Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een DSLR. Liefst onder de 1000 euro, maar indien noodzakelijk 1500 de absolute max.
Ik heb veel zitten zoeken, en ik ben bij een speciaalzaak geweest, maar overal word ik maar matig geholpen.

Ik wil een DSLR (met lens 18-200). Het merk maakt me niet uit.
De voornaamste prioriteit is dat er GPS in zit. En de vraag is dus, bestaat deze al?

Nu is de D90 heel interessant, deze ondersteund GPS als addon, maar dan zit je dus met een externe module op je camera, die vervolgens ook nog met een kabel zit aangesloten, geen gezicht, en ook niet practisch.

Ook de A350H van sony had ik interesse in. Hierbij kan je een externe module kopen, om vervolgens achteraf via de computer alles te synchroniseren en dergelijk, maar dat schiet ook niet op.

Ik hoop dat iemand me hier beter over kan adviseren.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:58

ThunderNet

Flits!

Er zijn geen dSLR's met GPS ingebouwd, zoals je zelf al gevonden hebt. Je ziet dus altijd of met een losse logger of met een add-on.

Zie onder andere dit topic: Geotaggen: Waar ben jij geweest, en waar nam je je foto's?
Verder zou je nog in het volgende topic informatie kunnen vinden over het kopen van een dslr: [starters] Ik wil een dSLR, wat nu? Deel 4

Ik zie in dit topic geen toegevoegde waarde omdat er op dit moment geen dslr is met ingebouwde gps. Daarnaast had je met wat zoekwerk de bovenstaande topics kunnen vinden. Hopelijk vind je snel een andere oplossing die je goed genoeg vind.

[ Voor 5% gewijzigd door ThunderNet op 22-10-2008 17:08 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Dit topic is gesloten.