[Multi] Far Cry 2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.845 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:07
Hier heb ik wat screenshots.

De eerste heb ik genomen met Alles Ultra ( behalve shadow, die kan niet hoger dan High bij mij ) 4x AA, 1280x1024 ( weinig FPS maar wel mooi beeld haha )

Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/t/0736/Screenshot0000.jpg

Fikkie

Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/t/0139/Screenshot0001.jpg

Deze screens zijn met Driver instellingen AA 4x, AF 16x+ High quality AF, Adaptive AA,

Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/t/0874/Screenshot0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/t/0274/Screenshot0006.jpg

En dit is hoe ik het speel

1024x768, No-AA ( Nu tegenwoordig 2X, toch iets mooier haha) Alles high, shadow Medium.

Gewoon grappig, Opgeblazen vrachtwagen tegen boom;) Door een granaat gebeurt zefls;)

Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/t/0146/Screenshot0003.jpg

** Al het moois bewaar ik voor het laatst. In April waarschijnlijk Hardware upgrade. Dus dan voluit genieten hoop ik. Naja bewaren. Hij kan nu niet beter zonder dat het kut speelt haha

[ Voor 7% gewijzigd door Kuhr89 op 26-10-2008 01:21 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
nou ik heb farcry gekocht en geinstalleerd

na het taxiritje kan je spelen maar echter zie ik mn wapen en de weg , voor de rest zijn alles verkeersborden zoals de berm enz ( allemaal verschillende soorten verkeersborden textures ipv zand en gras bomen enz )

hoe krijg ik mn goede textures in beeld?

pc setup :

Intel c2d E8500 @ 4.2Ghz
HD4870 CF
asus p5b x48
xfi creative
2x 500Gb WD raid0

heb al geprobeerd met 1 videokaart en zonder overklok en andere vga drivers maar niks mocht baten

zijn er meerdere mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Misschien even opnieuw opstarten. Heel veel problemen worden daarmee opgelost als je het net heb geinstalleerd. Als je dit nog niet gedaan hebt iig.

Heb je al de Hotfix van ATi erop staan? Dat zou ook evt nog iets kunnen zijn ( Al lijkt het me van niet )

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
hotfix zal ik even proberen

al vind ik het gebruik van wapens een beetje tegenvallen , de persoon kan binnen 0.2 seconden wisselen van AK naar desert eagle , iron sights ook binnen een halve seconde.

hierdoor krijg je snel de indruk die je krijgt bij quake en UT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34

justifire

Shut up and squat !!

justifire schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:42:
[...]

Je bent een held _/-\o_
Terugzetten van de FC2 map werkte niet dus toen maar format c: gedaan.
Heb wel de savegames kunnen redden.
Zo meteen even kijken of die revoke tool werkt.
Thanx m8 :)
Jammer maar helaas,
de revoke tool zegt dat FC2 niet geactiveerd is op mijn pc :(
Lekker dan...
nog 2 computers over om hem op te instaleren, 5 instals weg :X
Goed geregeld dus die DRM
Maandag toch maar ff bellen met Ubisoft of er een oplossing is, vind dit toch wel belachelijk
Als je een corupted harddisk krijgt heb je dus wel een probleem !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Die IED's zijn best handig als je een "target of oppurtinity" moet killen in een Cease Fire zone. De IED's kun je namelijk gewoon naast je target droppen, en op flinke afstand laten ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
justifire schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 01:57:
[...]

Jammer maar helaas,
de revoke tool zegt dat FC2 niet geactiveerd is op mijn pc :(
Lekker dan...
nog 2 computers over om hem op te instaleren, 5 instals weg :X
Goed geregeld dus die DRM
Maandag toch maar ff bellen met Ubisoft of er een oplossing is, vind dit toch wel belachelijk
Als je een corupted harddisk krijgt heb je dus wel een probleem !!
zelfde verhaal als bij spore
Afbeeldingslocatie: http://www.userfriendly.org/cartoons/archives/08oct/xuf012025.gif

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

G'Lord, alles maxed out draaien op een hoge resolutie is niet zo simpel als dat het lijkt...

E8400 @ 3,45GHz + 2GB mem + HD4850 @ 750/2100 = 1440x900 alles max + 2xAA en dat gaat maar nét. Ik heb voornamelijk framedrops in huizen, dan gaat het richting 10-15FPS, buiten doet hij 25-30FPS. Iemand nog meer last van lagging in en om huisjes?

* Jejking gaat maar eens de hotfix proberen. Er is nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik vind hem cool!

In het begin dacht ik dat het vrij eentonig zou gaan worden. Maar sinds ik een "biggie bos" moest gaan killen werd het ineens cool.

spoiler: BOEM! oH?
Toen ik eenmaal die grote jonge moest killen kwam ik uit bij een meeting waar die zijn verhaal aan het houden was. Ik had een Granadelauncher op zak en schoot van heel ver precies midden in die groep om (naar mij denken) en alvast een hele hoop kapot te hebben. maar ineens was het "completed" Lukcy shot zullen we maar zeggen :+
Dus snel weer me dure jeep in en terug :9

ik had was problemen in het begin met het spel qua performance. Maar na een driverupdate draai de game met alles op max heel goed. Ben dik tevreden. ik heb wel een bug en vroeg me af of meerdere mensen deze hebben. Alle mensen in de game krijgen naarmate ik dik 2 uur speel rode oortjes. Ze zijn gewoon rood rood. Bij allemaal. Ook de borden langs de weg worden rood.
Grappige bug 8)7

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:29
ikbengoofy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 03:33:
Ik vind hem cool!

In het begin dacht ik dat het vrij eentonig zou gaan worden. Maar sinds ik een "biggie bos" moest gaan killen werd het ineens cool.

spoiler: BOEM! oH?
Toen ik eenmaal die grote jonge moest killen kwam ik uit bij een meeting waar die zijn verhaal aan het houden was. Ik had een Granadelauncher op zak en schoot van heel ver precies midden in die groep om (naar mij denken) en alvast een hele hoop kapot te hebben. maar ineens was het "completed" Lukcy shot zullen we maar zeggen :+
Dus snel weer me dure jeep in en terug :9

ik had was problemen in het begin met het spel qua performance. Maar na een driverupdate draai de game met alles op max heel goed. Ben dik tevreden. ik heb wel een bug en vroeg me af of meerdere mensen deze hebben. Alle mensen in de game krijgen naarmate ik dik 2 uur speel rode oortjes. Ze zijn gewoon rood rood. Bij allemaal. Ook de borden langs de weg worden rood.
Grappige bug 8)7
Alles op max ........... "draait heel goed" yeh right :z ....... no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb nu 3 avondjes kort gespeeld; ben op 12 %. Vind het wel een toffe game! Tuurlijk is de AI soms erg dom, en is het raar dat een sniper rifle de AK vervangt, en dat je niet prone kunt gaan. Maar de missies zijn echt niet saai.

Eerst 2 wapenhandelaren opblazen, maar bv gisteren moest ik een kasteel binnensluipen en eea koning omleggen. Dat kan goed 's nachts :)

Maar het pimpen van een safe house, dat snap ik niet. Geldt zo'n upgrade dan voor alle safe houses? En waarom zou ik 20 diamanten uitgeven aan zo'n wapenkrat in een safehouse ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
VonFoX schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:29:
Maar het pimpen van een safe house, dat snap ik niet. Geldt zo'n upgrade dan voor alle safe houses? En waarom zou ik 20 diamanten uitgeven aan zo'n wapenkrat in een safehouse ?
Volgens mij is het enige handige dat je een wapen in een box kunt leggen en die vervolgens in elk save house kunt oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Scavy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 01:00:
Ik weet trouwens niet hoedat het hier werkt wat betreft de pricewatch, maar waarom zie ik daar bv geen gcshop.nl tussen staan?
Ik heb het spel daar gekocht voor 38 euro :?

http://www.gcshop.nl/product.php?id=7558
Tja, daar heeft die shop voor gekozen, of ze zijn het vergeten. Niet echt tactisch nee, als je de laagste prijs so far hebt :P
Aan de rechterkant zit een knopje om shops toe te voegen, bij heel veel producten/shops kun je dat gewoon doen :)
RoaDHouse schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 04:46:
[...]

Alles op max ........... "draait heel goed" yeh right :z ....... no way.
Laat zulke comments lekker :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

cubuz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:45:
[...]

Volgens mij is het enige handige dat je een wapen in een box kunt leggen en die vervolgens in elk save house kunt oppakken.
Wat voor 1 safe house geldt, geldt dat voor alle safehouses ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:52
brommer schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 00:26:
Een ander minpunt is dat het soms moeilijk te achterhalen is van waar geschoten wordt. Zeker snipers zijn moeilijk te localiseren.
Dat vind ik geen minpunt maar realisme. Begroeiing in Afrika is klote voor dit werk maar dat kan dat land niks aan doen. :+ Snipers kun je wel snel spotten gezien die vaak hoger gelegen staan. Zelfs zonder camo suite lukt het mij wel om ongespot mijn werk te doen of een controle post voorbij te lopen. Ik schiet iemand neer met mijn sniper en ren vervolgens de andere kant op en vervolgens houdt de AI ermee op. Wel jammer vaak, het wordt nooit zo spannend als met de AI van het originele Far Cry. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Laatst online: 29-02-2024
Misschien weet iemand de oplossing.
Waar ik me een beetje aan erger is het feit dat textures vaak "verspringen". Het is zo dat hoe verder je bij een object vandaan bent, hoe minder "goed" deze is opgebouwd.
Voorbeeldje: Zoom eens van verre in op de banden van een auto. Ik zie dan dat ze 6 hoekig (iig niet rond) zijn.
Kom ik dichterbij, verandert dit langzaam in een rond wiel. Zo is het met alles objects in het spel. Dus als ik loop of draai, dan "verspringt" alles steeds naar een betere kwaliteit. Maar dat verspringen valt te veel op.

Specs:
E8400
EP45-DS3R
4GB 800MHz DDR2
Ati 4870 512MB (niet OC'ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Naar een paar dagen spelen moet ik zeggen ik vind de single player erg oke... Beetje een film die je aan het spelen bent en doet me beetje denken aan blood diamond hier en daar.... Zal wel door de muziek komen.
De multi player vind ik echt slecht. 8 keer schieten met een shotgun op close range is gewoon belachelijk en slaat nergens op. ( en dat zo ook met alle andere wapens. )
En dat je geen partymode hebt dus niet je vrienden kunt uitnodigen in ranked matches irriteerd me ook matenloos.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Dat heeft te maken met de lod instellingen van het spel. Dat het zo laag staat afgesteld anno 2008, is best wel triest. Wellicht dat het te fixen valt door met want config bestanden te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Zover als ik weet is dat Texture Streaming. In verband met zwaarte van de game, en laadtijden volgens mij. Ik kan me herrinneren gelezen te hebben dat consoles een andere werking hebben hoe ze hiermee omgaan. En aangezien FC2 erg op een console product lijkt (no offense, ik vind het een leuke game hoor) kan het best zijn dat op deze manier in de engine zit. In Crysis had je het ook, maar kon je het wel in een CFG file uitzetten. Als ik er helemaal naast zit, dan moet iemand mij corrigeren ... :+

btw ... we hebben er een uurtje extra Far Cry 2 bijgekregen dit weekend _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door JediUberknaft op 26-10-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

D. Ninjai schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 09:19:
Begroeiing in Afrika is klote voor dit werk maar dat kan dat land continent niks aan doen. :+

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik knife net zo'n gast die tussen de hoge begroeiing met z'n kont in het gras zat, gewoon geruisloze kill, (heeft niet geroepen oid) begint opeens zo'n andere gast die aan de overkant van de rivier stond gelijk gericht op mij te schieten... :? Ik heb het camouflage pak aan, dus hier kan het niet aan liggen... Er zat zeker een meter of 50 tussen hem en mij, hij stond namelijk aan de andere kant van de touw brug.
Tja zo heeft het voor mij weinig zin om een beetje tactisch te werk te gaan, als de vijanden haviks ogen hebben en een soort van aim-bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:33
Hoe kon je die widescreen fix ook alweer doen? Ik kan het even niet terugvinden, en in m'n gameprofile.xml (zoiets) staat alles zo te zien al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polder1
  • Laatst online: 14-09 09:42
Geweldige game, we zitten weer in de goede maanden qua game releases. Graphics zien er geweldig uit in DX10 op mijn verse HD4870 X2, beeld spettert echt van mijn 22" scherm. Als ze tegen de zon in rijdt tussen de bomen door zie je de zonnestralen tussen de takken door schijnen, bijna net echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubuz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:45:
[...]

Ja, maar de wapens die je hebt gekocht hangen toch ook aan de muur? Ik snap nog steeds het nut niet van die boxen. Sowieso vind ik het hele wapengedoe lastig: ik heb geen idee welke wapens ik zou moeten kopen, of ze primary zijn of secondary en als ik een wapen van de muur pak moet ik eerst naar buiten lopen om te kijken wat voor geval het ook alweer is... Erg lastig.
Patriot schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:07:
Die IED's zijn best handig als je een "target of oppurtinity" moet killen in een Cease Fire zone. De IED's kun je namelijk gewoon naast je target droppen, en op flinke afstand laten ontploffen.
Dat bedoel ik: IED's? Wat zijn dat? Hoe weet je dat je die kan droppen? Waar liggen ze? Etc. etc.
Avalaxy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:41:
Hoe kon je die widescreen fix ook alweer doen? Ik kan het even niet terugvinden, en in m'n gameprofile.xml (zoiets) staat alles zo te zien al goed.
Da's geen fix maar een programmaatje dat je in de achtergrond moet draaien:

http://www.widescreengami...um/viewtopic.php?p=143018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:51:
[...]

Ja, maar de wapens die je hebt gekocht hangen toch ook aan de muur? Ik snap nog steeds het nut niet van die boxen. Sowieso vind ik het hele wapengedoe lastig: ik heb geen idee welke wapens ik zou moeten kopen, of ze primary zijn of secondary en als ik een wapen van de muur pak moet ik eerst naar buiten lopen om te kijken wat voor geval het ook alweer is... Erg lastig.

[...]

Dat bedoel ik: IED's? Wat zijn dat? Hoe weet je dat je die kan droppen? Waar liggen ze? Etc. etc.

[...]

Da's geen fix maar een programmaatje dat je in de achtergrond moet draaien:

http://www.widescreengami...um/viewtopic.php?p=143018
Wapens die je hebt gekocht hangen aan de muur, maar als je een grenade launcher vind kan je die in een kist stoppen zodat je even een ander wapen kan gebruiken en later weer naar je GL kan grijpen als je die nog niet hebt gekocht. Dat is het idee daar achter.

IED dat zijjn die mijnen die je op dingen kan plakken, die moet je ook gewoon kopen bij de WD. Hoe je weet dat je ze kan droppen, nou ja da's het enige dat je kan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de uitleg.

Maar eh... ik heb het nu ook ;) helemaal gehad met die controleposten. Je komt nauwelijks aan het spel ZELF toe (de missies)! Zonet had ik een missie aan de andere kant van de map: op zich helemaal geen probleem mee, met de auto gaat het snel zat, maar het kost ik weet niet hoeveel tijd doordat je steeds die posten moet uitschakelen en je auto moet repareren. Heb ik net EINDELIJK de missie volbracht, ga ik op weg naar een volgende missie, wordt ik uiteindelijk uitgeschakeld doordat ik met de auto vast kwam te zitten. Ik zag m'n health leeglopen en dacht 'Ik laat me wel redden door een buddy'...' nou, mooi niet: ik kon weer beginnen waar ik begonnen was en dat was helemaal aan het begin van de vorige missie, aan de andere kant van de map, omdat ik in het heet van de strijd weer eens vergeten was te saven...

Al met al ben je meer bezig met die controleposten dan met het spel zelf en daar wordt ik nu wel moe van. Ik heb best zin om die missie opnieuw te doen, maar ik heb absoluut GEEN zin om weer al diezelfde controleposten langs te gaan! Dus... ik ga op zoek naar een trainer. :P

Ik blijf het overigens wel een topspel vinden! Zonet sloeg het weer om: het begon hard te waaien en het werd mistig: machtig mooi. Alleen die controleposten... ik kan me voorstellen dat mensen daardoor afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
  • Laatst online: 13-09 12:53
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:51:
Sowieso vind ik het hele wapengedoe lastig: ik heb geen idee welke wapens ik zou moeten kopen.
Aangezien ze niet echt een duidelijke lijn trekken qua slots voor wapens, kan je heel goede combinaties maken. Mijn huidige combinatie is best doeltreffend voor verschillende doeleinden (kwestie van niet iedere vijf minuten van wapen te moeten wisselen:
  • M79 Grenade launcher: blaast in een vingerknip voertuigen op
  • AK-47: ideaal voor man tot man gevechten
  • Dart rifle: sniper voor op afstand
Indien iemand een betere combo heeft, laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Je kan natuurlijk ook gewoon doorrijden? Je HOEFT die controle posten niet uit te schakelen. Daarnaast kan je ook over het water gaan, heb je ook minder last van die controleposten. Ik race er altijd langs :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haneev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:32
Misschien dom vraagje, maar hoe maak je nou een screenshot? Ik kan het nergens vinden in het menu.
Je kan natuurlijk een screenshot maken in console, maar dat is niet echt makkelijk, elke keer dat woord typen.
Printscreen windows werkt ook niet echt, want als je dat dan maakt en je doet alt-tab. Dan gaat hij naar de windowed mode. En ik heb geen idee hoe je weer normaal beeld krijgt. (Maximaliseren werkt iig niet).

Is er dus een sneltoets voor in de game zelf? Ik heb hem nog niet gevonden.

Overigens verder een super leuk spel, ik geniet van de uitzichten. En alles opblazen is natuurlijk erg leuk. Alleen elke keer die guards die met hun jeepjes met volle snelheid op je in rammen. :P
Ohwja, silence kill maken met pistol is erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Snippertje schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:43:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon doorrijden? Je HOEFT die controle posten niet uit te schakelen. Daarnaast kan je ook over het water gaan, heb je ook minder last van die controleposten. Ik race er altijd langs :P
Ik ga zoveel mogelijk met de bus. En mijn buddies zijn allemaal dood :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

brommer schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:37:
[...]

Aangezien ze niet echt een duidelijke lijn trekken qua slots voor wapens, kan je heel goede combinaties maken. Mijn huidige combinatie is best doeltreffend voor verschillende doeleinden (kwestie van niet iedere vijf minuten van wapen te moeten wisselen:
Waarom een Dart rifle en niet de Dragunov?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
Nou ik heb mijn spel pas gisteren binnen gekregen wat afgelopen dinsdag al had moeten gebeuren. Ik hing natuurlijk van de week al aan de telefoon, en er was een foutje gemaakt met de bestelling, iemand anders had hem binnen gekregen die er niet om gevraagd had. Deze persoon heeft gelijk de winkel gebeld en zodoende dat ik mijn spel via dat persoon kreeg opgestuurd (had hij met de winkelier geregeld). Ik krijg wel 15 euro terug geboekt, dus heb het spel uiteindelijk voor 26,95 :9

Oké, nou het spel zelf, eerste indruk is wel oké. Het ziet er grafisch wel goed uit, maar Crysis vind ik een stuk beter eruit zien, het lijkt wel of er constant een waas door het spel zit, maar super scherp zoals bij Crysis is het niet. Ook kreeg ik gelijk het gevoel dat ik met het spel Driver bezig was, beetje door de stad scheuren en opdrachten doen etc... het enige verschil is dat je bij driver aan tijd gebonden bent. Ook merkt ik toch wel dat het een console game is, want er zijn bijzonder weinig knoppen die je kunt binden, en mis ik toch wat dingen zoals kruipen en scrollen met je muiswiel. Op zich is er wel mee te spelen, het is een kwestie van wennen. Nou ik ga weer even wat verkennen, want zoals ik heb gelezen komen er toch ook wel leuke stukken in voor. Ben pas 2 uurtjes bezig, dus echt een goede indruk over het spel kan ik nog niet geven.

PS, ik heb mijn granaat knop aan de Q gebonden, maar als ik op Q druk gebeurd er helemaal niets. Ik heb 5 granaten zie ik staan, maar ik kan gewoon geen granaat gooien. Mis ik iets, of is het een combinatie van knoppen?

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:42

Koppensneller

winterrrrrr

Je kunt toch maximaal maar 3 granaten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

KoppenSneller schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:33:
Je kunt toch maximaal maar 3 granaten hebben?
Niets als je een Grenade belt o.i.d. koop dmv upgrades, dan word het max 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:00
haneev schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:46:
Misschien dom vraagje, maar hoe maak je nou een screenshot? Ik kan het nergens vinden in het menu.
Je kan natuurlijk een screenshot maken in console, maar dat is niet echt makkelijk, elke keer dat woord typen.
Printscreen windows werkt ook niet echt, want als je dat dan maakt en je doet alt-tab. Dan gaat hij naar de windowed mode. En ik heb geen idee hoe je weer normaal beeld krijgt. (Maximaliseren werkt iig niet).

Overigens verder een super leuk spel, ik geniet van de uitzichten. En alles opblazen is natuurlijk erg leuk. Alleen elke keer die guards die met hun jeepjes met volle snelheid op je in rammen. :P
Ohwja, silence kill maken met pistol is erg leuk :)
Probeer alt+enter eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

haneev schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:46:

Ik maak zelf screenshots via Fraps. Werkt stukken makkelijker dan andere manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:27
ik heb dit spel nu net 2 daagjes gespeeld. Ik zal mijn min en pluspunten maar eens opnoemen

+

* grafisch zeer goed, zonder daarbij een supercomputer nodig te hebben. ( 1280x1024', alles op very high met 4x AA op mijn 2 jaar oude 8800 gts 640 zonder enige vorm van lag
* interactie met omgeving; wind, dieren, vuur, dag/ nacht, weersomstandigheden.
* totale vrijheid.
* lopen, rijden, zwemmen, varen, of lekker met de bus ( dus afstanden zijn zeker niet te lang )
* sfeervolle muziek
* wapens ( diversiteit, terugslag, slijtage en damage is goed uitgewerkt )

-

* rare wapenklassen, zo kun je bijvoorbeeld nooit een ak met een sniper combineren.
* waarom is er in godsnaam geen prone ??
* AI is niet altijd even snugger, maar op andere momenten zien ze je dwars door bomen en bosjes heen ?
* had verwacht dat er meer kapot geschoten/opgeblazen kon worden.
* controleposten zijn een beetje irritant aan het worden
* nog niet echt een duidelijk verhaal, maar misschien komt dat nog.

al met al kom ik zo uit op een 7 tot 7.5

[ Voor 7% gewijzigd door Skybullet op 26-10-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar eh... hoe weet ik nou wat een AK-47 is, om maar wat te noemen? Ik kan 'm wel kopen maar als ik naar de storage ga, zie ik geen namen bij de wapens. Je moet dan maar net weten wat wat is. Ik heb wel een of andere sniperrifle, maar ik heb geen idee hoe die heet.
Snippertje schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:43:
[...]

Ja, maar dat werkt niet altijd: soms wel maar vaker niet, lijkt wel. Of je auto is geraakt en dan raak je ze niet meer kwijt. Ik probeer altijd eerst gewoon door te rijden...

Maarrrrrrrrrrrr.... ik hen een trainer gedownload en da's wel lekker! :P Enige opties die ik gebruik zijn unlimited health and buller free auto. Nu rij ik dus net als voorheen op volle vaart langs controleposten maar ALS ze me een keertje inhalen of zo, dan kan ik ze makkelijk eventjes uitschakelen (daar heb ik geen problemen mee) en hopla, weer verder met de trip, zonder ook steeds de auto te hoeven repareren.
Tegelijkertijd moet ik wel zeggen dat het natuurlijk iets van de spanning weghaalt... Nu enable ik de cheat als ik in de buurt van een controlepost kom en ik zet 'm pas weer uit als ik in de buurt van de missie kom: want die wil ik natuurlijk wel op eigen kracht halen, anders is de lol er wel heel snel af. Het gaat me echt om een beetje makkelijker te kunnen reizen. Zoals ik al zei was ik meer bezig met die controleposten dan met de missies en dat is (vind ik) niet de bedoeling. De trainer kan nog meer, maar dat gebruik ik absoluut niet, anders verpest ik het spel en is er geen lol meer aan. Het gaat me eigenlijk alleen om het ontwijken van die talloze controleposten. Werkt wel lekker zo! ;) (Een cheat of trainer die je tijdelijk onzichtbaar maakt, zou nog makkelijker zijn, maar goed...) Ik blijf hopen dat Ubisoft in een patch het respawnen van de posts wat trager maakt: want op zich is cheaten geen lol aan natuurlijk.

Trouwens net dat stealth pak gekocht en dat helpt wel! Ha! Nu kan ik veel beter sneaky in de buurt van iets komen. Beter zo. Alhoewel ik niet de ervaring heb zoals iemand anders dat ik tot op 2 meter ongezien kan naderen...

EDIT:
Aha, ik zie nu dat je via het scherm Upgrades (in het Pauze menu) kan zien wat je allemaal gekocht hebt! Er een en ander wordt hier en daar ook verder toegelicht. Handig! En als (op de PC) 'op' een wapen gaat staan en dan op Enter drukt, zie je een plaatje van het wapen. Handig! Dan weet je tenminste welke dat is. Die dart rifle is dus een special weapon: apart. Ik dacht een primary. En die grenade launcher is weer een secondary en geen special, zoals ik dacht. ;) Dus... wil je meer weten over de wapens, kijk naar de Upgrades: daar staat alles in!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Laatst online: 12:02
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:30:
Al met al ben je meer bezig met die controleposten dan met het spel zelf en daar wordt ik nu wel moe van. Ik heb best zin om die missie opnieuw te doen, maar ik heb absoluut GEEN zin om weer al diezelfde controleposten langs te gaan! Dus... ik ga op zoek naar een trainer. :P
Ik doe nu bijna alles lopend, en dan niet te dicht langs de weg. Met het camo suit wordt je dan niet lastig gevallen. Lopen gaat natuurlijk wat minder snel, maar al met al scheelt het niet veel omdat je met de auto steeds tegengehouden wordt. En als je gaat lopen kom je ook heel veel leuke dingen tegen zoals Jackal tapes en diamanten, en het scheelt ook nog eens wat frustratie :P
Angeloonie schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:12:
[...]

Waarom een Dart rifle en niet de Dragunov?
Omdat een Dragunov, net als de AK47, een primary wapen is. Je kunt ze dus nooit allebei tegelijk bij je dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gekocht, PC versie. Vandaag Nvidia driver verwijdert, nieuwe geïnstalleerd, reboot, FC2 geïnstalleerd, maar als ik FC2 open krijg ik het menu, maar geen geluid? Ik kan dus perfect spelen maar heb geen audio. In de options staat audio aan. Heb wel een special PCI geluidskaart van EMU maar dat zou toch geen problemen mogen geven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:37

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:48:
Gisteren gekocht, PC versie. Vandaag Nvidia driver verwijdert, nieuwe geïnstalleerd, reboot, FC2 geïnstalleerd, maar als ik FC2 open krijg ik het menu, maar geen geluid? Ik kan dus perfect spelen maar heb geen audio. In de options staat audio aan. Heb wel een special PCI geluidskaart van EMU maar dat zou toch geen problemen mogen geven? :?
dit heb ik ook gehad.
Audio drivers updaten werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 11:38
Ik vroeg me af of ik op mijn systeem deze game een beetje fatsoenlijk kan spelen.
  • Asus A8N32-SLI Deluxe
  • AMD Opteron 170 2.0Ghz @ 2.5Ghz (10x250)
  • 2 x 1GB OCZ 4000
  • 2 x Seagate 320GB Sata II @ NVidia Raid 0
  • XFX GeForce 7900 GT 256MB
Bottleneck zit'm in dat ik op 1920x1200 wil draaien. (kep niet voor niets een 24" lcd...)
Videokaart gaat het niet trekken denk ik... zou ik dat met een ATI 4850 oplossen?

Of is het syteem zowieso te traag om zo'n hoge resolutie te trekken voor Far Cry 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een erg raar probleem, zodra ik de hotfix installeer schakelt deze een van mijn videokaarten uit. Met als gevolg dat ik geen crossfire optie meer heb in ccc. Zit nu weer op 8.10 maar merk dan toch dat het niet helemaal stabiel is ondanks dat ik dan met 2 kaarten game. Vroeg me af of er meer mensen waren waarbij dit probleem zich voordoet? Kan er nergens wat over vinden.
Ook snap ik de oorzaak niet helemaal, misschien omdat ik andere bios erop heb geflashed?
Meer mensen met crossfire en rare problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ik loop al de hele tijd met de zelfde wapens rond. Vind die persoonlijk erg lekker werken.

Primary - Dragunov SVD (Sniper)

Secondary - MAC-10 (Stuk relaxter dan een pistool imho)

Special - M-249 SAW (Zwaar machine geweer)

De sniper gebruik ik vaak als ik ergens aan kom om de meeste dood te schieten. Dan zodra ik dichterbij kom ga ik naar de M-249 toe. Met die M-249 met 100 kogels per clip is het geen probleem om zonder vaak te moeten reloaden een heel dorp uit te schakelen.

Door je post te lezen kom ik er nu achter dat ik die MAC-10 kan wisselen voor voor de M79. Dat ga ik zo maar eens doen. Die MAC-10 gebruik ik toch bijna niet. Wist niet dat ik daar voor een explosief wapen kon nemen, dacht dat die bij special zou zitten.

Ik heb trouwens wel een aantal bugs ontdekt die erg irritant zijn.

Moest iemand vermoorden maar die lag al op de grond, door op em te schieten kon ik gelukkig wel verder. Waren verder ook geen andere mensen om hem heen.

Kom ik voor een missie in het dorp is de deur daar binnen dicht. Kon daar dus geen missie krijgen, terwijl dat de enige plek voor een missie in het dorp was. Kon wel naar binnen maar vervolgens is de bovenste deur dicht. Toen maar een side mission gedaan en toen werkte het wel weer. Was even bang dat ik helemaal niet meer verder zou kunnen met het spel.

Ik vind het spel best goed en leuk om te spelen, maar toch vind ik het jammer want het zou veel beter kunnen zijn. Als ze er nog een paar maanden aan gewerkt hadden zou ik denk ik beter kunnen zijn dan dat het nu is. Ik geef het spel een 7,5. De reviews die het spel een 9 vinden ben ik het niet mee eens. Er zitten te veel minpunten in het spel om zo'n cijfer te geven naar mijn mening. 1 voorbeeld daar van zijn die side mission waarbij de opdracht 6x precies het zelfde is.
TeknoGecko schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:59:
Ik vroeg me af of ik op mijn systeem deze game een beetje fatsoenlijk kan spelen.
  • Asus A8N32-SLI Deluxe
  • AMD Opteron 170 2.0Ghz @ 2.5Ghz (10x250)
  • 2 x 1GB OCZ 4000
  • 2 x Seagate 320GB Sata II @ NVidia Raid 0
  • XFX GeForce 7900 GT 256MB
Bottleneck zit'm in dat ik op 1920x1200 wil draaien. (kep niet voor niets een 24" lcd...)
Videokaart gaat het niet trekken denk ik... zou ik dat met een ATI 4850 oplossen?

Of is het syteem zowieso te traag om zo'n hoge resolutie te trekken voor Far Cry 2?
De resolutie is echt een groot probleem. Die nieuwe videokaart zou een hoop goed maken maar dan is je CPU weer de bottleneck.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 26-10-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
MOAW schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:35:
[...]

Niets als je een Grenade belt o.i.d. koop dmv upgrades, dan word het max 5 :)
Heb inderdaad een upgrade gedaan, maar lukt me nog steeds niet om een granaat te gooien (bug) misschien ?

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hele buddy gedoe gaat een beetje aan me voorbij... Toenet kreeg ik een missie waarvan het doel een beetje linksonderin is: de missie kreeg ik in het dorp in het midden van de kaart. Belt een buddy me op of ik even langs wil komen voor een betere deal... en hij zit helemaal bovenin de map! Ja doei... daar heb ik geen zin in. De vorige 'betere deal' van m'n buddy heb ik trouwens niet uitgevoerd omdat ik de hoofdmissie leuker vond (tank opblazen): hij wilde dat ik iemand anders ging uitschakelen. Snap sowieso al niet al het nut van die buddies is: ik heb me al een keer af laten schieten met de verwachting dat de buddy me wel zou helpen, maar mooi niet dus. Ik doe het allemaal liever in m'n uppie. ;)

Net een stevige regenbui gehad en nu is het weer nacht. Een missie gedaan bij het vliegveld onderaan de map: lekker sneaken in m'n stealth pak in het donker. Heeeeeeeeeeeerlijk! :)

De trainer gebruik ik trouwens alleen voor controleposten die nergens voor nodig zijn. Je komt ook wel eens langs een dorp dat nogal vijandig is, maar dat heeft dan wel weer wat. Het zijn echt die talloze opgestopte kruispunten die ik ff zat ben. En dan heb ik totaal geen probleem met cheaten. ;)
Ik ga trouwens sparen voor het wapenrijtje van brommer: ben benieuwd! :)

En o ja, voor degenen die het nog niet doorhebben: scouten van een controlepost hoeft niet per se met de verrekijker: als je rondloopt op zo'n post en je ziet wapens/explosieven/medicatie dan moet je er even heen lopen en dan is het punt gescout. Scheelt weer een hoop gepiel met die gevoelige verrekijker. ;)

Had ik al gezegd dat ik me prima vermaak en dat FC2 top is?!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Die AI zijn echt fucking retards zeg, echt niet leuk meer om te spelen :S

Ze rijden als zieke debielen op je af, gooien zichzelf in de strijd alsof ze zwaar levensmoe zijn en denken dat ze Rambo zijn... Als je dan elke keer dood gaat, ga dekking zoeken ofzo :S En met boten precies hetzelfde, je gaat ook echt met je boot een andere boot proberen te rammen terwijl je ook gewoon kunt schieten van een afstandje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:54

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik baal ontzettend van het spel...

De AI is gewoon vreselijk slecht, diep droevig gewoon.
Ik loop te sneaken achter een huis omdat er een diamenten koffer inzit. Ik loop gebukt dus ik zou geen geluid moeten maken. Sta ik voor het raam , draait de enemy meteen 180 graden om en begint als een gek te raggen.

Ook vind ik de levels ontzettend tegenvallen.
Free roaming game mijn KONT! tussen elke wegen zitten bergen / rotsen waar je niet eens doorheen kan of overheen kan. Met andere woorden je rijdt/loopt gewoon constant over de wegen.

Echt waar ik had er zoveel van verwacht maar ik vind Farcry 1 gewoon 10 x beter omdat je daar gewoon missies moet doen , maar wel overal heen kon lopen/vliegen.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Wat vond T.net eigenlijk zo goed aan de AI? Of zeiden ze dat alleen maar door een samenwerkingsverband met ubi ofzo?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mocht ik een buddy een mes tussen z'n ribben jagen, is het dan ook meteen einde oefening wat betreft diens missies? Hoop van niet. Deed ik gisteren, kijken of friendly f... knifing ook kon. Enne... het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Skybullet schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:42:
ik heb dit spel nu net 2 daagjes gespeeld. Ik zal mijn min en pluspunten maar eens opnoemen

+

* grafisch zeer goed, zonder daarbij een supercomputer nodig te hebben. ( 1280x1024', alles op very high met 4x AA op mijn 2 jaar oude 8800 gts 640 zonder enige vorm van lag
* interactie met omgeving; wind, dieren, vuur, dag/ nacht, weersomstandigheden.
* totale vrijheid.
* lopen, rijden, zwemmen, varen, of lekker met de bus ( dus afstanden zijn zeker niet te lang )
* sfeervolle muziek
* wapens ( diversiteit, terugslag, slijtage en damage is goed uitgewerkt )

-

* rare wapenklassen, zo kun je bijvoorbeeld nooit een ak met een sniper combineren.
* waarom is er in godsnaam geen prone ??
* AI is niet altijd even snugger, maar op andere momenten zien ze je dwars door bomen en bosjes heen ?
* had verwacht dat er meer kapot geschoten/opgeblazen kon worden.
* controleposten zijn een beetje irritant aan het worden
* nog niet echt een duidelijk verhaal, maar misschien komt dat nog.

al met al kom ik zo uit op een 7 tot 7.5
Dat is idd een groot minpunt. Maar dat kwam omdat ze dan teveel werkt hadden aan het aanpassen aan de ongeving ofzo... Was erg lastig te maken in een open wereld zijden ze. (nou is die crouch al behoorlijk laag)

Waar ik me het meest aan erger zijn 2 dingen:

-Hoe de auto's rijden
-dat het gras met je meebeweegt als jij ronddraait. (geeft mij een gevoel van nepheid)
-De bar slechte voice acting. Het voelt en hoort zo nep aan. (neem nou Half life 2 of Crysis, daar wordt je gewoon meegenomen) hier tonen ze geen emotie, zinnen lopen achter elkaar door, ze doen maar 2 dingen in hun vrije tijd...

Een jaar of anderhalf geleden lieten ze zo een mooie filmpje zien van hoe een geavanceerd schade model ze aan auto's hadden gemaakt, ik zie hier helemaal 101.4% niks van terug :S .

Verder leuk spel, ziet er erg goed uit :) .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Laatst online: 13-07-2023
ik krijg telkens het idee dat er per ongeluk een of andere testversie naar de perser is gestuurd ipv de final build, lol.

AI is echt slecht, en er kan vrijwel niks stuk. Als er iets stuk kan is het matig uitgevoerd (bijvoorbeeld bomen en stukken hout die 10% van de tijd raar uit elkaar vallen).
Als ik met een machinegeweer oneindig op een bosje shiet vallen er allerlei takken vanaf, maar vaak wordt het bosje nooit 'kaal'....

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:42:
Mag ik vragen of je je kaart heb overgeclockt?, want op m'n e6750@stock/2gb/8800gts640@stock kan ik hem maar net op 1280x1024 met bijna alles op very high.(zonder aa of af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we zonder bron/onderbouwing maar niet van die vreemde aannames doen ;)

[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 26-10-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet trouwens niet teveel op de wegen op de kaart afgaan als je ergens heen wilt: ten eerste zijn er heel veel weggetjes die niet op de kaart staan en ten tweede kan je met een auto zowat overal rijden waar geen bergen zijn. Ik had vanmiddag een missie en was er zowat, maar wilde toch eerst even langs de wapenwinkel. Dus ik rij een giga eind om omdat ik op de kaart keek naar de weg die ik moest rijden. Toen ik daarna weer terug wilde, zag ik op de kaart dat er tussen twee bergen wat ruimte was. Dus ik met de auto tussen die twee bergen door en ik was binnen no time op de plek van bestemming! Wat dat betreft is het dus WEL meer free roam dan sommige vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik lees net in de PC Gameplay dat ze erg te spreken zijn over de AI, dat terwijl er toch veel mensen hier over klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb ze ook een kritisch mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik nog een reactie... heb pcgameplay altjid hoog staan dus hoop niet dat ze hoge cijfers geven vanwege druk van uitgevers.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:53:
[...]

dit heb ik ook gehad.
Audio drivers updaten werkte bij mij.
Heb ik net gedaan. Drivers eraf en nieuwe drivers erop, helaas nog altijd geen geluid in het spel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Edmin schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:08:
Ik lees net in de PC Gameplay dat ze erg te spreken zijn over de AI, dat terwijl er toch veel mensen hier over klagen.
Soms is de AI teleurstellend, maar vaak genoeg is de AI wel goed en wordt je verrast door de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Edmin schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:08:
AI is echt om te huilen zo erg, wat mijn eertse gedachte is, is dat die review sites worden gesponsord door Ubi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik lees hier veel over mensen die de controlepost zo iritant vinden.
Ik moet echter zeggen dat het mij reuze meevalt, ga meestal naar de dichtsbijzijnde bushalte, en kies daar de bushalte die het dichtst bij het punt is waar ik moet wezen.
Aldaar even een auto regelen en je bent er redelijk snel toch?
Op deze manier zijn de controleposts best goed te vermijden dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ja maar om bij zo'n bushalte te komen moet je doorgaans wel de halve map door reizen aangezien ik meestal een beetje in het midden rondhang (daar speelt het grootste deel zich ook af), dan is het al niet lonend meer om de bus te pakken aangezien je net zo goed naar de andere helft van de map kunt rijden naar je doel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Laatst online: 13-07-2023
mr.louie schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:15:
Ik lees hier veel over mensen die de controlepost zo iritant vinden.
Ik moet echter zeggen dat het mij reuze meevalt, ga meestal naar de dichtsbijzijnde bushalte, en kies daar de bushalte die het dichtst bij het punt is waar ik moet wezen.
Aldaar even een auto regelen en je bent er redelijk snel toch?
Op deze manier zijn de controleposts best goed te vermijden dacht ik..
Het irritante is de respawn, controleposten zijn logisch, maar neit dat je ze telkens opnieuw moet verslaan.
voorbeeld van kutste situatie ooit in een game:

Ik moest voor een missie een kasteel ("Fort") aanvallen met veel mannetjes erin. Dus ik een uur bezig om zo leuk mogelijk iedereen uit te schakelen. Paar keer geirriteerd geraakt door vervelende AI, maargoed. Alles uitgemoord en de rest van de missie volbracht...Loop ik 2minuten naar een rots naast het fort om een diamant te zoeken (ben niet uit zicht geweest) krijg ik opeens kogels om me oren....
Na een tijdje zoeken zag ik een sniper in het fort staan die mij aant beschieten was, na wat inspectie bleek dat het hele fort weer vol zat met levende mannetjes....geen lijken te zien... gewoon ter plekke gerespawnd terwijl ik er bijna bovenop stond. Nouja, je snapt het al: alt-F4

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Avalaxy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:20:
Ja maar om bij zo'n bushalte te komen moet je doorgaans wel de halve map door reizen aangezien ik meestal een beetje in het midden rondhang (daar speelt het grootste deel zich ook af), dan is het al niet lonend meer om de bus te pakken aangezien je net zo goed naar de andere helft van de map kunt rijden naar je doel zelf.
In het midden van de map, net onder pala, ligt ook een bushalte hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
mr.louie schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:23:
[...]

In het midden van de map, net onder pala, ligt ook een bushalte hoor ;)
What the hell :P ff m'n kaart pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:03:
[...]

Mag ik vragen of je je kaart heb overgeclockt?, want op m'n e6750@stock/2gb/8800gts640@stock kan ik hem maar net op 1280x1024 met bijna alles op very high.(zonder aa of af)
ja mijn kaart is het XXX model van XFX,

Daarnaast heb ik een e6700 op 3.1 Ghz , 4 GB op 800 mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Avalaxy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:25:
[...]

What the hell :P ff m'n kaart pakken...
staat niet op mijn kaart, maar hij is er wel degelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Avalaxy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 00:28:
[...]

Heb je daar niet 1 kaart van ipv allemaal losse kaartjes? Handig voor op m'n 2e scherm.
http://www.zdclan.nl/jpg/leboa.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Meelobee op 26-10-2008 16:40 . Reden: Link aangepast :) @ hieronder..zo das snel ;) ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy

[ Voor 19% gewijzigd door Avalaxy op 26-10-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:44

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Even voor alle mensen: xcreenshots maken doe je gewoon met de PRINTSCREEN toets!
Dan even in het Farcry 2 mapje kijken die ergens in je mijn documenten zit verstopt (waar ook je savegames staan en de config file), en daar staat een mapje screenshots :)

Tot nu toe een erg vermakelijk spel. Soms de irritante AI en respawns, maar ik probeer er rekening mee te houden.

Wat betekend het nou als je Safehouses worden geupgrade? Dat gebeurde mij zojuist, maar ik zie geen verschil...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je krijgt dan bv een ammo dump voor je safe house of een medkit, maar ook een nieuwe auto's enzo. Opzich wel geinig.

Vooral handig voor de console spelers omdat die altijd uit een safe house moeten komen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Sibylle schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:22:
[...]
Verhaal over een sniper in het Fort
Ik snap niet hoe je die pas op het eind gezien kan hebben :P Ik kwam aangelopen daar, en ik werd gelijk al beschoten door 2 snipers op dat fort, als die eenmaal zijn uitgeschakeld, komen ze niet meer terug (na een tijdje daar rondgehangen te hebben en 2 diamantkoffers gepakt hebben nog niet in elk geval)

spoiler:
De missie die ik daarna kreeg werd ik wel even flink genaaid, ik had die ring van die koning, en dan staat er ineens de zoon van die koning in je safehouse om die ring in te nemen, zonder de kans hem te vermoorden :+ Maar toen ik daarna het goud getagged had, kwam ik uit dat gat om beschoten te worden door ruim 10 Afrikanen, met een gewonde buddy die buiten ligt :/ Was op hardcore echt niet te doen, dus heb hem tijdelijk maar op easy gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:33:
[...]

staat niet op mijn kaart, maar hij is er wel degelijk ;)
o, die moet ik dan ook ff opzoeken! Dan kan ik m'n trainer weer dumpen want da's toch niet echt leuk. ;)

Over leuk gesproken.... Ik moest zonet een compressor vernietigen, Zit ik uiteindelijk middenin een sloperij en zie iets staan waarvan ik denk 'dat zal' t wel zijn. Echt duidelijk is dat niet. Dus ik gooi er een granaat onder. Niets. Ik blaas er een moritergranaat in. Niets. Zal dus wel wat anders zijn. Ik zoeken en zoeken maar ik vind niets en het doel op de map ligt toch echt rond dat ding wat ik toenet probeerde te vernietigen. Dus ik loop er nog eens heen, beetje dichterbij, en schiet er een kogeltje op af.... KABOEM! Dat was 'm dus wel... Krachtige kogel...:s :P

Okay, straks maar even die bushalte opzoeken. ;) Ik ben zwaar verslaafd, moet ik zeggen. Normaal wil ik een spel altijd zo snel mogelijk uit spelen (Half Life, COD4, hoe sneller hoe beter) maar ik baal dat ik nu al op 16% zit... ;)

Trouwens, ik zit nog steeds in de eerste map en vind 'm schitterend! En dat terwijl veel lui de tweede map mooier vinden: dan moet dan wel echt HEEEEEEEL mooi zijn daar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Ik zit nu op 50% en loop vast op een missie. bug..

Ik moest een vrachtauto repareren en meenemen om hem vervolgens bij een vriend de garage in te rijden. Daar moet ik iets verwisselen met gas wat achter op de truck licht. Maar toen ik uitstapte stond ik achterop die truck en kan ik er niet meer vanaf! Kan niks doen. En die gast maar "hurry, the boss is coming soon!"

beetje jammer dat me laatste savegame een heel end terug is. Moet ik bijna geheel die missie opnieuw doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Misschien een bug of zie ik iets over het hoofd : Ik heb een missie "free captive in dogo sediko", maar aldaar aangekomen en iedereen uitgemoord, geen captive te vinden. Kom dus niet uit de missie.

Iemand een idee of is dit bug nummer 2 (honderd) ;)
Okay, straks maar even die bushalte opzoeken
Toch wel erg grappig een huurling met een ov-jaarkaart ;)

[ Voor 19% gewijzigd door HaseMike op 26-10-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

HaseMike schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:28:
Misschien een bug of zie ik iets over het hoofd : Ik heb een missie "free captive in dogo sediko", maar aldaar aangekomen en iedereen uitgemoord, geen captive te vinden. Kom dus niet uit de missie.

Iemand een idee of is dit bug nummer 2 (honderd) ;)
Wellicht de captive dood geschoten zonder dat je het door had? ;)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Beetje vreemd imo dat zoveel mensen klagen over de wapenslots... Ik vind het juist wel leuk om een beetje te experimenteren en de ideale wapencombinatie te zoeken. Zou toch saai zijn als je de hele tijd alleen maar met de 3 beste wapens rond te lopen.

Wel irritant dat bijna alle pistolen, smg's en assault rifles zo nutteloos zijn. Alleen met de desert eagle schiet je iemand in een keer neer (tenminste op borst + hoofd). Had gehoopt dat de gouden AK-47 nog wat was maar die is even slap als de normale, dus 4-5 kogels nodig om iemand neer te leggen :X

Dat dus zulke kogels trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/df/NATO_7.62x51.jpg/300px-NATO_7.62x51.jpg

Was wat betreft realisme (en wat mij betreft ook speelplezier) beter geweest als er een schademodel a la COD4 was gebruikt. Nu sta je regelmatig op 5 meter van een mannetje een paar seconden vol op elkaar in te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Step schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:31:
Wellicht de captive dood geschoten zonder dat je het door had? ;)
Aii kan dat zomaar zonder dat je een melding van de game krijgt ?

Is overigens goed mogelijk want ik rijdt sinds een tijdje rond in een jeep met granaatwerper die ik ergens tegenkwam. Daar had ik eerst dat halve dorp mee beschoten. Wel erg fijntjes, geen enkel checkpoint is nog een probleem met dat ding :)

[ Voor 5% gewijzigd door HaseMike op 26-10-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de maintenance manual voor mijn AR-16 geunlocked, maar de operations manual (voor accuracy) is pas op 20%. Ik vraag me dan ook af of de voortgang hiervan gelinked is aan het aantal keren dat je het wapen gebruikt, of aan een specifieke stat zoals bijvoorbeeld mijn accuracy met dat wapen. Iemand enig idee?

Dit is voor de PC multiplayer trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:28:
Toch wel erg grappig een huurling met een ov-jaarkaart ;)
Ben trouwens wel blij dat je niet voor die bus hoeft te betalen!
HaseMike schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:48:
[...]
Aii kan dat zomaar zonder dat je een melding van de game krijgt ?
Nee, zodra je je target neerschiet, krijg je de melding dat de missie volbracht is. Hij is dan ook uit je boekje (Esc) verdwenen. Ik heb al een paar keer gehad dat ik in een vuurgevecht m'n target neerschoot en hopla de mission accomplished melding kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56

Winkiller

De Mopperpot

r00n schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:40:
Dieren die ik tot dusver ben tegengekomen:

• Gnoes
• Kippen
• Thomsongazellen
• Waterbuffels
• Zebra's

Helaas geen olifanten, ondanks dat deze wel in de concept art en trailers te zien waren.
Geiten :)

Verder verbaasd het me dat niemand eens een boot pakt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Winkiller op 26-10-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben normaal gewend dat F5 (quick save) maar 1 savegame in gebruik neemt (zoals crysis), maar nu blijkt dat mijn savegame folder alweer 2.51 GB is :+

Wat ik wel jammer vind is, is dat de laadtijd van quickload even lang duurt als wanneer je voor het eerst een game laad. In Crysis bijvoorbeeld is dit binnen 1 seconde klaar.

Iemand trouwens al dood gegaan door het niet hebben van pillen? Ik zou zweren dat ik de laatste pil had genomen vlak voor ik in gebied 2 kwam, en vlak voor ik mijn nieuwe pillen had (echt 50 meter te gaan) had ik zo'n aanval, en bleek ik weer 1 pil te hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Winkiller958 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:16:
[...]

Geiten :)

Verder verbaasd het me dat niemand eens een boot pakt ;)
Daar kom je geen enkel dier tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben normaal gewend dat F5 (quick save) maar 1 savegame in gebruik neemt (zoals crysis), maar nu blijkt dat mijn savegame folder alweer 2.51 GB is
In de tijd dat ik het spel speel heb ik al 4x een hele zooi aan savegames weggegooid. Ipv dat het spel nou 3 quicksaves laat staan blijven ze allemaal op de HDD staan. In Far Cry 2 zelf de savegames weggooien duurt een eeuwigheid dus dan maar handmatig verwijderen. Als je dat niet zou doen heb je aan het einde van het spel denk ik 10GB of meer aan savegames staan. Wel appart dat je dan 3x meer ruimte aan savegames hebt staan dan de install van het spel :p

Quicksaven is ook echt noodzakelijk bij dit spel. Ik save elke keer voor en na een missie sowieso. Ook als ik 2km gereden heb quicksave ik gelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 26-10-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vergeet dat quicksaven nog veel te vaak... met alle gevolgen van dien. Moet er trouwens niet aan denken op een console te moeten spelen zonder quicksave! Whaaaaaaaaa!!! Het idee alleen al!

EDIT:
Heb trouwens die bushalte in het midden gevonden! Ben ter al tig keer langs gereden zonder het te zien (ook doordat er geen bussen bijstaan). }:O Maar dit is errug handig! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Kan iemand mij vertellen hoe je moet in- en uitzoomen op je map ?
Tis in het begin van het spel verteld maar ben het vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Laatst online: 29-02-2024
Younesse88 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:44:
Kan iemand mij vertellen hoe je moet in- en uitzoomen op je map ?
Tis in het begin van het spel verteld maar ben het vergeten 8)7
Standaard de R toets voor de pc versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:55:
Ik vergeet dat quicksaven nog veel te vaak... met alle gevolgen van dien. Moet er trouwens niet aan denken op een console te moeten spelen zonder quicksave! Whaaaaaaaaa!!! Het idee alleen al!

EDIT:
Heb trouwens die bushalte in het midden gevonden! Ben ter al tig keer langs gereden zonder het te zien (ook doordat er geen bussen bijstaan). }:O Maar dit is errug handig! :)
Ik pak meestal de bus. Heb echt geen zin om zo,n moeilijk lang stuk te rijden en 20 posten verrot te schieten. Mij teveel moeite :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:05
wat een schijtspel :@ damn, steeds weer overreden worden door zon debiel in een jeep begint me echt de keel uit te hangen. Ik kan die gouden AK ook neit vinden :@ Steeds weer kapot door die kut malaria :@ Spel gaat weer de kast in, miskoop nummer 130 ofzo :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben ik nou de enige die nooit problemen heeft met die malaria bende? Ik kan gewoon pilletje poppen als ik groen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Iemand ook last van stotteringen om de seconde ofzo in DX10-mode?

Heb er last van. (Q9550, 4GB DDR3, HD4870X2)

Heb gelezen dat gfx_maxfps30 of 40 de oplossing is, dus ga dit maar es checken.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Kan iemand mij verder helpenik moet een gele auto maken en dan verder om een "scout" te vermoorden maar alles is zo super wazig dat ik niet eens iets kan zien kan iemand met verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dat komt, omdat je een Malaria-aanval krijgt ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Zer0cool12342 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:58:
Kan iemand mij verder helpenik moet een gele auto maken en dan verder om een "scout" te vermoorden maar alles is zo super wazig dat ik niet eens iets kan zien kan iemand met verder helpen?
Wordt je videokaart te heet?
Nieuwste drivers?
Settings lager gezet?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

rickyy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:02:
[...]
Nieuwste drivers?
Settings lager gezet?
Dude... dat hoort bij 't spel 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
MelvinB schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:56:
Iemand ook last van stotteringen om de seconde ofzo in DX10-mode?

Heb er last van. (Q9550, 4GB DDR3, HD4870X2)

Heb gelezen dat gfx_maxfps30 of 40 de oplossing is, dus ga dit maar es checken.
Ok, gfx_maxfps 30 hielp inderdaad. 8)7 :)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, die tip van de bushalte in het midden van de kaart is de tip van de dag! Ideaal! Ik heb m'n trainer weer uitgezet want die heb ik nu niet meer nodig. :) Zouden ze 'm express niet op de map hebben gezet...?

Ik heb nu trouwens ook brommers rijtje wapens. Die Dart rifle is kicken! :) One shot, instant kill. Ideale combinaties van wapens: nu heb ik alles wat ik nodig heb, zonder te hoeven wisselen. Kan je die Dart rifle nog upgraden zodat je meer kogels bij je kan hebben? Met behulp van het 'Upgrades boekje' kon ik trouwens ook makkelijk de wapens identificeren: dat was mijn eigen tip van de dag. :P En ik weet nu dus ook wat primaries en secondaties etc. zijn.

Het spel wordt eigenlijk alleen maar leuker! :) Wat een simpele bushalte al niet kan betekenen. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:10

Slapstick

Me, myself or I

en voor die malaria aanval moet je pillen gebruiken, dit hebben ze in het spel gedaan om je er dieper in te betrekken

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:06:
Zo, die tip van de bushalte in het midden van de kaart is de tip van de dag! Ideaal! Ik heb m'n trainer weer uitgezet want die heb ik nu niet meer nodig. :) Zouden ze 'm express niet op de map hebben gezet...?

Ik heb nu trouwens ook brommers rijtje wapens. Die Dart rifle is kicken! :) One shot, instant kill. Ideale combinaties van wapens: nu heb ik alles wat ik nodig heb, zonder te hoeven wisselen. Kan je die Dart rifle nog upgraden zodat je meer kogels bij je kan hebben? Met behulp van het 'Upgrades boekje' kon ik trouwens ook makkelijk de wapens identificeren: dat was mijn eigen tip van de dag. :P En ik weet nu dus ook wat primaries en secondaties etc. zijn.

Het spel wordt eigenlijk alleen maar leuker! :) Wat een simpele bushalte al niet kan betekenen. 8)
Je kan een dinges kopen waardoor je 8 kogels mee kan nemen. Dart rifle is wel okay maar je kan er geen tonnen oid mee opblazen wat soms wel handig is :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
rickyy schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:02:
[...]

Nieuwste drivers?
Settings lager gezet?
Nee 70C stressed is vrij normaal dus dat is em niet ik heb de nieuwste drivers en settings stonden op high maar heb et ook op medium.

Maar ik heb de gele auto gemaakt maar waar moet ik dan heen daarna? want die map is dus onleesbaar en die pillen heb ik ook niet om die malaria te verminderen en dus zo meer te zien.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.