• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee hoor, we hebben de hele tijd op 8800's gezeten. Pas sinds een paar maanden hebben we er ATI hardware in zitten (cadeautje :P), ik een 4780 X2.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Als ik dus zo'n 4780 X2 zou kopen en in een quad core stop zou het vergelijkbaar moeten zijn met de screenshots op www.tombraider.com? Ik heb geen verstand van videokaarten enzo :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij komen de screens van de Xbox 360.
Veel content bedoeld voor marketing-doeleinden is overigens als ik me niet vergis in superhoge resolutie (iets van 4k x 2.25k pixels) op de Xbox 360 geschoten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik heb hier mijn screenshots gezet. Ik heb het gespeeld op een Q6600 met een HD4850. Alles max op 1600x1200 en het liep gewoon goed.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Inmiddels ben ik klaar met het downloaden van de demo. Ik zal het zometeen of morgen eens uit proberen.

Verwijderd

Acid_Burn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:02:
Ik heb hier mijn screenshots gezet. Ik heb het gespeeld op een Q6600 met een HD4850. Alles max op 1600x1200 en het liep gewoon goed.
Ziet er gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Acid_Burn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:02:
Mooi ! _/-\o_

Hier ook hoor, alles op max 16x AA etc. Geforce 260GTX en een E8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
.oisyn schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:13:
Nee hoor, we hebben de hele tijd op 8800's gezeten. Pas sinds een paar maanden hebben we er ATI hardware in zitten (cadeautje :P), ik een 4780 X2.
Het viel me 100% mee. Ik speel op een aftandse AMD 4600 dualcore en een 8800GTX. Resolutie van 2560x1600 en alle settings op max. Loopt als een zonnetje, geen lag.

Wanneer komt het volgende deel uit? :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

no comment ;)

Heb ik altijd al eens willen zeggen :P

[ Voor 66% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Fair enough. :)

Ik hoop dat in de volgende weer terug gaan naar Egypte. Lara moet toch wel met enige regelmaat in de zon komen en pyramides horen er gewoon bij. ^_^

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Ik heb inmiddels de demo gespeeld. Ik zit nu vast ergens na een rotswand op geklommen te hebben. Ik ga maar eens op zoek naar een walkthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo daar
heb een probleem
vind de sleutel niet om xibalba uit te geraken
moet in de zaal van de dode maya zijn maar weet daar niet waar te zoeken
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:10
Nou, dan kun je hier je oplossing vinden: http://www.tombraiderchro...ld/walkthrough/index.html

En dit spel is er ondertussen ook voor de Wii dus misschien dat je topictitel aangepast kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jeeej

Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/pics/underworld_wallmount_small.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zal vast wel weer spuit 11 zijn maar klopt het nou dat jij hebt meegewerkt aan de ontwikkeling van TR :?
If so, respect _/-\o_ Lijkt me een erg interessante job! Ben je in dienst bij Crystal of Eidos ofzo?

Wel cool dat je zoiets als dit krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33

denivan

de enige

Voor hoeveel zet je 'm op ebay ? :9

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

kazuka schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:32:
[...]

Ik zal vast wel weer spuit 11 zijn maar klopt het nou dat jij hebt meegewerkt aan de ontwikkeling van TR :?
If so, respect _/-\o_ Lijkt me een erg interessante job! Ben je in dienst bij Crystal of Eidos ofzo?

Check z'n profiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kazuka schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:32:
[...]

Ik werk bij Nixxes Software in Utrecht, en wij zijn in principe een (vaste) subcontractor ingehuurd door Eidos om mee te helpen met de programmacode. Wij ontwikkelen in principe voornamelijk technologie (3d engine, asset management tools), en we doen specifieke ports naar bepaalde platforms.
Idd, leuker dan gewoon een standaard copy van de game :). Hoewel deze dan waarschijnlijk niet speelbaar is, vaak gebruiken ze er misbakken disks voor.
denivan schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:45:
[...]

Voor hoeveel zet je 'm op ebay ? :9
5.000 euro :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:17
Vandaag tot het einde gekomen van deze game. :(
heb hem gespeeld op de wii en die controllers waren echt verschrikkelijk...
Hoedanook, een topgame ! Hopen dat snel het volgende deel komt.. :P

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pfff, ik zit vast in het laatste level "Out of Time". Ik snap niet hoe ik van de onderste ring (vlak boven dat "water") op die erboven kan komen. Let wel, ik heb op de ring erboven dat ding al naar buiten geschoven, dus ik kan niet meer klimmen.

Ik heb een walkthrough gezien op Youtube waarin ze dus niet eerst dat ding op de bovenste ring uitschuiven. Nou kan ik wel dat stukje helemaal opnieuw gaan doen, maar het lijkt me dat het nog steeds mogelijk moet zijn - ik heb namelijk niet hele rare dingen gedaan en de bovenste toren is in eerste instantie gewoon direct bereikbaar.

Ik heb iig al die onderste powernode kapot geslagen, en toen zijn er twee extra ringen aan zwevende blokjes bijgekomen. Maar de enige uitweg die ik zie is vanaf het bovenste zwevende blokje naar zo'n uitsteeksel aan een van de muren springen, maar als je daar dan vervolgens omheen klimt dan kun je niet verder omdat dat gebeuren al is uitgeschoven 8)7

.edit: ah, ik heb 'm al.
spoiler:
Je kunt bij de toren die je als eerst moet beklimmen als je daar aankomt nu via het midden omhoog, omdat het ding is uitgeschoven

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hallo.

Ik zit hier vast:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1zew1ex.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2dviv49.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2s19op4.jpg

Ik heb de ene arm (rechts) van het beeld naar beneden, maar hoe kom ik aan de andere kant om die kant te doen?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Ik dacht dat je met je grapple naar beneden kon in die kloof, en dan weer met de grapple aan de andere kant omhoog kon klimmen.

Probeer deze anders eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hahaha, die link van je is grappig. Die kende ik nog niet. :D

Maar ik zal eens kijken of ik aan de andere kant kan grappelen, en anders maar een goeie walkthrough/ guide zoeken idd. ;)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Gewoon eerst alles langs onderen doen (zit een deur). spullen verzamelen en dan kom je vanzelf aan de andere kant uit.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Erg mooi spel dit. Gisteren aan begonnen en ik vermaak me er kostelijk mee. Werkelijk schitterende gfx en het speelt ook nog eens lekker weg. De gun fights hadden wel wat realistischer gemogen, maar ach... wat boeit het.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
zo jammer dat die extra content op de 360 niet voor de pc komt :( Zijn er al mensen met ervaring van deze extra content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin04
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 21:40
Flythe schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:24:
@ hierboven:

spoiler:
je moet de drie dezelfde stukken in het midden krijgen door aan de handles te draaien

Ik zit een stukje verderop vast:

spoiler:
Als je net dat stukje van Thor's handschoen hebt opgepakt en weer bent kwijt geraakt, moet je je weg terug vinden. Dat ging prima totdat ik weer in de 'kraken room' kwam door een k*t camera positie miste ik de grapple hook die je daar moet doen en lag in het water. Nu kom k niet meer omhoog :(, iemand ideeën?
ik ben ook maar begonnen met TR. maar zit in het begin al vast. In het level The norse connection heb ik bovenin de grote zaal waar de kraken zat een jump gemist en ben naar beneden gevallen. Nu kom ik op geen mogelijkheid meer boven om het opnieuw te proberen. zelfde als hierboven eigenlijk....

iemand een idee?

edit: laat maar, ben opnieuw begonnen. wel vreemd... nu maar wat vaker tussendoor saven

[ Voor 4% gewijzigd door edwin04 op 14-06-2009 14:03 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
Wreed spel. Ben er het weekend maar weer is aan begonnen. Grafisch vind ik het echt een genot om naar te kijken. Het was weer even geleden dat ik serieus gegamed had. Je wordt dan wel ff dizzy in je hoofd als je dan gaat spelen. Mooi en lekker vloeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Even een vraagje over dit spelleke:
Waar zit 'm precies het verschil tussen de verschillende moeilijkheidsgraden?
Ik dacht dat je op moeilijk geen hulp had van je PDA, maar dat is dus wel zo...
Ik had eerst de moeilijkheidsgraad op medium gezet, uitgespeeld, en toen voor de platinum trophy het spel op moeilijk gezet, maar ik merk geen verschil.... rarara
Wel een erg vet spel trouwens!!
Al merkte ik wel dat het de 2e keer erg snel ging omdat ik alles snel wist op te lossen.
Nu maar even een jaartje of zo in de kast stoppen en dan weer spelen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een jaar later dan geplanned toch maar begonnen aan deze game :P

Dit soort adventure games spreken me erg aan, vond Uncharted 2 ook geweldig. Grafisch is deze niet zo sterk maar ook zeker niet slecht. De sfeer is top, mooie omgevingen en soms pittige puzzels. Enige dat me tegenvalt is dat Lara regelmatig vast zit als je ergens tegenaan loopt. Een muur, een boom, wat dan ook. Soms blijft ze dan ergens achter steken ofzo en duurt het ff voor je er weer uit bent. En de camera is af en toe erg matig.

Ben nu aan het eind van het Thailand level, heb dus nog even te gaan gelukkig :) Hopelijk is Eidos ook bezig met een nieuwe Tomb Raider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
De camera is een van de grootste problemen in deze game.
Is ook bijna het enige waar je op diverse fora over leest.
En het vastlopen, tja, dat is ongelukkig af en toe.
Wel jammer dat je 'm 1 of 2 x keer uitspeelt en daarna lange tijd niks meer mee doet. De puzzels zijn de 2e keer te simpel geworden.
Ik hoop dat ze bij Eidos idd een nieuwe aan het maken zijn ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KAN IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT HELPEN?? O-)
ik zit helemaal vast in het shiva deel.. In de linkerhand heb ik de edelsteen zitten en hem weer omhoog gedaan nu moet ik die andere steen in de rechterhand doen.. Ik heb de hand al naar beneden gehaald etc. Maar als ik ervoor ga staan kan ik er geen steen in plaatsen :s
Voor zover ik weet heb ik beide stenen gepakt! Of doe ik iets helemaal vekeerd?
Ik hoop dat iemand me kan laten weten hoe ik verder moet :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ojaaa alle guides etc. allemaal al geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
ik zit helemaal vast in het shiva deel.. In de linkerhand heb ik de edelsteen zitten en hem weer omhoog gedaan nu moet ik die andere steen in de rechterhand doen.. Ik heb de hand al naar beneden gehaald etc. Maar als ik ervoor ga staan kan ik er geen steen in plaatsen :s
Je moet bij die rechterhand als je ervoor staat die verplaatsbare kist zo zetten dat hij de hendel voor die arm blokkeert. dan blijft ie stilstaan (blokkeert de arm) en kan je de steen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:24:
[...]

Je moet bij die rechterhand als je ervoor staat die verplaatsbare kist zo zetten dat hij de hendel voor die arm blokkeert. dan blijft ie stilstaan (blokkeert de arm) en kan je de steen plaatsen.
Ik hoop dat je er inmiddels uit uit bent gekomen?
helaas zie ik je vraag nu pas. maar nooit geweten van dit forum. toch nog vragen?
let me know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
BEn je er al achter hoe je eruit komt? let me know....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoi, sorry voor de kick maar ik zit vast en kan nergens op internet vinden wat ik moet doen :F

Ik ben ik Coastal Tailand, en heb zojuist de twee crystals gevonden en moet nu terugkeren naar het standbeeld van Shiva en Kali. Alleen ik kan nergens de uitgang vinden hoe ik daar weer naar toe moet :{ Ik ben al ik dat stuk geweest waar één tijger komt (daar kom je door naar beneden te abseilen van één van de crystal houders).

Iemand een idee? Beetje onduidelijke beschrijving misschien..

Edit:
Nvm, solved :$

[ Voor 3% gewijzigd door jmxd op 16-09-2011 22:31 ]

Verwijderd

Ha! net het spel binnengehaald en moet het nog installeren maar zie dus dat er genoeg obstakels komen tijdens het spelen. Oh, heb de XBox versie.

offtopic. Ik ga misschien binnenkort TR Gold US version op eBay gooien met een veredelde playboy spread als het de doos openklapt die een piramidevorm heeft en met LRC in een verleidelijk jurkje en 2 guns languit liggend.
Afbeeldingslocatie: http://pics.mobygames.com/images/covers/small/965951753-00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.mobygames.com/images/covers/small/965952619-00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.mobygames.com/images/covers/small/965953078-00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.mobygames.com/images/covers/small/965952285-00.jpg

iemand idee of het wat waard is? :?
Pagina: 1 2 3 Laatste