Hoi daar, ben net nieuw op dit forum. Moet toch even wat om raad vragen.
Afgelopen zondag na lang zoeken de knoop doorgehakt. Ik ga een tv kopen, er was twijfel tussen een Philips 8404 en een Samsung Le46B650, maar mijn vrouw vond de laatste het mooiste qua beeld, terwijl ik me op internet vooral op Philips had georienteerd.
Naar mijn mening zat alles erop wat ik zocht, DLNA mogelijkheid, internet en de CI+ mogelijkheid.
Ik heb nu namelijk een Samsung decoder en HDtv via Ziggo, maar de afstandsbediening ervan is een draak. Was blij dat die in de toekomst weg kon als Ziggo CI+ modules zou gaan leveren, zodat de smartcard in de TV kan.
Echter na thuiskomst nog wat verder gelezen op jullie forum, kwam erachter dat er een verschil is tussen een W-code op de doos en een P-code. P zou CI+ in de toekomst wel ondersteunen maar W niet.
Heb hierop de leverancier gebeld (It's), maar die kan mij niet zeggen wat ik komende donderdag geleverd krijg, P of W.
Heb toen Samsung gebeld, en mijn verhaal klopt, P kan wel CI+, W sowieso niet. Dat is dus knap balen.
Betekent dit nu dat als het een W versie is, de module niet in de TV kan, waarvoor is die C-module in de TV dan wel? Dadelijk nog maar eens bellen met It's en vragen of er een P of W op staat, en dat ze een P leveren of anders de koop ontbinden (als datgaat). Help!