• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee hoor, we hebben de hele tijd op 8800's gezeten. Pas sinds een paar maanden hebben we er ATI hardware in zitten (cadeautje :P), ik een 4780 X2.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Als ik dus zo'n 4780 X2 zou kopen en in een quad core stop zou het vergelijkbaar moeten zijn met de screenshots op www.tombraider.com? Ik heb geen verstand van videokaarten enzo :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij komen de screens van de Xbox 360.
Veel content bedoeld voor marketing-doeleinden is overigens als ik me niet vergis in superhoge resolutie (iets van 4k x 2.25k pixels) op de Xbox 360 geschoten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik heb hier mijn screenshots gezet. Ik heb het gespeeld op een Q6600 met een HD4850. Alles max op 1600x1200 en het liep gewoon goed.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Inmiddels ben ik klaar met het downloaden van de demo. Ik zal het zometeen of morgen eens uit proberen.

Verwijderd

Acid_Burn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:02:
Ik heb hier mijn screenshots gezet. Ik heb het gespeeld op een Q6600 met een HD4850. Alles max op 1600x1200 en het liep gewoon goed.
Ziet er gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Acid_Burn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:02:
Mooi ! _/-\o_

Hier ook hoor, alles op max 16x AA etc. Geforce 260GTX en een E8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001