[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 13

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:
  • 361.804 views

Onderwerpen

Alle 146 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 17:14
Ha lotgenoten! :P
Rave17 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:50:
[...]

Heb je de afbeelding hiervan nog? En kan je mij vertellen hoe je het hebt gedaan? :)
Rave17 en jb044, zouden jullie screenshots kunnen posten van de verschillende instellingen onder ADC Result kunnen posten? Dat zijn volgens mij de instellingen die worden aangetast door de calibratie, en volgens iemand op een ander forum wordt de B-serie niet gecalibreerd in de fabriek maar komen de instellingen uit de firmware.

De instellingen die door de calibration worden aangepast, zijn per input type verschillend; als je op source drukt terwijl je in het service menu zit, zal je zien dat er per type input verschillende waarden ingevuld staan.

- AV: coax/scart
- COMP: Component
- PC: DVI
- HDMI

Ik heb er bij mijn LE37B652 twee op failed staan:
Afbeeldingslocatie: http://members.casema.nl/b.dijkman/ADC-WB-Menu.jpg

Screenshot van AV: (Failed)
Afbeeldingslocatie: http://members.casema.nl/b.dijkman/AV_Result.jpg

Screenshot van COMP:
Afbeeldingslocatie: http://members.casema.nl/b.dijkman/COMP_Result.JPG

Screenshot van PC:
Afbeeldingslocatie: http://members.casema.nl/b.dijkman/PC_Result.JPG

Screenshot van HDMI: (Failed)
Afbeeldingslocatie: http://members.casema.nl/b.dijkman/HDMI_Result.JPG

Ik heb trouwens ook de servicemanual van de B550/B650, maar daar wordt om te calibreren per input verwezen naar een ander plaatje met een code-naam.

Zouden jullie ook zulke screenshots kunnen plaatsen, onder vermelding van je type tv en voor welke input die is?

[ Voor 1% gewijzigd door Dijkhuis op 05-08-2009 20:18 . Reden: (ja het is dom om in het servicemenu te knoeien. Pas op: links is niet terug in sommige menu's!!!) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 08:56
Dijkhuis schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:10:
Ha lotgenoten! :P

[...]

Rave17 en jb044, zouden jullie screenshots kunnen posten van de verschillende instellingen onder ADC Result kunnen posten? Dat zijn volgens mij de instellingen die worden aangetast door de calibratie, en volgens iemand op een ander forum wordt de B-serie niet gecalibreerd in de fabriek maar komen de instellingen uit de firmware.

De instellingen die door de calibration worden aangepast, zijn per input type verschillend; als je op source drukt terwijl je in het service menu zit, zal je zien dat er per type input verschillende waarden ingevuld staan.

- AV: coax/scart
- COMP: Component
- PC: DVI
- HDMI

Ik heb er bij mijn LE37B652 twee op failed staan:
[afbeelding]

Screenshot van AV: (Failed)
[afbeelding]

Screenshot van COMP:
[afbeelding]

Screenshot van PC:
[afbeelding]

Screenshot van HDMI: (Failed)
[afbeelding]

Ik heb trouwens ook de servicemanual van de B550/B650, maar daar wordt om te calibreren per input verwezen naar een ander plaatje met een code-naam.

Zouden jullie ook zulke screenshots kunnen plaatsen, onder vermelding van je type tv en voor welke input die is?
Fijn zo'n lotgenotenclubje :+

Het is mij gisteren gelukt om de AV Calibration van mijn LE37B550 weer op Success te krijgen. Ik heb daarvoor 3 verschillende schaakbordpatronen uitgeprobeerd. Deze stonden op een SD-kaartje (JPG-formaat) welke ik opende met behulp van mijn Wii. Deze was dan weer aangesloten via de Scart-aansluiting. Je moet vervolgens de foto draaien, inzoomen, uitzoomen totdat hij hem opeens pakt! Alleen over de kleuren ben ik alsnog niet te spreken.

De instellingen onder AV Result zijn als volgt:
  • 1st_Y_GH: 425
  • 1st_Y_GL: 71
  • 1st_Cb_BH: ...
  • 1st_Cb_BL: ...
  • 1st_Cr_RH: ...
  • 1st_Cr_RL: ...
  • 2nd_R_L: 191
  • 2nd_G_L: 191
  • 2nd_B_L: 191
  • 2nd_R_H: 10
  • 2nd_G_H: 10
  • 2nd_B_H: 10
Ik ben zeer benieuwd naar welke waarden anderen hier hebben staan. Ook wil ik een firmware update nog proberen om te kijken of de instellingen daarbij worden veranderd.

@ Dijkhuis: heb jij nou de fout 2x gemaakt, doordat ook je HDMI Calibration failed is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:34
Doordat de b750 serie zo langzamerhand ook een stukje goedkoper wordt (verschil met b650 is 100 euro), begint dat ook een interessante optie te worden. Hoe groot is de vooruitgang tussen 100Hz en 200Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dancis schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:09:
Met de samsung LE40B650 kun je daarmee ook de FTA zenders van digitenne ontvangen? en zo ja hoe doe ik dat want ik heb 'm op analoog en digitaal laten scannen maar hij vind alleen de zenders van de glasvezel
Voor het ontvangen van de FTA zenders (die overigens niet van Digitenne zijn) moet er wel een (evt. versterkte) antenne aansluiten op de antenne ingang. De kabel van je glasvezelprovider moet er dus uit.

[ Voor 12% gewijzigd door ari3 op 06-08-2009 20:00 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298634

@Gabliboeba: ik heb de 2 nog niet naast mekaar gezien dus kan de beeldkwaliteit op dat vlak niet vergelijken.
De motion resolution zal op de B750 waarschijnlijk nog iets beter zijn dan op de B650 (dus nog minder vaag beeld bij snelle bewegingen).
Wat je volgens mij wel mag verwachten is dat de input lag op een 200 hz tv groter is dan op een 100 hz toestel omdat er 2x zoveel berekeningen moeten gebeuren. Alles hangt dus af van wat je met de TV wil doen en of je een receiver wil gebruiken, of die ingebouwde lip sync heeft of niet, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:40
dubbel

[ Voor 101% gewijzigd door Ferry34 op 06-08-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Ik heb nu al een tijdje een UE32B6000 staan, maar ik ben nog steeds niet tevreden over de 100Hz.
Maakt niet uit welke settings ik probeer er zijn voortdurend artifacts en of haperingen.

Als ik de trillingsvermindering op aan zet dan is het tril effect bij Blu-Rays welliswaar verdwenen. Maar dan heb je weer last van schimmen of auras, hoe je ze ook wilt noemen. Bijvoorbeeld met een bewegend object en de achtergrond gaat er achterlangs, dan zie je voor en achter het object een soort zone van de kleuren van de achtergrond maar dan iets scrambeled (predator cloak)

Verder als ik alles uitzet heb je last van lichte ghosting en trillend beeld. Ik vind een beetje ghosting niet erg, maar als het beeld trilt dan stoort dat mij heel erg, ik ben nu constant bezig met erop aan het letten. en dan duik ik weer de settings menu in om wat te veranderen.

Ik heb elke mogelijke setting al geprobeerd, beetje tril vermindering, veel wazigheids vermindering. Wazigheid verm. uit en tril v. hoog. Beide op 5, of alles op 10. Noem maar op, maar steeds kom ik het wel ergens weer tegen. En dan heb ik eindelijk een setting waar je bij Blu-Ray nergens last van hebt dan heb je bij een andere film wel weer problemen.

Bijvoorbeeld bij Kung-Fu Panda, die gebruik ik als test, bij de 1e scene dan Po rond kijkt in zn kamer, dan zie je het raam kozijn voorbij gaan met gematigde maar constante snelheid. Als ik daar tril verm. lager dan 8 zet zie je nog judder, maar op 8 of 9 lijkt het echt naadloos perfect te gaan. Helaas is dat bedrieging omdat de achtergrond voorbij het kozijn wit is van de lucht, en dan zie je dus niet de aura artifacts. Maar verder is het ook niet echt zichtbaar op andere dingen.

Als ik dezelfde settings probeer op reguliere TV (DTV) dan is het overal een tril festijn. En dan begint het klooien weer opnieuw. Helemaal uitzetten is ook geen optie want dan trilt het ook, alleen zonder de extra artifacts. Ik vind deze side effects een beetje het plezier verpesten vooral bij de HD zenders/films.

Ik kan me trouwens niet herinneren dat mn 5 jaar oude samsung HD ready LE26R61B helemaal geen last had van trillend beeld. Wel veel ghosting maar dat is dragelijker dan trillingen.

Heeft iemand de zogenaamde ideaale settings voor 100Hz om de artefacts en de trillingen het beste op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Zijn er al mensen die bepaalde webshops hebben gemaild welk modem val de le37b650 zij verkopen? Veel webshops vermelding bij de specificaties namelijk dat de tv beschikt over een CI+ module, maar het lijkt me sterk dat ze allemaal het P-model verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Introductie CI+-modules bij Ziggo zet Alphacrypt deels op zwart
Ziggo verwacht binnen twee weken een lijst te kunnen presenteren met CI+-gecertificeerde toestellen.
Benieuwd welke toestellen er dan uiteindelijk in de lijst terechtkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:40
Bulls schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:54:
Ik heb nu al een tijdje een UE32B6000 staan, maar ik ben nog steeds niet tevreden over de 100Hz.
Maakt niet uit welke settings ik probeer er zijn voortdurend artifacts en of haperingen.

Als ik de trillingsvermindering op aan zet dan is het tril effect bij Blu-Rays welliswaar verdwenen. Maar dan heb je weer last van schimmen of auras, hoe je ze ook wilt noemen. Bijvoorbeeld met een bewegend object en de achtergrond gaat er achterlangs, dan zie je voor en achter het object een soort zone van de kleuren van de achtergrond maar dan iets scrambeled (predator cloak)

Verder als ik alles uitzet heb je last van lichte ghosting en trillend beeld. Ik vind een beetje ghosting niet erg, maar als het beeld trilt dan stoort dat mij heel erg, ik ben nu constant bezig met erop aan het letten. en dan duik ik weer de settings menu in om wat te veranderen.

Ik heb elke mogelijke setting al geprobeerd, beetje tril vermindering, veel wazigheids vermindering. Wazigheid verm. uit en tril v. hoog. Beide op 5, of alles op 10. Noem maar op, maar steeds kom ik het wel ergens weer tegen. En dan heb ik eindelijk een setting waar je bij Blu-Ray nergens last van hebt dan heb je bij een andere film wel weer problemen.

Bijvoorbeeld bij Kung-Fu Panda, die gebruik ik als test, bij de 1e scene dan Po rond kijkt in zn kamer, dan zie je het raam kozijn voorbij gaan met gematigde maar constante snelheid. Als ik daar tril verm. lager dan 8 zet zie je nog judder, maar op 8 of 9 lijkt het echt naadloos perfect te gaan. Helaas is dat bedrieging omdat de achtergrond voorbij het kozijn wit is van de lucht, en dan zie je dus niet de aura artifacts. Maar verder is het ook niet echt zichtbaar op andere dingen.

Als ik dezelfde settings probeer op reguliere TV (DTV) dan is het overal een tril festijn. En dan begint het klooien weer opnieuw. Helemaal uitzetten is ook geen optie want dan trilt het ook, alleen zonder de extra artifacts. Ik vind deze side effects een beetje het plezier verpesten vooral bij de HD zenders/films.

Ik kan me trouwens niet herinneren dat mn 5 jaar oude samsung HD ready LE26R61B helemaal geen last had van trillend beeld. Wel veel ghosting maar dat is dragelijker dan trillingen.

Heeft iemand de zogenaamde ideaale settings voor 100Hz om de artefacts en de trillingen het beste op te lossen?
Vervelend. Deed de tv dat niet toen je m in de winkel heb getest dan met blu-rays, dvd's en digitale zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Ferry34 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 02:41:
[...]

Vervelend. Deed de tv dat niet toen je m in de winkel heb getest dan met blu-rays, dvd's en digitale zenders?
Niet op gelet, ze hadden wel verschillende van deze TV's staan en ik heb ze uitvoerig bekeken. Maar deze artifacts niet gezien. Ik heb nu amper tot geen last met Blu-Ray maar op TV zenders is het echt irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb044
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 12:31
Beetje late reactie, maar volgens mij heb ik deze afbeelding gebruikt:

http://scorpion77.cjb.net/images/8x8bwcheck.bmp

Deze geef je dan fullscreen weer met bv irfanview via HDMI en de clou is dat je m draait zodat de afbeelding begint met een zwart vierkantje. Bij mij zorgde dat ervoor dat de HDMI calibration eindelijk "Succes" gaf.

Overigens heb ik nooit last gehad van een raar beeld ofzo. Misschien heeft het er mee te maken dat ik nooit een reset heb gedaan, want ik las dat de calibratie pas doorgevoerd wordt na een reset. Ook is het niet normaal dat de calibratie standaard al op "Failed" staat, al schijnt dit wel vaker voor te komen. Voor calibratie heb je iig een zeer specifiek test patroon nodig en ook is deze specifiek voor de lcd tv zelf, dus het lijkt me zeer sterk dat een firmware upgrade hier iets mee te maken heeft. Misschien toch maar een service request doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
jb044 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:45:
Beetje late reactie, maar volgens mij heb ik deze afbeelding gebruikt:

http://scorpion77.cjb.net/images/8x8bwcheck.bmp

Deze geef je dan fullscreen weer met bv irfanview via HDMI en de clou is dat je m draait zodat de afbeelding begint met een zwart vierkantje. Bij mij zorgde dat ervoor dat de HDMI calibration eindelijk "Succes" gaf.

Overigens heb ik nooit last gehad van een raar beeld ofzo. Misschien heeft het er mee te maken dat ik nooit een reset heb gedaan, want ik las dat de calibratie pas doorgevoerd wordt na een reset. Ook is het niet normaal dat de calibratie standaard al op "Failed" staat, al schijnt dit wel vaker voor te komen. Voor calibratie heb je iig een zeer specifiek test patroon nodig en ook is deze specifiek voor de lcd tv zelf, dus het lijkt me zeer sterk dat een firmware upgrade hier iets mee te maken heeft. Misschien toch maar een service request doen?
Ik heb die afbeelding ook gebruikt :) Voor degene die hem op de Wii willen afbeelden moet hij wel even overgezet worden naar JPG-formaat.

@jb044: welke televisie heb jij trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb044
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 12:31
LE37B652T4W (non CI+ dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:00
Ik al enige tijd een LE37A552, maar is ergens een lijstje te vinden met wat de verschillen zijn tussen de invoer types? En dan doel ik op de naam bij invoer zoals HD-DVD, SPEL, PC, IPTV, KABEL-STB

Of zit er geen verschil en is het alleen de naam (op de optie PC na --> daar is duidelijk verschil te merken op HDMI2, staat ook in de handleiding trouwens, mn xbox360 staat hierop, en als ik deze op PC zet ipv spel bijvoorbeeld zie je echt een heel verschil _/-\o_ stuk beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

ik heb een LE40B550. Ik kan die tv niet vinden op de samsung site, wel als ik op uk of usa zet. En dan zijn er wel updates voor de firmware, is het goed dat ik deze files gebruik om mijn tv te updaten? Tevens mijn tv maakt een zoemgeluid die je kan horen als je er dichtbij staat of als de geluid savonds laag is, is dit ook bij andere die deze tv hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Anoniem: 268098 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:10:
ik heb een LE40B550. Ik kan die tv niet vinden op de samsung site, wel als ik op uk of usa zet. En dan zijn er wel updates voor de firmware, is het goed dat ik deze files gebruik om mijn tv te updaten? Tevens mijn tv maakt een zoemgeluid die je kan horen als je er dichtbij staat of als de geluid savonds laag is, is dit ook bij andere die deze tv hebben?
Ik heb dus de LE37B550, maar geen last van zoemend geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rave17 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:42:
[...]

Ik heb dus de LE37B550, maar geen last van zoemend geluid :)
Ik hoor de zoemgeluid beter als ik aan de achterkant luister. het is niet exreem hard, maar wel hoorbaar, weet niet of t voorbode is. Ik weet niet waarom ie dat doet. Voorderest is t een top tv.

edit;

Het is nu opeens weg en hoor nix meer. Tevens kan je gewoon films afspelen op de b550, dat is mooi meegenomen ;) Je moet wel 1 handeling verrichten om het mogelijk te maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 10-08-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:51
Overal gezocht maar niet gevonden, ik heb af en toe nog wat problemen met digitenne en een LE32B650 en het ontvangst nu wil ik graag dmv het checken van de signaal sterkte. Alleen dit checken lukt me niet. Ik wil dus de signaal sterkte in beeld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Mojo666: die TV zou normaal geen zoemend geluid mogen maken. Probeer eens je backlight op 10 te zetten in je settings. Als het dan niet meer optreedt is er iets met je backlight dimmer en kan je best Samsung bellen om een monteur langs te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298634 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:51:
@Mojo666: die TV zou normaal geen zoemend geluid mogen maken. Probeer eens je backlight op 10 te zetten in je settings. Als het dan niet meer optreedt is er iets met je backlight dimmer en kan je best Samsung bellen om een monteur langs te sturen.
t is wel heel licht niet hoorbaar op 1 meter afstand. Alleen als je achter dicht met je hoofd luistert, dan hoor je wel een licht zoemend geluid. Het geluid staat dan wel uit en tijdens tv hoor je t helemaal niet. Heb trouwens backlight op 10 en steeds lager gezet en bleef gwn hetzelfde. Maar bv als ik een filmd afspeel vanaf de media functie dan stopt ie met dat lichte zoem. Het hangt dus af wat je bekijkt. Het is vooral bij de sd- analoge zenders waar ie dat geluidje maakt.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 11-08-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:57
@Moj066:
Heb het alleen voor elkaar gekregen bij de optie Film, zet daar de backlight op 10 en het dynamisch contrast bij geavanceerde instellingen uit.
Daarna geen zoem / brom meer :) (bij mij in ieder geval)
De andere instellingen kunnen gewijzigd worden zonder dat het probleem terugkeert.

Het zoemen door veel mensen niet eens gehoord of als storend ervaren, mijn vrouw hoort het niet eens terwijl ik er na een tijdje zelfs hoofdpijn van krijg.

Weet iemand misschien al een manier om deze settings te wijzigen bij de ingebouwde media player?
Gebruik deze nu niet door het zoemen en dat is toch een van de opties waarom deze tv aantrekkelijk was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shaiwa887 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:36:
@Moj066:
Heb het alleen voor elkaar gekregen bij de optie Film, zet daar de backlight op 10 en het dynamisch contrast bij geavanceerde instellingen uit.
Daarna geen zoem / brom meer :) (bij mij in ieder geval)
De andere instellingen kunnen gewijzigd worden zonder dat het probleem terugkeert.

Het zoemen door veel mensen niet eens gehoord of als storend ervaren, mijn vrouw hoort het niet eens terwijl ik er na een tijdje zelfs hoofdpijn van krijg.

Weet iemand misschien al een manier om deze settings te wijzigen bij de ingebouwde media player?
Gebruik deze nu niet door het zoemen en dat is toch een van de opties waarom deze tv aantrekkelijk was :(
zeer bedankt ! het werkt!!! Ik ergde me cker aan want ik hoorde t wel en bv me broertje weer niet, waarschijnlijk zijn sommige gevoelig ervoor. Wel raar, want als ik de backlight op 7 zet dan hoor t weer wel. Ik ben blij dat dit verholpen is.

Bij media player hoor ik t alleen als de beeld zwart wordt, bij gewone lichte beelden dan hoor ik t niet. Dat is best irri als ik een anime of film zit te kijken. Ik wil wel zeggen dat dit een goedkope tv (€629 Wehkamp) is, voor een tv die ook films (avi, mkv met ondertiteling) afspeeld. Wel moet je 3 dingen veranderen in de service mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals ik al zei is de reden van dat gezoem het feit dat de backlight "gedimd" wordt. Als je de backlight op 10 zet en dynamisch contrast af (bij dynamisch contrast wordt in donkere beelden de backlight ook gedimd) dan geeft de backlight altijd 100% licht. Je TV verbruikt dan wel altijd het maximum aan elektriciteit... In een donkere kamer is een backlight waarde van 5 normaal meer dan voldoende.
Als meerdere mensen dit ervaren zal het eigen zijn aan het toestel. Ik zou er echter ook gek van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:57
Ja, ik werd er dus ook helemaal gek van.
Door omstandigheden kon ik de tv (32b650) niet terug brengen naar de zaak waar ik deze had gekocht.
Had het zelfs al helemaal geregeld en de dag voordat ik deze zou gaan terug brengen lag ik in het ziekenhuis.
Dus nu zit ik dus wel met een zoemende tv :( maar dit lost het in ieder geval wel op.

Zover ik weet kan Samsung het niet echt oplossen en ze sturen pas bij de 37inch modellen een monteur langs .
Toen ik de tv kocht stond op de site vanaf de 32inch modellen maar precies in die maand werd dat veranderd 8)7

Beeld is wel super, zeker toen ik zo'n doe het zelf calibratie dvd heb gebruikt.
Alleen die motion plus staat uit, hopelijk dat een firmware update daar verbetering in brengt.
Vooral ondertiteling gaat vaak fout of heeft iemand daar een tip voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verschrikkelijk irritant dat Samsung zo achterlijk bezig is met die verschillende modellen van dezelfde tv's. Als nitwit moet je eerst al uren research doen om er achter te komen wat het verschil is tussen de b650/51/52/53 en dan doen ze ook nog eens zo geheimzinnig over die CI+ ondersteuning. Dit heeft als gevolg dat ik eerst diverse webshops en winkels af moet gaan om te kijken welk type TV ze verkopen. Te gek voor woorden gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Sluiten deel 13!
Dit topic is vol, daarom is er een nieuw topic aangemaakt. We verzoeken iedereen om in deel 14 verder te gaan.

[LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14

Dank woord gaat uit naar o.a. aex351 die het topic oorspronkelijk is gestart. Daarnaast uiteraard de huidige beheerder W.Wezz die het topic op de schop heeft genomen. Ook een dank woord voor iedereen die in enige vorm van informatie bronnen, probleem oplossingen of handige tips heeft gemeld.

Op naar deel 15! Maar eerst deel 14 vol maken :)

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica