Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Openmaken Evo d500 ultra slim

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb onlangs een tweedehands compaq evo d500 ultra slim desktop pc overgenomen en ik wil daar graag wat extra geheugen en een grotere harde schijf in stoppen. Probleem is echter dat ik nergens terug kan vinden hoe dit apparaat uit elkaar moet gaan. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit apparaat?

even wat plaatjes voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://i529.photobucket.com/albums/dd332/Zottje/showimagephp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i529.photobucket.com/albums/dd332/Zottje/image004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i529.photobucket.com/albums/dd332/Zottje/image008.jpg

Ik ben er overigens al in geslaagd het frontje eraf te trekken, het paneeltje met de powerknop/usb/koptelefoon weg te schroeven en de voorkant van het smalle zijpaneeltje aan die kant los te krijgen. Verder kom ik niet.
Wie weet hoe ik dit ding open krijg?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Op de laatste foto, die 2 ronde dingen tegen de zijkanten aan. Waarschijnlijk kan je die los draaien en zo heel de bovenkant eraf tillen.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:21:
Op de laatste foto, die 2 ronde dingen tegen de zijkanten aan. Waarschijnlijk kan je die los draaien en zo heel de bovenkant eraf tillen.
Ja, die dingen heb ik uiteraard ook losgedraaid maar dan kwam er nog niks los, ook niet met wat meer kracht of een schroevendraaier er tussen.

Verwijderd

Het staat ongetwijfeld op de site van HP. Even zoeken hé ;)

Ik heb in mijn tijd honderden zo niet duizenden EVO's opengetrokken van allerlei bouwjaren. En altijd nog stonden de instructies, mocht je ze nodig hebben, op de site van (toen nog Compaq) HP.

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:38
Gu1s3pp3 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:25:
[...]
Ja, die dingen heb ik uiteraard ook losgedraaid maar dan kwam er nog niks los, ook niet met wat meer kracht of een schroevendraaier er tussen.
Het kan zijn dat via de BIOS de Intrusion Protection aan staat. Hierdoor blokkeert een electromagnetisch bewogen palletje het naar achteren schuiven van de kap. Lastig om dit zonder schade dan toch open te krijgen. Zit iets dergelijks in je BIOS?

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:56

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:28:
Het staat ongetwijfeld op de site van HP. Even zoeken hé ;)

Ik heb in mijn tijd honderden zo niet duizenden EVO's opengetrokken van allerlei bouwjaren. En altijd nog stonden de instructies, mocht je ze nodig hebben, op de site van (toen nog Compaq) HP.
Indeed: de benodigde PDF, gevonden via Google op deze pagina. Het wordt voor jou interessant vanaf pagina 15 :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Pagina: 1