Toon posts:

'gewone' slimeline dvd+rw in een multibay?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen, ik ben nieuw hier maar ik heb netjes gezocht. Toch kan ik het volgende niet vinden.
Mijn probleem:

Ik heb een hp/compaq evo d500 ultra slim desktop pc met een multibay erin. Kun je hier alleen multibay-apparaten instoppen of is de cd-rom (die er nu in zit) gewoon een slimline drive in een speciale bracket?

De multibay-dvd+rw's van hp zijn namelijk gigantisch duur terwijl alle andere slimline drives een peulenschil kosten.

dus kan je in de multibay op de een of andere manier ook niet-multibay apparaten stoppen?

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-02 08:08
Wat heb je zelf al uitgezocht? Anders lopen wij allemaal dingen te roepen die je al wist.

Doorgaans gaat het om normale slimline drives in een bracket. Ik zou zeggen, haal hem eruit en geef het typenummer van de drive is, dan weten we het zeker...

Overigens zul je aan de vorm ook al zien dat het een slimdrive is of niet

[ Voor 60% gewijzigd door Nijn op 22-10-2008 23:16 ]

Verwijderd

Als je 'm openschroeft kun je het zien. Mocht het niet mogelijk zijn om een drive intern te plaatsen, dan kun je evt een USB2-apparaat overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het lef nog niet om de drive uit de bracket te schroeven want ik wist niet zeker of dat nou een bracket was of dat het bij de drive hoorde. Maar bedankt voor de snelle reactie, ik ga toch maar schroeven. Ik denk dat ik het dan wel zie!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog even gezocht en gesloopt. Het is een CD-224E drive en dat is inderdaad een slimline met IDE aansluiting. Mijn vraag is dus beantwoord. Thanks!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Gu1s3pp3, mooi dat je er reeds ui bent gekomen, maar graag in het vervolg graag even wat verder kijken.

Bijvoorbeeld: http://www.google.nl/sear...285&q=evo+d500+ultra+slim door alleen al op "evo D500 ultra slim" te zoeken heb ik bij de eerste hit al raak. Daarom gaat dit topic als nog op slot, aangezien je tevens een tweede topic hebt geopend betreffende hetzelfde systeempje: Openmaken Evo d500 ultra slim

Miscchien is het verstandig oa. deze er nogmaals op na te slaan: OM FAQ / Beleid

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.