Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 08:29
Geen matches
Eskimootje schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:16:
ik heb er gisteravond een besteld bij t mobile met een flex 20 abbo + wnw. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt. GSM is gelukkig gratis, ik had kennelijk klantwaarde opgebouwd waardoor het goedkoper was. Wat is jullie ervaring met de levertijden van t mobile?
Nou mijn telefoon is binnen, binnen 5 dagen is toch best netjes. Moest alleen 10 euro rembours kosten afrekenen? Waarvoor is dat de telefoon was gratis volgens t mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:43

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Geen matches
Ik ben net gebeld door de couriersdienst die mijn X1 komt brengen voor een afspraak. Ik heb afgelopen 'Manic'-monday besteld met nummerbehoud, vandaag dus wat later.
Maandagmiddag komen ze hem afleveren, omdat ik zaterdagmiddag niet kan :'( , en krijg dus ook nog een mailtje of smsje over de preciese tijd wanneer ze komen. Ik kan al niet wachten en hoopte eigenlijk dat het vandaag of morgenvroeg kon maar.... hij komt, hij komt <+:)

Dan wordt het dus wachten op mijn simkaart en dan kan ik eindelijk bellen. Eerst dus maar kloten met programmatjes e.d.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

Geen matches
Mr.Viper schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:47:
Ik ben net gebeld door de couriersdienst die mijn X1 komt brengen voor een afspraak. Ik heb afgelopen 'Manic'-monday besteld met nummerbehoud, vandaag dus wat later.
Maandagmiddag komen ze hem afleveren, omdat ik zaterdagmiddag niet kan :'( , en krijg dus ook nog een mailtje of smsje over de preciese tijd wanneer ze komen. Ik kan al niet wachten en hoopte eigenlijk dat het vandaag of morgenvroeg kon maar.... hij komt, hij komt <+:)

Dan wordt het dus wachten op mijn simkaart en dan kan ik eindelijk bellen. Eerst dus maar kloten met programmatjes e.d.
Ik had ze nog gebeld vanochtend (manic monday), om te vragen wanneer mijn nummerbehoud geregeld is, toen zag ze dat het goed gekeurd was en dat ik een telefoontje kon verwachten voor een afspraak.

Krijg ik opeens een mailtje vanmiddag, dat ze hem maandag komt afleveren tussen 16:00 en 20:00 uur :| volgens telefonisch afspraak. Vreemd... :X

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:43

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Geen matches
Xu schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:38:
[...]

Ik had ze nog gebeld vanochtend (manic monday), om te vragen wanneer mijn nummerbehoud geregeld is, toen zag ze dat het goed gekeurd was en dat ik een telefoontje kon verwachten voor een afspraak.

Krijg ik opeens een mailtje vanmiddag, dat ze hem maandag komt afleveren tussen 16:00 en 20:00 uur :| volgens telefonisch afspraak. Vreemd... :X
Ik heb trouwens nu ook een mailtje, maar daarin staat dat de levering is zoals besproken aan de telefoon.
Heb jij enig idee hoelang we nog moeten wachten voordat we kunnen bellen met het nieuwe abonnement?
Ik weet het, ik kom er maandag achter omdat het in een brief erbij moet staan, maar ik ben zo ongeduldig ineens :+

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Geen matches
Wees blij, ik heb geen mail en geen telefoontje gehad :P. Btw, kan er een prepaid kaart van Vodafone in de gesimlockte x1 of niet? Verkoper in de winkel zei van niet, maarja echt lekker betrouwbaar zijn de gemiddelde verkopers ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Geen matches
Mr.Viper schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:52:
[...]

Ik heb trouwens nu ook een mailtje, maar daarin staat dat de levering is zoals besproken aan de telefoon.
Heb jij enig idee hoelang we nog moeten wachten voordat we kunnen bellen met het nieuwe abonnement?
Ik weet het, ik kom er maandag achter omdat het in een brief erbij moet staan, maar ik ben zo ongeduldig ineens :+
Ja, en dan moet je nog ff wachten op je geheugenkaartje ;) tenzij.. je er al eentje gekocht heb :9
BoyzNDaHood schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:06:
Wees blij, ik heb geen mail en geen telefoontje gehad :P. Btw, kan er een prepaid kaart van Vodafone in de gesimlockte x1 of niet? Verkoper in de winkel zei van niet, maarja echt lekker betrouwbaar zijn de gemiddelde verkopers ook niet echt.
Dacht te hebben gelezen dat er geen simlock waren op mda's... maar ja.. ik heb ook geen mobiel internet van een ander provider, voor mij heeft dat niet zoveel zin (gezien nummerbehoud). Niet dat het niet handig is ;) als ik naar het buitenland ga.. dan heb ik hem toch liever simlock vrij 8)

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Even als wat informatie:

ik had mijn X1 op een vrijdag besteld via GSM Warenhuis (online dus), en werd meteen diezelfde dag gebeld of ze hem maandag konden leveren. En dat gebeurde dus ook. Maandag kreeg ik mijn toestel met simkaartje, en donderdag kon ik ook meteen bellen met die nieuwe simkaart.

Ik moet zeggen dat dit netjes geregeld was. Oja, het was trouwens van T-Mobile, en hij was niet eens branded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mr.Viper schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:47:

Ik was donderdag al gebeld, afspraak voor dinsdag nu. Best nog snel allemaal.
Ook mail van vodafone dat dat andere geld z.s.m. retour komt (zie vorige blz.)

@wildcardxl: je hebt nu dus bij T-mobile? Je ritel verhaal volg ik niet helemaal, daar moets van de week gewoon dik geld bij (wellicht inmiddels aangepast op de site)

@cinji: vreemde advertenties vaak idd. ''inclusief i-net' is vaak in de toestelprijs doorberekent, maar vergt wel vaak een optie van €9.50 die je dan apart aan moet vinken. Via voda is het 1e jaar 20.50 en 2e jaar 27.50, de rest is ''gratis''. (verzenden, nummerbehoud)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Erg irritant dat ik na 5 dagen nog niet ben gebelt voor een afspraak.
Xu schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 21:42:
[...]
Dacht te hebben gelezen dat er geen simlock waren op mda's... maar ja.. ik heb ook geen mobiel internet van een ander provider, voor mij heeft dat niet zoveel zin (gezien nummerbehoud). Niet dat het niet handig is ;) als ik naar het buitenland ga.. dan heb ik hem toch liever simlock vrij 8)
Ik heb em bestelt bij Vodafone en niet T-Mobile (dus ook geen mda? wat overigens de altijd een htc model is maar goed). Daarom vraag ik mij af of er een prepaid Vodafone kaart in een gesimlockte Vodafone x1 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Matched: xperia
BoyzNDaHood schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 18:11:
Erg irritant dat ik na 5 dagen nog niet ben gebelt voor een afspraak.

[...]

Ik heb em bestelt bij Vodafone en niet T-Mobile (dus ook geen mda? wat overigens de altijd een htc model is maar goed). Daarom vraag ik mij af of er een prepaid Vodafone kaart in een gesimlockte Vodafone x1 kan.
Sorry, met mda bedoelde ik meer op een pda (windows mobile os) + gsm. |:( Blijkbaar is het alleen van toepassing op t-mobile's mda series.

Ik heb overigens een bevestingingsbrief ontvangen van Orange (voor een nummer portering). Mijn portering is geplanned op 18/12/2008... vraag me ff af wanneer mijn vodafone abonnement gestart wordt/mag gaan betalen. Het is dus paar dagen later nadat ik mijn xperia ga ontvangen (15/12/2008, misschien ff vodafone's brief lezen maar ;)) O-)

Zal mijn orange prepaid kaart erin doen om te testen of ie ook simlock vrij is.... hopelijk heb ik dan geen bagger kwaliteit toestel }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Xu op 13-12-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:00
Geen matches
Wellicht wat offtopic, maar bij Vodafone loopt nu ook de actie dat die SMS verdubbel blox gratis is, maar bij bijvoorbeeld GSMEasy geven ze aan dat dat tot 4 januari is. Verbergen ze nu bij Vodafone dat die blox dan maar tot januari gratis is of duurt die actie maar tot 4 januari? Ik heb er gisteren een mail over gestuurd naar GSMEasy, maar nog geen antwoord ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Let op; Nieuwe klanten en klanten die verlengen krijgen van 20 oktober tot 31 december 2008 ook nog eens lifetime* gratis Voordeel SMS Blox vanaf de bundel van € 22,50. Voor hetzelfde bedrag dubbel zoveel sms'jes en mms'jes versturen!

* zolang het contract duurt. Als Zorgeloos SMS BloX aangesloten wordt vervalt de lifetime promo.
Bron: http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/basis_abonnement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:10

Yucko

One clown to rule them all !

Geen matches
Nog even over de vraag of je een prepaid kaartje van Vodafone in een Vodafone-locked toestel kunt zetten:

Persoonlijk lijkt het me heel logisch dat dit gaat want het is van dezelfde provider.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Geen matches
Vandaag even een mailtje gestuurd naar 2call ivm de zwarte versies die zij leveren. Zij geven aan dat het om de Nederlandse versie gaat. Een aantal dagen geleden hadden ze er toch 5 in voorraad? Dat las ik hier tenminste.

Dat zou dus betekenen dat er al NL zwarte versies beschikbaar zijn. Vreemd dat providers ze nog niet leveren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Geen matches
GSM-shop in Den Haag had vorige week ook de zwarte versie leverbaar volgens de verkoper. Deze week zou hij nog enkele geleverd krijgen. Zelf kan ik ook niet wachten tot ik de zwarte ergens kan vinden, zal het hier ook melden als ik het ergens op voorraad vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
JaJoah schreef op maandag 15 december 2008 @ 07:44:
Nog even over de vraag of je een prepaid kaartje van Vodafone in een Vodafone-locked toestel kunt zetten:

Persoonlijk lijkt het me heel logisch dat dit gaat want het is van dezelfde provider.
Ja dat lijkt me ook, maar een Vodafone verkoper zei dat het niet kon. Lijkt me onlogisch wat die kerel zei, vandaar dat ik het hier ff vraag.

Want anders kan ik ff een prepaid kaart erin proppen om ff te internetten op me X1 totdat mijn abbonement ingaat. Kmoet nog een tijdje met me oude abbonement namelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door BoyzNDaHood op 15-12-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Geen matches
Er is wel een verschil tussen prepaid en abo bij Vodafone. Zo werkt bijvoorbeeld een sim met abonnement niet in een prepaid telefoon. Hoe het andersom zit weet ik niet, maar ik denk dat het niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Geen matches
JaJoah schreef op maandag 15 december 2008 @ 07:44:

Ja, dat kan, dat heb ik momenteel ook. Ik heb een abonnement vanaf 5 januari wegens nummerportering, en heb nu tijdelijk een prepaid kaartje.

En over de huidige levertijd:
Ik heb mijn telefoon overigens zondag de 7e besteld, en had hem afgelopen vrijdag (12 december) in huis.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Welke prepaid heb je? Ik zie namelijk Vodafone normaal en Vodafone Z11. Z11 is maar 5 euri voor 10 euro tegoed (pcies goed voor 9,50 inet blox, moet dan wel ff registreren ofzo).

Vind het overigens erg lang duren bij mij, op manic monday vorige week bestelt, tot heden nog geen bericht hoe mijn nummerbehoud verlopen is of een afspraak voor de levering van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Xperia is binnen.... vodafone branded, simlocked, w44, batterij w33. Ik zie al een kleine bubbeltje op de camera knop :'(

Ik moet wel ff erbij vermelden.. dat het best een bleeding edge telefoon is... en dat bedoel ik letterlijk ;) want hij is best wel scherp en ik kan me best voorstellen dat ik me eraan ga snijden aan de zijkant van 't scherm.

:S volgens heb ik eentje uit noorwegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Hoeveel van die crappy w44 dingen hebben ze dan nog wel niet liggen? Ik hoop echt dat ik een wat nieuwere krijg. Anders wordt het maar in de 1e week net zo vaak de stylus erin en eruit doen totdati afbrokkelt =P krijg je gelijk nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

BoyzNDaHood schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:29:
Hoeveel van die crappy w44 dingen hebben ze dan nog wel niet liggen? Ik hoop echt dat ik een wat nieuwere krijg. Anders wordt het maar in de 1e week net zo vaak de stylus erin en eruit doen totdati afbrokkelt =P krijg je gelijk nieuwe.
styles eruit halen is beetje moeizaam..maar erin doen... gaat bijna automatisch :|

oh ja...na het openen van het verpakking doos, zag ik dat de xperia doos niet gesealed was :S iemand anders ook daar last van gehad?

btw. ik hoop me geheugenkaartje binnenkort te mogen ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Geen matches
BoyzNDaHood schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:31:
Welke prepaid heb je? Ik zie namelijk Vodafone normaal en Vodafone Z11. Z11 is maar 5 euri voor 10 euro tegoed (pcies goed voor 9,50 inet blox, moet dan wel ff registreren ofzo).

Vind het overigens erg lang duren bij mij, op manic monday vorige week bestelt, tot heden nog geen bericht hoe mijn nummerbehoud verlopen is of een afspraak voor de levering van mijn telefoon.
Ik heb normaal, en geswitcht naar het tarief meerwaarderen oid. Eerlijk gezegd niet echt op gelet :X

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Net afgeleverd, nummerportatie vlgs begeleidende brief op de 18e, dus kan nog niet zoveel.

Die sms/mms actie staat wel op de factuur (€0.00) echter niet op het contract, mij benieuwen.

Inderdaad 08W44 en het lijkt alsof er een deukje in het kabinet zit aan de kort kant onder het ok knopje :X

Tsja, we zien het wel he ..... (niets meer aan te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:33:
Net afgeleverd, nummerportatie vlgs begeleidende brief op de 18e, dus kan nog niet zoveel.

Die sms/mms actie staat wel op de factuur (€0.00) echter niet op het contract, mij benieuwen.

Inderdaad 08W44 en het lijkt alsof er een deukje in het kabinet zit aan de kort kant onder het ok knopje :X

Tsja, we zien het wel he ..... (niets meer aan te doen)
Tja, hopelijk wel een goeie batch ;) maar ja dat merken we wel over een maand of anderhalf. Geniet er maar nu van. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend de Xperia X1 Solid Blakc icm met een KPN abonnement gehaald! De GSM-Shop had 't gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Geen matches
Omg, vandaag weer even heengebeld of toestel is opgestuurd: meneer we kunnen u wel vinden in het bestand maar er staat geen ordernummer bij.

Pfff dit is nou de 2de x dat het mis gaat, krijg als advies gewoon even 2 weken wachten dan kan iemand anders de order overnemen zodat die het dan weer kan verknooien:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach misschien krijg je daardoor geen wk44 en lach je als laatste ....

Beetje naif van vodafone en SE om deze dingen nog uit te leveren (of arrogant, onbeschoft)

Foto: Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Laatst online: 23-05-2022
Geen matches
njah inmiddels weer gebeld wat was het geval:

Op het moment dat ik mijn t-mobile abbonement afsloot was ik 16 inmiddels 21 dus moet hij op mijn naam bij vodafone: hadden ze mijn naam met mijn vaders geboortedatum en weer mijn rekeningnummer en zijn paspoortnummer: total screw up, gene die had doorgevoerd was vorige week ontslagen dus alles moest WEER opnieuw bij een andere medewerker.

Of ik krijg nu mijn telefoon net voor de kerst, of pas in het volgende jaar... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:23:
Ik heb vanochtend de Xperia X1 Solid Blakc icm met een KPN abonnement gehaald! De GSM-Shop had 't gewoon op voorraad.
Ik had al gehoord dat ze deze week weer een paar binnen zouden krijgen. Zal een van deze dagen even langs gaan en hopen dat ze er nog eentje hebben liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
SoaDmaggot schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:50:
[...]

Dat is dus geen schade.... Dat is gewoon je microfoon?
Lijkt mij dat die juist helemaal in het midden onderop zit. Maar oke, anders ben ik natuurlijk heeeel blij ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
wildcardxl schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:53:
njah inmiddels weer gebeld wat was het geval:

Op het moment dat ik mijn t-mobile abbonement afsloot was ik 16 inmiddels 21 dus moet hij op mijn naam bij vodafone: hadden ze mijn naam met mijn vaders geboortedatum en weer mijn rekeningnummer en zijn paspoortnummer: total screw up, gene die had doorgevoerd was vorige week ontslagen dus alles moest WEER opnieuw bij een andere medewerker.

Of ik krijg nu mijn telefoon net voor de kerst, of pas in het volgende jaar... *zucht*
Tsja je wil een nummer porteren dat van iemand anders is (op papier) dat is natuurlijk vragen om problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:32:
[...]

Lijkt mij dat die juist helemaal in het midden onderop zit. Maar oke, anders ben ik natuurlijk heeeel blij ;)
Nee, dat is gewoon een oogje om bijvoorbeeld een key-chain oid aan te hangen. Dat gaatje waar jij over praat is bij elk model aanwezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bedankt, ik ben weer gerust.

Als het nummer geporteerd is en m'n simm werkt spam ik die andere topics wel vol 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Laatst online: 05-09 08:32
Geen matches
Xu schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:55:
Ik moet wel ff erbij vermelden.. dat het best een bleeding edge telefoon is... en dat bedoel ik letterlijk ;) want hij is best wel scherp en ik kan me best voorstellen dat ik me eraan ga snijden aan de zijkant van 't scherm.
Dat had ik ook, bij Vodafone, toestel uit WK44.
Vlijmscherp randje, ik heb gebeld en is 2 dagen later gelijk omgeruild voor een WK46 toestel.
En nu heb jij die van mij.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Geen matches
Valuco schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:47:
[...]

Dat had ik ook, bij Vodafone, toestel uit WK44.
Vlijmscherp randje, ik heb gebeld en is 2 dagen later gelijk omgeruild voor een WK46 toestel.
En nu heb jij die van mij.... >:)
Kan best... telefoon en doos hebben twee verschillende imei nummers. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
BoyzNDaHood schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:29:
Hahahaa! Ik had na een week een nieuw toestel door een scheurtje bij de stylus. Mijn huidige heb ik inmiddels een maand. Is ook uit week 44 en tot nog toe nergens last van (afkloppen)

Maar gebruik de stylus eigenlijk nooit. Mijn vingers zijn dun genoeg om alles aan te kunnen klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Geen matches
Ik gebruik de stylus ook zelden. Ik heb mijn toetsen zo geconfigureerd dat ik alles wat ik nodig heb of makkelijk op het scherm kan aantikken of ik kan er een toets voor gebruiken :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kan best... telefoon en doos hebben twee verschillende imei nummers. :S
Dat kan natuurlijk nooit zo horen!

Zijn er ook problemen met telefoons anders dan WK44??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:19:
[...]

Dat kan natuurlijk nooit zo horen!

Zijn er ook problemen met telefoons anders dan WK44??
» Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic

• BoyzNDaHood
Geen matches
Ik heb hem net binnen. Week 44 model, niet echt wat ik wou maargoed. De volgende vragen:

- Klopt het dat de Vodafone versie niet geseald is? De kartonnen doos is gewoon te openen zonder iets. Zag overigens gewoon gore vingerafdrukken op de achterkant v/d telefoon.

- Er zit bij mij een klein plastic zakje, met niks erin??? De andere plastic zakken zaten de lader, stylus, usb enzo. Maar hele kleine zakje zat niks.

Kheb het gevoel dat ik gewoon een 2e handse inruil ding ofzo heb gekregen van Vodafone??

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:26
Ik heb gister ochtend via de campagnes.vodafone.nl/mijnaabod website mijn abbonement van vodafone verlengt en daarbij een xperia besteld.
Ik kan alleen niet mijn status bekijken als ik mijn ordernummer + email invul bij order status. Ik heb even contact opgenomen met VF om te vragen waarom dit zo is. Het blijkt dus dat mijn bestelling nog niet is "doorgekomen". Volgens de helpdesk duurt dat normaal niet zo lang, maar toch moest ik maar even wat langer afwachten en morgen terug bellen als ik nog steeds geen status kon bekijken.

Zijn er meer mensen die hun abbonement hebben verlengt bij vodafone via de website die lang moeten wachten tot hun order verwerkt wordt?

-Update-

Order werd niet verwerkt omdat die actie alleen geldig was voor nieuwe klanten (en waarom het dan te kiezen was op de website speciaal voor bestaande klanten??). Nu via de telefoon besteld. In eerste instantie wouden ze graag dat ik nog even 60 euro voor het toestel bij betaalde. Maar daar was ik het niet zo mee eens en kon dat bedrag er af gehaald worden.

Het duurt nu alleen een beetje verdacht lang voordat de order bevestiging binnen is per mail....

@ BoyzNDaHood,

Je had eigenlijk de zending moeten weigeren aangezien hij niet gesealed was en vermoedelijk de bestelling niet compleet is (gezien het lege zakje). Ik zou nu als ik jou was even nagaan wat er in dat zakje had moeten zitten en dit laten weten bij VF via een mailtje/telefoontje en evt. daarover een klacht indienen.

[ Voor 38% gewijzigd door Danjel op 18-12-2008 20:06 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

• BoyzNDaHood
Geen matches
Ik dacht er niet echt bij na, want khad pas de doos en alles geopend toen de koerier weg was. Maar inprincipe mis ik volgens mij niks, zover ik weet wat er in als inhoud in de x1 moet zitten. Maar het is dus normaal dattie geseald is? Want ik zie nergens een sticker of een plek waar een stickertje zou moeten horen ofzo. Daarom vroeg ik me af wat andere Vodafone gebruikers hebben (tis overigens doos met Vodafone logo erop enzo, misschien dat het verschilt met bvb T-Mobile x1). Ik vroeg mij dus af of de Vodafone branded versie geseald hoort te zijn of niet.

• Danjel
Geen matches
Tja dat weet ik dus niet aangezien ik hem nog moet krijgen. Maar zat de accu al wel in de telefoon of zat die er los bij?

• Xu

Xu

Geen matches
BoyzNDaHood schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:17:
Ik dacht er niet echt bij na, want khad pas de doos en alles geopend toen de koerier weg was. Maar inprincipe mis ik volgens mij niks, zover ik weet wat er in als inhoud in de x1 moet zitten. Maar het is dus normaal dattie geseald is? Want ik zie nergens een sticker of een plek waar een stickertje zou moeten horen ofzo. Daarom vroeg ik me af wat andere Vodafone gebruikers hebben (tis overigens doos met Vodafone logo erop enzo, misschien dat het verschilt met bvb T-Mobile x1). Ik vroeg mij dus af of de Vodafone branded versie geseald hoort te zijn of niet.
Bij mij was ie ook niet gesealed.

Xu in "[ABO] Het X1 levertijden en abonnementen..."

En ik heb twee imei nummers. (toestel en doos zijn niet hetzelfde)

Vandaag kon ik mobiel internetten. Nummerportering is goed gegaan :D Alleen mijn toestel is nu leeg... minder dan een dag volgehouden. Beetje msn'ed alleen maar. W33 batterij...

[ Voor 9% gewijzigd door Xu op 18-12-2008 15:50 ]

Verwijderd

Geen matches
Oook niet gesealed hier ... vlgs mij frummelt vodafone er nog wat aan.

Alles lijkt te werken overigens, nou ja vragen horen toch elders thuis.

• BoyzNDaHood
Geen matches
Heeft er iemand uberhaupt een gesealed vodafone x1 doos?
Danjel schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:38:
Tja dat weet ik dus niet aangezien ik hem nog moet krijgen. Maar zat de accu al wel in de telefoon of zat die er los bij?
Dat was waarschijnlijk die zakje waarvan ik d8 dat er niks in zat (dom!), want batterij zit er los bij. Maarja, dat konden ze ook gewoon ff eruit halen en apart erin doen na het gebruiken ervan.

Wat zit er overigens bij jullie in de doos? Bij mij het volgende:

- X1 + stylus
- Accu
- Extra stylus
- USB kabel
- USB oplader
- Boekjes+1cd van microsoft
- Oordoppen

[ Voor 95% gewijzigd door BoyzNDaHood op 18-12-2008 19:56 ]

Verwijderd

Geen matches
Mijn Vodafone X1 was ook niet gesealed.

Inhoud van de doos was bij mij hetzelfde als bij BoyzNDaHood, alleen lijkt het erop dat ze m'n reserve stylus zelf hebben gehouden. Niet dat ik de stylus gebruik (vind ik zeer slecht werken op het scherm....reageerd bijna nooit en werkt dus echt niet handig), maar had toch graag alles gekregen waar ik recht op heb/had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Danjel schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:05:
Ik heb gister ochtend via de campagnes.vodafone.nl/mijnaabod website mijn abbonement van vodafone verlengt en daarbij een xperia besteld.
Ik kan alleen niet mijn status bekijken als ik mijn ordernummer + email invul bij order status. Ik heb even contact opgenomen met VF om te vragen waarom dit zo is. Het blijkt dus dat mijn bestelling nog niet is "doorgekomen". Volgens de helpdesk duurt dat normaal niet zo lang, maar toch moest ik maar even wat langer afwachten en morgen terug bellen als ik nog steeds geen status kon bekijken.

Zijn er meer mensen die hun abbonement hebben verlengt bij vodafone via de website die lang moeten wachten tot hun order verwerkt wordt?

-Update-

Order werd niet verwerkt omdat die actie alleen geldig was voor nieuwe klanten (en waarom het dan te kiezen was op de website speciaal voor bestaande klanten??). Nu via de telefoon besteld. In eerste instantie wouden ze graag dat ik nog even 60 euro voor het toestel bij betaalde. Maar daar was ik het niet zo mee eens en kon dat bedrag er af gehaald worden.

Het duurt nu alleen een beetje verdacht lang voordat de order bevestiging binnen is per mail....
Nu maakt vodafone er HELEMAAAAL een zooitje van.
Ik net weer gebeld met de klantenservice waarom ik nog geen order bevestiging heb gehad via de mail. Krijg ik te horen dat ze een N96 hebben opgestuurd, dat ik die moest weigeren aan de deur en dat ze dan pas mijn abbonement weer kunnen verlengen. 8)7

Ze is er niet uitgekomen hoe dit nu allemaal kan en ze heeft er een notitie van gemaakt en ze zullen mij asap terug bellen.

Echt te gek voor woorden hoe vodafone hier nu bezig is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:05:

Ik heb vorige week woensdag hetzelfde gedaan. Had meteen al een bevestigingsmail met daarin een ordernummer. Hier kon ik echter niet mee inloggen bij het orderstatus gedeelte op de site. Vrijdag dus maar eens gebeld en kreeg te horen dat mijn order waarschijnlijk nog niet verwerkt was.

Het weekend verscheen er echter nog niks dus maandag maar weer teruggebeld. Na eerst door één of andere bijdehante gozer naar de verkeerde helpdesk doorverwezen te zijn kreeg ik een zeer vriendelijke vrouw aan de lijn die mij vertelde dat het fout is gegaan bij de orderverwerking. Iets wat volgens haar helaas veel vaker voorkwam. Zij heeft toen mijn order met me doorgenomen en direct handmatig ingevoerd. Zij kon me op dat moment echter nog niet vertellen wat mijn ordernummer was maar volgens haar zou ik daar een nieuwe mail van krijgen. Wat dus vervolgens niet gebeurde.

Woensdag ben ik dus weer aan het bellen gegaan. Iemand kon mij toen vrij snel vertellen dat mijn order "midden in het verwerkingsproces" zat (wat ze daar bij Vodafone ook mee bedoelen) en dat ik de telefoon binnen enkele dagen in huis zou hebben. Meteen mijn ordernummer gekregen en volgens haar was het geen probleem de status via internet op te vragen. Nou mooi niet dus! De hele site doet niks bij mij. Ben vandaag ook weer aan het bellen geweest maar volgens mij zijn er meerdere ontevreden gebruikers want ik kom elke keer bij de receptie uit.

Ik ben nu een jaar klant van Vodafone en tot nu toe zeer tevreden maar dit gedoe komt me nu een beetje de strot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Geen matches
Danjel schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:06:
[...]

Nu maakt vodafone er HELEMAAAAL een zooitje van.
Ik net weer gebeld met de klantenservice waarom ik nog geen order bevestiging heb gehad via de mail. Krijg ik te horen dat ze een N96 hebben opgestuurd, dat ik die moest weigeren aan de deur en dat ze dan pas mijn abbonement weer kunnen verlengen. 8)7

Ze is er niet uitgekomen hoe dit nu allemaal kan en ze heeft er een notitie van gemaakt en ze zullen mij asap terug bellen.

Echt te gek voor woorden hoe vodafone hier nu bezig is. :|
Vodafone webrelations die hier ook op het forum kijkt heeft mijn 'klacht' over vodafone gelezen en heeft dit opgepakt. Hij heeft contact met mij opgezocht en zou persoonlijk het e.e.a. nakijken.

Hij vertelde mij dat zaterdag ochtend contact met mij zou worden opgenomen door de afdeling verkoop en of ik eruit ben gekomen. Helaas heeft niemand contact met mij opgenomen.

Ik heb alleen een 5 smsjes lang bericht gekregen dat mijn bestelling via internet niet goed is doorgekomen (iets wat ik allang wist) en dat ik opnieuw een aanbieding kon uitkiezen. Dit was echter niet mogelijk en heb ik vodafone webrelations laten weten. Hij verontschuldigde zich meteen en ging er achteraan dat ik alsnog een telefoontje zou ontvangen om het probleem op te lossen.

Nog voordat het maandag was (vanmiddag dus ;)) kreeg ik een telefoontje van hemzelf dat mijn bestelling (die later via de telefoon is gedaan) alsnog goed is doorgekomen.

Ik ben in ieder geval heel blij dat vodafone de issue serieus neemt. Het is alleen even afwachten wanneer ik het pakketje met een nieuwe telefoon + contract ontvang (ik hoop stiekem voor de kerst/oud & nieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Danjel schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:13:

Ik ben in ieder geval heel blij dat vodafone de issue serieus neemt. Het is alleen even afwachten wanneer ik het pakketje met een nieuwe telefoon + contract ontvang (ik hoop stiekem voor de kerst/oud & nieuw).
Dat is inderdaad een goed teken ja. Had jij de bevestiging van je contractverlenging nog niet gehad dan? Die heb ik namelijk al wel vrij snel ontvangen. Ik ga zelf morgen maar weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:19:
[...]

Dat is inderdaad een goed teken ja. Had jij de bevestiging van je contractverlenging nog niet gehad dan? Die heb ik namelijk al wel vrij snel ontvangen. Ik ga zelf morgen maar weer eens bellen.
Wel van de bestelling via internet die uiteindelijk mislukt is. Niet van de bestelling via de telefoon. Ik weet niet of ik die nog ga krijgen (al maakt mij dat weinig uit, ik wil gewoon mijn abbonement verlengen + nieuw toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Danjel schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:40:
[...]

Wel van de bestelling via internet die uiteindelijk mislukt is. Niet van de bestelling via de telefoon. Ik weet niet of ik die nog ga krijgen (al maakt mij dat weinig uit, ik wil gewoon mijn abbonement verlengen + nieuw toestel).
Danjel,

Het toestel is verstuurd. Die ontvang je dus een dezer dagen, evenals de schritelijke bevestiging.

@LeoLoopneus,
Stuur, als je dat wilt, ook even je gegevens, dan kijk ik wat ik voor jou kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Geen matches
Dinsdag telefoon besteld via klantenservice van T-Mobile. Zaterdag de postbode gemist, vandaag niet. Dus snel gedaan! Binnen een week. Heb de bevestiging nog niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:09:
[...]
@LeoLoopneus,
Stuur, als je dat wilt, ook even je gegevens, dan kijk ik wat ik voor jou kan betekenen.
Heb vanochtend de orderstatus lijn weer gebeld. Het was hier echter weer erg druk dus kon via de receptie een terugbel afspraak maken. Vanavond rond 6 uur werd ik teruggebeld en kreeg ik te horen dat mijn order nu "closed" was. Volgens de medewerkster die ik aan de lijn had was dit op 18 december gebeurd en zou het betekenen dat mijn toestel nu bij TNT is en ik dus één dezer dagen een telefoontje van hen kan verwachten. Is het normaal dat er een aantal dagen tussen het verzenden van Vodafone en het bellen van TNT zit?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:09:
[...]

Danjel,

Het toestel is verstuurd. Die ontvang je dus een dezer dagen, evenals de schritelijke bevestiging.
Klopt, ik heb het toestel vannochtend mogen ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 22:05:
[...]

Heb vanochtend de orderstatus lijn weer gebeld. Het was hier echter weer erg druk dus kon via de receptie een terugbel afspraak maken. Vanavond rond 6 uur werd ik teruggebeld en kreeg ik te horen dat mijn order nu "closed" was. Volgens de medewerkster die ik aan de lijn had was dit op 18 december gebeurd en zou het betekenen dat mijn toestel nu bij TNT is en ik dus één dezer dagen een telefoontje van hen kan verwachten. Is het normaal dat er een aantal dagen tussen het verzenden van Vodafone en het bellen van TNT zit?
Toestellen worden gewoonlijk via TNT post verstuurd. Deze levert het pakket gewoon af en belt niet van te voren.
Als het toestel gisteren is verstuurd, wordt het een dezer dagen afgeleverd (als het meezit nog voor de kerst, zoals bij Danjel) :)
Mocht je willen dat we even nagaan wat de status van jouw bestelling is, dan geldt mijn aanbod nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:13:
[...]

Toestellen worden gewoonlijk via TNT post verstuurd. Deze levert het pakket gewoon af en belt niet van te voren.
Als het toestel gisteren is verstuurd, wordt het een dezer dagen afgeleverd (als het meezit nog voor de kerst, zoals bij Danjel) :)
Mocht je willen dat we even nagaan wat de status van jouw bestelling is, dan geldt mijn aanbod nog steeds.
Er waar kan ik mijn gegevens dan heen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het mailadres staat in mijn profiel of stuur even een Direct Message (DM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:59:
Het mailadres staat in mijn profiel of stuur even een Direct Message (DM)
Ik heb zojuist mijn gegevens naar dat emailadres gestuurd. Mocht u nog meer gegevens nodig hebben dan hoor ik dat graag van u.

Edit:

Toen ik zojuist thuiskwam had ik wel de factuur van mijn telefoon in de brievenbus liggen maar geen melding van TNT dat er een pakketje niet afgegeven kon worden. In de factuur staat dat het bedrag dat ik nog voor mijn toestel moet betalen automatisch van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik meen echter gelezen te hebben dat dit bedrag aan de postbode betaald moet worden. Ik vroeg me dan ook af of dit de normale gang van zaken is of dat er ergens toch iets mis gaat?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Misschien omdat jij al klant ben van Vodafone? Mijn telefoon werd bvb geleverd door een andere koerier dan TNT omdat ik nog een contract moest afsluiten enzo.

Krijg overigens een omruil voor een nieuwe foon, mijn telefoon was bij aankomst vol met vingerafdrukken en de screenprotector ding was ook al aan 2 hoeken los enzo. Zag er niet naar uit dat het toestel nieuw was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen matches
Ik had een vraagje, ik mag vanaf gisteren mijn T-mobile abo verlengen icm de X1 uiteraard.

Nu zie ik dat ze alleen de zilvere hebben en niet de zwarte, komt die nog wel bij T-mobile ?

En ik moet 200 euro bijbetalen voor een flex 30 of relax 300 abo, is dat redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:38
Viper® schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:26:
Ik had een vraagje, ik mag vanaf gisteren mijn T-mobile abo verlengen icm de X1 uiteraard.

Nu zie ik dat ze alleen de zilvere hebben en niet de zwarte, komt die nog wel bij T-mobile ?

En ik moet 200 euro bijbetalen voor een flex 30 of relax 300 abo, is dat redelijk
De zwarte versie zou vanaf volgende maand ook in Nederland beschikbaar moeten zijn. En wat betreft die abonnementen: zonder databundel is de prijs redelijk, maar is het inc. databundel dan is het wel duur (de xperia icm een nieuwe abo tmobile flex 25+databundel kost op gsmweb.nl 86 euro ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Geen matches
Vandaag mijn eerste KPN (mobile, geen HI) rekening gekregen. Dat Surf&Mail Totaal nemen ze wel heel letterlijk, Ze hebben voor verbruik buiten de bundel kosten in rekening gebracht voor "i-mode video streaming" en voor "internet"( ja echt!). Maandag toch maar eens bellen welke filosofie daarachter zit. Bij Vodafone heb je een fair-use policy, ze gaan je eerst brieven sturen als je dataverbruik te hoog is, met daarin tips zoals streaming audio en video te verminderen. Bij KPN doen ze het blijkbaar anders en verbieden ze streaming video (audio ook?) en houden dit blijkbaar ook bij. Ik baal dat ik aan dit abonnement nog bijna 2 jaar vast zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
aryan schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:45:
[...]

De zwarte versie zou vanaf volgende maand ook in Nederland beschikbaar moeten zijn. En wat betreft die abonnementen: zonder databundel is de prijs redelijk, maar is het inc. databundel dan is het wel duur (de xperia icm een nieuwe abo tmobile flex 25+databundel kost op gsmweb.nl 86 euro ).
Dat is raar, dat is bij Vodafone, KPN en HI juist andersom, zonder databundel is de X1 daar een stuk duurder.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Geen matches
Viper® schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:26:

Ik vind dat duur, ik kreeg hem gratis mee bij een flex 20 met web&walk. Nu heb ik wel 3 jaar orange gehad tegen 2 jaar 35 euro p/mnd en 1 jaar simonly 15 euro p/mnd maar ik vind niet dat ik grootverbruiker ben met zo'n maandbedrag.

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 25-12-2008 13:23 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Geen matches
Heeft iemand al het beloofde 4GB + Hancock kaartje gehad? Ik heb namelijk nog steeds niet en kan niet wachten om een hoop applicaties en wat muziek er op te gooien. Word er gek van, ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
Geen matches
RickXX schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:57:
Heeft iemand al het beloofde 4GB + Hancock kaartje gehad? Ik heb namelijk nog steeds niet en kan niet wachten om een hoop applicatiesen. en wat muziek er op te gooien. Word er gek van, ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten?
Ik weet niet hoe lang je de X1 al hebt en geregistreerd hebt op de site, maar ik heb het kaartje een paar dagen voor sinterklaas al gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Laatst online: 17:00
Geen matches
niekie67 schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:33:
[...]

Ik weet niet hoe lang je de X1 al hebt en geregistreerd hebt op de site, maar ik heb het kaartje een paar dagen voor sinterklaas al gekregen.
Ik heb begin december geregistreerd en ook nog niets ontvangen, ik wil eigenlijk ook best graag dat kaartje hebben, maar ben te krenterig om er een in de winkel te gaan halen als ik er een opgestuurd krijg :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:38
Geen matches
GSMweb.nl heeft nu ook de optie om Solid Black te selecteren bij een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:21
Geen matches
Heeft iemand al het beloofde 4GB + Hancock kaartje gehad? Ik heb namelijk nog steeds niet en kan niet wachten om een hoop applicaties en wat muziek er op te gooien. Word er gek van, ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die nog steeds wachten?
Hier op 29 november op de site mijn gegevens achter gelaten. Nog steeds niks ontvangen. Ook niet erg, want mijn X1 ligt ter reparatie voor het bekende scheurenprobleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik had hem 2 weken later na registratie al binnen. Vind wel jammer dan de film Hancock OP het kaartje staat i.p.v. een DVD of Blue-ray ofzo, maarja toch leuk.

De 1e week dat de telefoon leverbaar was in Nederland heb ik hem ook ontvangen en gelijk geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu

Xu

Ik heb mijn Xperia teruggezonden naar vodafone (revo).

Maar mijn vraag is meer over mijn abo... ik heb via manic monday hem besteld.. maar zie 18 p/m nergens terugkomen. Wellicht dat ik bij mijn eerste rekening wel zie... maar ja wil voor de zekerheid hier vragen aan mijn mede manic monday kopers. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
Heren, ik wil graag ook de Xperia, zit nu bij T-Mobile, maar daar is het te duur, bij Hi was het in december voordelig maar ik had geen poen meer om het te bestellen :) (student he).

In ieder geval, nu zit ik te kijken op de Hi website, staat er 1 jaar 45euro > toestel voor 79,95, maar als ik erop klik verandert dat in 139,95euro (inclusief Eindeloos online), erg vreemd, ik kan een screenshot maken als dat nodig is :)

In ieder geval, waar adviseren jullie mij om te bestellen? Liefst 1 jarig abbo max 45euro incl internet!

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Wat denken jullie van deze aanbieding: http://www.bestelmaar.nl/...Url=RCHLP&M5Arg=xperia_x1

Dat is de goedkoopste aanbieding die ik heb kunnen vinden, en jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:42

Licko

ZVDK

ik wl graag een experia bestellen bij vodafone, maar zit dankzij de opzegtermijn nog 3 maanden aan mijn oude abonnement vast
is het toestel van vodafone locked? neem aan van wel, maar kan ik dan niet een code krijgen zodat hij te gebruiken is met mijn hi simkaart?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Licko schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:58:
ik wl graag een experia bestellen bij vodafone, maar zit dankzij de opzegtermijn nog 3 maanden aan mijn oude abonnement vast
is het toestel van vodafone locked? neem aan van wel, maar kan ik dan niet een code krijgen zodat hij te gebruiken is met mijn hi simkaart?
Bel Vodafone eens met deze vraag. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:42

Licko

ZVDK

Geen matches
pven schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:00:
[...]

Bel Vodafone eens met deze vraag. :Y)
kan wel tegen vergoeding van 100 euro :/

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Geen matches
2call en pdashop hebben de solid black versie op voorraad zie ik.
Iemand enige idee hoelang het nog duurt voordat de zwarte versie via de providers te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
Geen matches
Cambach schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:50:
2call en pdashop hebben de solid black versie op voorraad zie ik.
Iemand enige idee hoelang het nog duurt voordat de zwarte versie via de providers te bestellen is?
daar ben ik idd ook benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:40
Geen matches
De X1 black is zojuist netjes binnen gekomen hier, besteld via 2call.

Dus de zwarte is eindelijk ook uit hier in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Geen matches
Yohost! schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:47:
De X1 black is zojuist netjes binnen gekomen hier, besteld via 2call.

Dus de zwarte is eindelijk ook uit hier in NL.
Aha, dat is mooi, nu nog even geduld hebben totdat de providers de zwarte gaan aanbieden.

Heb jij de zilvere al in handen gehad? Zo ja, welke vind je mooier :9 en wat valt je als eerste op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Geen matches
EN-IS schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:57:
[...]

wat valt je als eerste op?
Dat de black version zwart is en de zilveren zilverkleurig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 22:42
Geen matches
SoaDmaggot schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:05:
[...]

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Geen matches
SoaDmaggot schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:05:
[...]

:D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Mischien een domme vraag :$ , maar ik heb de xperia icm een t-mobile abonnement, mag ik die telefoon dan verkopen en het kaartje in een andere telefoon doen? Of moet het kaartje met de telefoon een geheel blijven tot het einde van het abbonoment?

[ Voor 24% gewijzigd door Redax op 08-01-2009 00:45 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 14:57
Redax schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:42:
Mischien een domme vraag :$ , maar ik heb de xperia icm een t-mobile abonnement, mag ik die telefoon dan verkopen en het kaartje in een andere telefoon doen? Of moet het kaartje met de telefoon een geheel blijven tot het einde van het abbonoment?
Je mag met de simkaart en de telefoon doen wat je wilt (opeten bijvoorbeeld), als je maar tot het einde van je contract gewoon je abonnement blijft betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Het wordt alleen wel wat lastiger te verkopen omdat het gesimlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Geen matches
[...]

Aha, dat is mooi, nu nog even geduld hebben totdat de providers de zwarte gaan aanbieden.

Heb jij de zilvere al in handen gehad? Zo ja, welke vind je mooier :9 en wat valt je als eerste op?
Is het normaal dat er 08W42 staat op een nieuw zwart model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Geen matches
Yohost! schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:04:
[...]

Volgens mij niet. Dat is dan al een behoorlijke vroeg productie geweest. Heb je wel een NL versie? Of is het gewoon een geïmporteerde versie vanuit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Geen matches
Het is gewoon NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[...]

T-mobile heeft mij gegarandeerd dat ze die zwarte voor 1000% zeker niet gingen leveren.

Let's hope so anders voel ik me alsnog screwed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
Geen matches
Yohost! schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:04:
[...]

Weet je zeker dat dit op het toestel staat en niet op de accu? De accu's zijn in ieder geval een paar weken ouder dan het toestel. Productiedatum van het toestel staat op de sticker welke geplakt is op het toestel zelf. Accu verwijderen, dan zie je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:35:
[...]

T-mobile heeft mij gegarandeerd dat ze die zwarte voor 1000% zeker niet gingen leveren.

Let's hope so anders voel ik me alsnog screwed.
Ohw, das best shit, zit zelf bij TMob maar ik zat te denken om naar Hi over te stappen, omdat het daar veel goedkoper is als TMob.

Denk wel dat Hi de zwarte gaat leveren, eigenlijk wil ik vanaf het begin al de zwarte maar mensen die ook de zwarte wouden, hebben aangegeven dat de zilvere net zo mooi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Geen matches
Chenkman schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:26:
[...]

Weet je zeker dat dit op het toestel staat en niet op de accu? De accu's zijn in ieder geval een paar weken ouder dan het toestel. Productiedatum van het toestel staat op de sticker welke geplakt is op het toestel zelf. Accu verwijderen, dan zie je het.
Bedoel je niet dat het toestel ouder is dan het de accu?

Maar op het toestel staat 08W51 en batterij 08W42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
Geen matches
Alle toestellen die ik tot nu toe heb gezien hebben een accu die ouder is dan het toestel zelf. Gister ook een zwarte opgehaald met een 1-jarig T-Mobile Flex 25 met Web n Walk Plus, toestelprijs €282 bij PDAShop.nl. Telefoon van mij is uit week 50 en de accu uit week 43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 14:57
Geen matches
Yohost! schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:01:
[...]

Bedoel je niet dat het toestel ouder is dan het de accu?

Maar op het toestel staat 08W51 en batterij 08W42
Dan is je toestel toch gewoon nieuwer dan je accu? (Wat normaal is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:21
Geen matches
Wesnam schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:01:
[...]

Hier op 29 november op de site mijn gegevens achter gelaten. Nog steeds niks ontvangen. Ook niet erg, want mijn X1 ligt ter reparatie voor het bekende scheurenprobleem...
Vandaag uit mijn werk de post uit de brievenbus, ligt er een berichtje van TNT. Morgen komen ze weer langs... Ik neem aan dat het de geheugenkaart is.

Of mijn vrouw moet een verrassing besteld hebben... :9
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste