[TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 116.831 views

Onderwerpen

Alle 54 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb nu pas de samsung T220, en nu als ik adobe photoshop open krijg ik het bericht
"Natural Color Pro 1.0 ICM" appears defective.Please rerun your monitor calibration software."
Weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:15:
Hoi ik heb nu pas de samsung T220, en nu als ik adobe photoshop open krijg ik het bericht
"Natural Color Pro 1.0 ICM" appears defective.Please rerun your monitor calibration software."
Weet iemand hier een oplossing voor?
Misschien heb je hier wat aan: http://www.upgradefever.com/my_weblo...e-monitor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een dode link je bedoeld deze http://www.upgradefever.c...08/02/delete-monitor.html

Nee werkt niet ik heb Windows XP prof service pack 3 dan heb je die optie niet.
Als ik probeer dat kleur profiel te verwijderen dan krijg ik een error met het toepassen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een oplossing gevonden, dus is in orde nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan die oplossing ook nog even vermeld dan heeft een ander er ook nog wat aan, of iemand die hier via de search terechtkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 16:07
Ik gebruik mijn T260 monitor al meer dan een half jaar met veel plezier!

Ik heb gisteren echter een Xbox 360 aangeschaft en deze via HDMI op dit scherm aangesloten en de kwaliteit viel mij heel erg tegen! Is dit normaal? Het is aangesloten via een goldplated HDMI kabel en de instelling op de xbox staat op 1080p... Dit lijkt me toch normaal?

Zijn er andere die ditzelfde probleem ervaren? Of komt dit doordat de monitor geen pixelmapping ondersteunt en het beeld oprekt?

Het gaat vooral om de letters die erg onscherp en kartelig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:43:
Als je dan die oplossing ook nog even vermeld dan heeft een ander er ook nog wat aan, of iemand die hier via de search terechtkomt. :)
Rechtermuis op Bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>kleurbeheer>toevoegen en voeg dan AdobeRGB1998.icc toe en kies dat als standaard.

klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

SoeperKees schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:16:
Toen ik gisteravond mijn monitor aan deed (2443BW) was er niets aan de hand. Maar na 5min in windows, kreeg ik ineens een groene verticale streep in beeld :( en die is niet weg gegaan.

[afbeelding]
[afbeelding]

Iemand met dezelfde ervaring gehad met een samsung? Want na mijn idee bouwen ze toch kwaliteit.
OMG ik heb gewoon echt PRECIES hetzelfde.... 3 uur na in gebruik name dit mooie verschijnsel.... pfff..... nu meer mensen dit hebben begin ik toch wel te twijfelen over dit model.... maar ja morgen samsung maar eens bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Ik heb nu sinds gister de 2333HD voor me bakkus staan.
En tot nu toe echt zeer mooi ding! Aan te raden voor iedereen die monitor zoekt met fullhd resolutie, en ook als tv gebruikbaar.
Schrijf binnenkort een review.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:36
yorkick schreef op maandag 09 maart 2009 @ 01:17:
Ik heb nu sinds gister de 2333HD voor me bakkus staan.
En tot nu toe echt zeer mooi ding! Aan te raden voor iedereen die monitor zoekt met fullhd resolutie, en ook als tv gebruikbaar.
Schrijf binnenkort een review.
Ja gewoon de klanten service van samsung bellen en dan wordt je gebeld door de reparatie afdeling om een afspraak te maken om je monitor op te halen en dan ruilen ze hem meteen.
Dat is wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

SoeperKees schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:41:
[...]

Ja gewoon de klanten service van samsung bellen en dan wordt je gebeld door de reparatie afdeling om een afspraak te maken om je monitor op te halen en dan ruilen ze hem meteen.
Dat is wel fijn.
NOT dus.... nee meneer hij is aangemeld als DOA en dan wordt hij opgehaald, gecontroleerd en gecrediteerd, maar dat duurt minstens 3 weken... WTF.

dus hoe nieuwer iets is hoe langer het duurt?

nu maar gewoon bij de webshop aangemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:23:
[...]

Ik heb vanmiddag twee Samsung t240 (niet de HD-variant) binnengekregen. Tot nu toe zeer tevreden, alleen vraag ik me nou af of deze schermen op te hangen zijn. Zie wel twee kleine 'kraters' in de achterkant zitten, maar heb deze met een schroevendraaier niet door weten te drukken.

Heb bovenstaande link bekeken, maar dit schept ook niet bepaald concrete duidelijkheid....
Kijk en vergelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.salland.eu/newfiles/product/07/71/77118.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/8968/dsc01068s.th.jpg
Excuses voor slechte kwaliteit foto, even snel met me telefoon genomen.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu inmiddels al 3 weken de Samsung t240HD in bezit, het is een prima scherm alleen beetje jammer van de kleurenverandering bij kijkhoeken.

Maar goed, ik wil nu dus digitaal tv kijken op deze scherm met KPN digitenne. Ik heb dus die smart-card aan de zijkant links erin gestopt.. op 2 manier met de pijl wijzend naar binnen. Weet verder ook niet hoe die naar binnen moet, maar heb voor zekerheid beide kant geprobeerd.. Maar snap eerlijk gezegt niet hoe ik het werkend krijg?? Als ik er DTV source ga, krijg ik de melding van geen signaal.. |:(

Wat moet ik doen om digitenne door middel van de smartcard erin te doen werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Samsung nog een nieuwe 30" in de pipeline?

De 305T+ is wat moeilijk te krijgen en de prijs is met 150 Euro gestegen in de laatste maand (Geizhals.at), wat ik een beetje vreemd vind voor een ouder model. Shops die 'm anders ruim in voorraad hebben moeten nu vaak weken wachten tot er weer een paar binnenkomen. Dat alles lijkt me dus gek voor een model als het nog even mee moet.

Voor 950 had ik 'm gekocht, maar het spaarvarken was toen nog niet vol :) , en nu kost ie rond de 1100.

Neko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heeft iemand ervaring met de 2243SN?

Ik kan op internet heel weinig informatie vinden over deze monitor, eigenlijk niks. Geen reviews, geen vragen, niks. Enkel winkels die hem verkopen. Het is een erg goedkoop scherm met enkel VGA aansluiting, maar wel 1080p en een hoog DPI. Maar vergelijkbare schermen zijn stukkie duurder, dus twijfel daarom erg over de kwaliteit. Iemand die hier wat zinnigs over kan vertellen?

Ik heb ook naar andere schermen gekeken, namelijk de Iiyama ProLite E2209HDS-1, Samsung Syncmaster 2333SW, Samsung Syncmaster 2443NW, Iiyama ProLite E2407HDS-1, Iiyama ProLite B2409HDS-1 en de Samsung Syncmaster 2443BW. Echter zijn deze allemaal redelijk tot een stuk duurder dan de 2243SN.

[ Voor 45% gewijzigd door Tsurany op 24-03-2009 01:18 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 16:07
Ik ben van plan om een Z5500 setje aan te schaffen voor mijn xbox 360..

Ik heb de xbox nu op mijn T260 aangesloten via HDMI en het plan is om dan mijn Z5500 optisch op mijn T260 aan te sluiten.., iemand hier echter ervaring mee?

Kan de monitor 5.1 geluid leveren via optical? Of is het beperkt tot stereo geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
bartosiej schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:08:
Ik ben van plan om een Z5500 setje aan te schaffen voor mijn xbox 360..

Ik heb de xbox nu op mijn T260 aangesloten via HDMI en het plan is om dan mijn Z5500 optisch op mijn T260 aan te sluiten.., iemand hier echter ervaring mee?

Kan de monitor 5.1 geluid leveren via optical? Of is het beperkt tot stereo geluid?
Ik heb de Z5450 precies hetzelfde aangesloten als jij. De monitor kan 5.1 geluid leveren echter dit is niet Dolby Digital maar Pro Logic II met de bekende Music en Movie optie. Prima geluid hoor alleen toch jammer.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Tsurany schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:26:
Heeft iemand ervaring met de 2243SN?

Ik kan op internet heel weinig informatie vinden over deze monitor, eigenlijk niks. Geen reviews, geen vragen, niks. Enkel winkels die hem verkopen. Het is een erg goedkoop scherm met enkel VGA aansluiting, maar wel 1080p en een hoog DPI. Maar vergelijkbare schermen zijn stukkie duurder, dus twijfel daarom erg over de kwaliteit. Iemand die hier wat zinnigs over kan vertellen?

Ik heb ook naar andere schermen gekeken, namelijk de Iiyama ProLite E2209HDS-1, Samsung Syncmaster 2333SW, Samsung Syncmaster 2443NW, Iiyama ProLite E2407HDS-1, Iiyama ProLite B2409HDS-1 en de Samsung Syncmaster 2443BW. Echter zijn deze allemaal redelijk tot een stuk duurder dan de 2243SN.
Nee, ik heb geen ervaring met deze monitor, maar als ik hem bekijk dan zie ik inderdaad alleen maar een VGA aansluiting er op zitten. De andere monitoren die je noemt hebben meestal allemaal meer aansluit opties. Denk dat je er geen miskoop aan hebt als je niet al te hoge eisen hebt en de boel gewoon alleen via VGA aan wilt sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Gebruik sinds een tijd de samsung 226bw. Heb deze tot nu toe via vga aangesloten omdat ik geen dvi poort vrij had. Sinds paar dagen is dit wel dus wil de monitor nu via dvi gaan aansluiten. Alleen even een vraagje, bij de 226bw kreeg je een vga kabel bijgeleverd, hoe lang is die ? Want kan dit nu niet zo 1,2,3 opmeten maar de lengte van deze kabel is precies goed. Volgens mij is het 2 meter maar weet het niet zeker ??

En nog even een vraagje over de soort kabel. Als ik zoek vindt ik dat ik als het goed is een dvi male naar dvi male moet hebben ? Alleen bij sommige kabels staat DVI-D Male/Male. Nu heb ik gevonden dat DVI-D helemaal digitaal is en DVI-I tussenmaat tussen digitaal en analoog. Alleen mijn videokaart heeft DVI-I kan ik dan alleen een DVI-I kabel gebruiken of werkt een DVI-D kabel ook ?

[ Voor 37% gewijzigd door clonedonkey op 29-03-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een nieuw schermpje, wil gaan voor de Samsung Syncmaster 206BW
Iemand nog adviezen voor mij voordat ik het doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
clonedonkey schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:54:
Alleen even een vraagje, bij de 226bw kreeg je een vga kabel bijgeleverd, hoe lang is die ? Want kan dit nu niet zo 1,2,3 opmeten maar de lengte van deze kabel is precies goed. Volgens mij is het 2 meter maar weet het niet zeker ??
Klopt, deze is 2 meter.
En nog even een vraagje over de soort kabel. Als ik zoek vindt ik dat ik als het goed is een dvi male naar dvi male moet hebben? Alleen bij sommige kabels staat DVI-D Male/Male. Nu heb ik gevonden dat DVI-D helemaal digitaal is en DVI-I tussenmaat tussen digitaal en analoog. Alleen mijn videokaart heeft DVI-I kan ik dan alleen een DVI-I kabel gebruiken of werkt een DVI-D kabel ook ?
Zoals je kunt zien heeft DVI-I nog 4 pinnetjes om de platte connector aan de linkerkant, als je videokaart alleen DVI-D ondersteund zit je daar aan vast.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/181px-DVI_Connector_Types.svg.png
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:03:
Ik zoek een nieuw schermpje, wil gaan voor de Samsung Syncmaster 206BW
Iemand nog adviezen voor mij voordat ik het doe?
Daar is een handig topic voor geschreven: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Prutzer80 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:45:
[...]

Nee, ik heb geen ervaring met deze monitor, maar als ik hem bekijk dan zie ik inderdaad alleen maar een VGA aansluiting er op zitten. De andere monitoren die je noemt hebben meestal allemaal meer aansluit opties. Denk dat je er geen miskoop aan hebt als je niet al te hoge eisen hebt en de boel gewoon alleen via VGA aan wilt sluiten.
Ik heb het nog eens overwogen en 22" lijkt mij toch te klein, voornamelijk omdat die niet hoger zal zijn dan mijn 19" en ik ook meer hoogte wil.

Nu twijfel ik tussen de volgende schermen:
Samsung 2333SW, een scherm met DVI en 1080p.
Samsung 2443NW, een scherm met enkel VGA maar wel 1200p (zoals ik het voor het gemak noem).
Samsung 2443BW, een scherm met DVI en 1200p maar wel een stukje duurder weer.
Iiyama ProLite B2409HDS-1, een scherm met DVI en 1080p.

Ik neig erg naar de 2333SW omdat die voor 200 euro te koop is (en ik bij die winkel misschien korting kan regelen). Enkel vind ik het uiterlijk jammer, zelfde uiterlijk als die TV's en ik weet niet hoe erg dat stoort op mijn bureau. Ben voornamelijk bang dat eventueel invallend licht enorm zal spiegelen. Anderzijds is de 2443NW ook erg interessant, hoewel die enkel VGA ondersteund wat kwaliteitsverlies zou opleveren.
De IIyama is ook een goede keuze maar ik weet niet hoe goed hun beeldkwaliteit is.

Nu weet ik dat deze afweging erg persoonlijk is, maar als jullie twee vragen kunnen beantwoorden dan zou het mij erg helpen.

- Wie heeft er het verschil tussen VGA en DVI gezien en hoe groot is dat verschil?
- Wie heeft de 2333SW of een variant daarvan en hoe storend is de behuizing en de eventuele spiegeling? Of valt dat helemaal niet op?

Ik wil niet te weinig uitgeven en er later spijt van hebben maar ook niet meer uitgeven dan nodig is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tsurany schreef op maandag 30 maart 2009 @ 00:03:
[...]
- Wie heeft er het verschil tussen VGA en DVI gezien en hoe groot is dat verschil?
Het verschil is analoog-digitaal. Het VGA signaal ziet er 'korrelig' uit. Ik zag laatst de NW versie van mijn scherm (2443BW) bij de Mycom en vond het enorm tegenvallen. Blijf weg van VGA! Bovendien kan je met VGA niet aan de softwarematige pixelmapping. Daar heb je DVI voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Afgelopen vrijdag een Samsung 220HD gekocht voor 189 euro :)

Leuk ding :Y

@VGA/DVI verschil: dat maakt inderdaad echt veel verschil, vooral als je het naast elkaar ziet :o !

[ Voor 40% gewijzigd door Noxious op 30-03-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
[...]

Zoals je kunt zien heeft DVI-I nog 4 pinnetjes om de platte connector aan de linkerkant, als je videokaart alleen DVI-D ondersteund zit je daar aan vast.
[afbeelding]

[...]

Mijn videokaart ondersteund dvi-i, dus met die 4 pinntjes er nog bij. Alleen kan daar dan ook een dvi-d op worden aangesloten of werkt dat dan weer niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Op mijn werk heb ik een dual monitor setup. De videokaart die in mijn pc zit heeft 1x DVI en 1x VGA. Het verschil tussen beide schermen is zeer goed merkbaar dus ik zou daarom gewoon structureel voor een scherm met DVI gaan, is toch heel wat mooier beeld.

Ik wil niet te weinig uitgeven en er later spijt van hebben maar ook niet meer uitgeven dan nodig is.
Als ik jou was ( met de nadruk op "als ik jou was" ) zou ik toch voor de 2443 BW gaan en dan wel om de volgende redenen:

- DVI
- Hoogste resolutie
- Niet al te duur

[ Voor 8% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-03-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oke dan heb ik de keuze voor DVI alvast gemaakt, dat is dus gewoon eigenlijk geen keuze meer als je toch het budget wel hebt voor DVI.

Die BW heb ik ook naar zitten kijken, vond hem wel wat prijzig maar eventueel nog wel te doen. Vriend van mij werkt in een land waar ze allemaal computers hebben, als je begrijpt wat ik bedoel, dus daar kan ik misschien nog wat regelen.

Ik weet in ieder geval genoeg, dan ga ik nu proberen de knoop door te hakken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr. blue
  • Laatst online: 22-08-2024
Een paar weken geleden verscheen er een bericht op tweakers dat samsung zijn p serie, waaronder de
samsung p2370, in Nederland heeft geïntroduceerd. Ik kan deze serie echter nog steeds niet vinden op de Nederlandse Samsung site (wel de Duitse) en ik heb ook nog niet veel over dit scherm gelezen.

Heeft iemand hier al meer informatie over wanneer deze serie beter verkrijgbaar wordt in Nederland en heeft iemand al ervaring met deze schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de t240HD. Hoe goed is de tv-tuner van dit toestel? Ik wil een nieuwe TV kopen maar wil niet zo'n groot bakbeest. 24" Vind ik een mooie maat voor een TV en eigenlijk vind ik deze qua vormgeving het mooist. Ik weet dat dit een monitor is maar vraag me dus af of hij qua TV beeldkwaliteit (bij digitale TV) veel onder doet voor echte LCD TV's. Kan deze monitor concurreren met LCD TV's uit dezelfde prijsklasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:36
heb net een nieuwe T220 en een gainward 4850 grafische kaart. Ik krijg het scherm niet op een hogere rolutie dan 1280x800! bij 1440x900 of 1680x1050 gaat de desktop scrollen en in een game wordt een deel gewoon niet getoond. Mijn oudere ndivia 8800 gts maar terug gezet en die heeft hetzelfde. Hoe krijg ik mijn scherm op die hogere resoluties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Misschien eerst eens je drivers volledig verwijderen met een third party tool, vervolgens rebooten en een een verse driver install doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
tw_gotcha schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:41:
heb net een nieuwe T220 en een gainward 4850 grafische kaart. Ik krijg het scherm niet op een hogere rolutie dan 1280x800! bij 1440x900 of 1680x1050 gaat de desktop scrollen en in een game wordt een deel gewoon niet getoond. Mijn oudere ndivia 8800 gts maar terug gezet en die heeft hetzelfde. Hoe krijg ik mijn scherm op die hogere resoluties?
Dit heb ik ook wel eens gehad met mijn laptop na een verse windows install, toen kon ik ook maar max 1280 x 800 selecteren terwijl de maximale reso van mijn laptop 1440 x 900 is. Na een install van de video drivers kon dit wel gewoon dus je zult idd je drivers even moeten updaten en rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
dank voor de reakties, ik heb het op verschillende pcs geprobeerd. ik zal windows eens installeren op een lege harde schijf en dan kijken wat er gebeurd. Ik heb wel eerst driversweeper gebruikt maar het lijkt wel of er een oude monitor driver is, de specs worden berkeerd aangegeven. Als ik wat vind zal ik het hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
De monitordriver kan je in het apparaatbeheer ook verwijderen, scheelt weer een herinstallatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:19:
Ik heb een vraag over de t240HD. Hoe goed is de tv-tuner van dit toestel? Ik wil een nieuwe TV kopen maar wil niet zo'n groot bakbeest. 24" Vind ik een mooie maat voor een TV en eigenlijk vind ik deze qua vormgeving het mooist. Ik weet dat dit een monitor is maar vraag me dus af of hij qua TV beeldkwaliteit (bij digitale TV) veel onder doet voor echte LCD TV's. Kan deze monitor concurreren met LCD TV's uit dezelfde prijsklasse?
Weet iemand hier meer over? Hoe zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
Wiethoofd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:54:
De monitordriver kan je in het apparaatbeheer ook verwijderen, scheelt weer een herinstallatie ;)
helaas, heb de monitor geprobeerd op drie verschillende pcs (2 nvidia en een ati) en een nieuwe install van windows met nieuwste drivers, en geen enkel spel kan ik spelen op 1440x900 of hoger. Die gaat terug naar komplett
toch nog een oplossing gevonden, heel simpel. De PC herkende gewoon niet de juiste monitor door de digitale kabel, dacht dat de max resolutie 1280x1024 was. Als ik de analoge kabel gebruik (op een van de digitale ingangen) schakelt windows terug naar een standaard monitor. Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had. Daarna opnieuw de drivers van samsung geinstalleerd en nu wordt de monitor wel goed herkent (niet met de digi kanel trouwens). gelukkig want het beeld is prima. Nu doet ook de auto adjestment het.

[ Voor 37% gewijzigd door tw_gotcha op 03-04-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik heb nu bij mijn computer een oude crt 17" monitor die graag wil vervangen, want zo'n grote bak ziet er gewoon niet uit.

Ik ben eerst eens gaan rond kijken en vond de 2233sn wel een mooi scherm (lijkt wel een beetje op mijn grote tv). Dit scherm kan een resolutie van 1080P weergeven. Ik heb zelf een Dell 8300 met een FX-5200 en de verkoper zei dat dit niet ging werken en ik beter voor een scherm met de resolutie van 1680 x 1050 kan gaan (wel logisch)

Nu heb ik de 2243NW gezien en nu is mijn vraag werkt dit wel bij mijn videokaart. Of krijg ik lelijk uitgetrokken beeld of iets dergelijks of maak het niet uit dat ik al een wat ouder videokaart heb. Kan hij het beeld met een resolutie van 1680 x 1050 weergeven?
Ik gebruik de computer alleen voor werk en school. Gamen en films kijk ik op mijn tv.

Ik heb hier in het topic gevonden dat de achter voegsle NW voor VGA aansluiting maar waar staat de achter voegsel LNX voor? Ik kan het scherm 2243LNX namelijk ook niet op samsung.nl vinden en via goole vind ik alleen verkoop site met weinig info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Een FX-5200 moet, met een eventuele driverupdate, als het goed is een 16:10 resolutie op je beeld kunnen toveren.

Het achtervoegsel NW is een van de weinige suffixes (achtervoegsels) die Samsung consequent gebruikt bij het aangeven van een D-Sub-input-only scherm. LNX weet ik zo niet waar het voor staat, maar een simpele zoektocht in de pricewatch leverde het volgende op: pricewatch: Samsung Syncmaster 2243LNX Dit is ook een D-Sub-only scherm met een 1680*1050 resolutie.
Het uiterlijk en afmetingen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1232630507.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Wiethoofd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:48:
Een FX-5200 moet, met een eventuele driverupdate, als het goed is een 16:10 resolutie op je beeld kunnen toveren.

Het achtervoegsel NW is een van de weinige suffixes (achtervoegsels) die Samsung consequent gebruikt bij het aangeven van een D-Sub-input-only scherm. LNX weet ik zo niet waar het voor staat, maar een simpele zoektocht in de pricewatch leverde het volgende op: pricewatch: Samsung Syncmaster 2243LNX Dit is ook een D-Sub-only scherm met een 1680*1050 resolutie.
Het uiterlijk en afmetingen:
Bedankt voor je snelle antwoord. Dan ga ik lekker opzoek naar zo'n mooi samsung scherm. Het uitzoeken is de helft van de fun van het kopen.

Ik heb de LNX net gevonden. Het blijkt een duits scherm te zijn.
http://monitor.samsung.de...4b-492f-a3d8-e49dd8aef020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:40
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 11:12:
[...]

Weet iemand hier meer over? Hoe zijn de ervaringen?
Is het niet zo dat je met die ingebouwde DVB-Testerial alleen maar digitale signalen van digitenne kan ontvangen?
Oftewel het is niet mogelijk om hier rechtsstreek je CAI. kabel op aan te sluiten of wel?

Ik ben hier zelf ook zeer benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Heeft er iemand al uitgebreide input-lag tests gedaan met de 2443BW (en/of misschien zelfs de 2494HS) ?
M'n oude 19" LG is vandaag overleden en ben aan het zoeken naar een nieuw scherm, die voornamelijk voor desktop gebruik is, maar in de toekomst misschien ook voor een console, dus correcte pixelmapping is gewenst (wat de 2443BW volgens mij dus niet heeft). De 2494HS is een 16:9 native scherm dus daar doet dat probleem zich niet voor.

Enige wat ik me dus dan nog afvraag is hoe het (verschil in) input lag tussen deze twee schermen ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Hoi,

Ik ben aan het overwegen om een Samsung scherm te kopen ter vervanging van mijn 20,1" Belinea schermpje.

Ik zit te denken aan de T260HD.
Is er hier toevallig iemand die een dergelijk scherm heeft? Hoe bevalt ie? Hoe zit het met input-lag?

Vooral dat laatste ben ik erg benieuwd naar en kan ik op internet zo 123 niet echt iets nuttigs over vinden.
Dus mocht iemand hem hebben, laat aub even weten hoe hij bevalt.

ps: ik wil hem voornamelijk gebruiken voor gamen en internetten en zo nu en dan een dvdtje kijken of tv kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Morph666 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:26:
[...]

Is het niet zo dat je met die ingebouwde DVB-Testerial alleen maar digitale signalen van digitenne kan ontvangen?
Oftewel het is niet mogelijk om hier rechtsstreek je CAI. kabel op aan te sluiten of wel?

Ik ben hier zelf ook zeer benieuwd naar.
DVB-T is "uit de lucht" en DVB-C is via de kabel.

Als in de specificaties alleen DVB-T genoemd wordt, zal hij niet via de kabel werken.
Daarnaast komt nog dat DVB-C niet bij alle kabelaars hetzelfde is, dus of het werkt is dan ook maar een gok. In de toekomst willen de kabelaars het DVB-C signaal nog gaan veranderen zodat je er niet meer van kan opnemen, je hebt dan natuurlijk ook weer een ander kastje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:48
Review van de Samsung SyncMaster 2233RZ bij Xbit.
Dit is een 120hz 22" scherm dat wordt gepushed voor 3d brillen maar volgens de review ook zonder zo'n bril voordelen biedt. Meer fps, iets lagere reactietijd maar vooral minder RTC fouten (overshoot door gebruik van overdrive).
Nu zal dit scherm waarschijnlijk nog vrij prijzig uitvallen maar dit zou wel eens standaard kunnen worden in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik ben vandaag maar gewoon de T260HD gaan kopen.

Moest ik wel helemaal voor naar Zeeland rijden, Maxdata was de enige die hem en op voorraad had en een afhaalbalie/winkel.

Dik 300km gereden, maar het resultaat mag er potdomme wezen.

Wát een monitor! Ik ben er harstikke blij mee iig en kan hem iedereen aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vosss

Kun jij me wat vertellen over de inputlag van het ding? Merk je iets vertraging tijdens het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Is er meer verschil in de 2443BW en 2433BW dan frame-design & hoogte verstelbare voet of is dat het enige?

Dat is in ieder geval 't enige verschil in de pricewatch specs:

http://tweakers.net/price...ster-2443bw.html#tab:info
http://tweakers.net/price...ster-2433bw.html#tab:info

[ Voor 54% gewijzigd door Wussie op 12-04-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Laatst online: 08-07 14:44
Ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuwe lcd monitor als vervanging voor mijn iiyama 19 inch crt. Nu ben ik overweldigd door het aanbod en zie ik door de bomen het bos niet meer. Ben aan het kijken naar een scherm tot 300 euro, een 22 inch of 24 inch. Wat ik niet begrijp is het begrip full hd bij een scherm. Betekend dit dat er een tv tuner in zit die full hd kan weer geven? Kan niet elk recent scherm tot een resolutie van 1920x1200 full hd weergeven? Ik kon dit niet terugvinden in de faq 'welk scherm moet ik open'.

Is een lcd scherm met een tv tuner een compromis tussen een tv en een computer scherm? Of kun je beter een 'echte' lcd kopen als je deze toch alleen voor een pc gebruikt?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Full HD is minimaal 1080 pixels in hoogte beschikbaar, een 22" heeft er 'maar' 1050 en is dus geen Full HD, maar 'HD-ready'

De meeste nieuwerwetse TV's hebben ook aansluitingen om je computer aan te kunnen sluiten (HDMI/DVI/D-Sub). Een computerscherm met een TV-tuner is meestal een hoog resolutiescherm met een lage Dot pitch.

Vergelijk een 26" dedicated TV eens qua resolutie met een 26" dedicated computerscherm. De eerste heeft meestal een resolutie van 1280×720 (720p met een 16:9 aspect ratio) waar de laatste een 1920x1200 resolutie heeft en een 16:10 aspect ratio heeft. De dedicated TV kan ook nog Full HD-TV zijn en heeft dan een resolutie van 1920*1080 wat weer een 16:9 resolutie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr. blue
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb dan toch maar de knoop doorgehakt en de p2370 gekocht. Ook al kon ik er nauwelijks reviews van vinden. Ik kan jullie vertellen, tot nu toe is het zeker geen miskoop geweest. Omdat ik het zelf erg jammer vind dat er geen reviews te vinden warenheb ik er zelf maar eentje geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 08:21:
@vosss

Kun jij me wat vertellen over de inputlag van het ding? Merk je iets vertraging tijdens het spelen?
Geen vertragingen gemerkt tot dusver met gamen.

Hij bevalt uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Laatst online: 08-07 14:44
Ik kwam bij 4launch twee versies van de t240 tegen met een prijsverschil ongeveer 30 euro. De duurdere heeft de toevoeging v1, maar in de specificaties kon ik niet echt een verschil vinden. Heeft iemand een idee?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:07
Ik hoor bij mijn T240HD een zacht (wel redelijk hoorbaar) piep-/fluittoon dit heeft te maken met geluid(mute is het gefluit al wat zachter maar nogsteeds daar) en als ik de helderheid heel laag zet is het weg.
Is dit een kwaaltje of moet ik terug naar de winkel?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
naaitsab schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:49:
Ik hoor bij mijn T240HD een zacht (wel redelijk hoorbaar) piep-/fluittoon dit heeft te maken met geluid(mute is het gefluit al wat zachter maar nogsteeds daar) en als ik de helderheid heel laag zet is het weg.
Is dit een kwaaltje of moet ik terug naar de winkel?
Is de inverter, eventjes op volle helderheid tijdje laten staan en het kan zijn dat het weg is. Heb het bij me laptop, maar is na 10 sec weer weg. Als het blijft en je irriteert je er mateloos aan dan zou ik de monitor gewoon terug brengen }:O

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Zojuist is mijn 19inch crt stuk gegaan en wordt het eens tijd om naar ene nieuw scherm te gaan kijken, maar er zijn echt zo ontzettend veel schermen dat ik de bomen door het bos niet meer zie.

Misschien dat iemand een paar goede schermen weet die voldoen aan mijn eisen:

-22inch
-Zwart
-Mat scherm (ik haat spiegelingen)
-Ik game niet
-Wil er redelijk veel films/series op gaan kijken

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Misschien handig om door te nemen: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? ;)
en ook handig voor mij om in de topic start te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shello
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-12-2013
hallo ik heb een 2333hd en ik wil er meerdere scarts erop aansluiten (dvd, ps2, digitale decoder)
nu heb ik een HQSS0058 scart switchbox gekocht om die op mijn tv aan te sluiten.
Maar ik krijg geen signalen door, geen enkele apparaat werkt met ie scart switch box...

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polmannetje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-12-2021
Fixed

[ Voor 98% gewijzigd door polmannetje op 01-05-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroom
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 23:15
Noxious schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:10:
Afgelopen vrijdag een Samsung 220HD gekocht voor 189 euro :)

Leuk ding :Y

@VGA/DVI verschil: dat maakt inderdaad echt veel verschil, vooral als je het naast elkaar ziet :o !
waar heb je die zo goedkoop gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik vroeg mij af wat het verschil is tussen de 2494HM en de 2494HS. Is het enkel dat de HM versie in hoogte verstelbaar is en een usb hub heeft of is er meer?

het verschil in prijs is toch zo'n 40 euro.. wat mij wat veel lijkt voor deze 2 punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

SubSun schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:51:
Ik vroeg mij af wat het verschil is tussen de 2494HM en de 2494HS. Is het enkel dat de HM versie in hoogte verstelbaar is en een usb hub heeft of is er meer?
En een Pivot optie. Verder lijkt er inderdaad geen verschil in te zitten en volgens http://www.flatpanelshd.com/panels.php zit er ook hetzelfde paneel in. Die hogere prijs is met de extra opties die het scherm heeft overigens niet zo vreemd. Ook andere vergelijkbare monitoren die op dat punt verschillend zijn hebben vaak een dergelijk prijsverschil.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
PromoX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:16:
[...]

En een Pivot optie. Verder lijkt er inderdaad geen verschil in te zitten en volgens http://www.flatpanelshd.com/panels.php zit er ook hetzelfde paneel in. Die hogere prijs is met de extra opties die het scherm heeft overigens niet zo vreemd. Ook andere vergelijkbare monitoren die op dat punt verschillend zijn hebben vaak een dergelijk prijsverschil.
Ah thx.. pivot had ik over het hoofd gezien.

Dan heb ik nog een vraag na aanleiding van die site. weet dat het niet helemaal hier hoort, maar weet zo snel niet waar ik dze het beste kan plaatsen en een nieuwe topic is ook zo overdreven. :>

deze samsungs hebben een TN (CMO M236H1-L01) panel. een ander scherm waarna ik zit te kijken is de Iiyama 2409HDS-1 met een (g2g) TN panel. Hoe kan ik zien wat deze panels inhouden, wat zijn de plus/minpunten van elk panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
In de Videokaarten & Beeldschermen FAQ staat een mini-FAQ over TFT's, daarin staat keurig beschreven wat de voor- en nadelen van elk type paneel zijn. Ook in Welke monitor moet ik kopen? staat het gedeelte Kijkhoek & Kleurweergave waar hetzelfde iets uitgebreider wordt behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

SubSun schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:07:
[...]

deze samsungs hebben een TN (CMO M236H1-L01) panel. een ander scherm waarna ik zit te kijken is de Iiyama 2409HDS-1 met een (g2g) TN panel. Hoe kan ik zien wat deze panels inhouden, wat zijn de plus/minpunten van elk panel?
Dat is wat lastig. Een geval waarbij uitgebreid verschillende panelen vergeleken zijn is de 226BW (zie ook de startpost). Dit scherm is geleverd met panelen van tenminstens 3 verschillende fabrikanten. Hierbij kwam de Samsung overduidelijk als beste uit de tests en was het CMO paneel een stuk minder en wisselender in kwaliteit. Ondertussen zijn we natuurlijk wel weer bijna 2 jaar verder en kan de kwaliteit van de CMO panelen verbeterd zijn.

De info op zo'n site geeft je dan ook geen 100% garantie dat er daadwerkelijk het genoemde paneel in zit, aangezien het net als bij de 226BW nog altijd kan voorkomen dat een fabrikant gebruik maakt van verschillende panelen voor eenzelfde type scherm.

In het geval van de Iiyama is niet te zeggen welk merk paneel erin zit. Als er daadwerkelijk een 2 ms paneel in zit kun je wellicht een aantal fabrikanten uitsluiten. CMO maakt deze bijvoorbeeld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
na lang gezocht te hebben dacht ik eruit te zijn voor mijn nieuwe beeldscherm... na lang twijfelen heb ik toch liever een 24 ipv 26 inch, en ik vond mijn match in de T240. Enige verschil wat ik kon vinden met de 2493 is dat hij een hdmi aansluiting heeft, en dat vind ik wel mooi om mijn laptop op die manier aan te sluiten dus daarom kies ik voor die...

nu was ik echter wat internetwinkels aan het afstruinen. En toen kwam ik oppeens op redcoon de 2494HS tegen. Over deze monitor word echter geen woord gerept in de startpost terwijl hij mij erg netjes lijkt. Hij is qua specs verder hetzelfde als de T240 alleen is hij een stukje goedkoper, en is het dynamisch contrast ratio 50.000 ipv 20.000... Nu weet ik dat dynamisch niet zoveel zegt... maar verder zijn de specs hetzelfde. krijg je hier dus meer dynamisch contrast (wat nooit slecht kan zijn natuurlijk) terwijl de aansluitingen en verdere specs hetzelfde zijn, voor minder geld ??
edit: ok zie net dat de T240 16:10 is, en de 2494 is 16:9

[ Voor 3% gewijzigd door darkpluisje op 08-05-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

darkpluisje schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:56:
edit: ok zie net dat de T240 16:10 is, en de 2494 is 16:9
Ook al zou dat gelijk zijn, is het nog te simpel gedacht om puur de specs te gaan vergelijken. De beeldkwaliteit zal voor een deel bepaald worden door het gebruikte paneel en het is niet onwaarschijnlijk dat er verschillende merken panelen gebruikt worden en dat de beeldkwaliteit dan ook heel verschillend kan zijn. Het is overigens wel weer zo dat lang niet iedereen het verschil in beedkwaliteit daadwerkelijk ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Misschien een idee om de TS te updaten met de P2x70 series? Ik ben daar zelf nu wat info over het verzamelen.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
MrJ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:30:
Misschien een idee om de TS te updaten met de P2x70 series? Ik ben daar zelf nu wat info over het verzamelen.
Als je die info aan mij door kan spelen (via DM of mail) zal er even een leuk tabelletje van maken voor in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
PromoX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:18:
[...]

Ook al zou dat gelijk zijn, is het nog te simpel gedacht om puur de specs te gaan vergelijken. De beeldkwaliteit zal voor een deel bepaald worden door het gebruikte paneel en het is niet onwaarschijnlijk dat er verschillende merken panelen gebruikt worden en dat de beeldkwaliteit dan ook heel verschillend kan zijn. Het is overigens wel weer zo dat lang niet iedereen het verschil in beedkwaliteit daadwerkelijk ziet.
naja mijn vraag kwam omdat juist de specs van de 2494 overal anders stonden. Bijna overal wel met 50.000 contrast, maar soms met 300cd/m2 en soms met 400. Ook heb ik ze gezien met precies zelfde specs als de T240, wat toch de vraag doet reizen of dat niet dezelfde panelen waren...

voor zover ik nu weet is het iig 50.000 dynamisch en 300cd/m2 wat echt klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Weet iemand of de Samsung 2243 hetzelfde paneel heeft als een Samsung T220?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die enig idee heeft wanneer de P2370HD op de markt verschijnt of een prijsindicatie van dit scherm.. Ik twijfel tussen 2x T240HD of 2x P2370HD. Het scheelt 1" in grootte, verder gaat mijn voorkeur qua design uit naar de P2370HD, maar ik weet niet of deze met een redelijke prijs de markt betreed. Een ander verschil is dat de 'P' gebruik maakt van een resolutie van 1920x1080 (Full HD) en de 'T' gebruik maakt van een resolutie 1920x1200 (WUXGA).

Kan iemand mij wijze raad bieden over het bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polmannetje
  • Laatst online: 26-12-2021
Mijn Samsung 2443BW is vorige week dinsdag opgehaald voor garantie. Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met deze garantieprocedure.. Hoe lang duurt het normaal gesproken voor hij weer gerepareerd terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik ben een tijdje uit de monitoren geweest (kom uit de tijd dat een 930BF nog hot was) :+ Nu zijn er veel verschillende modellen, nwe technieken e.d. Ik zie niemand praten over de pricewatch: Samsung Syncmaster P2270

Mooi, dun scherm, mooie specs en een goede prijs. Wil het scherm alleen gebruiken om op te gamen in 1920x1080 resolutie en wat officewerk. Deze volstaat imho prima of zijn er betere (hogere kwaliteitsscherm?) te krijgen momenteel?

[edit]
de pricewatch: Samsung Syncmaster P2370 is vergelijkbaar in prijs en heeft een groter scherm. Betere keuze dus :+

[ Voor 17% gewijzigd door Ibidem op 21-05-2009 10:01 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:56:
Is er iemand die enig idee heeft wanneer de P2370HD op de markt verschijnt of een prijsindicatie van dit scherm.. Ik twijfel tussen 2x T240HD of 2x P2370HD. Het scheelt 1" in grootte, verder gaat mijn voorkeur qua design uit naar de P2370HD, maar ik weet niet of deze met een redelijke prijs de markt betreed. Een ander verschil is dat de 'P' gebruik maakt van een resolutie van 1920x1080 (Full HD) en de 'T' gebruik maakt van een resolutie 1920x1200 (WUXGA).

Kan iemand mij wijze raad bieden over het bovenstaande?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben ook aan het twijfelen tussen een T240HD of een P2370HD. Ik kan echter nog niks over de P2370HD vinden :?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
roelieboelie schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:47:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben ook aan het twijfelen tussen een T240HD of een P2370HD. Ik kan echter nog niks over de P2370HD vinden :?
ja ik twijfel ook tussen die 2 (hoewel niet de HD versies)... maar kan er nog weinig over vinden... 3cm dik scherm lijkt me wel relaxt, maar wil ook eerst weten hoe het met de kwaliteit zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
prijs van de 2333SW is nu wel heel laag..

pricewatch: Samsung Syncmaster 2333SW foutje of?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
foutje... als je op salland klikt zie je dat die prijs ex. btw is ... hij kost daar alsnog 174 euro...

Maar ook dat is niet veel geld voor een 23''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
darkpluisje schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:29:
[...]

foutje... als je op salland klikt zie je dat die prijs ex. btw is ... hij kost daar alsnog 174 euro...

Maar ook dat is niet veel geld voor een 23''
Zelfs de ex. btw bedrag bij salland is hoger dan de pricewatch prijs..

Maar de PW prijs van allmall klopt wel...

Ik heb al een 2333HD, voor 140 euro zet ik er graag een 2333SW naast :)

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:21
Ik heb mijn T240 vandaag binnen.

Kunnen jullie leven met 1 dode pixel ? hij zit pal in het midden beetje naar links en mijn oog is altijd wel naar hem opzoek.
Alleen blauw kan hij weergeven.
Weet niet of ik hem moet terugsturen of er mee leren leven, ik had geen pixelgarantie.

[ Voor 42% gewijzigd door C00P op 23-05-2009 23:48 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoJ
  • Laatst online: 04-09 19:26
De 2333SW is nu bij All-Mall te bestellen voor € 131,- Op de site staat ie ook echt te koop voor die prijs. Nu zijn alleen de gebruikersreviews alles behalve lovend over deze webshop.

Over de monitor zijn betere verhalen te horen.

Zou het toch een 'to good to be true' dingetje zijn ... Jammer dat ze niet onder rembours leveren.

Assumption is the mother of all fuckups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 15:53

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Gisteren een T260 gehaald bij de MM ivm hun acties. Wat een scherm zeg, heerlijk!

Ik had hiervoor een 2232bw, ook mooi, maar zeker met gamen is 26" toch wel gaaf. De hele speelwereld is meteen weer een stuk groter en daarmee realistischer.

Wel apart en vraag me af hoe het bedoeld is: Ik heb het vermoeden dat de monitor standaard op de "internet" setting staat. Geen probleem en alles ziet er verder normaal uit, alleen GoT is ineens anders met licht blauwgrijze content, waar dan quotes ineens weer in wit weergegeven worden :? De frontpage en internet ansich toont zich zoals het altijd gedaan heeft en ik niet anders ken.

Ik ga wel eens eindelijk de manual raadplegen en kijken naar de instellingen, zoals ik al meteen had moeten doen natuurlijk... Toch snap ik niet dat een nieuwe monitor er ineens voor zorgt dat een webpagina anders wordt weergegeven dan verwacht, dit wordt toch eerder door OS, browser en videodriver bepaalt dacht ik. Waar dus niets mee veranderd is... Ik heb verder nog geen enkele driver of software geinstalleerd van de monitor, het gewoon aan Windows 7 RC overgelaten, ga zo wel even alsnog de driver installen en kijken of er een verschil is.

Aan/uit "knop" is ook wel een leuke, duurde even voordat ik dát doorhad :z

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb net een stuk of 90 monitoren uit de productkoppelingen gemikt. Allemaal modellen die niet leverbaar zijn, met uitzondering van een paar modellen die er recent aan toe zijn gevoegd maar volgens mij nog moeten verschijnen.
Heb het redelijk vlot gedaan, dus mocht er een monitor uit zijn gevallen welke wel leverbaar is of een zijn blijven staan die er wel uit moet, of iets anders. Laat het even weten door middel van TR of DM.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
bvk schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:53:
Gisteren een T260 gehaald bij de MM ivm hun acties. Wat een scherm zeg, heerlijk!

Ik had hiervoor een 2232bw, ook mooi, maar zeker met gamen is 26" toch wel gaaf. De hele speelwereld is meteen weer een stuk groter en daarmee realistischer.

Wel apart en vraag me af hoe het bedoeld is: Ik heb het vermoeden dat de monitor standaard op de "internet" setting staat. Geen probleem en alles ziet er verder normaal uit, alleen GoT is ineens anders met licht blauwgrijze content, waar dan quotes ineens weer in wit weergegeven worden :? De frontpage en internet ansich toont zich zoals het altijd gedaan heeft en ik niet anders ken.

Ik ga wel eens eindelijk de manual raadplegen en kijken naar de instellingen, zoals ik al meteen had moeten doen natuurlijk... Toch snap ik niet dat een nieuwe monitor er ineens voor zorgt dat een webpagina anders wordt weergegeven dan verwacht, dit wordt toch eerder door OS, browser en videodriver bepaalt dacht ik. Waar dus niets mee veranderd is... Ik heb verder nog geen enkele driver of software geinstalleerd van de monitor, het gewoon aan Windows 7 RC overgelaten, ga zo wel even alsnog de driver installen en kijken of er een verschil is.

Aan/uit "knop" is ook wel een leuke, duurde even voordat ik dát doorhad :z
heb je toenvallig een linkje naar die actie? want kan op de site niks vinden over de t260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Geldt voor alles. Op alles is 16% korting bij de mediamarkt. Ik ben ook wezen kijken, maar in de MM Den Haag en in de MM Rijswijk hadden ze geen 2333SW meer, helaas. Ik had eigenlijk die monitor drie dagen geleden moeten bestellen toen ie heel even bij Salland en MaxICT voor 135 euro te krijgen was(geen foutje, was inclusief btw, weet ik zeker, maar een dag later op vrijdag was ie opeens 175), maar niet gedaan. Hoe stom van me. 180 euro blijft nog goedkoop, maar ik kijk het nog even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:33
Ik ben niet zo heel erg meer in de war over de range van Samsung, maar ik heb wel wat vragen over de verschillende modellen:

De T240 en T240HD zijn duidelijk bedoeld om hetzelfde model te zijn. Met alle kleine verschillen onderling vraag ik me echter af wat het verschil in inputlag is (Ik ben namelijk van plan er 2 te gebruiken, 1 van elk model) en of er andere problemen met een dualscreen opstelling zijn. Ook vraag ik me af: Kunnen deze schermen voorover worden geboden, zodat ze een beetje naar beneden gericht staan? Ik zit ietsje lager dan mijn schermen en wil niet mijn bureau verlagen...

Dit hele verhaal geldt ook voor de 2333HD en SW... Zijn deze twee schermen echter qua panel gelijk? Zullen deze dan ook (bijna) gelijk presteren? Ik wil geen gigantische verschillen tussen de schermen hebben...

Tenslotte nog een vraag over de HD-modellen: Welke audio-inputs worden gereroute naar de optische output? Allemaal? Of alleen een paar? Ik wil eigenlijk alles weer naar mijn PC sturen via die optische uitgang.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:34
Kan iemand voor mij de hoogte van het LCD paneel opmeten (zonder rand dus) van een 24" 16:10 model (bv. T240) en 24" 16:9 model (bv. 2494HM)?

Ik heb uiteindelijk mijn keus verkleind naar de twee genoemde modellen en wil even weten welke beeldverhouding het beste aansluit bij mijn 19" 5:4 scherm welke een LCD hoogte heeft van 33 cm.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddyd
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-04 15:32
Vandaag flink internet afgespeurd naar een leuke 26" van Samsung (of concurent).
Heb al 2 samsungs 19" in huis staan en die bevallen echt goed.

Maar klopt mijn conclusie dat de 26" minder presteren dan de 24"?
Extra resolutie geven de 26ers niet, maar ik dacht hoe groter hoe beter maar begin nu te twijfelen.

Is dit bij jullie ook opgevallen?
Zelf game ik graag maar, dus een gamers scherm is gewenst (maar geen pro ofzo)

greets

Eddy

[ Voor 9% gewijzigd door eddyd op 06-06-2009 20:10 ]

Nostalgie: Gigabyte DS4, E8400, Asus x1900xt, Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX, 1x Intel X25-M, 2x Maxtor SATAII 250Gb, 1x Seagate 750 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
eddyd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 20:09:
Vandaag flink internet afgespeurd naar een leuke 26" van Samsung (of concurent).
Heb al 2 samsungs 19" in huis staan en die bevallen echt goed.

Maar klopt mijn conclusie dat de 26" minder presteren dan de 24"?
Extra resolutie geven de 26ers niet, maar ik dacht hoe groter hoe beter maar begin nu te twijfelen.

Is dit bij jullie ook opgevallen?
Zelf game ik graag maar, dus een gamers scherm is gewenst (maar geen pro ofzo)

greets

Eddy
voor gamen kan je de meeste TN schermen wel gebruiken..

En ja ze hebben dezelfde resolutie, wat dus betekend dat je wel een hogere pixelpitch krijgt (hoewel die dan nog ongeveer gelijk is aan jou 19'' ... de 24'' zou alleen een kleinere pixelpitch hebben als jou 19 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Laatst online: 04-01 14:49
Heb vanmiddag de Samsung SyncMaster 2494HM gekocht bij Alternate:

Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/5496/img0870m.jpg
http://www.alternate.nl/h...ncMaster_2494HM/-1075517/

Het scherm zat verpakt in een grote stevige doos met voldoende piepschuim erin om een blok beton te kunnen laten drijven! O-)

Het scherm wordt geleverd met een standaard monitor kabel en met een DVI kabel. Er zit geen HDMI kabel bij, maar dat is niet zo heel gek eigenlijk :)
Ook zit er een stereo geluidskabeltje bij en een USB kabel voor de ingebouwde USB hub.

Na het aansluiten via DVI en het aanzetten van de computer merkte ik dat het scherm geen beeld wilde geven.... Hij zocht automatisch naar het juiste invoer kanaal wat dus blijkbaar niet lukte aangezien hij bleef schakelen tussen analoog en digitaal/HDMI.
Nu staat mijn Full HD Samsung LCD TV aangesloten op de HDMI poort van de ATi 4670 videokaart.
De HDMI kabel uit de kaart getrokken en de monitor kreeg direct beeld *O*
Na het installeren van de Samsung drivers kon de HDMI kabel weer aangesloten worden en was het probleem opgelost :)

De resolutie van het scherm is echt.... groot! En wat een scherpte _/-\o_
Het werkgebied van 1920*1080 is echt te geweldig voor woorden.
De games die ik speel zien er, naar mijn maatstaven, fenomenaal uit op het scherm (Fallout 3 en SBK '09), geen Ghosting kunnen ontdekken en mooie zuivere lijnen :)
Photoshop werkt ook erg lekker erop, geen gezeik meer dat je tools voor de foto's hangen en je alles weg moet klikken...

Verder heb ik op wat internetten na nog geen ervaring met het scherm, dus over een paar weken komt er weer een post van me bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade
LeeJon, kan je de hoogte van het LCD paneel van de 2494HM opmeten?

Ik zit er ook aan te denken deze te halen dus ben blij om te lezen dat ie bevalt. Geen dode pixels kunnen ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Cade schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:02:
LeeJon, kan je de hoogte van het LCD paneel van de 2494HM opmeten?

Ik zit er ook aan te denken deze te halen dus ben blij om te lezen dat ie bevalt. Geen dode pixels kunnen ontdekken?
Ga de maten vanavond voor je opmeten :)
Hoogte is overigens wel variabel he door de verstelbare voet. Zal de minimale en maximale hoogte opnemen + het scherm zelf.

Geen dode of luie pixels kunnen ontdekken :N
(getest met DPT)

Heb bij aanschaf wel voor de zekerheid een pixelverzekering afgesloten die een jaar geldig is...
Heb de ervaring bij mijn vorige scherm (Iiyama) dat ik hem tot 3 keer toe moest omruilen |:(

Dat is bij de Samsung gelukkig wel anders _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door leonvw op 09-06-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade
Ah thanks! Het belangrijkste voor mijzelf is ook de hoogte van het LCD paneel zelf (zonder randen van de monitor dus) maar minimale en maximale hoogte waarop de monitor ingesteld kan worden zijn ook meer dan welkom! :)

Ergens anders las ik dat als je het scherm op de gewenste hoogte had ingesteld dat je deze dan zou verankeren met een pin of iets dergelijks. Kan je dit bevestigen? Ik hoop dat dit inderdaad het geval is want ik heb in het verleden gezien dat dit soort in de hoogte verstelbare schermen na verloop van tijd lam worden en niet meer op de gewenste hoogte blijven staan.

Last but not least... waarom heb je voor een 16:9 scherm gekozen en niet voor 16:10? Ik neig ook heel sterk naar de 2494HM (goede reviews en gewoon een mooi ding om te zien) maar twijfel toch nog een beetje. Een 16:10 scherm heeft immers een iets hogere resolutie van 1920x1200, of zouden die 120 extra pixels in de hoogte verwaarloosbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Cade schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:15:
Ah thanks! Het belangrijkste voor mijzelf is ook de hoogte van het LCD paneel zelf (zonder randen van de monitor dus) maar minimale en maximale hoogte waarop de monitor ingesteld kan worden zijn ook meer dan welkom! :)

Ergens anders las ik dat als je het scherm op de gewenste hoogte had ingesteld dat je deze dan zou verankeren met een pin of iets dergelijks. Kan je dit bevestigen? Ik hoop dat dit inderdaad het geval is want ik heb in het verleden gezien dat dit soort in de hoogte verstelbare schermen na verloop van tijd lam worden en niet meer op de gewenste hoogte blijven staan.

Last but not least... waarom heb je voor een 16:9 scherm gekozen en niet voor 16:10? Ik neig ook heel sterk naar de 2494HM (goede reviews en gewoon een mooi ding om te zien) maar twijfel toch nog een beetje. Een 16:10 scherm heeft immers een iets hogere resolutie van 1920x1200, of zouden die 120 extra pixels in de hoogte verwaarloosbaar zijn?
Het pinnetje ter verankering kan ik bevestigen :Y

Waarom 16:9?? Beats me :P
Puur en alleen omdat dit scherm 1080 pixels hoogte heeft en deze binnen mijn budget en wensen viel :)

Hij bleef als laatste over uit 7 mogelijke kanshebbers :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
En hierbij de beloofde afmetingen :)

Afbeeldingslocatie: http://img30.imageshack.us/img30/2181/2494hmmaten.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade
LeeJon schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:25:
En hierbij de beloofde afmetingen :)

[afbeelding]
Mooi overzichtje! THANKS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Aargh... wordt helemaal mesjokke. Ik wil vandaag nog een nieuwe monitor hebben. Had in mijn hoofd al weken de P2370 zitten. Wat een schitterend scherm om te zien, echter schijnt ie last te hebben van backlight bleeding en dat zwart niet echt zwart is.

Nu kom ik andere schermen tegen, alleen niets lijkt te voldoen :? Enige wat ik wil is max 24" en een DVI aansluiting. Budget is max 250 EUR. Model moet een beetje courant zijn.

Ik game erg veel en doordat dit mijn eerste breedbeeld scherm is weet ik niet of ik voor een 16:10 of 16:9 scherm moet gaan :?

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Je zou in de Pricewatch je eisen in kunnen vullen qua schermgrootte, budget, aansluitingen en paneel, dit aan de hand van **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? om zo tot je ultieme scherm te komen, natuurlijk wel als merk Samsung invullen als je een Samsung wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Wiethoofd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:20:
Je zou in de Pricewatch je eisen in kunnen vullen qua schermgrootte, budget, aansluitingen en paneel, dit aan de hand van **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? om zo tot je ultieme scherm te komen, natuurlijk wel als merk Samsung invullen als je een Samsung wilt ;)
Ben 10 minuten na mijn eerdere post naar de winkel gesprint en de P2370 gekocht. Was het zo zat, dat twijfelen. Heb m nu 2 dagen staan en t is een geweldig scherm. Een verademing t.o.v. mijn "kleine" 19" Nog geen moment spijt gehad van mijn impulsieve actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik heb een vraagje over de Samsung T260HD waar ik zo 123 niet uit kom. Wellicht dat hier iemand mij kan helpen. :)

Ik heb dit scherm een paar maanden geleden gekocht en ben er prima tevreden mee.
Hoewel ik de tv functie eik niet gebruik op dit moment heb ik toch voor deze en niet voor de T260 gekozen destijds, want ze waren nagenoeg net zo duur en je weet nooit of je het in de toekomst wel wilt gaan gebruiken.

Anyway, die heeft dus een TV-kanaal zegmaar en een DTV kanaal.
Ik had thuis nog geen digitale televisie, maar gewoon kabel. Als ik die aansluit heb ik tv en dat werkt goed.

Maar hoe zit het nou met dat DTV kanaal? Ik krijg volgende week digitale tv en wil eik zowel op dit scherm als op mijn tv digitale tv aansluiten. Kan dit met dit scherm zonder een extra digitaal kastje bij mijn pc te moeten plaatsen? Iemand die het weet? :)

=edit=
Op de site van Samsung staat het volgende waar ik ook geen wijs uit kom:
De wereld van uw entertainment opent onmiddellijk met de geïntegreerde Digital Television-tuner (DTV) van de T series. Anders dan veel monitors kan de T series digitale tv-uitzendingen door de lucht decoderen en zonder probleemloos weergeven zonder dat u aanvullende apparatuur hoeft aan te schaffen. Met de monitor van uw pc kunt u nu uw favoriete tv-programma’s bekijken terwijl u op uw pc werkt. Dat is nog eens multitasken!

[ Voor 23% gewijzigd door vosss op 16-06-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
vosss schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:50:
Ik heb een vraagje over de Samsung T260HD waar ik zo 123 niet uit kom. Wellicht dat hier iemand mij kan helpen. :)

Ik heb dit scherm een paar maanden geleden gekocht en ben er prima tevreden mee.
Hoewel ik de tv functie eik niet gebruik op dit moment heb ik toch voor deze en niet voor de T260 gekozen destijds, want ze waren nagenoeg net zo duur en je weet nooit of je het in de toekomst wel wilt gaan gebruiken.

Anyway, die heeft dus een TV-kanaal zegmaar en een DTV kanaal.
Ik had thuis nog geen digitale televisie, maar gewoon kabel. Als ik die aansluit heb ik tv en dat werkt goed.

Maar hoe zit het nou met dat DTV kanaal? Ik krijg volgende week digitale tv en wil eik zowel op dit scherm als op mijn tv digitale tv aansluiten. Kan dit met dit scherm zonder een extra digitaal kastje bij mijn pc te moeten plaatsen? Iemand die het weet? :)

=edit=
Op de site van Samsung staat het volgende waar ik ook geen wijs uit kom:

[...]
Het hangt van het type tuner af. Een DVB-C tuner is voor de kabel, een DVB-T tuner is voor de Ether.
Volgens mij heeft de 260HD alleen een DVT-T tuner. Daarmee kan je Nederland 1, 2 en 3 uit de lucht plukken. Als hij een smartcard "lust" kan je ook de gecodeerde zenders ontvangen.
Een DVB-C tuner is overigens geen garantie tot succes via de kabel, het hangt namelijk af van je kabelmaatschappij of en wat er wel of niet werkt.
Het analoge kabelsignaal kan je wel gewoon ontvangen op de 260HD.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Omdat dit blijkbaar niet bij iedereen in het achterhoofd zit. Wat willen we niet zien:

* Welke monitor moet ik kopen? (zie daarvoor <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452384">~~~[BBG aanschaf] Monitoren</a>)
* Problemen en simpele vraagjes. Dit is niet 'Het grote Samsung TFT Vragen & Problemen Topic'. Goede vragen/problemen zijn een eigen topic waard en de grote topics zijn niet de plaats om je simpele vraagjes te dumpen.
* Gezeur over leverbaarheid, levertijden, prijzen en dergelijke.
* "Ik heb er ook één besteld !"
* "Mijne is ook binnen, wat issie mooj zeg !" Hier heeft echt helemaal niemand wat aan. Als je dan echt wat wilt toevoegen maak dan een review.

En meer van dergelijke reacties. Deze zijn in dit topic niet gewenst. Ook kunnen dergelijke posts door de mods verwijderd worden.

Bij herhaling kunnen posts als dit je een Officiële Waarschuwing opleveren !~~~[/html]