brommer schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:37:
[...]
Aangezien ze niet echt een duidelijke lijn trekken qua slots voor wapens, kan je heel goede combinaties maken. Mijn huidige combinatie is best doeltreffend voor verschillende doeleinden (kwestie van niet iedere vijf minuten van wapen te moeten wisselen:
- M79 Grenade launcher: blaast in een vingerknip voertuigen op
- AK-47: ideaal voor man tot man gevechten
- Dart rifle: sniper voor op afstand
Indien iemand een betere combo heeft, laat maar weten!
Maar eh... hoe weet ik nou wat een AK-47 is, om maar wat te noemen? Ik kan 'm wel kopen maar als ik naar de storage ga, zie ik geen namen bij de wapens. Je moet dan maar net weten wat wat is. Ik heb wel een of andere sniperrifle, maar ik heb geen idee hoe die heet.
Snippertje schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:43:
[...]
Je kan natuurlijk ook gewoon doorrijden? Je HOEFT die controle posten niet uit te schakelen. Daarnaast kan je ook over het water gaan, heb je ook minder last van die controleposten. Ik race er altijd langs

Ja, maar dat werkt niet altijd: soms wel maar vaker niet, lijkt wel. Of je auto is geraakt en dan raak je ze niet meer kwijt. Ik probeer altijd eerst gewoon door te rijden...
Maarrrrrrrrrrrr.... ik hen een trainer gedownload en da's wel lekker!

Enige opties die ik gebruik zijn unlimited health and buller free auto. Nu rij ik dus net als voorheen op volle vaart langs controleposten maar ALS ze me een keertje inhalen of zo, dan kan ik ze makkelijk eventjes uitschakelen (daar heb ik geen problemen mee) en hopla, weer verder met de trip, zonder ook steeds de auto te hoeven repareren.
Tegelijkertijd moet ik wel zeggen dat het natuurlijk iets van de spanning weghaalt... Nu enable ik de cheat als ik in de buurt van een controlepost kom en ik zet 'm pas weer uit als ik in de buurt van de missie kom: want die wil ik natuurlijk wel op eigen kracht halen, anders is de lol er wel heel snel af. Het gaat me echt om een beetje makkelijker te kunnen reizen. Zoals ik al zei was ik meer bezig met die controleposten dan met de missies en dat is (vind ik) niet de bedoeling. De trainer kan nog meer, maar dat gebruik ik absoluut niet, anders verpest ik het spel en is er geen lol meer aan. Het gaat me eigenlijk alleen om het ontwijken van die talloze controleposten. Werkt wel lekker zo!

(Een cheat of trainer die je tijdelijk onzichtbaar maakt, zou nog makkelijker zijn, maar goed...) Ik blijf hopen dat Ubisoft in een patch het respawnen van de posts wat trager maakt: want op zich is cheaten geen lol aan natuurlijk.
Trouwens net dat stealth pak gekocht en dat helpt wel! Ha! Nu kan ik veel beter sneaky in de buurt van iets komen. Beter zo. Alhoewel ik niet de ervaring heb zoals iemand anders dat ik tot op 2 meter ongezien kan naderen...
EDIT:
Aha, ik zie nu dat je via het scherm Upgrades (in het Pauze menu) kan zien wat je allemaal gekocht hebt! Er een en ander wordt hier en daar ook verder toegelicht. Handig! En als (op de PC) 'op' een wapen gaat staan en dan op Enter drukt, zie je een plaatje van het wapen. Handig! Dan weet je tenminste welke dat is. Die dart rifle is dus een special weapon: apart. Ik dacht een primary. En die grenade launcher is weer een secondary en geen special, zoals ik dacht.

Dus... wil je meer weten over de wapens, kijk naar de Upgrades: daar staat alles in!
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 26-10-2008 14:56
]