Ha lotgenoten! 
De instellingen die door de calibration worden aangepast, zijn per input type verschillend; als je op source drukt terwijl je in het service menu zit, zal je zien dat er per type input verschillende waarden ingevuld staan.
- AV: coax/scart
- COMP: Component
- PC: DVI
- HDMI
Ik heb er bij mijn LE37B652 twee op failed staan:

Screenshot van AV: (Failed)

Screenshot van COMP:

Screenshot van PC:

Screenshot van HDMI: (Failed)

Ik heb trouwens ook de servicemanual van de B550/B650, maar daar wordt om te calibreren per input verwezen naar een ander plaatje met een code-naam.
Zouden jullie ook zulke screenshots kunnen plaatsen, onder vermelding van je type tv en voor welke input die is?
Rave17 en jb044, zouden jullie screenshots kunnen posten van de verschillende instellingen onder ADC Result kunnen posten? Dat zijn volgens mij de instellingen die worden aangetast door de calibratie, en volgens iemand op een ander forum wordt de B-serie niet gecalibreerd in de fabriek maar komen de instellingen uit de firmware.Rave17 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:50:
[...]
Heb je de afbeelding hiervan nog? En kan je mij vertellen hoe je het hebt gedaan?
De instellingen die door de calibration worden aangepast, zijn per input type verschillend; als je op source drukt terwijl je in het service menu zit, zal je zien dat er per type input verschillende waarden ingevuld staan.
- AV: coax/scart
- COMP: Component
- PC: DVI
- HDMI
Ik heb er bij mijn LE37B652 twee op failed staan:

Screenshot van AV: (Failed)

Screenshot van COMP:
Screenshot van PC:
Screenshot van HDMI: (Failed)
Ik heb trouwens ook de servicemanual van de B550/B650, maar daar wordt om te calibreren per input verwezen naar een ander plaatje met een code-naam.
Zouden jullie ook zulke screenshots kunnen plaatsen, onder vermelding van je type tv en voor welke input die is?
[ Voor 1% gewijzigd door Dijkhuis op 05-08-2009 20:18 . Reden: (ja het is dom om in het servicemenu te knoeien. Pas op: links is niet terug in sommige menu's!!!) ]