uit. Erg vervelend.
Verder heb ik laatst weer een spel (Spore) uitgeprobeerd op een gloednieuwe computer van een vriend. Alleen als je dan de screenshots bekijkt van een review of op de website en die vergelijkt met wat op het scherm is. Ziet het er nooit zo uit. Erg vervelend.
[ Voor 40% gewijzigd door alienfruit op 17-12-2008 22:23 ]
Ja dat werkt. Hoe soepel het draait durf ik niet te zeggen echter
Ooh, okay. Hopelijk kan ik het wel normaal spelen? Ik neem aan dat het spel zelf wel uitzoekt wat de beste instellingen zijn voor mijn computer? Maar worden deze spellen niet getest om de huidige computers? Ik vraag mij altijd of op wat voor bakbeesten ze deze spellen programmeren. Vast met videokaarten die pas volgend jaar op de markt komen
Nee hoor, we hebben de hele tijd op 8800's gezeten. Pas sinds een paar maanden hebben we er ATI hardware in zitten (cadeautje
), ik een 4780 X2.
Als ik dus zo'n 4780 X2 zou kopen en in een quad core stop zou het vergelijkbaar moeten zijn met de screenshots op www.tombraider.com? Ik heb geen verstand van videokaarten enzo
Volgens mij komen de screens van de Xbox 360.
Veel content bedoeld voor marketing-doeleinden is overigens als ik me niet vergis in superhoge resolutie (iets van 4k x 2.25k pixels) op de Xbox 360 geschoten.
Veel content bedoeld voor marketing-doeleinden is overigens als ik me niet vergis in superhoge resolutie (iets van 4k x 2.25k pixels) op de Xbox 360 geschoten.
Ik heb hier mijn screenshots gezet. Ik heb het gespeeld op een Q6600 met een HD4850. Alles max op 1600x1200 en het liep gewoon goed.
Inmiddels ben ik klaar met het downloaden van de demo. Ik zal het zometeen of morgen eens uit proberen.
Anoniem: 274599
Ziet er gelikt uit!Acid_Burn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:02:
Ik heb hier mijn screenshots gezet. Ik heb het gespeeld op een Q6600 met een HD4850. Alles max op 1600x1200 en het liep gewoon goed.
Mooi !Acid_Burn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:02:
Hier ook hoor, alles op max 16x AA etc. Geforce 260GTX en een E8500
Het viel me 100% mee. Ik speel op een aftandse AMD 4600 dualcore en een 8800GTX. Resolutie van 2560x1600 en alle settings op max. Loopt als een zonnetje, geen lag..oisyn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:13:
Nee hoor, we hebben de hele tijd op 8800's gezeten. Pas sinds een paar maanden hebben we er ATI hardware in zitten (cadeautje), ik een 4780 X2.
Wanneer komt het volgende deel uit?
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
no comment 
Heb ik altijd al eens willen zeggen
Heb ik altijd al eens willen zeggen
[ Voor 66% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2008 13:33 ]
Fair enough. 
Ik hoop dat in de volgende weer terug gaan naar Egypte. Lara moet toch wel met enige regelmaat in de zon komen en pyramides horen er gewoon bij. ^_^
Ik hoop dat in de volgende weer terug gaan naar Egypte. Lara moet toch wel met enige regelmaat in de zon komen en pyramides horen er gewoon bij. ^_^
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Ik heb inmiddels de demo gespeeld. Ik zit nu vast ergens na een rotswand op geklommen te hebben. Ik ga maar eens op zoek naar een walkthrough.
Anoniem: 284831
hallo daar
heb een probleem
vind de sleutel niet om xibalba uit te geraken
moet in de zaal van de dode maya zijn maar weet daar niet waar te zoeken
tnx
heb een probleem
vind de sleutel niet om xibalba uit te geraken
moet in de zaal van de dode maya zijn maar weet daar niet waar te zoeken
tnx
Nou, dan kun je hier je oplossing vinden: http://www.tombraiderchro...ld/walkthrough/index.html
En dit spel is er ondertussen ook voor de Wii dus misschien dat je topictitel aangepast kan worden?
En dit spel is er ondertussen ook voor de Wii dus misschien dat je topictitel aangepast kan worden?
Jeeej

Ik zal vast wel weer spuit 11 zijn maar klopt het nou dat jij hebt meegewerkt aan de ontwikkeling van TR
If so, respect
Wel cool dat je zoiets als dit krijgt
Voor hoeveel zet je 'm op ebay ?
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
Check z'n profielkazuka schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:32:
[...]
Ik zal vast wel weer spuit 11 zijn maar klopt het nou dat jij hebt meegewerkt aan de ontwikkeling van TR![]()
If so, respectLijkt me een erg interessante job! Ben je in dienst bij Crystal of Eidos ofzo?
Wel cool dat je zoiets als dit krijgt
Ik werk bij Nixxes Software in Utrecht, en wij zijn in principe een (vaste) subcontractor ingehuurd door Eidos om mee te helpen met de programmacode. Wij ontwikkelen in principe voornamelijk technologie (3d engine, asset management tools), en we doen specifieke ports naar bepaalde platforms.kazuka schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:32:
[...]
Ik zal vast wel weer spuit 11 zijn maar klopt het nou dat jij hebt meegewerkt aan de ontwikkeling van TR![]()
If so, respectLijkt me een erg interessante job! Ben je in dienst bij Crystal of Eidos ofzo?
Idd, leuker dan gewoon een standaard copy van de gameWel cool dat je zoiets als dit krijgt
5.000 euro
Vandaag tot het einde gekomen van deze game. 
heb hem gespeeld op de wii en die controllers waren echt verschrikkelijk...
Hoedanook, een topgame ! Hopen dat snel het volgende deel komt..
heb hem gespeeld op de wii en die controllers waren echt verschrikkelijk...
Hoedanook, een topgame ! Hopen dat snel het volgende deel komt..
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Pfff, ik zit vast in het laatste level "Out of Time". Ik snap niet hoe ik van de onderste ring (vlak boven dat "water") op die erboven kan komen. Let wel, ik heb op de ring erboven dat ding al naar buiten geschoven, dus ik kan niet meer klimmen.
Ik heb een walkthrough gezien op Youtube waarin ze dus niet eerst dat ding op de bovenste ring uitschuiven. Nou kan ik wel dat stukje helemaal opnieuw gaan doen, maar het lijkt me dat het nog steeds mogelijk moet zijn - ik heb namelijk niet hele rare dingen gedaan en de bovenste toren is in eerste instantie gewoon direct bereikbaar.
Ik heb iig al die onderste powernode kapot geslagen, en toen zijn er twee extra ringen aan zwevende blokjes bijgekomen. Maar de enige uitweg die ik zie is vanaf het bovenste zwevende blokje naar zo'n uitsteeksel aan een van de muren springen, maar als je daar dan vervolgens omheen klimt dan kun je niet verder omdat dat gebeuren al is uitgeschoven
.edit: ah, ik heb 'm al.
Ik heb een walkthrough gezien op Youtube waarin ze dus niet eerst dat ding op de bovenste ring uitschuiven. Nou kan ik wel dat stukje helemaal opnieuw gaan doen, maar het lijkt me dat het nog steeds mogelijk moet zijn - ik heb namelijk niet hele rare dingen gedaan en de bovenste toren is in eerste instantie gewoon direct bereikbaar.
Ik heb iig al die onderste powernode kapot geslagen, en toen zijn er twee extra ringen aan zwevende blokjes bijgekomen. Maar de enige uitweg die ik zie is vanaf het bovenste zwevende blokje naar zo'n uitsteeksel aan een van de muren springen, maar als je daar dan vervolgens omheen klimt dan kun je niet verder omdat dat gebeuren al is uitgeschoven

.edit: ah, ik heb 'm al.
spoiler:
Je kunt bij de toren die je als eerst moet beklimmen als je daar aankomt nu via het midden omhoog, omdat het ding is uitgeschoven
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2009 17:21 ]
Hallo.
Ik zit hier vast:

Ik heb de ene arm (rechts) van het beeld naar beneden, maar hoe kom ik aan de andere kant om die kant te doen?
Ik zit hier vast:

Ik heb de ene arm (rechts) van het beeld naar beneden, maar hoe kom ik aan de andere kant om die kant te doen?
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik dacht dat je met je grapple naar beneden kon in die kloof, en dan weer met de grapple aan de andere kant omhoog kon klimmen.
Probeer deze anders eens
Probeer deze anders eens
Hahaha, die link van je is grappig. Die kende ik nog niet.
Maar ik zal eens kijken of ik aan de andere kant kan grappelen, en anders maar een goeie walkthrough/ guide zoeken idd.
Maar ik zal eens kijken of ik aan de andere kant kan grappelen, en anders maar een goeie walkthrough/ guide zoeken idd.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Gewoon eerst alles langs onderen doen (zit een deur). spullen verzamelen en dan kom je vanzelf aan de andere kant uit.
Erg mooi spel dit. Gisteren aan begonnen en ik vermaak me er kostelijk mee. Werkelijk schitterende gfx en het speelt ook nog eens lekker weg. De gun fights hadden wel wat realistischer gemogen, maar ach... wat boeit het.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
zo jammer dat die extra content op de 360 niet voor de pc komt
Zijn er al mensen met ervaring van deze extra content?
ik ben ook maar begonnen met TR. maar zit in het begin al vast. In het level The norse connection heb ik bovenin de grote zaal waar de kraken zat een jump gemist en ben naar beneden gevallen. Nu kom ik op geen mogelijkheid meer boven om het opnieuw te proberen. zelfde als hierboven eigenlijk....Flythe schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:24:
@ hierboven:
spoiler:je moet de drie dezelfde stukken in het midden krijgen door aan de handles te draaien
Ik zit een stukje verderop vast:
spoiler:Als je net dat stukje van Thor's handschoen hebt opgepakt en weer bent kwijt geraakt, moet je je weg terug vinden. Dat ging prima totdat ik weer in de 'kraken room' kwam door een k*t camera positie miste ik de grapple hook die je daar moet doen en lag in het water. Nu kom k niet meer omhoog, iemand ideeën?
iemand een idee?
edit: laat maar, ben opnieuw begonnen. wel vreemd... nu maar wat vaker tussendoor saven
[ Voor 4% gewijzigd door edwin04 op 14-06-2009 14:03 . Reden: opgelost ]
Wreed spel. Ben er het weekend maar weer is aan begonnen. Grafisch vind ik het echt een genot om naar te kijken. Het was weer even geleden dat ik serieus gegamed had. Je wordt dan wel ff dizzy in je hoofd als je dan gaat spelen. Mooi en lekker vloeiend!
Even een vraagje over dit spelleke:
Waar zit 'm precies het verschil tussen de verschillende moeilijkheidsgraden?
Ik dacht dat je op moeilijk geen hulp had van je PDA, maar dat is dus wel zo...
Ik had eerst de moeilijkheidsgraad op medium gezet, uitgespeeld, en toen voor de platinum trophy het spel op moeilijk gezet, maar ik merk geen verschil.... rarara
Wel een erg vet spel trouwens!!
Al merkte ik wel dat het de 2e keer erg snel ging omdat ik alles snel wist op te lossen.
Nu maar even een jaartje of zo in de kast stoppen en dan weer spelen
Waar zit 'm precies het verschil tussen de verschillende moeilijkheidsgraden?
Ik dacht dat je op moeilijk geen hulp had van je PDA, maar dat is dus wel zo...
Ik had eerst de moeilijkheidsgraad op medium gezet, uitgespeeld, en toen voor de platinum trophy het spel op moeilijk gezet, maar ik merk geen verschil.... rarara
Wel een erg vet spel trouwens!!
Al merkte ik wel dat het de 2e keer erg snel ging omdat ik alles snel wist op te lossen.
Nu maar even een jaartje of zo in de kast stoppen en dan weer spelen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Een jaar later dan geplanned toch maar begonnen aan deze game
Dit soort adventure games spreken me erg aan, vond Uncharted 2 ook geweldig. Grafisch is deze niet zo sterk maar ook zeker niet slecht. De sfeer is top, mooie omgevingen en soms pittige puzzels. Enige dat me tegenvalt is dat Lara regelmatig vast zit als je ergens tegenaan loopt. Een muur, een boom, wat dan ook. Soms blijft ze dan ergens achter steken ofzo en duurt het ff voor je er weer uit bent. En de camera is af en toe erg matig.
Ben nu aan het eind van het Thailand level, heb dus nog even te gaan gelukkig
Hopelijk is Eidos ook bezig met een nieuwe Tomb Raider!
Dit soort adventure games spreken me erg aan, vond Uncharted 2 ook geweldig. Grafisch is deze niet zo sterk maar ook zeker niet slecht. De sfeer is top, mooie omgevingen en soms pittige puzzels. Enige dat me tegenvalt is dat Lara regelmatig vast zit als je ergens tegenaan loopt. Een muur, een boom, wat dan ook. Soms blijft ze dan ergens achter steken ofzo en duurt het ff voor je er weer uit bent. En de camera is af en toe erg matig.
Ben nu aan het eind van het Thailand level, heb dus nog even te gaan gelukkig
De camera is een van de grootste problemen in deze game.
Is ook bijna het enige waar je op diverse fora over leest.
En het vastlopen, tja, dat is ongelukkig af en toe.
Wel jammer dat je 'm 1 of 2 x keer uitspeelt en daarna lange tijd niks meer mee doet. De puzzels zijn de 2e keer te simpel geworden.
Ik hoop dat ze bij Eidos idd een nieuwe aan het maken zijn
Is ook bijna het enige waar je op diverse fora over leest.
En het vastlopen, tja, dat is ongelukkig af en toe.
Wel jammer dat je 'm 1 of 2 x keer uitspeelt en daarna lange tijd niks meer mee doet. De puzzels zijn de 2e keer te simpel geworden.
Ik hoop dat ze bij Eidos idd een nieuwe aan het maken zijn
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Anoniem: 354790
KAN IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT HELPEN?? 
ik zit helemaal vast in het shiva deel.. In de linkerhand heb ik de edelsteen zitten en hem weer omhoog gedaan nu moet ik die andere steen in de rechterhand doen.. Ik heb de hand al naar beneden gehaald etc. Maar als ik ervoor ga staan kan ik er geen steen in plaatsen
Voor zover ik weet heb ik beide stenen gepakt! Of doe ik iets helemaal vekeerd?
Ik hoop dat iemand me kan laten weten hoe ik verder moet

ik zit helemaal vast in het shiva deel.. In de linkerhand heb ik de edelsteen zitten en hem weer omhoog gedaan nu moet ik die andere steen in de rechterhand doen.. Ik heb de hand al naar beneden gehaald etc. Maar als ik ervoor ga staan kan ik er geen steen in plaatsen
Ik hoop dat iemand me kan laten weten hoe ik verder moet
Je moet bij die rechterhand als je ervoor staat die verplaatsbare kist zo zetten dat hij de hendel voor die arm blokkeert. dan blijft ie stilstaan (blokkeert de arm) en kan je de steen plaatsen.Anoniem: 354790 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
Ik hoop dat iemand me kan laten weten hoe ik verder moet![]()
Anoniem: 342358
Ik hoop dat je er inmiddels uit uit bent gekomen?johan12 schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:24:
[...]
Je moet bij die rechterhand als je ervoor staat die verplaatsbare kist zo zetten dat hij de hendel voor die arm blokkeert. dan blijft ie stilstaan (blokkeert de arm) en kan je de steen plaatsen.
helaas zie ik je vraag nu pas. maar nooit geweten van dit forum. toch nog vragen?
let me know
Anoniem: 342358

BEn je er al achter hoe je eruit komt? let me know....Anoniem: 354790 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
Ik hoop dat iemand me kan laten weten hoe ik verder moet![]()
Hoi, sorry voor de kick maar ik zit vast en kan nergens op internet vinden wat ik moet doen 
Ik ben ik Coastal Tailand, en heb zojuist de twee crystals gevonden en moet nu terugkeren naar het standbeeld van Shiva en Kali. Alleen ik kan nergens de uitgang vinden hoe ik daar weer naar toe moet
Ik ben al ik dat stuk geweest waar één tijger komt (daar kom je door naar beneden te abseilen van één van de crystal houders).
Iemand een idee? Beetje onduidelijke beschrijving misschien..
Edit:
Nvm, solved

Ik ben ik Coastal Tailand, en heb zojuist de twee crystals gevonden en moet nu terugkeren naar het standbeeld van Shiva en Kali. Alleen ik kan nergens de uitgang vinden hoe ik daar weer naar toe moet

Iemand een idee? Beetje onduidelijke beschrijving misschien..
Edit:
Nvm, solved
[ Voor 3% gewijzigd door jmxd op 16-09-2011 22:31 ]
Anoniem: 323791
Ha! net het spel binnengehaald en moet het nog installeren maar zie dus dat er genoeg obstakels komen tijdens het spelen. Oh, heb de XBox versie.
offtopic. Ik ga misschien binnenkort TR Gold US version op eBay gooien met een veredelde playboy spread als het de doos openklapt die een piramidevorm heeft en met LRC in een verleidelijk jurkje en 2 guns languit liggend.

iemand idee of het wat waard is?
offtopic. Ik ga misschien binnenkort TR Gold US version op eBay gooien met een veredelde playboy spread als het de doos openklapt die een piramidevorm heeft en met LRC in een verleidelijk jurkje en 2 guns languit liggend.

iemand idee of het wat waard is?